Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin vaunut 30min anopin rappukäytävään, saatiin sitten heippalappu!

Vierailija
22.07.2016 |

Kävin nopeasti anopilta hakemassa vauvanvaatteita, vaunut eivät olleet tiellä ja max. 30 min olivat siinä. Heti alkoi joku idiootti vinkumaan heippalapussaan! Mikä ihmisiä nykyään vaivaa ?!?

Kommentit (216)

Vierailija
1/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool. :)

Vierailija
2/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on heippalappu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköitkö autosi pelastustiellekin 30min? Teetkö jotain muutakin muiden henkeä vaarantavaa "vain hetken" ja sitten ihmettelet, että ihmiset reagoivat?

0/5.

Vierailija
4/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi jätit? Ethän voi etukäteen tietää milloin se tulipalo syttyy. Eikä se heippalapun jättäjä voi etukäteen tietää, kuinka moneksi viikoksi ne vaunut on siihen rappuun parkkeerattu.

Vierailija
5/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulla ne kuuluisat aivot istukan mukana ulos, vai etkö tajua miksi lastenvaunuja ei saa jättää rappuun? Ei edes hetkeksi. 

Vierailija
6/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan tiiviisti mutta ketään ei haluta nähdä, tervehtiä. Muut ovat aina häiriöksi, jne.. :(

Vierailija
7/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin nopeasti anopilta hakemassa vauvanvaatteita, vaunut eivät olleet tiellä ja max. 30 min olivat siinä. Heti alkoi joku idiootti vinkumaan heippalapussaan! Mikä ihmisiä nykyään vaivaa ?!?

Ihan oikein. Niitä vaunuja ei saa jättää rappukäytävään.

Vierailija
8/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Pysäköitkö autosi pelastustiellekin 30min? Teetkö jotain muutakin muiden henkeä vaarantavaa "vain hetken" ja sitten ihmettelet, että ihmiset reagoivat?

0/5.

Sä olet feikkitrolli itse 0/5. Kerro lisää siitä käsivalokuvasta, jookos? Etkä sitten paskempaa esimerkkiä jaksanut keksiä. Ap

Vierailija
9/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut ovat paloturvallisuusriski. Taloyhtiö rikkoo lakia jos sallii vaunut rappukäytävässä. Sinä teitväärin ja kehtaatkin vinkua heippalapusta. Mun rapussa olisit saanut sanoa hei hei vaunuillesi.

10/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan tiiviisti mutta ketään ei haluta nähdä, tervehtiä. Muut ovat aina häiriöksi, jne.. :(

Tulikohan tämä oikeaan ketjuun? Tässähän juuri haluttiin tervehtiä, siksi jätettiin Heippa -lappukin.

Vierailija
11/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Vierailija
12/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapun jättäjä ei voi tietää, kuinka kauan ne vaunut siinä ovat olleet ja kauanko siinä mahdollisesti vielä ovat. Eli, ei vaunuja rappukäytäviin.

13/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

0/5.

Sä olet feikkitrolli itse 0/5. Kerro lisää siitä käsivalokuvasta, jookos? Etkä sitten paskempaa esimerkkiä jaksanut keksiä. Ap

Mistä käsikuvasta? Mitä haluat kuulla? Oli kiva ilma, n. 23 astetta, aurinkoista. Olin matkalla ruokakauppaan. 

Vierailija
14/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sulla ne kuuluisat aivot istukan mukana ulos, vai etkö tajua miksi lastenvaunuja ei saa jättää rappuun? Ei edes hetkeksi. 

No lukeeko noin rappukäytävissä? Ei tuolla ainakaan. Mä oon ikäni asunut okt:ssa. Ap

Vierailija
15/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi jätit? Ethän voi etukäteen tietää milloin se tulipalo syttyy. Eikä se heippalapun jättäjä voi etukäteen tietää, kuinka moneksi viikoksi ne vaunut on siihen rappuun parkkeerattu.

Palomiehet vaihtoon jos eivät selviä lastenvaunuista.

Vierailija
16/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on niin ettei niitä vaunuja saa säilyttää käytävässä. Erittäin simppeli asia. Ei tässä ole mitään "mutta kun ihan hetken vaan" -poikkeuksia.

Terv. Kahden lapsen mamma itsekin

Vierailija
17/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

0/5.

Mistä käsikuvasta? Mitä haluat kuulla? Oli kiva ilma, n. 23 astetta, aurinkoista. Olin matkalla ruokakauppaan. 

http://www.vauva.fi/keskustelu/2571681/nimimerkki_hel_nyc_taisi_sitten_…

Vierailija
18/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lukeeko noin rappukäytävissä? Ei tuolla ainakaan. Mä oon ikäni asunut okt:ssa. Ap

Miksi siellä tarvitsisi tuota lukea? Ei siellä lue, että ei saa jättää kissoja rappusiinkaan.

Vierailija
19/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko jokainen asia erikseen kieltää? Joskus on hyvä käyttää myös omia aivoja.

Vierailija
20/216 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

0/5.

Vahingossa vaan pöllit sen kuvan toisen ihmisen blogista xD Ihmiset osaavat nykyään käyttää kuvahakua. Muista se jatkossa kun feikkaat asioita. Jotkut muuten väitti sitä miehen nyrkiks ;) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme