Ok, naisettomuus on siis kokonaan miesten oma vika.
Kertokaa naiset sitten vinkkejä, miten tavallinen, itsestään huolehtiva, siististi pukeutuva, kohtuullisesti ansaitseva omillaan toimeen tuleva, muita huomioiva kiltti ja kunnollinen mies voisi saada kiinnostusta osakseen naisilta? Jotain muutakin pliis kuin se iänikuinen "ole oma itsesi". Kun se on nyt nähty, ettei se omana itsenään oleminen johda yhtään mihinkään ja pitäisi olla sitä mystistä "jotain".
Kommentit (147)
Minä itse pyysin treffeille puolituttua miestä, jonka ihaniin silmiin olin ihastunut. Onneksi lähti, nyt ollaan oltu naimisissa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä tavallisia naisiakaan kukaan kotoa tule hakemaan eikä baarissa ole jonoa juttusille tms.
Naisilta sitä aktiivisuutta vaaditaan sen verran, että laittaa esim. nettideittisaitille kuvattoman ja tekstittömän profiilin, johon parisuhdetta haluavien miesten tulee sitten joukolla ottaa yhteyttä hauskoilla, omaperäisillä ja yksilöllisillä viesteillä, kuten tuossa toisessa ketjussa ohjeistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla lässytetään ne samat, iänikuiset litaniat kuinka se ihan perusmies kelpaa naiselle kuin naiselle, mutta tämä ei päde tuolla reaalimaailmassa ollenkaan sillä on lukemattoman suuri joukko miehiä, joissa ei ole mitään vikaa mutta jotka eivät suoraan sanottuna kelpaa naisille. Joten ei tätä ongelmaa voi sysätä vain miesten harteille tai syyllistää heitä jostakin sellaisesta, joihin heillä ei välttämättä ole itse minkäänlaista päätäntävaltaa. Naisten pitäisi tulla puolitiehen vastaan ja sen sijaan että antaisivat niitä omia, epäkelpoja neuvojaan, alkaisivat vaikkapa itse lähestyä niitä tavallisen oloisia miehiä, olen varma että moni yksinäinen mies suuresti arvostaisi moista elettä naisen osalta. Tasa-arvon nimissä naiset, tehkää ihmeessä niitä lähestymisiä älkääkö vain passiivisina odottako miehen tulevan noutamaan teitä sieltä kotisohviltanne. Ei ole naiselle mikään häpeä lähestyä miestä.
Kyllä sinulle tasa-arvo kelpaa silloin kun se tarkoittaisi että nainen tulee hakemaan sinut kotoa. Muuten huudat tietysti että naisille ei missään nimessä saa antaa lisää palkkaa eikä naisten asemaa työelämssä saa parantaa millään tavalla. Eikö vain?
Perusmies EI kelpaa naiselle kuin naiselle, eikä kukaan ole sitä väittänyt. Sinulle on sanottu että mies saa olla tavallinen ja joku nainen kiinnostuu hänestä. Se EI tarkoita että nainen kuin nainen kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ensin voisit lopettaa tuon uhriutumisen ja naisten syyttämisen.
Ja entä sen jälkeen?
Ole kiinnostava. Hakeudu sellaisten naisten seuraan, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista kuin sinäkin,joilla on samankaltainen arvomaailma ja joiden tulevaisuuden toiveet ja suunnitelmat ovat samanlaisia kuin sinullakin.
Tossa on niin paljon kriteerejä että eipä jää paljoa naisia jäljelle.
-Ei ap
Montako naista sinä sitten tarvitset? Eikö riitä se yksi jonka kanssa kolahtaa? Vaikuttaa siltä, että haluat itsellesi haaremin naisia, joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ja sitten pitää myös lopettaa etsiminen. Sen jälkeen se oikea nainen sitten vaan tupsahtaa sun elämääsi. Uskokoon ken haluaa.
(Näin off-topicina voin kertoa, että on aivan oma erityinen taitonsa saada tapaamisen vaikuttamaan vahingolta. Homma pitää siis suunnitella todella tarkkaan, mutta naisen näkökulmasta se tapaaminen on saatava näyttämään ihanan romanttiselta sattumalta.)
