Pissaleikit on ihania
Musta on ihanaa kusta miehen päälle. Mitä miehet ajattelette pissaleikeistä tykkäävästä naisesta? Tykkään myös siitä, jos mies pissaa suuhuni.
Kommentit (90)
Kun näette näitä sarjaprovoilijan kepposia niin ilmoittakaa aloitusviesti asiattomaksi mutta älkää vastatko viestiin. Vastailu kuten tämä minun viestini nostaa provon näkyville, mikä on provoilijan tavoitteena.
Pissaleikeistä tykkäävä nainen on turn on. Muutamia kertoja olen vaimoani pyytänyt pissimään päälleni, mutta ei ole halunnut :( Suihkussa tehtynä ei tulisi edes kuivailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun näette näitä sarjaprovoilijan kepposia niin ilmoittakaa aloitusviesti asiattomaksi mutta älkää vastatko viestiin. Vastailu kuten tämä minun viestini nostaa provon näkyville, mikä on provoilijan tavoitteena.
Mitä jos hankkisit elämän. Eikö kukaan pidä sun pillua/munaa hyvänä kun olet noin hapan ja vittumainen kyttääjä? Kasvaako siellä tavarassasi jo hämähäkinseittejä ja homepilkkuja? ap
Vierailija kirjoitti:
Pissaleikeistä tykkäävä nainen on turn on. Muutamia kertoja olen vaimoani pyytänyt pissimään päälleni, mutta ei ole halunnut :( Suihkussa tehtynä ei tulisi edes kuivailtavaa.
Kiva kun tykkäät! Harmi, kun vaimosi on noin rajoittunut. ap
Vaimo suhtautuu asiaan jokseenkin neutraalisti ja kyllä meillä leikitään. Eksä tykkäsi tosi paljon ja olihan se hiukan erilaista, kun molemmat oli ihan täysillä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun tykkäät! Harmi, kun vaimosi on noin rajoittunut. ap
Totta se on harmi. Pidän niin siitä suhinasta mitä naisten pimpit pitävät pissiessä ja tietysti siitä miltä pimppi näyttää kun sillä pissitään :)
Ihanaa saada Naiselta lämmin pissa päälle...Ja katsella kyykkypissalla olevaa Naista..Kiihoittavaa mutta niin valitettavan harvinaista herkkua... Harvassa on ne ihanuudet jotka tykkäävät pissaleikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä (nainen) tykkäisin pissaleikeistä, mutta mies ei niihin lämpene. Kerran olen saanut yhdenillanjutun (joka oli kaverini, ei mikään random tuntematon) pissaan päälleni ja suuhunkin, oli huikea kokemus! Tykkäsin, mutta en kaipaa välttämättä toistamiseen, yhdellä ihanalla pissamuistolla jaksaa kyllä pitkään :) Ja joskus masturboin niin, että juon paljon ja sit pissaan housuihin ja sormetan. Tämä vain jos olen yksin kotona ja saan housut heti pyykkikoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, että tämmöinen olisi todellakin turn-on, jos nainen tykkäisi ja ehdottaisi. Vaikka en siis erityisemmin itse toiminnasta lämpene, ei nyt ole mitään sitä vastaankaan. Siis nainen joka olisi tällä tavalla pervo olisi turn-on.
Aivan mahtavaa tuollainen, aina saa nainen pissata mun päälle. Kiihottaa tosi paljon.
t.pervo-kake
Joo maistuis kyl😁esim 69:ssä ois mahtavaa päästellä sais kummatkin naamalle😜🙊pervoilu on pop,mutta onko teitä naisia joita leikit kiinnostaa?👅
Eikö oikeasti ole naisia joita nää leikit kiihottaa?🙊
Meilläkin joskus. Naidaan ja suuseksiä on paljon, lopulta ruikkaan spermani vaimon päälle. Menemme suihkuun ja kusen spermani pois, istun lattialla ja vaimoni käy pääni päälle ja antaa tulla. Aina käy niin pesun jälkeen että, päädymme uudestaan sänkyyn ja suuseksiä niin paljon että alkaa kirvelemään. Sitten ruiskautan viimeiset tipat pilluun. Teimme ensimmäisellä kerralla sen että silmät oli auki, kirveli hitosti aika harvavoin kuitenkin näin teemme muuten se ei ehkä tunnu niin hyvältäM50+.
kyllä kelpais, ei nyt mikään väkevä aamuvirtsa mutta ehkä just yhdessä vähän ryypiskelty ja pissa olisi veden väristä :D
Yllätys kuseminen. kun eukko pesee hiuksiaan kusen sen päälle, saunassa siis ja päinvastoin. Harvakseltaan mekin teemme näin.
Nyt pääsee mökille taas pissaleikkejä harrastamaan.
Kuuluu kyllä kuumiin kesäleikkeihin, mies tykkää katsoa kun kyykkypissaan. Laittaa myös käden alle ja sitten saunan puolella nuolee antaumuksella minua kunnes tulen täristen. Ja tämä tapahtuu siis mökillä.
Alistin vaimoa viime viikonloppuna oikeun kunnolla. Sidoin hänet, haukuin huo r aksi ja piiskasin. Lopuksi kusin hänen päälleen osoittaakseni, miten arvoton huo ra hän on. Vaimo oli aivan litimärkä kun panin häntä sen jälkeen eli taisi tykätä paljonkin.
Hyi helkutti.