Miten te naiset pysytte lukemaan tätä palstaa ilman ahdistusta??
Pystyttekö te naiset lukemaan miesten kirjoituksia tällä palstalla ilman ahdistusta vai jääkö joskus vaivaamaan ?
Itse miehenä joskus harvoin palstaa selailen ja kirjoittelen tänne viihdearvon takia ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että jos ne pahimmat provoilut kuorii päältä pois niin tämä palsta antaa raa-an mutta toden kuvan keskiverto nuorten miesten näkemyksistä seksuaalisuudesta, seksistä ja naisista.
Empaattisena ihmisenä ymmärrän että tämä voi olla ristiriidassa monien naisten maailmankatsomuksen kanssa ja voi siksi aiheuttaa sisäisiä ristiriitoja.
Joten ahdistaako ?
-Mies-
Kommentit (131)
Ahdistaa juu ja sen takia siirryin alastomaansuomeen :) paljon järjellisempää siellä keskustelu.
Näin miehenä oli vaikea lukea aloitusta tuntematta myötähäpeää jos se oli ihan oikeasti miehen tekemä, mutta saattaa näkemykset muuttua kunhan parta alkaa kasvaa ja näkee asiat vähemmän mustavalkoisesti.
Ei ahdista. Suhtaudun näihin kirjoituksiin samalla vakavuudella kuin Ammattivalittajan kirjoituksiin. Myös hän jaksoi päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen kirjoittaa ainakin kahdella keskustelupalstalla vain kahdesta aiheesta: oman perheensä köyhyydestä verrattuna muihin sekä omasta mahdottomuudestaan oppia ikinä koskaan mitään, minkä avulla voisi työllistyä. Ainoa, mikä näissä miesten tai "miesten" kirjoituksissa on enää mielenkiintoista, on millä otsikolla aiheesta tällä kertaa kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostamalla, että palstalla käyvät yleisesti ottaen sosiaalisesti lahjattomat, erikoiset ihmiset, joilla ei ole tarpeeksi elämänsisältöä kun ehtivät täällä palloilla.
Anonyymiteetin suojissa ollaan vittumaisia, jyrkkiä ja tuomitaan kaikki omasta mielipiteestä tai tavasta poikkeavat. Kärpäsistä tehdään härkäsiä.
Lähinnä naurattaa, kun irl ei av-mammatyylisiin ihmisiin törmää koskaan. Täällä käy paljon ääripääihmisiä, ja monin eri tavoin neuroottisia!
Et ole koskaan ajatellut, että olet itse poikkeava, koska et ole millään tavalla "neuroottinen"?
Toisaalta ahdistaa, mutta toisaalta oma mies ja pari hyvää miespuolista ystävää ovat hyviä tyyppejä ja ihan erilaisia ajatuksiltaan, joten ainakin se pysyy mielessä, että täällä kirjoittavien ajatukset eivät edusta kaikkia.
>2016
>ottaa netissä kirjoitetut asiat todesta
Huh poika!
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Näin miehenä oli vaikea lukea aloitusta tuntematta myötähäpeää jos se oli ihan oikeasti miehen tekemä, mutta saattaa näkemykset muuttua kunhan parta alkaa kasvaa ja näkee asiat vähemmän mustavalkoisesti.
Saattaapi aloituksen valkoritari olla liian vanha enää muuttuakseen. Ihmettelee sitten miksi seuraavakin tyttis kävelee hänen ylitseen.
Ei ahdista. Olen aina tiennyt että miehet on tyhmiä sikoja joten mikään täällä ei ole jaksanut yllättää.
Ylilaudan jonnet ne vasta onkin mutta seassa on niitä fiksujakin.
Enemmän mua ahdistaa nämä naiset, jotka tekee typeriä aloituksia tai heittäytyy marttyyreiksi, kun niillä on "niin" kauheat puolisot.
Mun mielestä muualtakin netistä löytyy näitä katkerien kirjoituksia ("kaikki miehet on...", "kaikki naiset on...") puhumattakaan trollailusta, jota täälläkin on paljon. On täällä joskus ilmoilla ikäviä asenteita ja tietysti tosielämässäkin on ihmisiä, joilla niitä on. En silti kyllä jaksa ottaa tätä "totena ihmisistä", tämän palstan kirjoitukset kun ei ole mikään "yhteiskunta pienoiskoossa" eikä - kuten mainittu - täällä "naiset" ole aina naisia eikä "miehet" miehiä.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
On ihanaa elää tätä suvaitsevaisuuden ja avoimuuden aikaa. Parasta on se, ettei mistään ikävistä asioista keskustella, vaan puhumme vain henkeviä ja syvällisiä mukavia juttuja. Sen takia tälläkin palstalla keskustellaan aikuisten naisten kakkavaippafantasioista, "pettääkö mun mies kun löysin huulipunan vessanpöntöstä" ja "onko mun lapseni sekaisin, kun irrottelee linnuilta siipiä" -juttuja. Ihanaa!
Jos naisia ahdistaa jo vauvapalstan selailukin, niin enpä enää ihmettele miksi he syövät tajuttomia määriä psyykenlääkkeitä.
Miesvaltaiset palstat ahdistaa enemmän. Täällä provoilevat miehet ovat sellaisia sekopäitä, jotka on helppo ohittaa. Miesvaltaisilla palstoilla tajuaa, miten paljon misogyniaa maailmassa oikeasti on. Onneksi tunnen sen verran hyviäkin miehiä, että usko ei ole kokonaan mennyt.
Kyllähän tämä palstan miesviha ja syyttely on saanut minut olla haluamatta naisia.
Ei vaan jaksa sitä että minusta tehtäisi syntipukki koska et itse osaa tehdä elämästäsi hauskaa.
t. M24
Hassua laitat asiallisen kommentin miehen näkökulmasta ja poistetaan alle minuutissa.
Onneksi te naiset pidätte huolen että miehet eivät saa ajatuksiaan täällä jakaa. Onhan vauva sentään äidin etuoikeus aina.
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaiset palstat ahdistaa enemmän. Täällä provoilevat miehet ovat sellaisia sekopäitä, jotka on helppo ohittaa. Miesvaltaisilla palstoilla tajuaa, miten paljon misogyniaa maailmassa oikeasti on. Onneksi tunnen sen verran hyviäkin miehiä, että usko ei ole kokonaan mennyt.
Minusta ainakaan Suomessa ei ole naisvihaa kovin paljoa. Tokihan kaikkiin ja kaikkeen kohdistuu vihapuhetta, mutta ei naisiin juuri sen enempää kuin miehiinkään, jos selkeimmät provot suodatetaan pois.
Huhhuh mikä naisten väninä ja vikinäketju!! Enpä tiennyt että suomalaiset naiset ovat tämmöisiä luusereita. Btw. naisilla ne sairaimmait ja psykopaattisimmat jutut tälläkin palstalla on naiset eivät todellakaan osaa perustella mielipiteitään järjellä toisin kuin miehet.
Onneksi tiedän järkeviä = normaalejakin naisia olevan olemassa.
Ahdistaa koska ihmisillä ei ole enää mitään arvoja,mitään ei kunnioiteta tai haluta edes ymmärtää.
Ahdistaa,että miehenkuva on hesalainen Sebastian,blondattu tukka,vaalennetut hampaat,sali selfiet ja facebookin seinäkuvana lukee "be orginal"
Ei ihme,että helsinkiläiset naiset ovat sinkkuja,niin mäkin olisin.
Ihmiset ovat pelkkiä kuoria,sisältä onnettomia :(
No ei kyllä ahdista... enemmänkin huvittaa. AV on AV ja nettielämä on toista kuin tosielämä. Ja se osa ihmisiä, jotka täällä pyörii... (toki itseni mukaan lukien) aktiivisia provoilijoita, elämäänsä pettyneitä ja muutama ihan täysjärkinenkin joukossa. Mutta ei otanta kaikista suomalaisista, ei todellakaan!
Itse entisenä nettiprovoilijana tiedän, että asioita on helppo kärjistää ja asetelma kääntyy helposti mustavalkoisemmaksi kuin tosielämässä. Mutta jossainhan niitä angstejaan täytyy sitten purkaa niin jos ei livenä niin sitten täällä..