Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ok, naisettomuus on siis kokonaan miesten oma vika.

Vierailija
17.07.2016 |

Kertokaa naiset sitten vinkkejä, miten tavallinen, itsestään huolehtiva, siististi pukeutuva, kohtuullisesti ansaitseva omillaan toimeen tuleva, muita huomioiva kiltti ja kunnollinen mies voisi saada kiinnostusta osakseen naisilta? Jotain muutakin pliis kuin se iänikuinen "ole oma itsesi". Kun se on nyt nähty, ettei se omana itsenään oleminen johda yhtään mihinkään ja pitäisi olla sitä mystistä "jotain".

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tyypillä on hyviä neuvoja 

Vierailija
62/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä onko maailmassa yhtään naista, joka ajattelisi että on miesten vika ettei hänellä ole miestä?

Koulutetut vih.vas. helsinkiläisnaiset, jotka haukkuvat suomalaisia miehiä jatkuvasti.

Jälleen kerran: sen lisäksi että olen koulutettu, Vihreä helsinkiläisnainen, olen myös suurenmoisen isän tytär, upean pojan äiti, perhettään rakastavan ja siitä huolehtivan miehen sisko ja maailman ihanimman miehen elämänkumppani. Minulla ei todellakaan ole pienintäkään syytä haukkua suomalaisia miehiä. Sinkkuna olen ollut pitkään ennen nykyistä kumppaniani, enkä silloinkaan syyttänyt miehiä. Puutteet ja ongelmat löysin ihan itsestäni.

Joo, en tarkoittanutkaan jokaista. Ilmiö on kuitenkin todellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on miehen oma vika, ja osin geenien. Munkin naisettomuus on täysin musta kiinni.

Vierailija
64/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mene sinne, missä naiset ovat. Enkä nyt todellakaan tarkoita Vauva-lehden keskustelupalstaa. Baareihin, keikoille, klubeille, festareille, matkoille (yövy hostelleissa ja retkeilymajoissa), harrastuksiin...

2. Mene kavereiden kanssa, mene pitämään hauskaa. Yksin baarissa kulmiensa alta katseleva mies ei viesti ympärilleen, että hänellä itsellään olisi hauskaa saati että hän olisi hauskaa seuraa.

3. Ole valmis menemään myös omalle epämukavuusalueellesi. Jos olet introvertti ja/tai viihtyisit paremmin kotona, niin valitse kumpi sinulle on tärkeämpää: saada olla möllöttää kotona yksin vai suostua olemaan myös epämukavuusalueella tavataksesi sinua kiinnostavia ihmisiä.

4. Jos sosiaaliset taitosi eivät ole kunnossa, opettele. Osaatko lukea sanatonta viestintää? Millaisia viestejä lähetät itse ympärillesi? Rehellinen ystävä, varsinkin naispuolinen, on painonsa arvoinen kultaa jos saat hänet avautumaan siitä, mitä teet väärin.

5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan).

6. Katkeruus ei kaunista ketään.

"5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan)."

Mies joutuu olemaan yksin ihan koko loppuelämänsä jos tekee aloitteita vain wow-naisille. Tavallisen miehen on pakko tyytyä jopa epäviehättävään naiseen puhumattakaan tavallisesta naisesta.

Kokeile. Haastan sinut kokeilemaan wow-naisten iskemistä 1 kuukauden ajaksi.

Mies osoittama kiinnostus tasonsa ylittävään naiseen on automaattisesti seksuaalista häirintää.

Jos luit tätä keskustelua alusta lähtien, niin ymmärtääkseni wow-naisella tarkoitettiin nyt sellaista naista, jossa sinä itse näet jotain erityistä ja sykähdyttävää. Kauneus on katsojan silmässä, ja toisissa ihmisissä voi nähdä yllättävän viehättäviä piirteitä, jos heihin tutustuu. Jos tosiaan menet iskemään  esim. jotain Seiskan pintajulkkismissejä (tms., en tiedä mikä voitaisiin ajatella "wow-tasoksi"), jotka puolestaan kuolaavat jonkun pintajulkkismiehen perään, niin eihän siinä ole järkeä. Tuskin teillä olisi mitään yhteistäkään. Sen sijaan jos harrasteporukan pikkujouluissa haet sitä kivoilla hymykuopilla varustettua Jaanaa tanssimaan, on  teillä jo lähtökohtaisesti jotain mukavaa jutunaihetta ja tutustuminen on helpompaa.

