Onko normaalia vanhenemista 35-vuotiaalla??
Ryppyjä silmäkulmissa ja silmien alla. Silmänaluset kestotummat, vaikka kuinka nukkuisi - ja silmäpussitkin ilmaantuneet nähtävästi pysyvästi. Suupielistä alaspäin lähtevät juonteet. Muutenkin kasvojen linja löpsähtänyt alaspäin.
En tupakoi enkä juo alkoholia. Syön suht terveellisesti, mutta sokeriset herkut vetää liikaa puoleensa.
Onko ketään muuta, joka olisi tässä iässä jo näin rupsahtanut??
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Syöt huonosti.
Eli mitä ei saisi syödä ja mitä pitäisi? Ja sen tiedän, että kaikki valkoinen vehnä ja sokeri pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syöt huonosti.
Aina tuo syöminen on muka syynä kaikkeen.
Tuo ns. rupsahtaminen on hyvin yksilöllistä. Me olemme yksilöitä erilaisine geeneinemme. Kasvojen luusto, ihomme laatu ja paksuus vaikuttavat hyvin paljon siihen, miten vanhenemme. Läheskään kaikkeen ei voi vaikuttaa, vaikka kosmetiikkateollisuus niin meille yrittääkin vakuuttaa ja kanssasisaremme meitä ylimielisesti syyllistää.
Ihan normaalilta kuulostaa, vaikka av-mammat ovatkin täysin rypyttömiä vielä viisikymppisinä ja saat täällä varmaan ihmettelyä aikaisesta rupsahtamisestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt huonosti.
Aina tuo syöminen on muka syynä kaikkeen.
Tuo ns. rupsahtaminen on hyvin yksilöllistä. Me olemme yksilöitä erilaisine geeneinemme. Kasvojen luusto, ihomme laatu ja paksuus vaikuttavat hyvin paljon siihen, miten vanhenemme. Läheskään kaikkeen ei voi vaikuttaa, vaikka kosmetiikkateollisuus niin meille yrittääkin vakuuttaa ja kanssasisaremme meitä ylimielisesti syyllistää.
Erittäin samaa mieltä!!
Sinäkö se olet Kate? Sori, että kirjoiteltiin vähän pahasti sun ulkonäöstä...
Normaalia reaalimaailmassa, täällähän tosiaan on niitä 60-vuotiaita, joilta kysytään paperit joka kerta kaupassa alkoa ostaessa. Itse en ole näihin koskaan törmännyt. Ja monesti ne, jotka kehuu olevansa 20 vuotta ikäistään nuoremman näköinen näyttävät ihan ikäiseltään.
On normaalia. Itse olen sinua vanhempi ja minulla vanheneminen alkoi jo 30 iässä. Elän terveellisesti ja silti rupsahdan. Johtuu varmaan geeneistä. Olen kuitenkin sinut itseni kanssa ja ole sinäkin.
No mulla on otsassa ollut rypyt jo lukioikäisenä, samoin sibeliusryppy. Toki se on nyt vuosien saatossa syventynyt. Eli paljon mahdollista, että kasvojen luustolla tai muulla on myös vaikutusta asiaan. Mutta varmasti syöminen on yksi asia, joka on lisännyt ryppyjä. Sokeriset herkut on maistuneet ihan liian hyvin :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se olet Kate? Sori, että kirjoiteltiin vähän pahasti sun ulkonäöstä...
Kukas hän on?
Ap
Apukeinoja: kollageeni + hyolorenic acid - voide (on olemassa mysö sisäisesti syötävinä kapseleina), ei auringonottoa ollenkaan, ostat piigeeliä (sisäisesti nautittava), antioksidanttivalmisteet kuten karnosiini, mahdollinen tupakointi pois...
Mutta kyllähän geeneillä voi olla iso vaikutus myös asiaan.
Mulla on vain otsassa pari juonnetta, muuten rypytön. Ikää 40v.
Länsimaisessa kulttuurissa normaali vanheneminen käsitetään sairaudeksi tai poikkeavuudeksi. Katsele ikäisiäsi naisia (joille ei ole tehty kirurgisia operaatioita/pistoksia).
Vierailija kirjoitti:
Ja silmälasejakaan et lainkaan tarvitse, kun näkö on täysin ennallaan. Mut hyvä sulle!
Vierailija kirjoitti:
Apukeinoja: kollageeni + hyolorenic acid - voide (on olemassa mysö sisäisesti syötävinä kapseleina), ei auringonottoa ollenkaan, ostat piigeeliä (sisäisesti nautittava), antioksidanttivalmisteet kuten karnosiini, mahdollinen tupakointi pois...
Mutta kyllähän geeneillä voi olla iso vaikutus myös asiaan.
Googletin, että ainakin apteekeista saa tuollaisia voiteita. Mitä merkkiä itse käytät tai suosittelet? Jotain kollageenijauhetta ostin keväällä, mutta on jäänyt syömättä, kun on jokseenkin epämiellyttävä maku...
Ap
Olet ehkä tosi hoikka? Sinulla ei ole korkeita poskipäitä? Ihotyyppisi on kuivuuteen taipuvainen ja isosi ohut? Juot ihan liian vähän vettä ja tämä tilanne ollut jo vuosia. Tässä niitä syitä, jotka oikeasti vaikuttavat.
Tuo ruokavaliosi ei tuo ryppyjä, pikemminkin turvotusta ja mahdollisia epäpuhtauksia ihoosi ja sameutta ihonväriin EHKÄ. Ruokavalio, joka kaihtaa rasvoja on pikemminkin niitä ryppyjä tuova. Eli huonoihoisen kannattaa välttää sokeria ja ylenmääräisiä höttöhiilareita, mutta ryppyjä sellainen ruokavalio ei aiheuta.
On normaalia. Toisille tapahtuu vasta neljävitosena, toisille heti kolmenkympin jälkeen.
M38
Vierailija kirjoitti:
Et ole rypytön jos otsassa on juonteita :D Kova paikka osalle naisista nähdä, saati edes kuvailla itseään realistisesti!
Älkää tulko nyt tänne kehumaan rypyttömyyttänne. Tai tulkaa, mutta liittäkää kuva mukaan. Ihan turha tulla tänne selittämään, kuinka olette ällistyttävän nuorelta näyttäviä viiskymppisiä. Ettekö ymmärrä, miten typerältä kuulostatte, kun selitätte anonyymina ilman kuvaa asiaa, joka ei kiinnosta ketään ilman todistetta.
Syöt huonosti.