Kerrohan esimerkkejä, miten sinä tai parisuhteessa olevat kaverisi ovat tämän toteuttaneet? Villi arvaus: tähän ei tule vastausta.
Olet katsonut liikaa romanttisia komedioita.
Väärin arvattu. Sen verran voin kertoa, että suunnittelin ja valmistelin tapaamista nykyisen puolisoni kanssa useamman viikon ja onnistuinkin ilmeisen hyvin, koskapa hän kertoilee illanistujaisissa tästä meidän "ihmeellisestä ja satunnaisesta" tapaamisestamme edelleen, vaikka aikaa siitä on kulunut jo toistakymmentä vuotta.
Olipa niin epämäärääinen kuvaus tilanteesta, että ei tuosta saa mitään otetta. Eli miten tarkalleen tuo oli naisen näkökulmasta satunnainen? Naisen näkökulmasta? Eli sinä suunnittelit tapaamisen yllätyksenä joten naiselle se OLI yllätys ja sattuma. Kuvittelet siis että et olisi saanut naista jos et olisi tuota yllätystä suunnitellut. Millä perusteella? Ja missä ovat muut esimerkkisi? Jos kaikkien kavariesi naisetkin kertoilevat koko ajan noita juttuja, sinulla pitäisi olla niitä paljon.
Jos ei helpolla heru niin sitten kannattaa lisätä yritystä. Enemmän treffejä, enemmän tinderiä, enemmän baarissa samaan pöytään änkeämistä, enemmän tanssimaan hakemista, enemmän juttelua koirapuistossa, enemmän änkeämistä samaan kahvipöytään töissä... Yritystä lisää eikä saa masentua pakeista. Mä luulen että tämä on se niiden suurten naistenmiesten salaisuus. Uutta matoa koukkuun vaan!
Oletteko muuten huomanneet, mikä erottaa ikisinkku-naiset ikisinkku-miehistä?
Ikisinkku-naiset ovat kauniita ja koulutettuja, elämässään menestyneitä tyyppejä, kun taas ikisinkku miehet ovat rumia pitkäaikaistyöttömiä, mahdollisesti myös juoppoja tai narkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ja sitten pitää myös lopettaa etsiminen. Sen jälkeen se oikea nainen sitten vaan tupsahtaa sun elämääsi. Uskokoon ken haluaa.
(Näin off-topicina voin kertoa, että on aivan oma erityinen taitonsa saada tapaamisen vaikuttamaan vahingolta. Homma pitää siis suunnitella todella tarkkaan, mutta naisen näkökulmasta se tapaaminen on saatava näyttämään ihanan romanttiselta sattumalta.)
Kerrohan esimerkkejä, miten sinä tai parisuhteessa olevat kaverisi ovat tämän toteuttaneet? Villi arvaus: tähän ei tule vastausta.
Olet katsonut liikaa romanttisia komedioita.
Väärin arvattu. Sen verran voin kertoa, että suunnittelin ja valmistelin tapaamista nykyisen puolisoni kanssa useamman viikon ja onnistuinkin ilmeisen hyvin, koskapa hän kertoilee illanistujaisissa tästä meidän "ihmeellisestä ja satunnaisesta" tapaamisestamme edelleen, vaikka aikaa siitä on kulunut jo toistakymmentä vuotta.
Olipa niin epämäärääinen kuvaus tilanteesta, että ei tuosta saa mitään otetta. Eli miten tarkalleen tuo oli naisen näkökulmasta satunnainen? Naisen näkökulmasta? Eli sinä suunnittelit tapaamisen yllätyksenä joten naiselle se OLI yllätys ja sattuma. Kuvittelet siis että et olisi saanut naista jos et olisi tuota yllätystä suunnitellut. Millä perusteella? Ja missä ovat muut esimerkkisi? Jos kaikkien kavariesi naisetkin kertoilevat koko ajan noita juttuja, sinulla pitäisi olla niitä paljon.
Kaikki eivät toki kertoile, mutta useampi kuin kuin todennäköisesti arvaatkaan. Itse tapauksia en ala tällaisella julkisella foorumilla ruotimaan tai avaamaan yhtään, sillä en halua tulla itse tunnistetuksi, enkä myöskään halua saattaa ketään kaveriani vastaavaan tilanteeseen. As you know, women do talk...
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei naisettomuus ole miehen vika, sen enempää kuin naistenkaan. Se ei ole kenenkään vika, vaan luonnollinen asiaintila, että kaikilla miehillä ei ole naista. Näin on ollut aikojen alusta asti ja historia ei tunne tähän yhtäkään poikkeusta. Nykyajan sosialismin + lassukoinnin tuloksena osa miehistä vain on kasvanut luulemaan, että nainen on jonkinlainen kulutushyödyke, johon jokainen mies on oikeutettu.
Ei ole. Olemme ihmisiä, emme hyödykkeitä, meitä ei voi omistaa, eikä mihinkään ole kirjoitettu että parisuhde tai edes seksi olisi ihmisoikeus, joka jotenkin maagisesti taataan kaikille miehille.
Tämä on ihan totta, mutta huomauttaisin että menneinä vuosisatoina miehiä oli pääsääntöisesti suhteellisesti vähemmän kuin naisia. Sodat, nuoruuden uhkarohkeus ja seikkailunhalu veivät jonkinmoisen osan miehistä ennenaikaiseen hautaan jo ennen naimaikää.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkku-naiset ovat kauniita ja koulutettuja, elämässään menestyneitä tyyppejä, kun taas ikisinkku miehet ovat rumia pitkäaikaistyöttömiä, mahdollisesti myös juoppoja tai narkkeja.
Näinhän se menee ja laasaslainen selityshän tuohon on se, että naiset pyrkivät pariutumaan aina pykälää itseään korkeammalle. Näin ollen niille ykkösryhmän naisille ei ole olemassa heille riittävän hyviä miehiä, eikä alimman ryhmän miesten alapuolella ole ketään, joille he kelpaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mene sinne, missä naiset ovat. Enkä nyt todellakaan tarkoita Vauva-lehden keskustelupalstaa. Baareihin, keikoille, klubeille, festareille, matkoille (yövy hostelleissa ja retkeilymajoissa), harrastuksiin...
2. Mene kavereiden kanssa, mene pitämään hauskaa. Yksin baarissa kulmiensa alta katseleva mies ei viesti ympärilleen, että hänellä itsellään olisi hauskaa saati että hän olisi hauskaa seuraa.
3. Ole valmis menemään myös omalle epämukavuusalueellesi. Jos olet introvertti ja/tai viihtyisit paremmin kotona, niin valitse kumpi sinulle on tärkeämpää: saada olla möllöttää kotona yksin vai suostua olemaan myös epämukavuusalueella tavataksesi sinua kiinnostavia ihmisiä.
4. Jos sosiaaliset taitosi eivät ole kunnossa, opettele. Osaatko lukea sanatonta viestintää? Millaisia viestejä lähetät itse ympärillesi? Rehellinen ystävä, varsinkin naispuolinen, on painonsa arvoinen kultaa jos saat hänet avautumaan siitä, mitä teet väärin.
5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan).
6. Katkeruus ei kaunista ketään.
"5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan)."
Mies joutuu olemaan yksin ihan koko loppuelämänsä jos tekee aloitteita vain wow-naisille. Tavallisen miehen on pakko tyytyä jopa epäviehättävään naiseen puhumattakaan tavallisesta naisesta.
Kokeile. Haastan sinut kokeilemaan wow-naisten iskemistä 1 kuukauden ajaksi.
Mies osoittama kiinnostus tasonsa ylittävään naiseen on automaattisesti seksuaalista häirintää.
Edelleen, se ei ole naisten vika, jollei mies kykene näkemään viehättävyyttä muissa kuin oman tasonsa ylittävissä naisissa. Onneksi, meidän tavallisten naisten kannalta, on olemassa myös paljon sellaisia ihania tavismiehiä, jotka löytävät sen wow-efektin myös meistä tavisnaisistakin. Sellaiset miehet eivät tosin varmaan ikisinkuiksi joudu vastentahtoisesti jäämäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee ja laasaslainen selityshän tuohon on se, että naiset pyrkivät pariutumaan aina pykälää itseään korkeammalle. Näin ollen niille ykkösryhmän naisille ei ole olemassa heille riittävän hyviä miehiä, eikä alimman ryhmän miesten alapuolella ole ketään, joille he kelpaisivat.