No kyllä naiset usein valittavat siitä, että mies ei tunne omaa tasoaan ja vaikka siellä harrastusporukassa kiinnostuu siitä Jaanasta, jonka perässä alfatkin ovat.

Vierailija
65/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa tällainen skenario: olette tyttöporukalla baarissa ja pöytäänne tai muuten juttelemaan pyrkii yhden tuopin verran rohkaisua ottanut arkisen näköinen mies, teitä ehkä viisi vuotta vanhempi. Mies kertoo nimensä ja kysyy mitä teille kuuluu. Miten toimitte?

Minä vastaisin, että kaveriporukalla istumme iltaa ja vaihdamme kuulumisia pitkästä aikaa.

Ventovierasta en siihen halua istumaan, sillä sitten henkilökohtaisten asioiden puhuminen pitää lopettaa. Joku tuttu mies saisi jäädä vähäksi aikaa, mutta ei koko illaksi. Jos menen kavereiden kanssa baariin, se tarkoittaa sitä, että haluan nähdä kavereitani.

Jos olen yksin hakemassa juomaa tiskiltä, voin kyllä sen aikaa jutella. Tosin miehet ei minun jutuistani tykkää vaan kääntävät selän.

Vierailija
66/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ensin voisit lopettaa tuon uhriutumisen ja naisten syyttämisen.

Nämä ja sitten pitää myös lopettaa etsiminen. Sen jälkeen se oikea nainen sitten vaan tupsahtaa sun elämääsi. Uskokoon ken haluaa.

(Näin off-topicina voin kertoa, että on aivan oma erityinen taitonsa saada tapaamisen vaikuttamaan vahingolta. Homma pitää siis suunnitella todella tarkkaan, mutta naisen näkökulmasta se tapaaminen on saatava näyttämään ihanan romanttiselta sattumalta.)

Kerrohan esimerkkejä, miten sinä tai parisuhteessa olevat kaverisi ovat tämän toteuttaneet? Villi arvaus: tähän ei tule vastausta.

Olet katsonut liikaa romanttisia komedioita.

Vierailija
67/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa tällainen skenario: olette tyttöporukalla baarissa ja pöytäänne tai muuten juttelemaan pyrkii yhden tuopin verran rohkaisua ottanut arkisen näköinen mies, teitä ehkä viisi vuotta vanhempi. Mies kertoo nimensä ja kysyy mitä teille kuuluu. Miten toimitte?

Kerron mitä kuuluu ja mitäs itsellesi. Sitten voisin kysäistä yhteisten puheenaiheiden toivossa, että onko itselläsi lapsia? Ystäväni ja minä nimittäin olemme pääsääntöisesti perheellisiä ihmisiä, ja on harvinaista herkkua päästä ulos tyttöjen iltaa viettämään. (Mutta tämä olisi vain siis omakohtainen skenaario, joku muu vastaisi toisella tavalla.)

Ohiksena, että miksi muuten lähestyt itseäsi nuorempia naisia? Olisi paljon todennäköisempää, että löytäisit enemmän yhteistä omanikäistesi naisten parista. Esim. K-18 baarissa naiset pitävät sinua luultavasti ikäloppuna. Mutta toki jos taas olet 5-kymppinen harmaa pantteri, niin kypsempien aikuisten kesken tuollainen ikäero ei välttämättä ole niin iso asia.

Vierailija
68/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kohtuullisesti toimeentuleva."

Niinpä. Miksi tuo pitää mainita?

"Kiltti ja kunnollinen."

Älä kuvaile itseäsi noin. Jokainen nettiä selaileva nainen saa kylmiä väreitä miehistä, jotka kuvailevat itseään juuri noin.

Ole oma itsesi. Sitten joko kelpaat tai et. Ei se kehotus olla oma itsensä ole lupaus että silloin kelpaat kaikille. Ihan varmasti et kelpaa. Miehet usein kuvittelevat että jokaisen tavallisen naisen kiinnostus on taattu, kun vastaan tulee tavallinen ok mies. Ei ole, sitä kemiaa on oltava. Eikä sitä ole monen kanssa. Voi kestää pitkäänkin ennen kuin joku sellainen tulee vastaan. Joillakin ei tule koskaan ja jotkut heistä ovat sitten mieluummin yksin.

Vierailija
69/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa naiset kuuntelevat noita laasasjuttuja ihan mielellään kapakassa. Kunhan se kertoja vain on heidän mieleen eikä näytä reppanalta.

Minäkin luen noita juttuja ihan mielelläni, naurunpyrskähdysten saattelemana. Joskus, kun jollain miespellellä on oikein älyvapaat jutut, provoan vähän ja tyyppi saattaa ylittää itsensä. Hauskoja pikku otuksia. Laasasjuttuja kertova mies ei tosin voi olla näyttämättä reppanalta.

Vierailija
70/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaisin, että kaveriporukalla istumme iltaa ja vaihdamme kuulumisia pitkästä aikaa.

Ventovierasta en siihen halua istumaan, sillä sitten henkilökohtaisten asioiden puhuminen pitää lopettaa. Joku tuttu mies saisi jäädä vähäksi aikaa, mutta ei koko illaksi. Jos menen kavereiden kanssa baariin, se tarkoittaa sitä, että haluan nähdä kavereitani.

Jos olen yksin hakemassa juomaa tiskiltä, voin kyllä sen aikaa jutella. Tosin miehet ei minun jutuistani tykkää vaan kääntävät selän.

Mies voi siis lähestyä vain yksin olevia naisia, mutta sellaisia ei ole ainakaan niissä paikoissa joissa minä käyn. 

Vierailija
71/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mene sinne, missä naiset ovat. Enkä nyt todellakaan tarkoita Vauva-lehden keskustelupalstaa. Baareihin, keikoille, klubeille, festareille, matkoille (yövy hostelleissa ja retkeilymajoissa), harrastuksiin...

2. Mene kavereiden kanssa, mene pitämään hauskaa. Yksin baarissa kulmiensa alta katseleva mies ei viesti ympärilleen, että hänellä itsellään olisi hauskaa saati että hän olisi hauskaa seuraa.

3. Ole valmis menemään myös omalle epämukavuusalueellesi. Jos olet introvertti ja/tai viihtyisit paremmin kotona, niin valitse kumpi sinulle on tärkeämpää: saada olla möllöttää kotona yksin vai suostua olemaan myös epämukavuusalueella tavataksesi sinua kiinnostavia ihmisiä.

4. Jos sosiaaliset taitosi eivät ole kunnossa, opettele. Osaatko lukea sanatonta viestintää? Millaisia viestejä lähetät itse ympärillesi? Rehellinen ystävä, varsinkin naispuolinen, on painonsa arvoinen kultaa jos saat hänet avautumaan siitä, mitä teet väärin.

5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan).

6. Katkeruus ei kaunista ketään.

"5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan)."

Mies joutuu olemaan yksin ihan koko loppuelämänsä jos tekee aloitteita vain wow-naisille. Tavallisen miehen on pakko tyytyä jopa epäviehättävään naiseen puhumattakaan tavallisesta naisesta.

Kokeile. Haastan sinut kokeilemaan wow-naisten iskemistä 1 kuukauden ajaksi.

Mies osoittama kiinnostus tasonsa ylittävään naiseen on automaattisesti seksuaalista häirintää.

Jos luit tätä keskustelua alusta lähtien, niin ymmärtääkseni wow-naisella tarkoitettiin nyt sellaista naista, jossa sinä itse näet jotain erityistä ja sykähdyttävää. Kauneus on katsojan silmässä, ja toisissa ihmisissä voi nähdä yllättävän viehättäviä piirteitä, jos heihin tutustuu. Jos tosiaan menet iskemään  esim. jotain Seiskan pintajulkkismissejä (tms., en tiedä mikä voitaisiin ajatella "wow-tasoksi"), jotka puolestaan kuolaavat jonkun pintajulkkismiehen perään, niin eihän siinä ole järkeä. Tuskin teillä olisi mitään yhteistäkään. Sen sijaan jos harrasteporukan pikkujouluissa haet sitä kivoilla hymykuopilla varustettua Jaanaa tanssimaan, on  teillä jo lähtökohtaisesti jotain mukavaa jutunaihetta ja tutustuminen on helpompaa.

No kyllä naiset usein valittavat siitä, että mies ei tunne omaa tasoaan ja vaikka siellä harrastusporukassa kiinnostuu siitä Jaanasta, jonka perässä alfatkin ovat.

Ok, olet siis jo päättänyt, ettet voisi lähestyä sitä ihan tavallista kivanoloista puolituttua naista jonka kanssa olisi valmiiksi yhteisiä puheenaiheita, koska "sen perässä ne alfatkin on"? Ja tämä on tietysti kiveen kirjoitettu?

Selvä, en voi auttaa sinua.

