Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te naiset pysytte lukemaan tätä palstaa ilman ahdistusta??

Vierailija
18.07.2016 |

Pystyttekö te naiset lukemaan miesten kirjoituksia tällä palstalla ilman ahdistusta vai jääkö joskus vaivaamaan ?

Itse miehenä joskus harvoin palstaa selailen ja kirjoittelen tänne viihdearvon takia ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että jos ne pahimmat provoilut kuorii päältä pois niin tämä palsta antaa raa-an mutta toden kuvan keskiverto nuorten miesten näkemyksistä seksuaalisuudesta, seksistä ja naisista.

Empaattisena ihmisenä ymmärrän että tämä voi olla ristiriidassa monien naisten maailmankatsomuksen kanssa ja voi siksi aiheuttaa sisäisiä ristiriitoja.

Joten ahdistaako ?

-Mies-

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kirjoittaa ehkä paskimmat jutut tänne mutta myös parhaimmat. Enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos viesti on hyvin jäsennelty, perusteltu ja käsittelee jotain ajankohtaista aihetta tai politiikkaa, niin mieshän sieltä taustalta löytyy. 

Mielestäni juuri päinvastoin. Naisilta tulee puolueettomampaa tekstiä ja he jäsentelevät sekä perustelevat väitteensä rationaalisestikin alakynnessä ollessaan. Miehet suoltavat nettiin järjettömän kasan omista tunteista kumpuavaa vihakirjoitusta, raiskausuhkauksia ja niin edelleen. Kyllä naiset ovat internetin toivo vaikkeivät putipuhtoisia olisikaan.

Voihan se noinkin olla mutta ainakin itselle on parhaimmin (tai pahiten) jäänyt mieleen nämä katkeroituneet naiset, jotka tekevät "kaikki miehet ovat sikoja" -aloituksia perustellen vain oman empiirisen kokemuksensa kautta mielipidettään.

M38

tjaa, entäs ne katkeroituneet miehet jotka eivät saa naista ja perustavat koko elämänkatsomuksesna siihen ainoaan empiiriseen kokemukseensa.

Vierailija
42/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kirjoittaa ehkä paskimmat jutut tänne mutta myös parhaimmat. Enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos viesti on hyvin jäsennelty, perusteltu ja käsittelee jotain ajankohtaista aihetta tai politiikkaa, niin mieshän sieltä taustalta löytyy. 

Mielestäni juuri päinvastoin. Naisilta tulee puolueettomampaa tekstiä ja he jäsentelevät sekä perustelevat väitteensä rationaalisestikin alakynnessä ollessaan. Miehet suoltavat nettiin järjettömän kasan omista tunteista kumpuavaa vihakirjoitusta, raiskausuhkauksia ja niin edelleen. Kyllä naiset ovat internetin toivo vaikkeivät putipuhtoisia olisikaan.

Voihan se noinkin olla mutta ainakin itselle on parhaimmin (tai pahiten) jäänyt mieleen nämä katkeroituneet naiset, jotka tekevät "kaikki miehet ovat sikoja" -aloituksia perustellen vain oman empiirisen kokemuksensa kautta mielipidettään.

M38

MInulle taas on jäänyt mieleen naisen esineellisen arvon laskelmat, suunnitelmat pakollisesta bordellipalveluksesta ja naisten ihmisoikeuksien viennistä ja kohtuuttomat raivonpurkaukset joissa ei säästellä iljettäviä nimityksiä. Hassua mitä kaikkea eri ihmisillä jääkään mieleen... 

- N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta palstassa on se että todella ymmärrän kuinka epäloogisia naiset ovat.

T: mies

Vierailija
44/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tätä palstaa aktiivisemmin nyt kun on ollut lomaa, ja huomannut saman mitä ap. Sen lisäksi että nuorten miesten naiskuva nettikirjoitelun perusteella alkaa olla siinä siinä rajoilla, että voidaan puhua jo taantumisesta jonnekin Aristoteleen aikaan, niin sama ilmiö on nähtävillä oikeassakin elämässä. Eivät ne vihapurkaukset jää vain nettiin, valitettavasti.

Olin Ilosaarirockissa Cheekin keikalla ja näin aivan uskomattoman raukkamaista käytöstä nuorilta miehiltä, kaikella mahdollisella tavalla. Seisoin suht väljässä kohdassa, eli tilaa oli seistä ilman, että tarvitsi kävellä päälle.

Itse näin pienikokoisena ihmisenä (reilusti alle 160cm) jouduin kahdella kädellä työntämään pois nuoret miehet, jotka koittivat konkreettisesti puskea minut sivuun vaikka väkisin ja yksi yritti jaloilleni astumalla mennä eteeni. Kolme miestä kaiken kaikkiaan oli, ikää about 18-22v, sellaisia finninaamaisia lihaskimppuja. Pyysin toistuvasti näitä miehiä lopettamaan tunkemisen ja tuuppimisen, ja reaktio oli todella halveksiva ja vähättelevä. Kostoksi he karistivat päälleni tupakantuhkaa ja heittelivät jotain (pikku kiviä tms.en nähnyt mitä ropisi ja oli helppoa karistaa pääni päälle, kun olivat ainakin 30cm pidempiä) ja nauroivat, sekä kovaan ääneen arvostelivat Cheekin tanssijattarien vartaloita ja kuvailivat ivaten mitä kaikkea tekisivätkään ko.naisille. Tuli oksettava olo naistanssijoiden puolesta, ja näiden miesten mielestä ko.tanssijat KERJÄÄVÄT sellaista puhetta.

Lisäksi minä joka pidin kiinni seisomapaikastani varmasti aiheutin heissä suuttumusta, koska tottakai minun olisi pitänyt näitä ruhtinaita väistää. Koko keikka meni oikeastaan periaatetaistelussa kun päätin, että en oikeasti luovuta paikkaani ja kestin kiusaamisen mutta keikasta jäi tosi paha mieli. Joku vanhempi rouva oli siinä edessäni ja koitti torua poikia tupakoinnista koska lähellä oli lapsia, mutta nämä miehen kuvatukset eivät piitanneet vaan aloittivat ko.naisen ulkonäön haukkumisen.

Periaatteessa sama tapahtui toisenkin räppärin keikalla Ilosaarirockissa, kun pääsin eturiviin ja siihen tunki väkisin päälle kaksi pitkää nuorta miestä. He itseasiassa nauroivat, että mahtaa muijia vituttaa kun he tulevat siihen. Eivät edes tykänneet artistista, halusivat vaan näyttää "pikku tytöille" että ovat heidän yläpuolellaan.

En ole koskaan nuorempana kärsinyt lyhyydestäni tai pienuudestani muutenkaan, mutta tänä päivänä toivon, että olisin pidempi että ehkä nämä miehet (?) eivät sitten valikoisi uhriksi keikoilla jne. pienempiä naisihmisiä. Tämän Ilosaarirockin jälkeen päätin, että en enää edes yritä mennä katsomaan mitään artisteja muutoin kuin istumapaikoille. Olen luullut, että innokkaat fanitytöt tuuppivat mutta tämä nuorten miesten törkeä "pienempien kiusaaminen" on tullut ihan puun takaa.

Mistä näitä olentoja syntyy ja millaiset vanhemmat näitä ihmisiä kasvattavat...?

Vierailija
45/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Tämä palsta on todella huono läpileikkaus ihmisistä. Ja jo ennen tätä palstaa tiesin, että maailmassa on mulkkuja ja ilkeitä ihmisiä. Ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
46/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyttekö te naiset lukemaan miesten kirjoituksia tällä palstalla ilman ahdistusta vai jääkö joskus vaivaamaan ?

Itse miehenä joskus harvoin palstaa selailen ja kirjoittelen tänne viihdearvon takia ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että jos ne pahimmat provoilut kuorii päältä pois niin tämä palsta antaa raa-an mutta toden kuvan keskiverto nuorten miesten näkemyksistä seksuaalisuudesta, seksistä ja naisista.

Empaattisena ihmisenä ymmärrän että tämä voi olla ristiriidassa monien naisten maailmankatsomuksen kanssa ja voi siksi aiheuttaa sisäisiä ristiriitoja.

Joten ahdistaako ?

-Mies-

Ei ahdista. En muista törmänneeni ikinä livenä tälläisiin miehiin, joita täällä av-palstalla sikiää :) On se jännä.

Vierailija
47/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut palstaa yli 10 vuotta ja voin rehellisesti sanoa, että miesten tai "miesten" kirjoittamat jutut eivät ole koskaan ahdistaneet minua.

Eiköhän palstalle kirjoittele aika paljon miesprovojakin tai miehinä esiintyviä, mutta ei teidän kannata ylläpitää mitään harhaluuloa "vallasta". Että teidän höpötysten perusteella naiset nyt ahdistuisivat ja muuta. Korkeintaan päivän naurut saatte aikaan.

Vierailija
48/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kirjoittaa.. miehet kirjoittaa..

Ette te tiedä mitkä sukupuolet täällä kirjoittaa :D

Vierailija
49/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on täysin nsurettavaa ajsnkulua. Ei ahdista, sen sijaan ilahduttaa suuresti miten provoon kuin provoon tartutaan niin hanakasti. Ei tartte kuin vähän kepillä sohaista muurahaispesään kun kuhina on valmis

Vierailija
50/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänne ne unelmien prinssit kirjoitakaan, vaan kaameat lassukat.

Vierailija
51/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletsä et naiset elää jossain vitun pumpulissa ja kuvittelee että miehet on jotain satuprinssejä valkoisella ratsulla. Kuule naisetkin elää ihan oikeaa elämää. Suurimmalle osalle kyllä selviää ennen 20 ikävuotta mitä tää oikeasti on. Jos jotain prinssejä kaikki odottelis niin suurin osa miehistä olisi edelleenkin vetämässä käteensä. Muuta morsmaikkua ei koko ikänä tuliskaan.

Vierailija
52/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kevyttä kamaa  verrattuna reaalielämään.

Elämäni ilkeimmät ihmiset olen kohdannut ihan livenä. Netin voi aina sammuttaa kun käy nyppimään mutta ilkeän ihmisen (naapuri, työkaveri, esimies jne.)  poistaminen todellisesta elämästä on paljon vaikeampaa.

Vierailija
53/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitukset ovat yhden provoilijan joten ei ahdista. Tuota samaa settiä ihan samoilla sanoilla suolletaan ympäri maailmaa jokaisella keskustelupalstalla. Jos joku haluaa tuohon propagandaan uskoa niin en pidä häntä järin fiksuna ajattelijana. Pohjoismaissa tuo shaiba ei naisiin uppoa joten täällä on älykkäitä naisia.

Vierailija
54/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Itsetuntemukseni on vahva, se on saanut elämässä ihan oikeitakin kolhuja ja pahoja sellaisia. Sen sijaan joku anonyymipalsta täynnä ties minkälaisia hörhöjä ei ole millään tapaa vaikuttanut mielenpäälle. Joskus naurattaa, joskus olen kysymysmerkkinä ja joskus on ihan jopa mielenkiintoista siinäpä se tunteiden kirjo mitä täältä olen saanut, ei sen kummempaa :)

Vierailija
55/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista. Palsta on nimenomaan avannut totuuden miehistä ja saanut minut pysymään poissa heidän seurastaan. Kiitos internetin, tiedän kieltäytyä jokaisesta treffikutsusta ja vältellä miehiä viimeiseen asti.

Tässä tosin on sellainen moraalidilemma että miesten on turha vinkua yksinjääntiä koska tietävät itsekin olevansa raakoja ja vaarallisia naiselle. Älkää siis ihmetelkö mikseivät naiset teitä tahdo lähelleen. :)

Sama vaikutus tällä palstalla on toisinpäinkin. Jos antaisi palstan määrittää naiskuvan, en huolisi edes ystäväksi naisia enää. Mutta en anna, sillä minulla on oikeita ystävyys-, tuttavuus-, sukulais- ja romanttisia suhteita naisiin tarpeeksi, ettei palstahirviöt pysty myrkyttämään mieltäni totaalisesti.

M38

Vierailija
56/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostamalla, että palstalla käyvät yleisesti ottaen sosiaalisesti lahjattomat, erikoiset ihmiset, joilla ei ole tarpeeksi elämänsisältöä kun ehtivät täällä palloilla.

Anonyymiteetin suojissa ollaan vittumaisia, jyrkkiä ja tuomitaan kaikki omasta mielipiteestä tai tavasta poikkeavat. Kärpäsistä tehdään härkäsiä.

Lähinnä naurattaa, kun irl ei av-mammatyylisiin ihmisiin törmää koskaan. Täällä käy paljon ääripääihmisiä, ja monin eri tavoin neuroottisia!

Vierailija
57/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostamalla, että palstalla käyvät yleisesti ottaen sosiaalisesti lahjattomat, erikoiset ihmiset, joilla ei ole tarpeeksi elämänsisältöä kun ehtivät täällä palloilla.

Tietysti ymmärrät, että tämä koskee sinuakin. Ja myös sinua, yläpeukuttaja.

Vierailija
58/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa tässä palstassa lähinnä se, miten se käytännössä todistaa, kuinka iso osa suomalaisista on täysiä idiootteja. Tyhmyys ja ahdasmielisyys paistaa täällä usein kilometrien päähän. Onneksi fiksujakin kirjoittajia on, mutta taitavat olla vähemmistössä.

Vierailija
59/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Täällä voi kommentoida miehille samalla mitalla takaisin. Ja tarkoittaa sitä, mitä sanoo. >D

Vierailija
60/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Embody the Invisible kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten ahdistaako ?

-Mies-

Ei ahdista. En muista törmänneeni ikinä livenä tälläisiin miehiin, joita täällä av-palstalla sikiää :) On se jännä.

Johtuiskohan siitä että kaikkea mitä ajatellaan ei sanota julkisesti ääneen?