Itse en ainakaan ole ikisinkkua narkkia tai juoppoa nähnyt. Muutenkin aika persumainen öyhötys posti... täysin mutu-tuntumalla heitetty argumentti ja siihen "näinhän se menee" viesti perään.
Hitto! Kirjoitin melko pitkälti, mutta se juttu ei tullut tänne näkyviin.
Mutta siis. Se että kyllä se on häpeä naiselle mennä miestä pokaamaan ja jos saa pakit.
Minä kun olin 80-luvun lopulla yläasteella, niin ei todellakaan tytöt menneet poikia pyytämään tanssimaan, jos meni se johti vähintäänkin huoranmaineeseen, ja mitä sitten kun se poika kieltäytyi, häpeä oli tyyliin ikuinen. Kun sellaisessa on nuoruutensa kasvanut, ei hevillä aikuisenakaan mene itse miehiä vonkaamaan.
Vanhempani ovat aina käyneet tansseissa ja siellähän nämä säännöt on selkeät, miehet hakee suurimman osan aikaa. Naiset ei voi muuta kuin odotella siellä rivissä kun miehet valkkaa, ja ne rumimmat jää seinäruusuksi häpeämään. Sitten harvoin kun on naistenhaku, niin ei kaikki naiset kehtaa mennä hakemaan, rohkeimmat menee hakemaan sitä joka ei tullut hakemaan, ja jotkut hakee tuttua miestä joka on hakenut monet kerrat ja joka on hyvä tanssimaan ja kivat jutut. Muistan aina äidin jutut tanssipaikkojen persoonista. Äidin mielestä isä ei ole kovin hyvä tanssimaan, mutta silti naiset isääkin haki tanssimaan, vaikka isä on aika lyhytkin. Ne miehet jotka ei saa tanssikumppania on niin kännissä etteivät pysy pystyssä tanssiessa, muuten aina joku seinäruusu suostuu tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei naisettomuus ole miehen vika, sen enempää kuin naistenkaan. Se ei ole kenenkään vika, vaan luonnollinen asiaintila, että kaikilla miehillä ei ole naista. Näin on ollut aikojen alusta asti ja historia ei tunne tähän yhtäkään poikkeusta. Nykyajan sosialismin + lassukoinnin tuloksena osa miehistä vain on kasvanut luulemaan, että nainen on jonkinlainen kulutushyödyke, johon jokainen mies on oikeutettu.
Ei ole. Olemme ihmisiä, emme hyödykkeitä, meitä ei voi omistaa, eikä mihinkään ole kirjoitettu että parisuhde tai edes seksi olisi ihmisoikeus, joka jotenkin maagisesti taataan kaikille miehille.
No tuosta "kulutushyödykkeestä" eivät taida puhua muut kuin feministit, jotks haluavat maalailla naista uhriksi siinäkin tilanteessa, kun he ovat valta-asemassa. Esimerkiksi Henry Laasanenhan puhuu käytännönläheisemmin naisten seksuaalisesta vallasta. Sinä toki naisena haluat puhua "luonnollisesta asiantilasta", mikä sinänsä on kannaltasi ymmärrettävää, mutta ehkä hieman epärehellistä.
Ei naisilla ole mitään kollektiivista seksuaalista valtaa. En minä naisena voi päättää, kenen kanssa äitini, siskoni, tyttäreni, ystävättäreni, naispuolinen työkaverini tai edes kukaan random naispuolinen vastaantulija menee sänkyyn. Ei minulla ole valtaa päättää tällaisia asioita. Voin päättää ainoastaan siitä, haluanko itse mennä tapaamani miehen kanssa sänkyyn vai en. Ja aivan vastaavasti tapaamani mies voi päättää, haluaako mennä kanssani sänkyyn vai ei. Jos molemmat ovat sitä mieltä, että mennään, niin sitten mennään. Jos ei ole, niin sitten ei mennä.
Minä en puhunut "kollektiivisesta vallasta", sinä keksit sen itse. Lue edellinen viestini (lainaamasi viesti) ajatuksen kanssa uudestaan.
Niin, naisilla on edelleenkin - kuten edellisessä viestissäni kirjoitin - valtaa ainoastaan omaan, ei kenenkään muun naisen seksuaalisuuteen. Aivan kuten miehilläkin on valtaa vain omaan eikä muiden miesten seksuaalisuuteen. Eikö tämä olen pelkästään hyvä asia? Vai haluaisitko, että joku taho voisi pakottaa sinut sänkyyn vaikka Mervi Tapolan tai kaverisi mummon kanssa?
Kukaan muu kuin sinä ei ole väittänytkään, että naisilla olisi valtaa muiden naisten tai miesten seksuaalisuuteen. En haluaisi, että ketään voi pakottaa yhtään mihinkään, mutta haluaisin, että naiset tunnustaisivat oman etuoikeutetun asemansa miehiin verrattuna.
Miehet ehkä näkevät naiset etuoikeutetuksi, koska tokihan esimerkiksi nymfomaaninainen saa helpommin hankittua useita partnereita kuin samasta kärsivä mies. Mutta kun naiset eivät noin yleensä ole niin seksin perään, että he hyötyisivät siitä, että voivat miestä helpommin iskeä jonkun miehen baarissa. Naiset ovat miehiä nirsompia ja suosivat enemmänkin pitkiä suhteita kuin pelkkiä yhden yön panoja. Ja kun ei se seksivalta edes mene niin, että jokainen nainen saa ihan kenet tahansa miehen. Sehän vain tarkoittaa sitä, että saat jonkun miehen, mutta et todellakaan välttämättä sitä, kenet oikeasti haluaisit.
Ja ainakin itse koen tämän naisen seksivaltani turhaksi, kun en saa niitä miehiä, joita haluan. En minä halua sitä puistossa ryyppäävää juoppoa, vaikka ehkä sellaisen voisinkin suht helposti houkutella harrastamaan seksiä kanssani. Minä haluan sen ihanan miehen, jota näen päivittäin töissä. Mutta enpä häntä saa. Ja jos kerta naisilla olisi jotain suurta seksivaltaa miehiin, niin se olisi yhtä tyhjän kanssa. Jos siis saisin kerran houkuteltua tuon ihailemani miehen kanssani seksiin, niin sittenhän myös kaikki muutkin naiset saisivat sen enkä täten saisi miestä ikinä itselleni. Yhtä tyhjän kanssa siis.
Vierailija kirjoitti:
Hitto! Kirjoitin melko pitkälti, mutta se juttu ei tullut tänne näkyviin.
Mutta siis. Se että kyllä se on häpeä naiselle mennä miestä pokaamaan ja jos saa pakit.
Minä kun olin 80-luvun lopulla yläasteella, niin ei todellakaan tytöt menneet poikia pyytämään tanssimaan, jos meni se johti vähintäänkin huoranmaineeseen, ja mitä sitten kun se poika kieltäytyi, häpeä oli tyyliin ikuinen. Kun sellaisessa on nuoruutensa kasvanut, ei hevillä aikuisenakaan mene itse miehiä vonkaamaan.
Vanhempani ovat aina käyneet tansseissa ja siellähän nämä säännöt on selkeät, miehet hakee suurimman osan aikaa. Naiset ei voi muuta kuin odotella siellä rivissä kun miehet valkkaa, ja ne rumimmat jää seinäruusuksi häpeämään. Sitten harvoin kun on naistenhaku, niin ei kaikki naiset kehtaa mennä hakemaan, rohkeimmat menee hakemaan sitä joka ei tullut hakemaan, ja jotkut hakee tuttua miestä joka on hakenut monet kerrat ja joka on hyvä tanssimaan ja kivat jutut. Muistan aina äidin jutut tanssipaikkojen persoonista. Äidin mielestä isä ei ole kovin hyvä tanssimaan, mutta silti naiset isääkin haki tanssimaan, vaikka isä on aika lyhytkin. Ne miehet jotka ei saa tanssikumppania on niin kännissä etteivät pysy pystyssä tanssiessa, muuten aina joku seinäruusu suostuu tanssimaan.
