Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa tehdä dna-testin, koska lapsi näyttää tuttavalta

Vierailija
20.07.2016 |

Mulle käy hyvin, että tehdään. Mutta se, että mies kuvittelee A) että voisin tehdä lapsen jonkun randomin kanssa, ja B) vielä valehtelisin miehen lapsen oleva hänen. Se on todella törkeä loukkaus minua kohtaan, eikä siitä ole paluuta entiseen.
Mies siis luulee, että koska lapsi ei selkeästi muistuta meitä kumpaakaan, niin lapsi ei voi olla hänen. Lapsi muistuttaa hieman tuttavaamme. Koitin selittää, että joskus lapsi perii esimerkiksi isoäitinsä tai isoisoisänsä ulkonäön. Tätä hän ei ostanut eikä tajunnut (miten tyhmä voi olla?!).
Mitäköhän tuollainen testi maksaa?

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selvittää testin hinnan ja maksaa testin.

Hänen käytöksensä on ikävää, mutta ikävä kyllä turhan moni mies elättää jonkun toisen miehen lasta.

Pettäminen on mielestäni moraalitonta, joten minäkin olisin todella loukkaantunut. Ehkä hän pettää tai on pettänyt, koska hän epäilee sinua?

Vierailija
2/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

139 € näytti olevan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsestään ihminen viat löytää" eli on kyllä mahdollista, että miehesi pettää, kun "osaa" edes epäillä moista. Jos suostut tuollaiseen uskollisuuden vakuutteluun, niin mies saa maksaa.

Mutta mitä seuraavaksi? Oletko kimpassa sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
4/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi teillä on? Pienellä ulkonäkö muuttuu vielä pitkään.

Älä ole huolissasi testin hinnasta tai missä sen voi teettää, miehesi pystyy hoitamaan ne. Vaadi vain sen verran, että et suostu mihinkään nettitesteihin.

Mies voi varata samalla itselleen ajan sukupuolitesteihin. Ethän sinäkään voi olla varma, etteikö mies olisi käynyt vieraissa.

Vierailija
5/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin, kuin no:4 sanoo!

Vierailija
6/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin miehen maksaa testin ja tekisin sen siis myös.

Ja laittaisin eropaperit vetämään (hyvä uhota, kun ei ole tilanteessa eikä kokemusta..), koska miksi olla suhteessa, jossa toinen voi uskoa, että mä oisin pettänyt ja vieläpä ilman ehkäisyä ja vieläpä olisin pokilla laittamassa mieheni elättämään toisen miehen lasta?

Vierailija
7/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli olet

aamun huudatus

Vierailija
8/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä, että epäilyillään mies osoittaa sen, että hänen ajatusmaailmassaan pettäminen on todennäköinen vaihtoehto. Se tarkoittaa, että se on sitä myös hänelle itselleen, sillä luonnollisestikin hän elää siinä omassa ajatusmaailmassaan. Ei ihme, että omet loukkaantunut.

Vierailija
9/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä melkein sama! Mies jankuttaa välillä ettei lapsi voi olla hänen, koska laskettu aika ei ollu tasan 9kk päässä hedelmöittymisestä (eli kun harrastimme seksiä) vaan hieman aiemmin. Huoh. Muiden kanssa en siis ole ollut.

Kuten sanoit, mies hoitakoon halutessaan dna-testit itse maksuineen ja vaivannäköineen. Mutta onhan tuo nyt helvetti kunnon epäluottamuksen osoitus! Tämän olen sanonut omallekin ja on vähentynyt joutava vinkuminen.

Vierailija
10/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja laittaisin eropaperit vetämään (hyvä uhota, kun ei ole tilanteessa eikä kokemusta..), koska miksi olla suhteessa, jossa toinen voi uskoa, että mä oisin pettänyt ja vieläpä ilman ehkäisyä ja vieläpä olisin pokilla laittamassa mieheni elättämään toisen miehen lasta?

Miksi aina eropaperit? Kaikkihan ovat naimisissa aina -.-'

Vierailija
11/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi teillä on? Pienellä ulkonäkö muuttuu vielä pitkään.

Älä ole huolissasi testin hinnasta tai missä sen voi teettää, miehesi pystyy hoitamaan ne. Vaadi vain sen verran, että et suostu mihinkään nettitesteihin.

Mies voi varata samalla itselleen ajan sukupuolitesteihin. Ethän sinäkään voi olla varma, etteikö mies olisi käynyt vieraissa.

Lapsi on 3v. Alusta asti mies on sanonut, ettei lapsi muistuta häntä ja kuulemma päivä päivältä muistuttaa vähemmän.

Ap

Vierailija
12/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina eropaperit? Kaikkihan ovat naimisissa aina -.-'

No koska en helpoin tapa ilmaista eikä pistää koko litaniaa erilaisista vaihtoehdoista, jotka tulee mieleen. Ja silti joku keksii vielä jonkun, jota ei mainittu.

Ei nytkään taidettu edes sanoa, että ovat parisuhteessa.

Vierailija
13/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen ihminen olet ap? Jos itse tekisin testin, niin luultavasti vaimo olisi tehnyt jotain mikä kyseenalaistaa käsitykseni hänestä pohjimmiltaan rehellisenä ihmisenä. Aina naiset on miehiä kyseenalaistamassa kun menee tekemään testin, mutta tuskin kovin moni sitä tekee, jos vaimo on oikeasti kunnollisuuden perikuva.

Vierailija
14/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen elämä jo pilattu. Millainen isä tuo on kolmen vuoden ajan ollut lapselle, jota ei pidä omana lapsenaan.

Vierailija
15/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä melkein sama! Mies jankuttaa välillä ettei lapsi voi olla hänen, koska laskettu aika ei ollu tasan 9kk päässä hedelmöittymisestä (eli kun harrastimme seksiä) vaan hieman aiemmin. Huoh. Muiden kanssa en siis ole ollut.

Kuten sanoit, mies hoitakoon halutessaan dna-testit itse maksuineen ja vaivannäköineen. Mutta onhan tuo nyt helvetti kunnon epäluottamuksen osoitus! Tämän olen sanonut omallekin ja on vähentynyt joutava vinkuminen.

Meillä mies sanoo, että tulin raskaaksi yksissä juhlissa missä olin. Todellisuudessa hedelmöittyminen tapahtui jo 2 viikkoa ennen tuota. Sen voi selkeästi laskea ja ultrakin sen kertoi. Ap

Vierailija
16/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari. Jos mies naisella on epäillyksiä miehen pettäneen niin naisella on oikeus penkoa koko miehen omaisuus puhelinta ja sähköpostia myöten. Jos mies epäilee naisen pettävän niin oikeuksia tilanteen selvittämiseen ei ole. Näin ainakin jos AV-palstaa on uskominen.

Vierailija
17/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo parisuhteen on rikkonut jo. Teiltä puuttuu luottamus, miehesi ei luota suhun. Haluaa suhteesta ulos ja keksii tuommoisia juttuja.

Vierailija
18/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millainen ihminen olet ap? Jos itse tekisin testin, niin luultavasti vaimo olisi tehnyt jotain mikä kyseenalaistaa käsitykseni hänestä pohjimmiltaan rehellisenä ihmisenä. Aina naiset on miehiä kyseenalaistamassa kun menee tekemään testin, mutta tuskin kovin moni sitä tekee, jos vaimo on oikeasti kunnollisuuden perikuva.

Unohdit vainoharhaiset syyllistäjät? Itsesi?

Vierailija
19/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää keskustelut saa kadottamaan uskon naisiin. Ei minkäänlaista kiinnostustakaan asettua miehen asemaan. Kuitenkin miesten suhteen naiset suorastaan takovat toistensa päähän sitä, että miehet ovat epäluotettavia ja heitä pitää epäillä. Vitulla päähän.

Vierailija
20/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit vainoharhaiset syyllistäjät? Itsesi?

Niin no naisten mukaan mitään muuta ei olekaan kuin vainoharhaisia syyllistäjiä. Luepa noita vastauksia edeltä.