Miten te naiset pysytte lukemaan tätä palstaa ilman ahdistusta??
Pystyttekö te naiset lukemaan miesten kirjoituksia tällä palstalla ilman ahdistusta vai jääkö joskus vaivaamaan ?
Itse miehenä joskus harvoin palstaa selailen ja kirjoittelen tänne viihdearvon takia ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että jos ne pahimmat provoilut kuorii päältä pois niin tämä palsta antaa raa-an mutta toden kuvan keskiverto nuorten miesten näkemyksistä seksuaalisuudesta, seksistä ja naisista.
Empaattisena ihmisenä ymmärrän että tämä voi olla ristiriidassa monien naisten maailmankatsomuksen kanssa ja voi siksi aiheuttaa sisäisiä ristiriitoja.
Joten ahdistaako ?
-Mies-
Kommentit (131)
Netin naisvihasta ja vihakirjoituksista on yli 50% naisten näppiksiltä lähtöisin. Ainakin brittitutkimuksen mukaan.
Eihän tänne edes kirjoita kuin se yksi kajahtanut rullatuolipotilas. Mikään muu ei selitä sitä miten joku jaksaa aamusta iltaan suoltaa samaa sontaa ketju toisensa perään.
Miehet kirjoittaa ehkä paskimmat jutut tänne mutta myös parhaimmat. Enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos viesti on hyvin jäsennelty, perusteltu ja käsittelee jotain ajankohtaista aihetta tai politiikkaa, niin mieshän sieltä taustalta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa. Mä en ole kiinnostunut miehistä, niin ei pahemmin kiinnosta, mitä miehet ajattelee naisista. Toki olen loukkaantunut heteroystävieni polesta, mutta tiedän myös, että tänne palstalle kokoontuu ne kaikkein surkeimmat ihmisyksilöt, eikä kaikki miehet ole tuollaisia.
No ei nyt surkeimmat. Muutama pösilö.
Ei enää. Ennen muinoin kyllä.. olin pari vuotta taolla ja palasin itsetunto terveenä.
Ei kaikkea tarvii ottaa itseensä, eikä niin tosissaan.
No voidaan sanoa, että kyllä. Palstalta sain itselleni sellaisen itsetunnon, että ajattelen olevani lihava ja pitäisi laihduttaa.
Tiedän että ei kannata ottaa tosissaan näitä sekopäitä, mutta kyllä se hieman vaikuttaa.
En enää käy tällä palstalla edes niin paljon, välillä lueskelen, miten idioottimaisia nää jutut täällä on nykyään.
Ei ahdista.
Lapsuudessa mua pani kolme miestä perseeseen, teininä raiskattiin ja aikuisena raskauduttuani lapsen isä petti ja jätti katoamalla, jonka jälkeen myös muut miehet ovat kadonneet yhtäkkiä, olen saanut tietää perhetuttavamiesten (veljekset) olevan insestisiä pedofiileja jne., joten palstan miesten kirjoitukset eivät ole mitään eivätkä minun mieskuvaani horjuta suuntaan tai toiseen.
Onneksi mulla on ihana isä ja veljet.
Maailmassa on pakko olla muitakin heidän kaltaisiaan miehiä, joten kiitos heille en ole menettänyt täysin uskoani vastakkaiseen sukupuoleen.
Eihän tänne edes kirjoita kuin se yksi kajahtanut rullatuolipotilas. Mikään muu ei selitä sitä miten joku jaksaa aamusta iltaan suoltaa samaa sontaa ketju toisensa perään.
Mä oon jo niin vanha ja kyynistynyt et ei vaikutusta. N50+
Vierailija kirjoitti:
Miehet kirjoittaa ehkä paskimmat jutut tänne mutta myös parhaimmat. Enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos viesti on hyvin jäsennelty, perusteltu ja käsittelee jotain ajankohtaista aihetta tai politiikkaa, niin mieshän sieltä taustalta löytyy.
Mielestäni juuri päinvastoin. Naisilta tulee puolueettomampaa tekstiä ja he jäsentelevät sekä perustelevat väitteensä rationaalisestikin alakynnessä ollessaan. Miehet suoltavat nettiin järjettömän kasan omista tunteista kumpuavaa vihakirjoitusta, raiskausuhkauksia ja niin edelleen. Kyllä naiset ovat internetin toivo vaikkeivät putipuhtoisia olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Netin naisvihasta ja vihakirjoituksista on yli 50% naisten näppiksiltä lähtöisin. Ainakin brittitutkimuksen mukaan.
Hyvin menee aivopesu.
hmm... kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Kieltämättä joskus tulee tosi ahistava olo. Lohduttaudun sillä, että nämä sankarit ei uskottavasti ole mitenkään itse kovin lahjakkaita älyllisesti, sillä kukaan täyspäinen ihminen ei tuollaista paskaa jauha. Kai siinä nuppi menee sekasin, ku ei oo muuta elämää kuin av ja jollain tavalla pitää sitä aikaa tappaa. Ei mun kaverimiehistä kukaan ole tuollainen eikä tuollaisiin kuvatuksiin ikinä törmää edellä mainituista syistä.
Mistä tiedät mitä kaverimiehesi ajattelevat oikeasti? Voihan sitä sanoa luuta lihaksi...
Hah, mun kaverimiehet on kunnollisia ja rehtiä miehiä :')
Miksi se ahdistaisi? Me naiset osaamme keskittyä omaan seksuaalisuuteemme, ei ole mitään tarvetta mielistellä miehiä tai roikkua heissä. On muutakin elämää. N22
ei ahdista. luen tätä lähinnä viihdemielessä. omassa elämässäni ei ole tuollaisia "miehiä"
Jos Ap on tosiaan mies ja rehellisesti kyselemässä naisten mielipiteitä, en voi kuin nostaa hattua. En tiedä mitä porukkaa täälläkin loppujen lopuksi pyörii, mutta niin miehissä kuin naisissakin on niitä hyviä, pahoja ja HENKISESTI erittäin rumia yksilöitä.
Eniten mua ahdistaa ne ikisinkkujen kertomukset. Itse en vielä ole IKIsinkku, mutta pelkään sellaiseksi tulevan. Ja tarkenettakoon, että nämä naissinkkujen kokemukset, miesten vastaavat ovat aina sitä "En o koskaan saanu pillu, vituttaa". Naisten kertomuksista tulee esiin ne torjutut kokemukset ja kelpaamattomuuden tunteet. Nuo pelottavat muakin.
t. yks mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni juuri päinvastoin. Naisilta tulee puolueettomampaa tekstiä ja he jäsentelevät sekä perustelevat väitteensä rationaalisestikin alakynnessä ollessaan. Miehet suoltavat nettiin järjettömän kasan omista tunteista kumpuavaa vihakirjoitusta, raiskausuhkauksia ja niin edelleen. Kyllä naiset ovat internetin toivo vaikkeivät putipuhtoisia olisikaan.
Voihan se noinkin olla mutta ainakin itselle on parhaimmin (tai pahiten) jäänyt mieleen nämä katkeroituneet naiset, jotka tekevät "kaikki miehet ovat sikoja" -aloituksia perustellen vain oman empiirisen kokemuksensa kautta mielipidettään.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se noinkin olla mutta ainakin itselle on parhaimmin (tai pahiten) jäänyt mieleen nämä katkeroituneet naiset, jotka tekevät "kaikki miehet ovat sikoja" -aloituksia perustellen vain oman empiirisen kokemuksensa kautta mielipidettään.
M38
Sepä se, kannattaa lukea laajemmin. Tää on uskomaton sillisalaatti, jopa yhdessä ketjussa, -siksi onkin helppo jumiutua tänne. Vaikka täältäkin löytyy ne jankuttajat melkein joka ketjuun, niin on täällä myös paljon tervepäisiäkin kommentteja. Menee ihan sen mukaan ketä sattuu olemaan paikalla.
Näkeehän sen jo sokea reettakin että tarkoituksella trollaavat. Kateus syö kalatkin vedestä. Paras keskustelupalsta on terroristien käsissä. Naurattaa itseäkin, mutta terrosismilta se vähän näyttää ;)
Aina ei voi tietää millaisten asioiden kanssa lähimmäiset kamppailevat, jos itsellä on kaikki nyt hyvin. Täältä olen oppinut että kannattaa jättää aina takaovi auki. On lapsellista luottaa täysin tuntemattomiin. Hyvä oli kuulla esim. niistä kaikkein oudoimmista tinder-treffeistä, huu, kuinka kauheita ihmiset voivat olla!!!