Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko osasyyllinen naisten hypergamiaan nettideiteillä?

Vierailija
22.07.2016 |

?

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa esimerkkejä suomalaisista kympin naisista? Sara Chafak? Sofia Ruusila? Sara Sieppi? Rosamaria Ryyti? Sabina Särkkä? Anni Uusivirta? Jenni Vartiainen?

Kymppi on ysi, joka sopii sun henkilökohtaisiin mieltymyksiin. Universaalista kymppiä ei ole.

En noita tiennyt paitsi Vartiaisen, nättejä ovat kaikki. Ysejä ja kaseja. Nina Suomi on myös erittäin hyvä kun otaa huomioon sekä naaman että kropan, 9+.

Joskus kävin Olarissa kuntosalilla, siellä oli silloin työntekijänä täysi kymppi. Oikeastaan ainoa tapaamani kymppi. Pienikin hymy häneltä nosti mielialaa moneksi tunniksi. Pimeetä, mutta niin se vaan toimii. Ei kuulemma ole siellä töissä enää, eiköhän löytänyt jonkun monimiljonäärimiehen itselleen.

Pisin suhteeni oli naiseen joka mielestäni oli kasi. Pidin häntä kauniina ja seksikkäänä, rakastin ja rakastelin. Kehuin joskus kaverilleni mutta hän pyöritteli silmiään ja hymähti. Joku vuosi eron jälkeen tavattiin ja silloin ymmärsin minäkin että oli oikeasti ehkä 5/10. Niin ne tunteet sokaisevat.

Nämä kaksi ovat mielestäni kyllä täysin naulankantaan: 

"Kymppi on ysi, joka sopii sun henkilökohtaisiin mieltymyksiin. Universaalista kymppiä ei ole."

"Pisin suhteeni oli naiseen joka mielestäni oli kasi. Pidin häntä kauniina ja seksikkäänä, rakastin ja rakastelin. Kehuin joskus kaverilleni mutta hän pyöritteli silmiään ja hymähti. Joku vuosi eron jälkeen tavattiin ja silloin ymmärsin minäkin että oli oikeasti ehkä 5/10. Niin ne tunteet sokaisevat."

Vierailija
142/144 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 9-10 miehet vie 7-8 naiset, niin mitä 9-10 naisille käy? Pelimiehet?

9-10 pelimiehet hoitelee ne, juu. Siksi on miehiä joilla naiskumppaneiden määrä on tuhansissa.

Tilastollisesti suurimmat lutkat on muuten 4-7 tasolla, 9-10 harvemmin valitsee semmoisen polun, koska pystyy sitouttamaan 9-10 miehen. Mitä nyt mies työreissulla käy pumppaamassa jotain kasia, vaimon tietämättä.

Kympin nainen saa myös huomattavasti vähemmän lähestymisiä kuin ysin nainen, mikä on jännä ilmiö. Kympin nainen koetaan jotenkin liian kauniiksi, joko ei viitsitä edes yrittää kun ei kuitenkaan onnistuisi, tai ajatellaan ettei se lähde hauskanpitoon kuitenkaan, tai sitten että sen vaatimukset ja ylläpito on liian vaikeita toteuttaa suhteessa, pidemmän päälle.

Mikä numero nainen on kun ei saa lainkaan lähestymisiä enää? Ei baareissa, ei tinderissä, ei arjessa. Olen hoikka ja tiimalasivartaloinen, että kasvot on sitten liian rumat?

Alta vitosen, jos asteikko on 1-10.

Ok :( Tulipa paha mieli. No, onneksi sentään av:n avulla oppii hyväksymään rumuutensa ja lopulta ikisinkkuutensa. Kun tosiaan edes ulkomaalaiset eivät ole koskaan lähestyneet baareissa.

Vartaloakaan en enää kykene treenaamaan paremmaksi.

No se on vähän oma vika jos jotkut asteikot laittaa oman arvonsa mittariksi.

Ainoa vikani on rumuus, ei se että minulle kerrottiin täällä totuus surkeasta tilastani :D Aiemmin elin defenssissä, eli luulin että huonon tuurin takia tms en ole kelvannut miehille. Nytpä varmistui, että olen alle 5.

Tuskinpa sä pelkästään ruma olet... ei se selitä tuota. Esim jossakin hämyisessä kapakassa, niin eihän toisen kasvoja edes näe vasta kun on siihen viereen asettunut ja hetken katsellut. Tapahtuuko siis sulle, että mies tulee viereen, vaihtaa muutaman sanan ja sitten katoaa? Jos ei tapahdu, niin kyseessä ei ole ainakaan kasvojen rumuus. Sitäpaitsi on paljon miehiä joita naama ei oikeastaan kiinnosta yhtään kunhan kroppa on himottavan näköinen.

Joko valehtelet tuosta hoikkuudesta ja olet todellisuudessa päälle päin selvästi lihava, en usko tätä kun vaikutat ihan tervepäiseltä.

Tai sitten piiloudut perinteiseen naisten tapaan johonkin nurkkapöydän kulmaan kaikkien taakse, liikut naisporukassa ja välttelet katsekontaktia miehiin niinä lyhyinäkin hetkinä kun olet baarissa yksin. Luultavasti myös naama väännettynä norsunvitulle korostaen, että minua ei kannata lähestyä. 

Osuiko lähellekkään? Jokatapauksessa kasvojesi rumuudesta tuo näkymättömyytesi ei johdu.

Ihan lyhyet ohjeet vielä.

Pistähän jotain sitä omaa vartaloasi imartelevaa tiukkaa vaatetta päälle ensi kerralla kapakkaan. Hymyile ja katsele miehiä, älä jumitu sinne nurkkapöytään vaan ole positiivinen ja "lähestyttävän näköinen". 

- eri

Olen jo 24, eli en kovin nuori. Luonteeltani iloinen ja kuullut usealta, että kanssani tulee helposti toimeen. Sen perusteella miten usein minulta päivisinkin tullaan kysymään esim. reittiohjeita olen helposti lähestyttävän oloinen.

Toki en tiedä, että miten täällä arvotetaan naisen kroppaa, mutta BMI:ni on 20 ja selkeästi erottuva vyötärö/lantio -suhde. Minua painavampiakin naisia lähestytään baareissa, joten uskoisin kasvojeni olevan syy siihen miksi omatkaan aloitteeni eivät ole tuottaneet tulosta ja muutoin en saa lähestymisiä.

Jos et saa lähestymisiä, jospa näytät torjuvalta? Pukeudutko tavalla joka peittää vartalon täysin?

Millaisia miehiä olet lähestynyt? Niitä samoja komeita ja sosiaalisia miehiä joita muutkin naiset haluavat? Vai oman tasoisiasi miehiä?

Perusluonteeni on positiivinen, en mä murjottajaksi muutu sillä sekunnilla kun astun baariin sisälle... :) Pukeudun yleensä tiukkoihin farkkuihin/naiselliseen toppiin tai sitten vartalonmyötäiseen mekkoon.

Olen aina yrittänyt lähestyä yksinään istuvia/kaveriporukan reunamilla hengailevia miehiä, mutta vastaanotto ei ole ollut hyvää + se fakta, että mua ei lähestytä kertoo karua kieltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella masentava ketju. Teille ihmiset ovat vain numeroita, ihmisarvo riippuu näköjään ulkonäöstä.

Vierailija
144/144 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En noita tiennyt paitsi Vartiaisen, nättejä ovat kaikki. Ysejä ja kaseja. Nina Suomi on myös erittäin hyvä kun otaa huomioon sekä naaman että kropan, 9+.

Nina kuka?

http://www.sportlife.fi/wordpress/wp-content/uploads/2013/02/Nina-recov…

Jos toi on ysi Amanda on seiska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan