Ok, naisettomuus on siis kokonaan miesten oma vika.
Kertokaa naiset sitten vinkkejä, miten tavallinen, itsestään huolehtiva, siististi pukeutuva, kohtuullisesti ansaitseva omillaan toimeen tuleva, muita huomioiva kiltti ja kunnollinen mies voisi saada kiinnostusta osakseen naisilta? Jotain muutakin pliis kuin se iänikuinen "ole oma itsesi". Kun se on nyt nähty, ettei se omana itsenään oleminen johda yhtään mihinkään ja pitäisi olla sitä mystistä "jotain".
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä ymmärrän sen että itsetunto kolhiintuu kun naisilta saa tylyjä pakkeja. Mutta nämä miehet ei ymmärrä sitä, että naisten on ihan pakko opetella antamaan tylyjä pakkeja koska osa miehistä on niin idiootteja. Naiset joutuu kapakassa koko ajan kännisten ääliöiden kähminnän kohteeksi, kadulla äijät yrittää ostaa seksiä ja huutelee huoraksi, kapakassa joku ostaa drinkin ja saa raivarit jos et anna sille (koska drinkkihän oli etukäteismaksu seksistä vaikka et sitä edes tilannut...), isäsi ikäiset äijät vonkaa koko ajan teineiltä jne. Naisena on ihan pakko opetella sanomaan lähestyvälle miehelle että painu vi***un siitä. Ja sitten tuollaisesta pakkien antamistesta tulee herkästi tapa, jota soveltaa niihin asiallisiinkin yrittäjiin.
En yymmärtänyt vieläkään, että miksi sille asiallisellekin miehelle täytyy antaa tylyt pakit. Eikö tylyksi voi heittäytyä vasta siinä vaiheessa, kun vastapuoli on paljastunut idiootiksi?
Ei sille asialliselle tarvi antaa tylyjä pakkeja, ja tylyjen pakkien antaminen asiallisille on epäkohteliasta käytöstä. En puolustele tylyjä pakkeja, yritän vain selittää että ei ne johdu siitä asiallisesta miehestä vaan siitä että naisella kapakassa on valmiiksi kyr*ä otsassa kaikkia vonkaamisia kohtaan koska ennen niitä asiallisia on ehtinyt tulla jo kymmenen loukkaavaa ja asiatonta aloitetta. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluan miehen joka tuntuu mieheltä. Eikä neidiltä tai hiireltä. Jos mies on ihan kamalan arka, kovin epäitsevarma ja varreltaan ohut heinäkeppi joka vinkuu kuin pahanen akka jos ei saa mitä haluaa niin ei kiitos. Ei todellakaan. Haluan tuntea itseni naiseksi mieheni rinnalla.
Näinhän se on. Nainen ottaa miehen itsetuntoaan pönkittääkseen. Mies on naiselle vain väline parempaan oloon.
Mies rakastaa naista, nainen rakastaa lapsia, lapset rakastavat koiraa - perinteinen perhe.
Et kyllä ymmärtänyt viestiäni ollenkaan. Kyse on seksuaalisesta halusta. En halua naismaista miestä sängyssä vaan haluan seksissä tuntea itseni naiseksi ja mieheni mieheksi (sorry ihan pelkkä pippeli ei siihen riitä). Minulla on itseäni isokokoisempi ja rohkeampi mies, joka tekee minulle turvallisen olon. Rakasta miestäni.
Vastaavasti osa naisista haluaa olla seksissä alotteellinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa naiset sitten vinkkejä, miten tavallinen, itsestään huolehtiva, siististi pukeutuva, kohtuullisesti ansaitseva omillaan toimeen tuleva, muita huomioiva kiltti ja kunnollinen mies voisi saada kiinnostusta osakseen naisilta? Jotain muutakin pliis kuin se iänikuinen "ole oma itsesi". Kun se on nyt nähty, ettei se omana itsenään oleminen johda yhtään mihinkään ja pitäisi olla sitä mystistä "jotain".
Kyllä mä miehenä sanoisin, että kovin vaikea sinun mihinkään alfa-luokkaan on nousta ja suurin syy siinä on tuo sinun "kiltteytesi". Tietysti kiltteyttä on monelaista, mutta aika usein se tässä yhteydessä tarkoittaa ihmistä, jolla ei ole omaa tahtoa, eikä omaa mielipidettä. Tai jos onkin, niin ei uskalla koskaan tuoda sitä esiin.