Kaverini kyllästyi istumaan ja odottamaan 80-luvulla discoissa ja alkoi itse hakea miehiä. Kertoi kuinka suurin osa oli ihan suu auki yllätyksestä, mutta myös suurin osa lähti tanssimaan. Sanoi, että paljon hauskempaa niin, sai tanssia koko illan.
Eikä hänellä todellakaan mitään "mainetta" ollut eikä tullut. Tanssiminen on tanssimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lähettää yhdelle naisista tarjoilijan viemään drinksun ja lapulla oman puhelinnumeron ja vilkuttaa sitten ryhmälle, eikä tule siihen tunkemaan.
Jaa, että oikein vilkuttaa... :D :D :D Ei helv..., et voi olla tosissasi? :D
Okei, vilkuttaminen on siis noloa? Älä vilkuta sitten. Avaa vaikka suu ja nuole näyttävästi huuliasi ja heiluttele lipovaa kieltäsi sieltä tiskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mene sinne, missä naiset ovat. Enkä nyt todellakaan tarkoita Vauva-lehden keskustelupalstaa. Baareihin, keikoille, klubeille, festareille, matkoille (yövy hostelleissa ja retkeilymajoissa), harrastuksiin...
2. Mene kavereiden kanssa, mene pitämään hauskaa. Yksin baarissa kulmiensa alta katseleva mies ei viesti ympärilleen, että hänellä itsellään olisi hauskaa saati että hän olisi hauskaa seuraa.
3. Ole valmis menemään myös omalle epämukavuusalueellesi. Jos olet introvertti ja/tai viihtyisit paremmin kotona, niin valitse kumpi sinulle on tärkeämpää: saada olla möllöttää kotona yksin vai suostua olemaan myös epämukavuusalueella tavataksesi sinua kiinnostavia ihmisiä.
4. Jos sosiaaliset taitosi eivät ole kunnossa, opettele. Osaatko lukea sanatonta viestintää? Millaisia viestejä lähetät itse ympärillesi? Rehellinen ystävä, varsinkin naispuolinen, on painonsa arvoinen kultaa jos saat hänet avautumaan siitä, mitä teet väärin.
5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan).
6. Katkeruus ei kaunista ketään.
"5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan)."
Mies joutuu olemaan yksin ihan koko loppuelämänsä jos tekee aloitteita vain wow-naisille. Tavallisen miehen on pakko tyytyä jopa epäviehättävään naiseen puhumattakaan tavallisesta naisesta.
Kokeile. Haastan sinut kokeilemaan wow-naisten iskemistä 1 kuukauden ajaksi.
Mies osoittama kiinnostus tasonsa ylittävään naiseen on automaattisesti seksuaalista häirintää.
Edelleen, se ei ole naisten vika, jollei mies kykene näkemään viehättävyyttä muissa kuin oman tasonsa ylittävissä naisissa. Onneksi, meidän tavallisten naisten kannalta, on olemassa myös paljon sellaisia ihania tavismiehiä, jotka löytävät sen wow-efektin myös meistä tavisnaisistakin. Sellaiset miehet eivät tosin varmaan ikisinkuiksi joudu vastentahtoisesti jäämäänkään.
Hyvinkin tavallinen nainen on ainakin minun silmissäni viehättävä, jos näen hänen hymyilevän minulle ja katsovan silmiin. Sellaista vain tapahtuu tosi harvoin.
Ole mielenkiintoinen!! Aloita harrastuksia, lue uutisia, seuraa kulttuuritapahtumia, matkustele jännittäviin paikkoihin yms. Tuollainen näkyy ihmisestä ulospäin hyvin nopeasti. Mikään ei ole niin kamalaa kuin tylsä treffikumppani, jolla ei ole itsestään mitään mielenkiintoista kerrottavaa. "Mä nyt oon vaan ihan tämmöinen tavallinen. Oon töissä klo 8-16 ja iltaisin katson telkkaria"- tyypit on karmivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä onko maailmassa yhtään naista, joka ajattelisi että on miesten vika ettei hänellä ole miestä?
Tälläkin foorumilla näitä on useita päivässä.
Linkkaa pari malliksi, minä en muista moisia nähneeni - ainakaan useita päivässä.
Luepa kommenttini.
T. nro81