Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menit naimisiin?

Vierailija
21.07.2016 |

Vain rakkaudesta, vai käytännön syistä?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suhteista noin 80% toimia toimeentulemisen periaatteella.Tietty pitää jotain kiintymystä olla toiseen, mutta status parisuhteesta ja kulujen puolittaminen tuntuu olevan liian monen suhteen kivijalka.Ja tietty se vakkaripano samassa pedissä.Onko rakkautta?On varmaan ruokaan, rahaan ja lomailuun.

Jos molemmat on tyytyväisiä, niin mikäs vika tuossa asetelmassa? Ei luulisi sinun persettäsi kutittelevan toisten yksityisasiat.

Vierailija
22/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suhteista noin 80% toimia toimeentulemisen periaatteella.Tietty pitää jotain kiintymystä olla toiseen, mutta status parisuhteesta ja kulujen puolittaminen tuntuu olevan liian monen suhteen kivijalka.Ja tietty se vakkaripano samassa pedissä.Onko rakkautta?On varmaan ruokaan, rahaan ja lomailuun.

Tuota varten ei tarvitse mennä naimisiin, ihan avoliittokin riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme naimisiin sekä rakkaudesta että käytännön syistä. Menimme naimisiin, jotta mieheni saisi oleskeluluvan Suomeen, ja voisimme asua yhdessä. Jos mieheni olisi voinut siinä tilanteessa saada oleskeluluvan muulla perusteella, niin tuskin olisimme menneet naimisiin niin aikaisin (olin 18-vuotias). 

Vierailija
24/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon takia. 70-luvulla avopari ei saanut vuokra-asuntoa. Ja yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
25/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaa sen, jota rakastaa ja jonka kanssa haluaa loppuelämänsä viettää, haluaa yleensä myös naimisiin. Minulle se on merkki sitoutumisesta ja lupaus toiselle olla yhdessä loppuelämä. Suhtaudun avoliittoon niin, että siinä minusta vielä katellaan ja mietitään, sitoutuako vai ei. Halutaan pitää portti auki lähteä koska vaan. Halusimme lasten syntyvän avioliitossa ja perheellä olevan sama nimi. Lisäksi juridisista ja taloudellisista syistä on helpoin ratkaisu olla naimisissa, jos on yhteinen talous ja yhteistä omaisuutta. Olen siis aika konservatiivinen näissä asioissa, vaikka muuten olen mielestäni aika liberaali.

Ymmärrän hyvin, että joku on ihan yhtä sitoutunut avoliitossa ja joku tulee varmasti kommentoimaan sitä, että kyllä avioliitostakin voi lähteä. Tämä on kuitenkin sellainen tunnetason juttu, ymmärrän, että joku toinen voi avoliitossakin olla hyvin sitoutunut, mutta minulla olisi se tunne, että ihan kokonaan ei haluta antautua yhteiselle elämälle.

Vierailija
26/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin viestin, mutta se ei tullut ketjuun mukaan, mitä ihmettä?

Mutta niin, menimme aikoinaan naimisiin, jotta mieheni saisi oleskeluluvan Suomeen, ja voisimme siis asua yhdessä ja elää yhteistä elämää. Jos mieheni olisi tuolloin ollut mahdollista saada oleskelulupa muilla perusteilla, niin tuskin olisimme menneet noin aikaisin naimisiin, olin nimittäin vain 18-vuotias, ja mieheni 23-vuotias. Ei kuitenkaan ole koskaan kaduttanut, päin vastoin, oli hyvä päätös. Nyt tuosta on aikaa kymmenen vuotta, ja olemme edelleen onnellisia, ja meillä on nyt perhekin. :) 

Vierailija
27/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat on tyytyväisiä, niin mikäs vika tuossa asetelmassa? Ei luulisi sinun persettäsi kutittelevan toisten yksityisasiat.

Ei mitään vikaa mielestäni.Lopettakaa samalla se vitun rakkaudesta mussuttaminen, kun jokainen tietää mistä homma kuitenkin koostuu.

Vierailija
28/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten paineiden vuoksi. Sillä mies ei ole mitään, ellei ole kolmekymppiseksi mennessä valmistunut, ottanut naista ja mennyt pankin torppariksi, päälle vielä ne pakolliset kakarat. Perkele kun oli heikko luonne silloin...

Vierailija
29/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki rahat täysin erillään avioehdolla ja testamentilla, jotka teetin itse ja mies allekirjoitti. Järki siis leikkasi onneksi silloinkin, vaikka mies tuntui harlekiini-kohtalolta...

Naimisiin mentiin, koska olin niin tulisesti rakastunut mieheeni ja halusin, että kaikki näkevät, että hän on minun ja että minä olen hänen. Ehkä vielä niin päin, että muut naiset näkevät, että tuo täydellinen unelmamies on kelpuuttanut minut ihan vaimokseen asti... :)

Nyt tajuan, ettei tämä taida kauhean kauan kestääkään, kun mies on välillä henkisesti väkivaltainen. Nyt on tosin mennyt hyvin kesän ajan ja nuo huonot hetket tuntuvat vain kaukaiselta unelta. Mutta vaikka erottaisiinkin, niin ei tämä ole hukkaan mennyt, onpa tullut koettua avioliitto ja omat häät edes kerran elämässä. En toistaisi enää, mutta eipä tarvitse ajatella jääneensä jostain ihmeellisestä paitsi kuolinvuoteellaan.

Vierailija
30/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tässä miehille kunnon oppimateriaalia siitä, miksi valita MGTOW. Toki betavässykät voivat parannella omalla kustannuksellaan naisten elintasoa niin halutessaan.