Vierailija
72/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen "mies esittäytyy naisporukalle" on lähtökohtaisesti väärä metodi. Minä ehdottaisin, että mies katsoo kuka siitä porukasta on se wow, kiinnostavin ja sitten lähestyy tätä erikseen esim. kun hän tulee vessasta niin pysäyttää ja sanoo vaikka jotain tyyliin "terve pasi tässä, huomaan että teillä on tyttöjen ilta mutta haluaisitko joskus mun kanssa drinkile tai johonkin? saat mun puhelinnumeron jos haluat".

Tai lähettää yhdelle naisista tarjoilijan viemään drinksun ja lapulla oman puhelinnumeron ja vilkuttaa sitten ryhmälle, eikä tule siihen tunkemaan.

Näin mies viestittää selvästi, että on 1 jonka hän haluaa eikä "olen epätoivoinen mies lähtisköhän edes joku näistä mun kanssa johonkin" eikä toisaalta pilaa "tyttöjen iltaa".

Jos se kohde oikein innostuu se tulee sieltä pöydästä juttelemaan.

Vierailija
73/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla lässytetään ne samat, iänikuiset litaniat kuinka se ihan perusmies kelpaa naiselle kuin naiselle, mutta tämä ei päde tuolla reaalimaailmassa ollenkaan sillä on lukemattoman suuri joukko miehiä, joissa ei ole mitään vikaa mutta jotka eivät suoraan sanottuna kelpaa naisille. Joten ei tätä ongelmaa voi sysätä vain miesten harteille tai syyllistää heitä jostakin sellaisesta, joihin heillä ei välttämättä ole itse minkäänlaista päätäntävaltaa. Naisten pitäisi tulla puolitiehen vastaan ja sen sijaan että antaisivat niitä omia, epäkelpoja neuvojaan, alkaisivat vaikkapa itse lähestyä niitä tavallisen oloisia miehiä, olen varma että moni yksinäinen mies suuresti arvostaisi moista elettä naisen osalta. Tasa-arvon nimissä naiset, tehkää ihmeessä niitä lähestymisiä älkääkö vain passiivisina odottako miehen tulevan noutamaan teitä sieltä kotisohviltanne. Ei ole naiselle mikään häpeä lähestyä miestä.

Vierailija
74/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja entä sen jälkeen?

Ole kiinnostava. Hakeudu sellaisten naisten seuraan, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista kuin sinäkin,joilla on samankaltainen arvomaailma ja joiden tulevaisuuden toiveet ja suunnitelmat ovat samanlaisia kuin sinullakin.

Tossa on niin paljon kriteerejä että eipä jää paljoa naisia jäljelle.

-Ei ap

Vierailija
75/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se on oma vika. Itsekään en onnistunut saamaan miestä ja tiedän, että vika on täysin minussa itsessäni. En ole riittävän kaunis, haluttava, mukava, sosiaalinen, iloinen, miellyttävä, hyvä seksissä, taidokas ruoanlaittaja, riittävän älykäs, riittävän hoikka, tarpeeksi urheilullinen, jne. Listaa voisi jatkaa ikuisuuden.

Vierailija
76/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin tilanteesta. Onko meistä joku etsimässä miestä, vai ollaanko vaan tultu naisporukassa juttelemaan niistä ukoista jotka meitä odottaa kotona tai sitten ihan jostain muusta kuin miehistä. Ei kaikki baarissa olevat naiset ole vapaita, tai etsimässä mitään suhdetta.

Jos olisin sinkku joka etsii puolisoa, ja siihen pöytään tulisi mies kysymään mitä kuuluu, vaikuttaisi vastaukseen se, vaikuttaako mies mukavalta ja huumorintajuiselta, jos olisi sellainen olo että voisin jutella jonkun miehen kanssa, niin voisin jutella, mutta jatko taas riippuisi siitä että mikä fiilis siitä juttelusta tulisi, onko jotain kipinää, onko juttelun aiheet sellaisia joista kiinnostun... Minä voin jutella paljonkin kenen tahansa kanssa, mutta ei se tarkoita vielä sitä että olen menossa sänkyyn sen ihmisen kanssa, ei vaikka vähän flirttiäkin olisi. Yritän kyllä viestiä sitten etten johdata toista harhaan, kerran kävi niin että yks mies lupaili jo ties mitä muutaman minuutin juttelun jälkeen, ja kun lähdin kotiin halusi saattaa, ja alkoi itkeä kun en oikein lämmennyt sille että se hommaisi mulle ja mun lapselle kämpän ym. Se alkoi tuntua aika kummalliselta että tapaa baarissa naisen ja alkaa heti suunnitella ties mitä yhteiselämää vaikka ei tiedä toisesta mitään.

