Voiko itsekäs nainen olla hyvä edes seksissä?
Olen tavannit mukavan ja kauniin, mutta yllättävän itsekkään naisen. Olemme muutaman kerran olleet jo sängyssä, mutta hän keskittyy seksissäkin ainoastaan omaan naitintoon, eikä oikein tee mitään. Ei ennen eikä myöskään seksin jälkeen.
Koska minulla ei ole kuin reilun kymmenen eri naisen kanssa kokemuksia (joista kahden kanssa olin suhteissa yhteensä yli 13 vuotta) olen 31v. Niin pakko kysyä kokeneemmilta
Kommentit (3)
Jos hän on suunnitelmallinen ja meinaa saada itselleensä etua siitä. Toisin sanoen jos sinulla on huomattavasti enemmän rahaa kuin hänella, tms. Mutta silloihan et tekisi tämmöistä ketjua, koska et tietäisi että hän on itsekäs.
Jos taas on impulsiivinen ja itsekäs niin ei voi.
Ap vastaa.
Reilun kymmenen aikaisemman kumppanin kanssa olen kokeillut moniakin asioita. Uuden naisen kanssa aina etsitty ne jutut joista molemmat tykkäävät. Nimenomaan asioita tavalla että molemmat saavat itselleen mielyisia asioita.
Voi tietysti olla, että halut eivät kohdanneet kyseisen henkilön kanssa tai ettei hän ole kovin seksuaalinen. Mutta en ole ennen kokenut että seksi olisi yhtä "köyhää" kuin mitä kyseisen, aikuisen ja itsekkään naisen kanssa on ollut. Parin aikaisemman ihmissuhteen kanssa jotka johtivat minun halustani seksiin asti olen keskustellut mitä toivoisin tai mitkä asiat minua kiihottavat. Tietysti toisen tulee ottaa seksikumppanin toiveita huomioon.
Yhden illan suhteita en ole ikinä harrastanut ja minä olen ollut kaikissa suhteissa se joka on ollut hitaammin lämpeävä seksin suhteen. Joo. Olen tässä suhteessa keskiverrosta poikkeava, mutta niin olen monessa muussakin asiassa.
Niiden reilun kymmenen kanssako et ole oppinut mitään seksistä?
Nii, jonne....