Jätin vaunut 30min anopin rappukäytävään, saatiin sitten heippalappu!
Kävin nopeasti anopilta hakemassa vauvanvaatteita, vaunut eivät olleet tiellä ja max. 30 min olivat siinä. Heti alkoi joku idiootti vinkumaan heippalapussaan! Mikä ihmisiä nykyään vaivaa ?!?
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi jätit? Ethän voi etukäteen tietää milloin se tulipalo syttyy. Eikä se heippalapun jättäjä voi etukäteen tietää, kuinka moneksi viikoksi ne vaunut on siihen rappuun parkkeerattu.
Palomiehet vaihtoon jos eivät selviä lastenvaunuista.
Ei ole kysymys palomiesten pätevyydestä, vaan siitä että palavista vaunuista leviää myrkyllisiä kaasuja rappukäytävään jo ennen kuin palomiehet ehtivät paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sulla ne kuuluisat aivot istukan mukana ulos, vai etkö tajua miksi lastenvaunuja ei saa jättää rappuun? Ei edes hetkeksi.
No lukeeko noin rappukäytävissä? Ei tuolla ainakaan. Mä oon ikäni asunut okt:ssa. Ap
Miksi siellä tarvitsisi tuota lukea? Ei siellä lue, että ei saa jättää kissoja rappusiinkaan.
Ei voida olettaa että kaikki okt-asujat tuntevat kaikki taloyhtiösääntönne kun ette kerro niitä missään. Lappua/kylttiä rappukäytävään sitten vaan! Ap
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Pysäköitkö autosi pelastustiellekin 30min? Teetkö jotain muutakin muiden henkeä vaarantavaa "vain hetken" ja sitten ihmettelet, että ihmiset reagoivat?
0/5.
Sä olet feikkitrolli itse 0/5. Kerro lisää siitä käsivalokuvasta, jookos? Etkä sitten paskempaa esimerkkiä jaksanut keksiä. Ap
Mistä käsikuvasta? Mitä haluat kuulla? Oli kiva ilma, n. 23 astetta, aurinkoista. Olin matkalla ruokakauppaan.
Vahingossa vaan pöllit sen kuvan toisen ihmisen blogista xD Ihmiset osaavat nykyään käyttää kuvahakua. Muista se jatkossa kun feikkaat asioita. Jotkut muuten väitti sitä miehen nyrkiks ;) Ap
Siinä sinulle ihan aitoa kuvaa nyrkistäni. Ja kuten sanoin, minulla ei ollut paljoakaan tekemistä sen toisen kuvan kanssa. Ilmeisesti sinulla on valikoiva muisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sulla ne kuuluisat aivot istukan mukana ulos, vai etkö tajua miksi lastenvaunuja ei saa jättää rappuun? Ei edes hetkeksi.
No lukeeko noin rappukäytävissä? Ei tuolla ainakaan. Mä oon ikäni asunut okt:ssa. Ap
Miksi siellä tarvitsisi tuota lukea? Ei siellä lue, että ei saa jättää kissoja rappusiinkaan.
Ei voida olettaa että kaikki okt-asujat tuntevat kaikki taloyhtiösääntönne kun ette kerro niitä missään. Lappua/kylttiä rappukäytävään sitten vaan! Ap
Se ei ole taloyhtiösääntö, vaan laki. Pitääkö kaupassa lukea, että älä varasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi jätit? Ethän voi etukäteen tietää milloin se tulipalo syttyy. Eikä se heippalapun jättäjä voi etukäteen tietää, kuinka moneksi viikoksi ne vaunut on siihen rappuun parkkeerattu.
Lastenvaunut ovat erittäin suuri palokuorma ja erittäin suuri uhka paloturvallisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Hysteerikkoja riittää. Tosennäköisyys että rapussa asuu joku pyromaani joka käy tuikkaamassa vaunut tuleen on tilastollisesti hyvin pieni. Muuta riskiä vaunujen pitämiselle rapussa ei ole.
Riskiarvioitko sinä muutkin lait ja väität ihmisiä hysteerikoiksi jos he vaativat sinua niitä noudattamaan?
Ei näillä "ihan hetkeksi vaan" tyypeillä ole mitään erikoisoikeuksia. Rappukäytävään ei jätetä vaunuja, se on niin yksinkertaista. Ihan samoja ovat väärin parkkeeraavat ja jonossa etuilevat tyypit ku "mä vaan nopeesti"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä pelastuslaissa määritelty juttu. Taloyhtiöiden säännöillä ei voi tuohon vaikuttaa. Ja laki sattuu olemaan sellainen, että ihmisten oletetaan tuntevan lainsäädäntö ilman erillisiä muistutuksia.
Meidän entisillä naapureilla kävi iveraita, jotka parkkasi vaunut poikittain ja lukittuina meidän oven eteen. Oli aika työ punnertaa ovi auki... Eivät edes pyytäneet anteeksi. Ettei vain teilläkin mennyt johonkin typerään paikkaan?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Pysäköitkö autosi pelastustiellekin 30min? Teetkö jotain muutakin muiden henkeä vaarantavaa "vain hetken" ja sitten ihmettelet, että ihmiset reagoivat?
0/5.
Sä olet feikkitrolli itse 0/5. Kerro lisää siitä käsivalokuvasta, jookos? Etkä sitten paskempaa esimerkkiä jaksanut keksiä. Ap
Mistä käsikuvasta? Mitä haluat kuulla? Oli kiva ilma, n. 23 astetta, aurinkoista. Olin matkalla ruokakauppaan.
Vahingossa vaan pöllit sen kuvan toisen ihmisen blogista xD Ihmiset osaavat nykyään käyttää kuvahakua. Muista se jatkossa kun feikkaat asioita. Jotkut muuten väitti sitä miehen nyrkiks ;) Ap
Siinä sinulle ihan aitoa kuvaa nyrkistäni. Ja kuten sanoin, minulla ei ollut paljoakaan tekemistä sen toisen kuvan kanssa. Ilmeisesti sinulla on valikoiva muisti.
Photoshop xD
Vaunuja ei saa lain mukaan säilyttää rappukäytävissä. Ap säilytti ja ihmettelee kun hänelle huomautettiin asiasta. Siis menikö mulla nyt jotain ohi vai miksi en tajua mistä ap oikein valittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palomiehistä en niin huolisi, koska heillä on savusukellusvarusteet. Jos vaunut syttyvät rappukäytävässä palamaan, ne täyttävät nopeasti koko tilan myrkyllisellä savulla jolloin kenelläkään ei ole pienintäkään mahdollisuutta selvitä ulos ilman palokunnan apua. Ja pahimmassa tapauksessa savu pääsee myös asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän entisillä naapureilla kävi iveraita, jotka parkkasi vaunut poikittain ja lukittuina meidän oven eteen. Oli aika työ punnertaa ovi auki... Eivät edes pyytäneet anteeksi. Ettei vain teilläkin mennyt johonkin typerään paikkaan?
Niin, eli rappukäytävään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nythän sinä sait sen tiedon heippalapun muodossa.
Kai sullekin on ap ok että säilytän autoanikin vaan hetken siinä teidän omakotitalon pihassa? Käyn vaan teidän naapurilla enkä halua maksaa pysäköinnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziisus sä oletkin tavan tyhmä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenvaunut ovat erittäin suuri palokuorma ja erittäin suuri uhka paloturvallisuudelle.
Minne ne lastenvaunut sitten pitää jättää jos ovat niin vaaralliset,riittääkö 100-200 metriä rakennuksista?
Suomi on hölmöläisten maa turhine ja älyttömine säädöksineen,tämä on yksi syy miksi kaikki työpaikat ym. häipyy Suomesta.
Tänä syksynä tuli taas uusi täysin älyvapaa säädös,kaikki jotka pyytää rapuja pitäis rekisteröityä joksikin ravustajaksi ja pitää vielä rekisteriä saalismääristään.
Hysteerikkoja riittää. Tosennäköisyys että rapussa asuu joku pyromaani joka käy tuikkaamassa vaunut tuleen on tilastollisesti hyvin pieni. Muuta riskiä vaunujen pitämiselle rapussa ei ole.