Ok, naisettomuus on siis kokonaan miesten oma vika.
Kertokaa naiset sitten vinkkejä, miten tavallinen, itsestään huolehtiva, siististi pukeutuva, kohtuullisesti ansaitseva omillaan toimeen tuleva, muita huomioiva kiltti ja kunnollinen mies voisi saada kiinnostusta osakseen naisilta? Jotain muutakin pliis kuin se iänikuinen "ole oma itsesi". Kun se on nyt nähty, ettei se omana itsenään oleminen johda yhtään mihinkään ja pitäisi olla sitä mystistä "jotain".
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä onko maailmassa yhtään naista, joka ajattelisi että on miesten vika ettei hänellä ole miestä?
Tälläkin foorumilla näitä on useita päivässä.
Linkkaa pari malliksi, minä en muista moisia nähneeni - ainakaan useita päivässä.
Juuri pari minuuttia sitten silmäilin ketjua, jossa nainen valitti, kuinka kukaan mies ei antanut eilen baarissa huomiota tahi tullut iskemään.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä onko maailmassa yhtään naista, joka ajattelisi että on miesten vika ettei hänellä ole miestä?
Linkkaa pari malliksi, minä en muista moisia nähneeni - ainakaan useita päivässä.
Juuri pari minuuttia sitten silmäilin ketjua, jossa nainen valitti, kuinka kukaan mies ei antanut eilen baarissa huomiota tahi tullut iskemään.
Kommentointiaika loppuu, en ehdi etsiä ja lukea ketjua. Syyttikö nainen siinä siis miehiä siitä, ettei saa miestä? Ja jos noita on useita päivittäin, niin äkkiä linkkejä, haluan nähdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentointiaika loppuu, en ehdi etsiä ja lukea ketjua. Syyttikö nainen siinä siis miehiä siitä, ettei saa miestä? Ja jos noita on useita päivittäin, niin äkkiä linkkejä, haluan nähdä!
Ehkä et näe niitä, jos olet noin avuton. Teepä tämä asia ihan itse - ehkäpä opit hieman oma-aloitteisuutta!
Vierailija kirjoitti:
On se miesten oma vika. Suomessa on vain reilu satatuhatta alle 30-vuotiasta nuorta vähemmän kuin saman ikäluokan miehiä. Silti, se on miehen vika, sillä naisten matikan mukaan ne menee tasan.
Tarkoittanet naista eikä nuorta. Linkittäisitkö silti tilaston, jonka mukaan alle 30-vuotiaita miehiä on yli satatuhatta enemmän kuin naisia, kiitos. Väestötilaston alle vuoden vanhoista tilastoista (http://tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html) en millään laskuopilla saa tuollaista miesenemmistöä.
Yli 20 000 miestä on enemmän, kyllä, mutta kuten itsekin olen moneen kertaan selittänyt, niin pariutuminen ei mene niin, että kaikki 479 964 naista (15-29 vuotiasta) pariutuvat ikäistensä miesten kanssa, jonka jälkeen 22 987 miestä jää ikuisesti naisettomaksi. Ei, vaan jokainen noista naisista seurustelee ja elämänsä aikana osa jopa perustaa perheen useamman kuin yhden miehen kanssa. Samoin miehet seurustelevat useampien kuin yhden naisen kanssa. Osa löytää onnensa ulkomailta, osa on homoseksuaaleja, osa aseksuaaleja, osa vaikeasti vammaisia tai kehitysvammaisia, osa ei edes halua parisuhdetta...
Mutta jos naisten ja miesten määrällinen ero on ongelma, niin aletaan kaikin mokomin tehdä hyväksyttäväksi polyandriaa. Ainakaan minulla ei ole mitään sitä vastaan. Itselleni riittää yksi mies, mutta jos kerran lukemattoman suomalaiset miehet jäävät kokonaan ilman naista väestörakenteen takia, niin ehkä polyandria olisi kokeilemisen arvoinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mene sinne, missä naiset ovat. Enkä nyt todellakaan tarkoita Vauva-lehden keskustelupalstaa. Baareihin, keikoille, klubeille, festareille, matkoille (yövy hostelleissa ja retkeilymajoissa), harrastuksiin...
2. Mene kavereiden kanssa, mene pitämään hauskaa. Yksin baarissa kulmiensa alta katseleva mies ei viesti ympärilleen, että hänellä itsellään olisi hauskaa saati että hän olisi hauskaa seuraa.
3. Ole valmis menemään myös omalle epämukavuusalueellesi. Jos olet introvertti ja/tai viihtyisit paremmin kotona, niin valitse kumpi sinulle on tärkeämpää: saada olla möllöttää kotona yksin vai suostua olemaan myös epämukavuusalueella tavataksesi sinua kiinnostavia ihmisiä.
4. Jos sosiaaliset taitosi eivät ole kunnossa, opettele. Osaatko lukea sanatonta viestintää? Millaisia viestejä lähetät itse ympärillesi? Rehellinen ystävä, varsinkin naispuolinen, on painonsa arvoinen kultaa jos saat hänet avautumaan siitä, mitä teet väärin.
5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan).
6. Katkeruus ei kaunista ketään.
"5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan)."
Mies joutuu olemaan yksin ihan koko loppuelämänsä jos tekee aloitteita vain wow-naisille. Tavallisen miehen on pakko tyytyä jopa epäviehättävään naiseen puhumattakaan tavallisesta naisesta.
Kokeile. Haastan sinut kokeilemaan wow-naisten iskemistä 1 kuukauden ajaksi.
Mies osoittama kiinnostus tasonsa ylittävään naiseen on automaattisesti seksuaalista häirintää.
Edelleen, se ei ole naisten vika, jollei mies kykene näkemään viehättävyyttä muissa kuin oman tasonsa ylittävissä naisissa. Onneksi, meidän tavallisten naisten kannalta, on olemassa myös paljon sellaisia ihania tavismiehiä, jotka löytävät sen wow-efektin myös meistä tavisnaisistakin. Sellaiset miehet eivät tosin varmaan ikisinkuiksi joudu vastentahtoisesti jäämäänkään.
Hyvinkin tavallinen nainen on ainakin minun silmissäni viehättävä, jos näen hänen hymyilevän minulle ja katsovan silmiin. Sellaista vain tapahtuu tosi harvoin.
Tässä nyt täytyy tietää, että naisten ja miesten tavallinen on vähän eri asioita. Esim minulle sellainen normaalipainoinen tai hoikka nainen pitkillä hiuksilla on ihan tavallinen. Itsekkin olen sellainen, mutta miespuolinen ja hiukset ovat tietysti lyhyemmät. Kun taas palstanaisten mielestä normaali nainen on nykyään joku muumimammaa muistuttava perunasäkki räväkällä tukkamuodilla.
Sitten tämä muumimamma menee baariin ja kirjoittelee aloituksia/posteja palstalle tyyliin "vain kauniit naiset saavat baarista seuraa!" kun todellisuudessa ne kauniit naiset ovat ihan tuiki tavallisia. Eihän nyt herrajumala missään baarissa edes voi olla kauniita naisia valtaosa.
"Piereskelyt ja röyhtäilyt ovat vallan mainioita tapoja näyttää naiselleen että ei ole mitään hätää vaikka hän nyt raivoaakin. Vaatii suurta rohkeutta pieraista sopimattomalla hetkella ja miehen rohkeus vaikeina aikoina tyynnyttää epävarman ja vihaisen naisen." - Anonyymi
Lyydia kirjoitti:
Seksin saaminen on tietysti keskivertonaiselle huomattavasti helpompaa kuin keskivertomiehelle. Syy tähän on ihan biologinen, eikä ole sinällään kenenkään "vika". Omassa ystäväpiirissäni on paljon naisia, jotka eivät aktiivisesti etsi seuraa. Osa heistä ei meikkaa tai kiinnitä huomiota pukeutumiseensa. Osalla on ylipainoa, eivätkä he kuntoile juuri lainkaan. Yhdelläkään näistä naisista ei ole vaikeuksia saada halutessaan seksiä suhteellisen hyvännäköiseltä mieheltä.
Tästä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä naiselle, joka haluaa vakituisen parisuhteen luotettavan miehen kanssa. Edellämainittu on vaatimattoman näköiselle naiselle aivan yhtä kaukainen haave kuin miehellekin.
Kyllä mä näkisin, että tuo seksinsaannin helppous vaikeuttaa sitä parisuhteen syntymistä. Jos itse saisin joltain bikinimallitason naisilta seksiä ja läheisyyttä ja jotain "kevytseurustelua"(eli käytännössä jonkun haaremissa) halutessa, niin ei mua kovin helpolla saisi oman tasoisen naapurintytön kanssa sitoutumaan.
Eipä silti tuo naisten vika ole, että miehet kelpuuttavat seksiin reilusti itseä rumempia naisia.
"Piereskelyt ja röyhtäilyt ovat vallan mainioita tapoja näyttää naiselleen että ei ole mitään hätää vaikka hän nyt raivoaakin. Vaatii suurta rohkeutta pieraista sopimattomalla hetkella ja miehen rohkeus vaikeina aikoina tyynnyttää epävarman ja vihaisen naisen." - Anonyymi
Kyllä kaikki on aina miesten vika ja nainen on aina uhri. Näin se menee.
Pelkän otsikon jaksoin tästäkin aloituksesta lukea, eiköhän sisältö ole sama kuin niissä edellisissäkin. Mutta joo, kenen syy se nyt on, jos jää sinkuksi. Sanoisin, että oma syy. Jokainen aikuinen vastaa itsestään.
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et näe niitä, jos olet noin avuton. Teepä tämä asia ihan itse - ehkäpä opit hieman oma-aloitteisuutta!
No auta nyt oi kykenevä, etevä ja viisas mies tätä tyhmää, avutonta ja onnetonta naista löytämään nämä lukemattomat ketjut joissa asiasta valitetaan! Ihan typerää tulla lällättelemään että etsi itse: jos sinä niitä käden käänteessä löydät kymmenittäin ja minä en haullakaan yhtään, niin linkkien laittamisen ei luulisi olevan noin fiksulle miehelle mikään ylivoimainen ponnistus. Vai onko se sittenkin liian vaikeaa sinulleKIN? Ehkäpä siksi, että niitä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mene sinne, missä naiset ovat. Enkä nyt todellakaan tarkoita Vauva-lehden keskustelupalstaa. Baareihin, keikoille, klubeille, festareille, matkoille (yövy hostelleissa ja retkeilymajoissa), harrastuksiin...
2. Mene kavereiden kanssa, mene pitämään hauskaa. Yksin baarissa kulmiensa alta katseleva mies ei viesti ympärilleen, että hänellä itsellään olisi hauskaa saati että hän olisi hauskaa seuraa.
3. Ole valmis menemään myös omalle epämukavuusalueellesi. Jos olet introvertti ja/tai viihtyisit paremmin kotona, niin valitse kumpi sinulle on tärkeämpää: saada olla möllöttää kotona yksin vai suostua olemaan myös epämukavuusalueella tavataksesi sinua kiinnostavia ihmisiä.
4. Jos sosiaaliset taitosi eivät ole kunnossa, opettele. Osaatko lukea sanatonta viestintää? Millaisia viestejä lähetät itse ympärillesi? Rehellinen ystävä, varsinkin naispuolinen, on painonsa arvoinen kultaa jos saat hänet avautumaan siitä, mitä teet väärin.
5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan).
"5. Älä ole epätoivoinen. Jos haluat suhteen ja yrität ketä tahansa naista päästäksesi suhteeseen, se näkyy kyllä ulospäin. Tee aloitteita vain naisille, jotka ovat "Wow!" sinun silmissäsi. Yksikään nainen ei halua olla vain se, joka kelpaa (kunnes suhde hiipuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan)."
Mies joutuu olemaan yksin ihan koko loppuelämänsä jos tekee aloitteita vain wow-naisille. Tavallisen miehen on pakko tyytyä jopa epäviehättävään naiseen puhumattakaan tavallisesta naisesta.
Mies osoittama kiinnostus tasonsa ylittävään naiseen on automaattisesti seksuaalista häirintää.
Edelleen, se ei ole naisten vika, jollei mies kykene näkemään viehättävyyttä muissa kuin oman tasonsa ylittävissä naisissa. Onneksi, meidän tavallisten naisten kannalta, on olemassa myös paljon sellaisia ihania tavismiehiä, jotka löytävät sen wow-efektin myös meistä tavisnaisistakin. Sellaiset miehet eivät tosin varmaan ikisinkuiksi joudu vastentahtoisesti jäämäänkään.
Hyvinkin tavallinen nainen on ainakin minun silmissäni viehättävä, jos näen hänen hymyilevän minulle ja katsovan silmiin. Sellaista vain tapahtuu tosi harvoin.
Hieno juttu. Kai sinäkin hymyilet niille naisille?
phd.in.everything kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt täytyy tietää, että naisten ja miesten tavallinen on vähän eri asioita. Esim minulle sellainen normaalipainoinen tai hoikka nainen pitkillä hiuksilla on ihan tavallinen. Itsekkin olen sellainen, mutta miespuolinen ja hiukset ovat tietysti lyhyemmät. Kun taas palstanaisten mielestä normaali nainen on nykyään joku muumimammaa muistuttava perunasäkki räväkällä tukkamuodilla.
Sitten tämä muumimamma menee baariin ja kirjoittelee aloituksia/posteja palstalle tyyliin "vain kauniit naiset saavat baarista seuraa!" kun todellisuudessa ne kauniit naiset ovat ihan tuiki tavallisia. Eihän nyt herrajumala missään baarissa edes voi olla kauniita naisia valtaosa.
Niin, toisaalta naisten käsitys tavallisesta on miesten käsityksiä armollisempi myös toiseen suuntaan. Miehen ei tarvitse olla normaalipainoinen tai hoikka ollakseen tavis naisten silmissä. Miehen tukkamuotia ei juuri ole rajattu, paitsi joku ihan kasarikuontalo ei ehkä tavalliselta enää tuntuisi. Tavallisella miehellä saa olla kaljamahaa ja päällään verkkarit kotioloissa ainakin. Naiset eivät rajaa tavallisuuden määritelmää noin ahtaasti, kuten miehet naisten suhteen rajaavat.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja mä en ymmärrä ikinä. Ihanko oikeesti mies pystyy seurustelemaan, olemaan suhteessa naiseen, jota ei pidä viehättävänä? Miksi edes aloittaa suhdetta, jos ei ole toiseen ihastunut? Mä en vois ikinä vaan tyytyä johonkin ja alkaa seurustella "No en mä parempaa saa"-ajatuksella, kyllä sen seurustelukumppanin täytyy sytyttää mut jollain lailla. Eikä sen ihmisen tartte olla mikään lihaksikas elämässä menestyjä, jos sen kanssa klikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa naiset sitten vinkkejä, miten tavallinen, itsestään huolehtiva, siististi pukeutuva, kohtuullisesti ansaitseva omillaan toimeen tuleva, muita huomioiva kiltti ja kunnollinen mies voisi saada kiinnostusta osakseen naisilta? Jotain muutakin pliis kuin se iänikuinen "ole oma itsesi". Kun se on nyt nähty, ettei se omana itsenään oleminen johda yhtään mihinkään ja pitäisi olla sitä mystistä "jotain".
Kyllä mä miehenä sanoisin, että kovin vaikea sinun mihinkään alfa-luokkaan on nousta ja suurin syy siinä on tuo sinun "kiltteytesi". Tietysti kiltteyttä on monelaista, mutta aika usein se tässä yhteydessä tarkoittaa ihmistä, jolla ei ole omaa tahtoa, eikä omaa mielipidettä. Tai jos onkin, niin ei uskalla koskaan tuoda sitä esiin.
Menestyäksesi naismaailmassa sinussa pitää olla luonnetta ja särmää. Ja huom, se ei todellakaan tarkoita sitä, että sinun pitäisi olla juoppo naistenhakkaaja, millaiseksi reppanamiesten piirissä tuo niin mielellään käännetään, vaan särmä ja miehekäs on ihan reilu ja kunnollinen mies, mutta hänellä on luja tahto ja osaa ottaa vastuuta ja olla johtaja silloin kun sitä johtajuutta tarvitaan.
Naiset vihaa kaikkein eniten vässyköitä ja tahdottomia miehiä. Naiset haluavat jämäkän ja turvallisen miehen, ei mitään kädestä pitäen ohjailtavaa mammanpoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja mä en ymmärrä ikinä. Ihanko oikeesti mies pystyy seurustelemaan, olemaan suhteessa naiseen, jota ei pidä viehättävänä? Miksi edes aloittaa suhdetta, jos ei ole toiseen ihastunut? Mä en vois ikinä vaan tyytyä johonkin ja alkaa seurustella "No en mä parempaa saa"-ajatuksella, kyllä sen seurustelukumppanin täytyy sytyttää mut jollain lailla. Eikä sen ihmisen tartte olla mikään lihaksikas elämässä menestyjä, jos sen kanssa klikkaa.
Olet aivan oikeassa, mutta se viehättävyyskin on suhteellista ja riippuu paljolti siitä, mistä vinkkelistä asiaa tarkastelee. Jos on alusta asti relistiselta pohjalta liikkeellä, niin silloin ymmärtää, mihin omat resurssit riittävät. Tällöin rupee etsimään naisia "omasta sarjastaan", eikä tavoittele kuuta taivaalta. Kun siis on liikkeellä jalat maassa pohjalta, niin osaa niistä tavallisistakin etsiä heidän parhaita ja viehättävämpiä puoliaan, sillä jokaisessahan niitä ainakin jonkin verran on.
Jos taas ei ole valmis laskemaan rimaansa piiruakaan, eikä halua haaveissaan joustaa, niin silloin täytyy tyytyä yksinoloon ja silloin on mielestäni aivan turha ruikuttaa keskustelupalstoilla (tai missään muuallakaan) siitä, ettei kelpaa kellekään.
t: mies
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No auta nyt oi kykenevä, etevä ja viisas mies tätä tyhmää, avutonta ja onnetonta naista löytämään nämä lukemattomat ketjut joissa asiasta valitetaan! Ihan typerää tulla lällättelemään että etsi itse: jos sinä niitä käden käänteessä löydät kymmenittäin ja minä en haullakaan yhtään, niin linkkien laittamisen ei luulisi olevan noin fiksulle miehelle mikään ylivoimainen ponnistus. Vai onko se sittenkin liian vaikeaa sinulleKIN? Ehkäpä siksi, että niitä ei ole?
Et tule näkemään mitään linkkejä mihinkään ketjuihin. Tyypillistä palstarassukkatoimintaa tämä, että porua ja uhoa on paljon, mutta niitä villoja ei ole eikä tule. Siksipä juuri vänisevät täällä palstalla yötä päivää sen sijaan, että viettäisivät ihanaa parisuhde-elämää. Isot puheet (mutta vain anonyyminä ja naamattomana netissä), vaan ne teot puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
phd.in.everything kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toisaalta naisten käsitys tavallisesta on miesten käsityksiä armollisempi myös toiseen suuntaan. Miehen ei tarvitse olla normaalipainoinen tai hoikka ollakseen tavis naisten silmissä. Miehen tukkamuotia ei juuri ole rajattu, paitsi joku ihan kasarikuontalo ei ehkä tavalliselta enää tuntuisi. Tavallisella miehellä saa olla kaljamahaa ja päällään verkkarit kotioloissa ainakin. Naiset eivät rajaa tavallisuuden määritelmää noin ahtaasti, kuten miehet naisten suhteen rajaavat.
Muuten hyvä kirjoitus, mutta turhaan tartuit tuon provoavan miehen täkyyn ja lähdit yleistämään hänen asennettaan kaikkia miehiä koskevaksi. Suurin osa miehistä kun kuitenkin on aika pitkälti kaltaisiasi, jotka eivät todellakaan rajaa tavallisuutta tuon provoajan kaltaisesti, vaan ovat liikkeellä hyvinkin vastaanottavaisella ja armollisella asenteella. Pelkästään tuossa painoasiassa sen näkee ihan konkreettisesti, vaikkapa marketissa asioidessaan. Siellähän näkee paljon sekä nuoria, että vanhempiakin pariskuntia, joissa mies on hoikka ja nainen tukevampaa sorttia.
miesasiamies kirjoitti:
Kyllä kaikki on aina miesten vika ja nainen on aina uhri. Näin se menee.
Ja te "miesasiamiehethän" ette ole lainkaa uhriutujia???
Miten mä en ole onnistunut näkemään vielä ainuttakaan "mieasiamies" reppanan kirjoitusta, jossa ei ruikutettaisi, uhriuduttaisi ja syyllistettäisi naisia siitä, että te reppanat ette saa luksusluokan pesää?
Niin ja siis minä kunnioitan niitä oikeita mieasiamiehiä todella paljon, jotka on paljon ennen näitä ruikuttavia laasasia ja hännikäisiä alkaneet ajamaan sitä oikeata miesasiaa, eli tuoneet esille huoltajuuskysymyksiä jne, eivätkä ole ruikuttaneet omaa saamattomuuttaan.
t: mies
Mulla on paljon miehiä kavereina eli luulen että tiedän jotain miesten ajatusmaailmasta. Ja jotenkin kyllä aika hyvin ymmärrän että parisuhteettomuus ja sinkkuus ahdistaa miestä jolla ei ole oikein koskaan ollut ketään naista. On eri asia valita olla sinkku kuin olla sitä siksi että kokee ettei saa ketään tai kelpaa kellekään. On eri asia valita olla yksin kuin kärsiä joka päivä yksinäisyydestä. Kuuntelee vuodesta toiseen kateellisena ja yksinäisenä. kun työkaverit ja tutut mökkeilee ja matkailee vaimon kanssa, laittaa joulukuusta lapsia varten kotiin, kertoo kuinka vaimo on tehnyt ruoan kun palaa töistä ja kuulee parisuhteessa olevilta kavereilta kuinka tyttöystävä tsemppaa harrastuksessa. Vastoin tahtoaan sinkkuna olevalle toi on toinen maailma jota niin haluaisi itselleen mutta jota joutuu koko ajan vain katkerana katsomaan sivusta. Katkerana siksi, että ei tiedä miten sen saisi. Ymmärtää varmaan että itsessä on jotain vikaa kun ei saa, mutta ei tiedä miten sen vian muuttaisi. Ja kun katkeroituu niin alkaa syyttämään naisia että naisille ei mikään kelpaa. Ja kierre on valmis, kellekään naiselle ei kelpaakaan katkera mies joka ajattelee naisista noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä miehenä sanoisin, että kovin vaikea sinun mihinkään alfa-luokkaan on nousta ja suurin syy siinä on tuo sinun "kiltteytesi". Tietysti kiltteyttä on monelaista, mutta aika usein se tässä yhteydessä tarkoittaa ihmistä, jolla ei ole omaa tahtoa, eikä omaa mielipidettä. Tai jos onkin, niin ei uskalla koskaan tuoda sitä esiin.
Menestyäksesi naismaailmassa sinussa pitää olla luonnetta ja särmää. Ja huom, se ei todellakaan tarkoita sitä, että sinun pitäisi olla juoppo naistenhakkaaja, millaiseksi reppanamiesten piirissä tuo niin mielellään käännetään, vaan särmä ja miehekäs on ihan reilu ja kunnollinen mies, mutta hänellä on luja tahto ja osaa ottaa vastuuta ja olla johtaja silloin kun sitä johtajuutta tarvitaan.
Naiset vihaa kaikkein eniten vässyköitä ja tahdottomia miehiä. Naiset haluavat jämäkän ja turvallisen miehen, ei mitään kädestä pitäen ohjailtavaa mammanpoikaa.
Ei se noin mene vaan eri naiset haluaa erityyppisiä miehiä.
On se miesten oma vika. Suomessa on vain reilu satatuhatta alle 30-vuotiasta nuorta vähemmän kuin saman ikäluokan miehiä. Silti, se on miehen vika, sillä naisten matikan mukaan ne menee tasan.