Miksi miehen elintaso ei nouse, kun nainen maksaa puolet kuluista? Ei minunkaan mieheni olisi voinut ostaa tätä nykyistä asuntoamme yksin, en tosin minäkään. Yhdessä se onnistui. En ymmärrä, miksi minä olisin tässä se hyväksikäyttäjä.

Olisin voinut mennen tullen ostaa yksin ensimmäisen yhteisen asuntomme (rivari, 4h+k+s, 90 m2). Se olsii vielä tänäänkin aivan riittävä poikamiehelle ja ennen kaikkea, aikoja sitten maksettu velattomaksi. Minulla olisi noin 120-150 kE nyt säästössä/sijoituksissa "pahaa päivää varten" yms jos olisin älynnyt pysyä poikamiehenä.

Sen sijaan tein sen keskimääräisen lampaan vihoviimeisen virheen eli perheellistyin. Sen seurauksena OKT keskiluokkaiseen "parempien ihmisten ankkalampeen", ja vieläkin velkaa 130 kE josta minä maksan leijonanosan toistaiseksi. Ja sijoituksia vain 15000 ekun edestä :(

Enkä todellakaan koe saavani mitään tästä kunnon iskän elämästä, pelkkää vaatimusta niin taloudellisesti kuin ajankäytöllisesti, jopa sen suhteen keitä pitää tavata milloinkin.

Perkele^2 kun oli typerys joskus silloin kauan sitten. Nyt onneksi olen sen verran kyrpiintynyt että sanon suoraan asioista naiselle, jota joskus mukamas rakastinkin vielä. Hän ulvoo sitä kun "sä et ole se jonka kanssa menin yhteen". Ehei, nyt se vaan tulee esiin mitä pidin piilossa...

Vierailija
31/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tässä miehille kunnon oppimateriaalia siitä, miksi valita MGTOW. Toki betavässykät voivat parannella omalla kustannuksellaan naisten elintasoa niin halutessaan.

Miksi miehen elintaso ei nouse, kun nainen maksaa puolet kuluista? Ei minunkaan mieheni olisi voinut ostaa tätä nykyistä asuntoamme yksin, en tosin minäkään. Yhdessä se onnistui. En ymmärrä, miksi minä olisin tässä se hyväksikäyttäjä.

Olisin voinut mennen tullen ostaa yksin ensimmäisen yhteisen asuntomme (rivari, 4h+k+s, 90 m2). Se olsii vielä tänäänkin aivan riittävä poikamiehelle ja ennen kaikkea, aikoja sitten maksettu velattomaksi. Minulla olisi noin 120-150 kE nyt säästössä/sijoituksissa "pahaa päivää varten" yms jos olisin älynnyt pysyä poikamiehenä.

Sen sijaan tein sen keskimääräisen lampaan vihoviimeisen virheen eli perheellistyin. Sen seurauksena OKT keskiluokkaiseen "parempien ihmisten ankkalampeen", ja vieläkin velkaa 130 kE josta minä maksan leijonanosan toistaiseksi. Ja sijoituksia vain 15000 ekun edestä :(

Enkä todellakaan koe saavani mitään tästä kunnon iskän elämästä, pelkkää vaatimusta niin taloudellisesti kuin ajankäytöllisesti, jopa sen suhteen keitä pitää tavata milloinkin.

Perkele^2 kun oli typerys joskus silloin kauan sitten. Nyt onneksi olen sen verran kyrpiintynyt että sanon suoraan asioista naiselle, jota joskus mukamas rakastinkin vielä. Hän ulvoo sitä kun "sä et ole se jonka kanssa menin yhteen". Ehei, nyt se vaan tulee esiin mitä pidin piilossa...

Aika rankkaa tekstiä isältä. Uskomatonta, kuinka itsekäs voit olla, käy lapsiasi sekä vaimoasi sääliksi. Mutta ennen kaikkea lapsia. Toivon, että olet provo.

Vierailija
32/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin löytäneeni ihmisen,jonka kanssa halusin jakaa loppuelämäni.Naimisissa 19 vuotta jouluna:)ja päivääkään en pois vaihtaisi.

Vierailija
33/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus.

Vierailija
34/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juridisista syistä.

Vierailija
35/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju todistaa taas kerran sen, että naiset ovat lompakkoloisia.

Vierailija
36/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rankkaa tekstiä isältä. Uskomatonta, kuinka itsekäs voit olla, käy lapsiasi sekä vaimoasi sääliksi. Mutta ennen kaikkea lapsia. Toivon, että olet provo.

Itsekkyyttähän on maksaa talouden kuluista 80%, lomamatkoista 90% ja "lähdetäänkö ulos syömään" keikat järjestäen 100% meikäläisen piikkiin.

Itsekkyttähän on myös käyttää 20-25h viikossa (!!!) lasten harrastuksiin, kun rouvaa ei kiinnosta kuskailu/talkoilu/harrastusten vetäminen. Itsekkyyttähän on viedä loppuun lähes joka helvetin rouvan aloittama "kiva projekti" joka nyt vaan jää kesken kun ei ollutkaan kivaa...

Niin juu. Ja kun duunista ne bonukset lähestyy, niin kummasti alkaa 1) huonekalukaupoille tms ehdottelu, 2) seksialoitteiden määrä lisääntyä naisen suunnalta. Niiin läpinäkyvää...

Ja vielä sanotaan itsekkääksi päälle. Perkele^3.

Vierailija
37/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta. Ollaksemme yksi perhe saman nimen alla.

Vierailija
38/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken säkin uskot.

Vierailija
39/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso vauva itkee.. Lampaan lisäksi luuseri ja kasa paskaa.

Vierailija
40/102 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken säkin uskot.

Tässä ei ole uskon asioista kyse. Naiset ovat häikäilemättömiä lompakkoloisia ja oman edun tavoittelijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän