Mies pani väkisin, miten tästä eteenpäin?
Meillä on kohta 5kk ikäinen vauva, joka on todella itkuinen ja myös nukkuu huonosti. Lienee sanomattakin selvää, että myös minä olen väsynyt, vaikka mies hoitaakin kerran tai kaksi viikossa vauvan heräilyt ja syötöt.
Pari yötä sitten mies herätteli mua ja tiesin jo ennen kysymistä, että hän haluais seksiä. Sanoin kuitenkin miehelle ei, koska olin todella väsynyt. Ilmeisesti torkahdin ainakin hetkeks, koska sitten kun havahduin niin mies hyväili minua. Sanoin miehelle uudestaan ei, mutta mies ei kuunnellut vaan otti mut väkisin. Lopetti vasta, kun itkin hysteerisesti.
En ois ikinä uskonut, että mies vois tehdä noin. Olen ihan järkyttynyt. Ymmärrän kyllä, että mies on puutteessa, koska synnytyksen jälkeen seksiä oli ekan kerran kun vauva oli 2kk ja sen jälkeen noin parin viikon välein.
Voiko tällaisen jälkeen enää luottaa toiseen? Mies on pyytänyt anteeksi monta kertaa ja sanonut, ettei se toistu. Voinko oikeasti luottaa siihen, että jatkossa mies lopettaa, jos sanon ei? Erokin tuntuisi kamalalta ratkaisulta, kun vauva on vielä niin pieni..
Kommentit (604)
Eipä se nyt haittaa jos joskus vähän lipsahtaa. Homma hyvin ja lapsi on kaunis. Muistakaa äänestää Haavistoa.
Miehelle sattui pieni tähtäysvirhe pimeässä humalassa ollessaan ja nyt palstamammat vaativat rikosprosessin aloittamista pelkästään tuon vuoksi. Ei parisuhdetta kannata pelkästään yhden hairahduksen jälkeen romuttaa. Kannattaa harkita asiaa; mitä ero vie mennessään ja onko halukas ja valmis jatkamaan parisuhdetta.
Yksi vaihtoehto on hommata pienen lapsen perheeniskälle nk. kotihintti joka imaisee raskaan paineen alla olevalta tuoreelta perheeniskältä aina tarpeen mukaan kassit tyhjiksi. Sosiaalitoimisto voi myös auttaa kotihintin etsinnässä ja taloudellisessa tuessa. Terveyskeskuksesta saa myös oppaita kotihintin vieroitustoimenpiteistä sillä moni pienen vauvan perheeniskä jääkin yllättäen koukkuun kotihinttiin joten vaaditaan selkeä vieroitusohje ja -kuuri kuten opiaatteja sisältävissä kipulääkkeissä. Nyt tsemppiä ja nyt etsimään yhdessä omaa kotihinttiä perheeniskälle.
Feministit täällä taas syttyy liekkeihin. Typerää lässyttää jostain rikosilmoituksesta. Kyseessä on kuitenkin aviomies, eikä joku ulkopuolinen raiskaaja. Heillä on suhde ja ovat harrastaneet seksiä luonnollisesti muutenkin. Mies teki virheen, mutta jos se on niin ylitsepääsemätöntä, ettei voi antaa anteeksi, niin sitten se on erottava.
Jos taas voi antaa anteeksi, niin sitten asia sovitaan ja jatketaan. Kukaan ei kuollut.
Naisen kuuluu palvella miestå sängyssä ja muutenkin piste
Ette siis jaksa peruspano hommii.
Minä varmaan antaisin anteeksi jos et halua erota ja on hyvä mies, hoitaa lastakin. Mun mieskin joskus aloittaa seksin vaikka nukun, en koe raiskaukseksi. Me aloimme 6 vk kuluttua sekstailla synnytyksestä.
Näin ja pahasti on käynyt jokaisessa suhteessa itselle. Yllättävän moni mies on valmis seksuaaliseen väkivaltaan. Itse tiedät parhaiten miten edetä, mutta voitko luottaa ettei toistu
Miten olet voinut hommata itsellesi sellaisen miehen ja vielä perustaa perheenkin, jonka kanssa seksi on niin ei. ?
Jos ei naista paneminen kiinnosta niin miehen pitää saada vierasta.
Mielestäni olisi kiva herätä tuollaiseen
Ihan käsittämättömän moni on valmis hyväksymään raiskauksen. Neuvoisitteko samoin, jos olisi oma tytär kyseessä? Ei se haittaa, jos on muuten hyvä mies?
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani sinulle tapahtuneesta seksuaalisesta väkivallanteosta. Tee heti rikosilmoitus raiskauksesta ja lähde turvakotiin vauvan kanssa. Ukko lusimaan ja sinulle vauvan kanssa elämä ilman raiskaajaa.
Olenko ainoa joka ajattelee että turvakoti on täyttä liioittelua?
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämättömän moni on valmis hyväksymään raiskauksen. Neuvoisitteko samoin, jos olisi oma tytär kyseessä? Ei se haittaa, jos on muuten hyvä mies?
No en ainakaan neuvoisi rikosilmoitukseen ja turvakotiin. Säästetään ne resurssit oikeasti niitä tarvitseville.
Noh niinpä panikin!! Hoh hoi, ota vastuu aviopuolisona oikein!! Niin väsynyt ei ole, etteikö hetki hellyydelle sopisi. Synmytyksestä jo aikaa ja aika palata normaaliin!!!
Mies vielä auttaa tätä "urheaa synnyttäjää",
Ettei vain tyypillinen tapaus; lapsen saanti vietillä varustettu miehen hyväksikäyttäjä!!??
Vierailija kirjoitti:
Miehelle sattui pieni tähtäysvirhe pimeässä humalassa ollessaan ja nyt palstamammat vaativat rikosprosessin aloittamista pelkästään tuon vuoksi. Ei parisuhdetta kannata pelkästään yhden hairahduksen jälkeen romuttaa. Kannattaa harkita asiaa; mitä ero vie mennessään ja onko halukas ja valmis jatkamaan parisuhdetta.
Miks hel*ssä kaivatte tällaisia aloituksia silmien eteen heti aamusta, räävitöntä kielenkäyttöä, yäks. Mikä ihmeen tarkoitus tälläkin taas oli, selvää on vain se, että jos perustuisi tositapahtumiine, ap ei puhuisi väkisinotosta pa*sena.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus vuodelta 2016, mutta kun täytyy saada teema, rai*skaus taas keskusteluun. Kenen intresseissä on jatkusvasti ylösnostaa tätä teemaa?
Mitä ApLle kuuluu. Toivottavsti eronnut rai*kaajasta. ei tuollaiseen voi luottaa, kerran tehnyt, voi tehdä uudestaan, kun tilanne on taas huono. Jos Ap jää, niin mies luulee että voi tehdä niin jatkossakin, hän pystyy siis puheella pääsemään vastuusta. Vaarallinen mies. Olisiko näitä naistenvihaajia pohjimmiltaan. Sinun tarpeillasi ja haluillasi ollut mitään merkitystä. Miksi niillä olisi jatkossakaan. Mies jo kertoi kaiken.
ainakin ap:lla on jännä mies. sille kyllä löytyy ottajia, jos ap lähtee