Menestyäksesi naismaailmassa sinussa pitää olla luonnetta ja särmää. Ja huom, se ei todellakaan tarkoita sitä, että sinun pitäisi olla juoppo naistenhakkaaja, millaiseksi reppanamiesten piirissä tuo niin mielellään käännetään, vaan särmä ja miehekäs on ihan reilu ja kunnollinen mies, mutta hänellä on luja tahto ja osaa ottaa vastuuta ja olla johtaja silloin kun sitä johtajuutta tarvitaan.
Naiset vihaa kaikkein eniten vässyköitä ja tahdottomia miehiä. Naiset haluavat jämäkän ja turvallisen miehen, ei mitään kädestä pitäen ohjailtavaa mammanpoikaa.
Ei se noin mene vaan eri naiset haluaa erityyppisiä miehiä.
Toki toki, mutta puhuinkin nyt siitä valtaosasta. Kyllähän näille kilteille miehillekin oma tilauksensa on ja se on sellaiset naiset, jotka haluavat itse olla parisuhteen pomoja ja jotka eivät tule vahvojen miesten kanssa toimeen, vaan haluavat tahdottoman tossukan, joka ei sano vastaan.
Hmm. Vai meneekö se kuitenkaan ihan noin? Päällisinpuolin kyllä on niin että pomottavat naiset haluaa sen pomotettavan, mutta tuollaiset suhteet ei kestä. Pomottava nainen kaipaa oikeasti vastusta pomotukselleen, jotta voi kunnioittaa miestä. Moni pomottava nainen haluaa miehen, joka vihdoin on niin mies että panee sen pomotuksen kuriin.
Onhan joo noitakin, mutta nyt puhuinkin niistä pirttihirmuista, jotka eivät todellakaan luovu omasta asemastaan missään tilanteessa ja jokainen varmasti tuntee tai tietää ainakin yhden tällaisen naisen omista sukulaisistaan, tai tuttavapiiristään. Näillä miehet ovat totaalisen tahdottomia hiiriä, jotka eivät koskaan laita milläänlailla hanttiin ja ovat sitä hamaan hautaan asti. Minä olen katsellut yhtä tällaista tapausta erittäin läheltä, nimittäin omaa siskoani ja hänen reppanamiestään.
Löytyykö suomesta edes yksi mies joka haaveilisi pirttihirmusta?
Tuttavapiirissä muutama vagva nainen ja näillä vahvoilla naisilla on omat vankat ihalijakuntansa. Aika hyvä menekki, itse asiassa. En minä heidöään ihailijoita vässyköiksi tai hiiriksi kutsuisi. Jotkut vain tykkää siitä dynamiikasta.
Minä on ns vahva nainen, määrätietoinen ja dominoivakin vähän. Minullakin on vankka ihailijakunta hieman alistuvista miehistä, olen jotenkin vetänyt puoleeni aina sellaisia. Harmi vaan että en osaa itse rakastua heihin vaan haluan tasaveroisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluan miehen joka tuntuu mieheltä. Eikä neidiltä tai hiireltä. Jos mies on ihan kamalan arka, kovin epäitsevarma ja varreltaan ohut heinäkeppi joka vinkuu kuin pahanen akka jos ei saa mitä haluaa niin ei kiitos. Ei todellakaan. Haluan tuntea itseni naiseksi mieheni rinnalla.
Näinhän se on. Nainen ottaa miehen itsetuntoaan pönkittääkseen. Mies on naiselle vain väline parempaan oloon.
Mies rakastaa naista, nainen rakastaa lapsia, lapset rakastavat koiraa - perinteinen perhe.
Et kyllä ymmärtänyt viestiäni ollenkaan. Kyse on seksuaalisesta halusta. En halua naismaista miestä sängyssä vaan haluan seksissä tuntea itseni naiseksi ja mieheni mieheksi (sorry ihan pelkkä pippeli ei siihen riitä). Minulla on itseäni isokokoisempi ja rohkeampi mies, joka tekee minulle turvallisen olon. Rakasta miestäni.
Vastaavasti osa naisista haluaa olla seksissä alotteellinen osapuoli.
Olen se jolle vastasit. Kyllä minäkin tykkään olla seksissä aloitteellinen, dominoivakin. Mutta ensin minun pitää himoita sitä miestä, miehen pitää olla sellainen että kiihotun hänestä. Enkä kiihotu aroista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä miehenä sanoisin, että kovin vaikea sinun mihinkään alfa-luokkaan on nousta ja suurin syy siinä on tuo sinun "kiltteytesi". Tietysti kiltteyttä on monelaista, mutta aika usein se tässä yhteydessä tarkoittaa ihmistä, jolla ei ole omaa tahtoa, eikä omaa mielipidettä. Tai jos onkin, niin ei uskalla koskaan tuoda sitä esiin.
Menestyäksesi naismaailmassa sinussa pitää olla luonnetta ja särmää. Ja huom, se ei todellakaan tarkoita sitä, että sinun pitäisi olla juoppo naistenhakkaaja, millaiseksi reppanamiesten piirissä tuo niin mielellään käännetään, vaan särmä ja miehekäs on ihan reilu ja kunnollinen mies, mutta hänellä on luja tahto ja osaa ottaa vastuuta ja olla johtaja silloin kun sitä johtajuutta tarvitaan.
Naiset vihaa kaikkein eniten vässyköitä ja tahdottomia miehiä. Naiset haluavat jämäkän ja turvallisen miehen, ei mitään kädestä pitäen ohjailtavaa mammanpoikaa.
Toki, mutta se pienenpieni vähemmistö joka on aina uneksinut vässykkämiehestä, on ihan yhdentekevä yksin runkkaavalle vässykkälaumalle. Neuvoisitko jollekin miehelle, että ole a) vässykkä vai b) itsevarma, jos tämä valittaa että on vaikea löytää ketään kiinnostunutta naista?
En tiedä ketään naista joka uneksisi vässykkämiehestä. Tiedän kyllä naisia jotka ovat ottaneet vässykkämiehen. Mutta ei sellainen ehkä heidän ensisijainen unelmien kohde ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki toki, mutta puhuinkin nyt siitä valtaosasta. Kyllähän näille kilteille miehillekin oma tilauksensa on ja se on sellaiset naiset, jotka haluavat itse olla parisuhteen pomoja ja jotka eivät tule vahvojen miesten kanssa toimeen, vaan haluavat tahdottoman tossukan, joka ei sano vastaan.
Hmm. Vai meneekö se kuitenkaan ihan noin? Päällisinpuolin kyllä on niin että pomottavat naiset haluaa sen pomotettavan, mutta tuollaiset suhteet ei kestä. Pomottava nainen kaipaa oikeasti vastusta pomotukselleen, jotta voi kunnioittaa miestä. Moni pomottava nainen haluaa miehen, joka vihdoin on niin mies että panee sen pomotuksen kuriin.
Onhan joo noitakin, mutta nyt puhuinkin niistä pirttihirmuista, jotka eivät todellakaan luovu omasta asemastaan missään tilanteessa ja jokainen varmasti tuntee tai tietää ainakin yhden tällaisen naisen omista sukulaisistaan, tai tuttavapiiristään. Näillä miehet ovat totaalisen tahdottomia hiiriä, jotka eivät koskaan laita milläänlailla hanttiin ja ovat sitä hamaan hautaan asti. Minä olen katsellut yhtä tällaista tapausta erittäin läheltä, nimittäin omaa siskoani ja hänen reppanamiestään.
No näille miehille olisi oikeastaan parempi että olisivat ilman naista kuin tuollaisen kanssa. Kyllä mäkin tunnen hyvin tällaisen tapauksen, jossa persoonallisuushäiriöisellä naisella on ressukkamies. Tämä mies on täysin manipuloitu toteuttamaan vaimon tahtoa ja on tehnyt ja sanonut asioita, jotka ovat täysin luonteensa vastaisia. Joku päivä jos hänen vaimonsa kuolee (ensin) ja hän jää yksin, tulee varmaan aikamoinen suru kun tajuaa miten on heittänyt elämänsä hukkaan.
Tuttavapiirissä muutama vagva nainen ja näillä vahvoilla naisilla on omat vankat ihalijakuntansa. Aika hyvä menekki, itse asiassa. En minä heidöään ihailijoita vässyköiksi tai hiiriksi kutsuisi. Jotkut vain tykkää siitä dynamiikasta.