Vierailija
77/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ja sitten pitää myös lopettaa etsiminen. Sen jälkeen se oikea nainen sitten vaan tupsahtaa sun elämääsi. Uskokoon ken haluaa.

(Näin off-topicina voin kertoa, että on aivan oma erityinen taitonsa saada tapaamisen vaikuttamaan vahingolta. Homma pitää siis suunnitella todella tarkkaan, mutta naisen näkökulmasta se tapaaminen on saatava näyttämään ihanan romanttiselta sattumalta.)

Kerrohan esimerkkejä, miten sinä tai parisuhteessa olevat kaverisi ovat tämän toteuttaneet? Villi arvaus: tähän ei tule vastausta.

Olet katsonut liikaa romanttisia komedioita.

Väärin arvattu. Sen verran voin kertoa, että suunnittelin ja valmistelin tapaamista nykyisen puolisoni kanssa useamman viikon ja onnistuinkin ilmeisen hyvin, koskapa hän kertoilee illanistujaisissa tästä meidän "ihmeellisestä ja satunnaisesta" tapaamisestamme edelleen, vaikka aikaa siitä on kulunut jo toistakymmentä vuotta.

Vierailija
78/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai lähettää yhdelle naisista tarjoilijan viemään drinksun ja lapulla oman puhelinnumeron ja vilkuttaa sitten ryhmälle, eikä tule siihen tunkemaan.

Jaa, että oikein vilkuttaa... :D :D :D Ei helv..., et voi olla tosissasi? :D

Vierailija
79/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla lässytetään ne samat, iänikuiset litaniat kuinka se ihan perusmies kelpaa naiselle kuin naiselle, mutta tämä ei päde tuolla reaalimaailmassa ollenkaan sillä on lukemattoman suuri joukko miehiä, joissa ei ole mitään vikaa mutta jotka eivät suoraan sanottuna kelpaa naisille. Joten ei tätä ongelmaa voi sysätä vain miesten harteille tai syyllistää heitä jostakin sellaisesta, joihin heillä ei välttämättä ole itse minkäänlaista päätäntävaltaa. Naisten pitäisi tulla puolitiehen vastaan ja sen sijaan että antaisivat niitä omia, epäkelpoja neuvojaan, alkaisivat vaikkapa itse lähestyä niitä tavallisen oloisia miehiä, olen varma että moni yksinäinen mies suuresti arvostaisi moista elettä naisen osalta. Tasa-arvon nimissä naiset, tehkää ihmeessä niitä lähestymisiä älkääkö vain passiivisina odottako miehen tulevan noutamaan teitä sieltä kotisohviltanne. Ei ole naiselle mikään häpeä lähestyä miestä.

Erittäin hyviä pointteja ja niin totta mutta silti naiset alapeukuttavat tuota viestiäsi, kertoo vain siitä että naiset eivät halua ottaa vastuuta mistään. Ovat kovin kärkkäitä antamaan neuvoja mutta kun pitäisi olla osa ratkaisua, niin mitään ei tapahdu.

Vierailija
80/147 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tässä ketjussa esitetyt neuvot sopivat mielestäni ihan yhtä hyvin myös naiselle, joka etsii itselleen miestä. Ja mistä ihmeestä vedät tuon johtopäätöksen, että naiset eivät "tule puolitiehen vastaan"? Kyllä se nainen tulee ja tekee myös itse aloitteita, jos hän on kiinnostunut myös vastavuoroisesti sinusta. Itse olisin aivan taatusti jäänyt ilman puolisoa, jos en olisi ollut myös omasta puolestani aloitteellinen minua kiinnostavia miehiä kohtaan! Ei meitä tavallisia naisiakaan kukaan kotoa tule hakemaan eikä baarissa ole jonoa juttusille tms. Mutta ihmissuhteet perustuvat siis sille, että molempia osapuolia kiinnostaa toinen, ei sitä voi pakottaa tai jotenkin suorittaa velvollisuudesta. Tässä ketjussa on tosiaankin kerrottu ihan hyviä vinkkejä siihen, kuinka voit omalla käytökselläsi vaikuttaa siihen, että joku nainen kiinnostuu juuri sinusta.

Eli pallo on sinulla: voit ottaa annetuista neuvoista vaarin, tai jäädä tuohon nykyiseen mentaliteettiisi pyörimään, jolloin et tuskin edelleenkään löydä sitä sinulle sopivaa naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi