Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko osasyyllinen naisten hypergamiaan nettideiteillä?

Vierailija
22.07.2016 |

?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei yhtään ymmärrä mikä on miesten pariutumisen todellisuus. Se on todellakin sitä että pitää ottaa joku sellainen nainen jonka kanssa mahdollisesti häpeää näyttäytyä tai sitten on yksin.

Niitä kiinnostavia omantasoisia naisia ei niin vain saa, voi mennä 5-10 vuotta että yksikin sellainen kiinnostuu sinusta.

Helppoahan se on teillä naisilla kun teillä on kymmeniä tai satoja eri miehiä valittavana ja vielä teitä paljon parempitasoisempia.

Mun ukko lentäisi välittömästi kuin leppäkeihäs, jos paljastuisi että hänellä on tuollaista taustalla. Ai minua rumempien naisten deittailuako? Ehei, vaan näiden naisten näkemistä niin ala-arvoisina että heitä pitää ihan hävetä! Kielii myös asenteesta, jossa nainen nähdään kulutushyödykkeenä tai statussymbolina, ei niinkään ihmisenä. Hyi oksetus, oikeasti. En haluaisi olla tällaisen miehen kumppani, vaikka oma ulkonäköni onkin sellainen, jonka ko. mies todennäköisesti näkisi statustaan kohottavana. 

Jos haluat saada hyvännäköisen naisen kanssasi pitkään ja onnelliseen suhteeseen, niin opettele hyvä ihminen arvostamaan myös vähemmän hyvännäköisiä naisia. He ovat ihmisiä myös.

Vierailija
22/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on vähän kaksipiippuinen.

Kaikki on lähtöisin siitä että mies ei saa itseään vastaavaa tavisnaista ja vaikka saisikin niin sen kanssa oleminen olisi kuin kävelisi kuumien hiilien kanssa, pienikin virhe ja nainen antaa pakit.

Sitä on ihan hirveän suuri houkutus tyytyä johonkin epämiellyttävään naiseen ihan vain sen takia, että saa seuraa ja tuntee olevansa haluttu, tuota tunnetta että olisit haluttu et saa nuoren miellyttävän naisen kanssa koska nainen tietää että hänellä on kaikki valta. Pariutuminen ja parisuhteet on todella epätasa-arvoisia miehille. Mitä mies voi tehdä muuta kuin tyytyä?

Ottaa sen pään perseestä ja lopettaa tuollainen esineellistäminen. Silloin ei ole niin älyttömästi väliä sillä, onko naisen kehossa nippelit ja nappulat yleisesti ihailluilla kohdilla ja oikean muotoisia ja värisiä, vaan olet onnellinen hänen kanssaan koska hän on ihana ihminen.

Siis ei tyytyä, vaan tarkistaa omaa kriteerilistaa sellaiseksi, että kykenee oikeasti läheiseen suhteeseen toisen ihmisen kanssa. (Jolloin sinun ei enää tarvitse "tyytyä" vaan saat oikeasti nautintoa niiden naisten seurasta, jotka haluavat kanssasi olla - sehän se todellinen tasosi on, minkä tasoisia naisia saat.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskipullalle, kaikki naiset ovat maksullisia.

Kuvitteletko tosissasi, että tämän palstan akat asian myöntävät? Vaikka se onkin universaali totuus.

Vierailija
24/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syyllistynyt ja hävettää kyllä. Onhan se nyt karseeta että on naisen kanssa jota kaikki kuolaa ja kuitenkin on ollu sängyssä naisen kanssa, joka on vielä aika paljon alaspäin sen näköisestä naisesta, jonka kanssa ei kehtaisi kävellä kadulla käsi kädessä.

Ihan kammottavaa juttua, jos nyt suoraan sanon.

1. Oikeastiko teitä hävettää kulkea jonkunlaisen naisen kanssa julkisesti?

2. Ja sitten lisäksi menette ja panette vielä paljon pahempaa tapausta?

Voi *ttu sentään, oikeesti. Onneksi en itse tykkää irtoseksistä, niin ei tarvitse miettiä olenko joutunut tällaisenkin aivokääpiön uhriksi joskus.

Kyllä hävettää, mm. koska tiedän tasan tarkkaan että aika moni tuntemani NAINEN olisi katsonut pitkään jos olisi nähnyt minut jonkun aivan karmean punkeron kanssa. Sen takia panin, koska jollain tasolla en kokenut ansaitsevani niitä kauniita naisia.

Vierailija
25/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt treffeillä naisten kanssa, joiden kanssa minulla ei ole ollut mitään yhteistä. Seksiä en ole näiden kanssa harrastanut, vaikka joku nainen olisi sitä tahtonutkin. Olen sanonut, että en harrasta seksiä näin lyhyellä tuntemisella.

Vierailija
26/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei yhtään ymmärrä mikä on miesten pariutumisen todellisuus. Se on todellakin sitä että pitää ottaa joku sellainen nainen jonka kanssa mahdollisesti häpeää näyttäytyä tai sitten on yksin.

Niitä kiinnostavia omantasoisia naisia ei niin vain saa, voi mennä 5-10 vuotta että yksikin sellainen kiinnostuu sinusta.

Helppoahan se on teillä naisilla kun teillä on kymmeniä tai satoja eri miehiä valittavana ja vielä teitä paljon parempitasoisempia.

Mun ukko lentäisi välittömästi kuin leppäkeihäs, jos paljastuisi että hänellä on tuollaista taustalla. Ai minua rumempien naisten deittailuako? Ehei, vaan näiden naisten näkemistä niin ala-arvoisina että heitä pitää ihan hävetä! Kielii myös asenteesta, jossa nainen nähdään kulutushyödykkeenä tai statussymbolina, ei niinkään ihmisenä. Hyi oksetus, oikeasti. En haluaisi olla tällaisen miehen kumppani, vaikka oma ulkonäköni onkin sellainen, jonka ko. mies todennäköisesti näkisi statustaan kohottavana. 

Jos haluat saada hyvännäköisen naisen kanssasi pitkään ja onnelliseen suhteeseen, niin opettele hyvä ihminen arvostamaan myös vähemmän hyvännäköisiä naisia. He ovat ihmisiä myös.

Aika oksettavan tekopyhää juttua naisilta jotka itse kelpuuttavat vain pitkiä mallitasoisia miehiä. Tyytykää te miehet niin minä jatkan valkkailua, nykytilanne on naisille suosiollinen.

Vierailija
27/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on lähtöisin siitä että mies ei saa itseään vastaavaa tavisnaista ja vaikka saisikin niin sen kanssa oleminen olisi kuin kävelisi kuumien hiilien kanssa, pienikin virhe ja nainen antaa pakit.

Sitä on ihan hirveän suuri houkutus tyytyä johonkin epämiellyttävään naiseen ihan vain sen takia, että saa seuraa ja tuntee olevansa haluttu, tuota tunnetta että olisit haluttu et saa nuoren miellyttävän naisen kanssa koska nainen tietää että hänellä on kaikki valta. Pariutuminen ja parisuhteet on todella epätasa-arvoisia miehille. Mitä mies voi tehdä muuta kuin tyytyä?

Ottaa sen pään perseestä ja lopettaa tuollainen esineellistäminen. Silloin ei ole niin älyttömästi väliä sillä, onko naisen kehossa nippelit ja nappulat yleisesti ihailluilla kohdilla ja oikean muotoisia ja värisiä, vaan olet onnellinen hänen kanssaan koska hän on ihana ihminen.

Siis ei tyytyä, vaan tarkistaa omaa kriteerilistaa sellaiseksi, että kykenee oikeasti läheiseen suhteeseen toisen ihmisen kanssa. (Jolloin sinun ei enää tarvitse "tyytyä" vaan saat oikeasti nautintoa niiden naisten seurasta, jotka haluavat kanssasi olla - sehän se todellinen tasosi on, minkä tasoisia naisia saat.)

Uskotko itsekään tuohon mitä kirjoitat?

Haluaisin matkustaa planeetalle jossa pariutumisen roolit olisi toisinpäin. Naiset olisivat miesten asemassa eli niitä kerjäläisiä. Haluaisin nähdä mitä sinä sanoisit miehen roolissa. Aivan varmasti ajattelisit samoin mitä minä nyt.

Vierailija
28/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellainen eroaa seksistä tavallisen modernin naisen kanssa? 

Vierailija
29/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika oksettavan tekopyhää juttua naisilta jotka itse kelpuuttavat vain pitkiä mallitasoisia miehiä. Tyytykää te miehet niin minä jatkan valkkailua, nykytilanne on naisille suosiollinen.

Naiset eivät ole mikään kollektiivitajunta. Olemme jokainen omanlaisiamme ihmisiä. Minä mm. olen seurustellut ulkonäön puolesta todella vaihtelevien miesten kanssa. Ainoa, mikä puuttuu joukosta on huomattavan ylipainoinen mies. Kaikkea muuta löytyy kyllä - en ole lainkaan ulkonäkökeskeinen vaikka halutessani saisinkin pelkästään niitä hyvännäköisiä miehiä.

Joten selvitäpä ensin kenen kanssa keskustelet ja ala vasta sitten morkkaamaan.

21/23/25

Vierailija
30/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehiä on enemmän kuin sinkkunaisia, mutta olennaisinta _nettideiteillä_ on ymmärtää miesten tikapuuteoria. 

Ysin tai kympin _pelimies_ haluaa suhteeseen ysin tai kympin naisen, mutta ottaa panoiksi seiskan tai kasin naisia saadakseen helppoa ja säännöllistä seksiä. Pelimies ei tietysti kerro etsivänsä vain seksiä, koska se on naisille turn-off. Lähes kaikki ysin ja kympin nettimiehet OVAT pelimiehiä, koska suhdetta etsivä ysin tai kympin mies joutuisi tyytymään netissä seiskan tai kasin naisiin.

Kun tähän lisätään OkCupidin tutkimus jossa naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, onkin niin että seiskan ja kasin naiset kuvittelevat ysin tai kympin miehet seiskan tai kasin miehiksi.

Lopputulos: seiskan ja kasin tavisnaiset pääsevät treffeille komistusten kanssa, jotka pyörittävät 5-6 toiveikkaan naisen panorinkiä. Seiskan tai kasin tavismies tyytyy vitosiin ja kutosiin, tai ei saa mitään.

Näin Tinder ja muut nettitreffit toimivat.

Vierailija
31/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin usein häpeää, jos poikaystävä on jokun sosiaalisesti kömpelö otus. Samalla tavalla muakin hävettäisi kulkea todella lihavan naisen kanssa käsi kädessä. Naiset nyt yrittää taas syyllistää meitä miehiä, mutta ei mene läpi, sori muijat!

Vierailija
32/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syyllistynyt ja hävettää kyllä. Onhan se nyt karseeta että on naisen kanssa jota kaikki kuolaa ja kuitenkin on ollu sängyssä naisen kanssa, joka on vielä aika paljon alaspäin sen näköisestä naisesta, jonka kanssa ei kehtaisi kävellä kadulla käsi kädessä.

Ihan kammottavaa juttua, jos nyt suoraan sanon.

1. Oikeastiko teitä hävettää kulkea jonkunlaisen naisen kanssa julkisesti?

2. Ja sitten lisäksi menette ja panette vielä paljon pahempaa tapausta?

Voi *ttu sentään, oikeesti. Onneksi en itse tykkää irtoseksistä, niin ei tarvitse miettiä olenko joutunut tällaisenkin aivokääpiön uhriksi joskus.

Kyllä hävettää, mm. koska tiedän tasan tarkkaan että aika moni tuntemani NAINEN olisi katsonut pitkään jos olisi nähnyt minut jonkun aivan karmean punkeron kanssa. Sen takia panin, koska jollain tasolla en kokenut ansaitsevani niitä kauniita naisia.

Sulla on vielä matkaa terveeseen itsetuntoon.

Erittäin heikko itsetunto: Mies panee naista, jota häpeää, koska tämän ulkoiset ominaisuudet eivät ole toivotun kaltaisia. Haaveilee kauniista naisista, koska kokee että sellainen kohottaisi omaa statusta ja sitä heikkoa itsetuntoa, mutta samalla kokee että ei "ansaitse" sellaista.

Jonkin verran puutteellinen itsetunto:  Mies ei pane sellaisia naisia, jotka herättävät hänessä häpeää, mutta kuitenkin kokisi häpeän tunnetta omasta mielestään liian ruman naisen kanssa liikkumisesta ja haaveilee niistä kauniista. Saattaa ajatella "ansaitsevansa" kauniimman naisen niihin nähden, jotka osoittavat kiinnostustaan. Siis itsetunto on riippuvainen naisesta kulutushyödykkeenä ja tämän ominaisuuksista.

Normaali itsetunto: Mies hyväksyy todelliseksi tasokseen sen, minkälaisia naisia hän saa seurakseen, eikä häpeä näiden seuraa vaan nauttii elämästään heidän kanssaan. Saattaa haaveilla tasonsa ylittävistä kaunottarista, mutta ei tuskallisesti vaan triviaalisti, koska hänen itsetuntonsa ei ole kumppanin ominaisuuksista riippuvainen asia.

Poikkeuksellisen hyvä, kaikin puolin terve ja vahva itsetunto:  Mies seurustelee avoimesti ja täysin häpeilemättä myös ulkoisesti selvästi itseään vaatimattomamman naisen kanssa, jos tämä sattuu olemaan persoonallisuudeltaan sellainen, jota mies arvostaa ja ihailee. Naisen kauneus on hänelle yhdentekevä asia, hän ei tarvitse sitä välineeksi mihinkään. Hänellä voi olla kauniskin kumppani, mutta kumppania ei kuitenkaan ole valittu sen kauneuden vuoksi vaan muista syistä. Miehellä on niin vahva itsetunto, ettei sitä voi kolhia se, mitä joku toinen ihminen ajattelee tai on ajattelematta hänen kumppaninsa ulkonäöstä.

Itse aloitan parisuhteen ainoastaan tuossa viimeisessä kategoriassa olevien miesten kanssa. On kiva katsella mm. valokuvia eletystä elämästä, havaita ettei mies todellakaan ole priorisoinut naisten ulkonäköä kumppania valitessaan, ja kuulla kuinka hän edelleen puhuu ihailevaan ja arvostavaan sävyyn entisistä kumppaneistaan.

21/23/25

Vierailija
33/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Sinkkumiehiä on enemmän kuin sinkkunaisia, mutta olennaisinta _nettideiteillä_ on ymmärtää miesten tikapuuteoria. 

Ysin tai kympin _pelimies_ haluaa suhteeseen ysin tai kympin naisen, mutta ottaa panoiksi seiskan tai kasin naisia saadakseen helppoa ja säännöllistä seksiä. Pelimies ei tietysti kerro etsivänsä vain seksiä, koska se on naisille turn-off. Lähes kaikki ysin ja kympin nettimiehet OVAT pelimiehiä, koska suhdetta etsivä ysin tai kympin mies joutuisi tyytymään netissä seiskan tai kasin naisiin.

Kun tähän lisätään OkCupidin tutkimus jossa naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, onkin niin että seiskan ja kasin naiset kuvittelevat ysin tai kympin miehet seiskan tai kasin miehiksi.

Lopputulos: seiskan ja kasin tavisnaiset pääsevät treffeille komistusten kanssa, jotka pyörittävät 5-6 toiveikkaan naisen panorinkiä. Seiskan tai kasin tavismies tyytyy vitosiin ja kutosiin, tai ei saa mitään.

Tajusin saman asian pari vuotta sitten, kun yritin lähestyä netissä tasoisiani naisia ja kiinnostusta ei syntynyt naisten osalta. Toimin nykyisin samoin, mitä nuo pelimiehet ja pidän paria vitos/kutos naista kerrallaan kierrossa. Valitettavasti en voi vaikuttaa pelin sääntöihin, mutta pitää yrittää pärjätä niillä korteilla mitkä on saanut.

Vierailija
34/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon syyllinen, otin epätoivoisena kauhean haaskan kerran.

Kahden haaskan tapaaminen.

Vierailija
35/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin usein häpeää, jos poikaystävä on jokun sosiaalisesti kömpelö otus. Samalla tavalla muakin hävettäisi kulkea todella lihavan naisen kanssa käsi kädessä. Naiset nyt yrittää taas syyllistää meitä miehiä, mutta ei mene läpi, sori muijat!

Varmasti jotkut naiset häpeävätkin, ja osa näemmä häpeää lisäksi miespuolisten kavereidensa puolesta näiden naisvalintoja, jos on tähän yhteen kirjoittajaan uskominen. Tästä ei kuitenkaan seuraa, että kaikki naiset olisivat tällaisia, eikä se tee tällaista häpeilyä yhtään kannatettavammaksi. Te häpeilijät kärsitte siitä eniten itse. Markkina-arvonne ja pariutumismahdollisuutenne kohoaisivat ihan uudelle tasolle jos tekisitte vähän töitä itsenne kanssa.

Minua eivät kumppanini oudot piirteet ja kömmähtelyt hävetä, ja kumppaniksenikin olen aina valinnut ihmisen jolla on itsetunto kunnossa, ja joka siis ei häpeile seuralaisensa ominaisuuksia. Huom: kunnossa oleva itsetunto ei sitten tarkoita mitään öykkäriä tai monia naisia pyörittelevää alffffaurosta - nämäkin ovat yhtälailla merkkejä itsetunnon puutteesta, vaikkakin peitellystä sellaisesta.

21/23/25

Vierailija
36/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Tajusin saman asian pari vuotta sitten, kun yritin lähestyä netissä tasoisiani naisia ja kiinnostusta ei syntynyt naisten osalta. Toimin nykyisin samoin, mitä nuo pelimiehet ja pidän paria vitos/kutos naista kerrallaan kierrossa. Valitettavasti en voi vaikuttaa pelin sääntöihin, mutta pitää yrittää pärjätä niillä korteilla mitkä on saanut.

Ymmärrän kyllä, että jokainen omillaan jne. Mutta kait tajuat mitä niille vitos-kutos tason miehille tapahtuu? Kun sinunkaltaiset vie niiden naiset. 

Vierailija
37/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan eri asia arvostaa naisia seksuaalisessa mielessä kuin muuten. Ei mua haittaa olla ystävä jollekin vähemmän viehättävälle naiselle ja on niitä ollutkin kavereina. Mutta se hävettäisi, jos mut nähtäisiin käsi kädessä naisen kanssa, joka on jotain ihan eri luokkaa kuin mitä voin saada. Naiset nyt vaan moralisoi, mutta jos ovat rehellisiä itselleen niin tietävät olevansa ihan samanlaisia. Hei, olen kyllä kuunnellut naisten juttuja oikeassa elämässä, eivätkä ole sen kiltimpiä. Pää pois pensaasta.

Vierailija
38/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa naisille vasta onkin tärkeää miltä mies näyttää muiden silmissä.

Nainen haluaa pitkän miehen, jotta pariskunta näyttäisi "oikealta" kun nainen käyttää korkkareita.

Nainen haluaa koulutetun miehen jotta miehen yhteiskunnallinen status olisi riittävän korkea sukulaisille ja ystäville.

Nainen haluaa sosiaalisesti kyvykkään miehen, koska tällainen mies tekee vaikutuksen muihin ihmisiin.

Jne.

Lähes kaikki mihin nainen ihastuu on sellaista mikä saa miehen näyttämään hyvältä muiden silmissä, tai sellaista mikä saa naisen tuntemaan itsensä tasokkaammaksi (esim. olen 175cm/100kg ja haluan ison miehen tunteakseni itseni pieneksi ja siroksi).

Tämähän liittyy kivikautisiin vaistoihin joiden mukaisesti nainen yhä toimii. Mies jonka muutkin naiset haluaisivat ja joka johtaa muita miehiä, nostaa naisen asemaa heimossa.

Vierailija
39/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että jokainen omillaan jne. Mutta kait tajuat mitä niille vitos-kutos tason miehille tapahtuu? Kun sinunkaltaiset vie niiden naiset. 

Miksi kympin-ysin miehet vei kasin-seiskan naiset minunlaisilta?

Vierailija
40/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, tarkistetaas kriteerilistaa! Aloitetaan naisista. No niin naiset, ette saa enää valikoida miehiä pituuden perusteella, koska se on esineellistävää. Tärkeintä pitäisi olla sen, että olet onnellinen miehen kanssa koska hän on ihana ihminen... no tulipa hiljaista... okei, ei sitten. Jatketaan samaan malliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan