Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäskö joskus repästä ja ehdottaa eläkeläisvanhemmille, et tilataan/ostetaan isot pizzat jokaiselle?

Vierailija
09.08.2026 |

He aina tekee ruokaa ja minä maksaisin nuo pizzat?!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla luonnostaan kovin antelias ihminen? 

Vierailija
2/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin eläkeläiset kykenee ulkomaan ruokaa syömään. Eikö ennemmin tuttuja makuja, kuten karjalanpaisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota. Eivät välttämättä pidä pizzoista.

Vierailija
4/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on estänyt tekemästä niin? Kyllähän eläkeläisetkin tykkäävät pizzasta, se on heidän nuoruutensa herkkua. Ennen olikin hyviä pizzerioita joissa syötiin paikanpäällä pöydässä haarukalla ja veitsellä siististi.

Vierailija
5/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kasarilla mummolassa pitsaa. Mummo söi ihmetellen, mutta ukille piti keittää perunat pitsan lisukkeeksi.

Vierailija
6/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun narsisti eläkeläis isä on keskittynyt lähinnä ihmissuhteideni tuhoamiseen ja lisäksi ahdistanut ja kontrolloinut minua elämässäni ja aiheuttanut kärsimystä että ainoa mitä annan on rukoukset Jumalalle että Jumala tuomitsee kaiken kiusan jota luonteensa mukaan vielä vanhoilla päivillään aiheuttaa. Tänään juuri ajattelin että jos hän kuolisi huomenna niin eipähän haittaisi, saisin vähän levähtää ja mahdolliisuuden iloita elämässäni kerrankin. 

Vierailija
7/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin eläkeläiset kykenee ulkomaan ruokaa syömään. Eikö ennemmin tuttuja makuja, kuten karjalanpaisti?

Mun eläkeläisäiti, kohta 67v, on jo aikanaan koulun kotitaloustunnilla opetellut pizzan tekoa. Niin perinteikäs ruoka se on Suomessa. Myös hänen vanhemmat elossa ollessaan söivät vapaaehtoisesti ja ongelmitta pizzaa, hampurilaisia, ranuja ym "nykyaikaisempaa" ruokaa.

Vierailija
8/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei eläkeläiset/vanhemmat tykkäisi pitsasta? Mun 90-kymppiset äiti ja täti syövät mieluusti pitsaa, ovathan he 50 vuotta nassuttaneet niitä. 

Vierailija
9/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen muumioita ihmisten vanhemmat on? 94 v äitini tykkää tilata pitsaa jos käydään syömässä. Ja kiinalainen ruoka toinen lempiruoka 

Vierailija
10/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein kasarilla mummolassa pitsaa. Mummo söi ihmetellen, mutta ukille piti keittää perunat pitsan lisukkeeksi.

Mun äiti sanoi kasarilla kaupassa pissa ja meinasi kuolla nauruun.

Vierailija
11/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen muumioita ihmisten vanhemmat on? 94 v äitini tykkää tilata pitsaa jos käydään syömässä. Ja kiinalainen ruoka toinen lempiruoka 

Mun ysikymppisen äitini suurin heikkous on Hesen kanahampurilainen, mutta hän häpeää sitä ja selittää aina että kun niin teki mieli, anteeksi.

Vierailija
12/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisvanhemmat ovat syöneet pizzaa ennen kuin ap on syntynyt.

Vierailija
13/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea! Terveisin perheelle kokkaava eläkeläismummi. 

Vierailija
14/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkät perunat lisukkeeksi? Eikö ollenkaan ruskeaa kastiketta?

Vierailija
15/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein huomaavaista. Taidankin kopioida ideasi.

Kyllä meidän porukassa kaikki pizzasta tykkää.

Vierailija
16/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tehnyt uunipellille.  Kasarissa tulee turhan pieniä.

Vierailija
17/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appiukolla on tuo sama mutta nyt vuonna 2026. Pottua pitää olla joka ruualla.

Vierailija
18/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ympäri korvia kun ehdotat tuollaista rahantuhlausta! Paahtoleivälle voita ja hopeateetä eli kuumaan veteen tilkka maitoa!

Vierailija
19/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt pizzaa jo 60-luvulla. -eläkeläinen

Vierailija
20/22 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotin 83-vuotiaalle äidilleni, että haetaan burgerit Birger Kingistä, kun ajettiin siitä ohi. Eihän siitä mitään tullut. Pyöritteli vakalla ilmeellä epäuskoisena päätään ja totesi ei. :D