Helppo, kivuton, luonnollinen ja itsestäänselvä päätös tehdä abortti?
Lähestytään asiaa nyt näin päin.
Sanotaan, että abortti on aina vaikea päätös. Onko täällä kuitenkin sellaisia, jotka tekivät päätöksensä välittömästi, jolloin raskaudenkeskeytys tuntui jopa itsestäänselvältä vaihtoehdolta? Millaiset olivat olosuhteet tuolloin, ja onko sinua sittenkin koskaan kaduttanut, vaikka päätös olisikin ollut "helppo"?
Toisaalta, tuntuuko tämä kysymys jo lähtökohtaisesti täysin vieraalta?
Itse päädyin nimittäin aborttiin silmänräpäyksessä, eli heti, kun olin sisäistänyt ne kaksi viivaa sillä puikolla. Olin juuri aloittanut lukion ja hyvin kunnianhimoinen tulevaisuuteni suhteen. Saatan kuulostaa kylmältä, mutta koin, että tämä "lapsi" olisi pysäyttänyt ja kääntänyt jo niin tarkasti suunnitellun tulevaisuuteni. Ja ei, lapsella ei ollut isää.
Enkä kadu, vieläkään. Vasta nyt aikuisena, sillä uralla ja niillä urilla joihin olin lapsesta asti tähdännyt, olen alkanut toisinaan pohtimaan, että olenko sittenkin hirviö. Olisinko hirviö sille, joka tietäisi ne todelliset syyni menneeseen helppoon päätökseen.
Muita vastaavia tarinoita..?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riisinjyvä on se pieni aarre.Se pieni josta tulee se lapsi.
Kauheaa syyllistämistä?"En jaluaisi ikinä kitisijää,persehedelmää"
Syyllistämistä????
Oletko tosissasi?
Nää nuoret naiset on kylmiä ja kamalia."En viitsi käyttää ehkäisyä kun se on niin ikävää joten menin aborttiim kun vahinko sattui keskeytetyssä yhdynnässä" (vuosi tätä)
Ei tuossa ole mitään puolustettavaa.
Ymmärrän nuo joita edes harmittaa tai hävettää.En todellakaan noita suunsoittajia!!
Hyi hävetkää.
Ehkäisy kuntoon.Pillerit ei petä kun niitä ottaa tarkasti.Ja on kierukkaa,kapselia...menkää neuvolaan.
Söin pillerit kellontarkasti ja pamahdin paksuksi. Ei petä joo ei. Onneksi abortin sai helposti.
N25Ja sitten kutsut sitä persehedelmäksi ja kitisijäksi?
Onko sinun ikäisesi ihmisen mielestä asiallista?
Oletko todella noin sairas???En kutsunut persehedelmäksi. Loiseksi kylläkin. Enkä ole sairas ihminen, kun en halunnut mitään kakaraa pilaamaan elämääni ja ennen kuin alat kitisemään adoptiosta, niin totean etten ole synnytyskone eikä ole mun päänsärky jos joku on maho.
N25
Niin sun on vaan äärettömän vaikeaa olla inhimillinen.Kuin olisit ylpeä itsestäsi.Olet oikeasti kamala ihminen.
En ole maho enkä kärsinyt kuin yhden keskenmenon syötyäni 10 v. pillereitä.4 lasta.
Mutta sinusta sanon,sinä olet hirveä.
Jotakin sinulla on päässäsi vialla kun noin puhut.
En ole puhunut adoptioista vaan siitä että jos on niin varma asiasta luulisi ehkäisystä olevan aivan helvetin tarkka.
En asiasta jaksaisi paasata mutta täällä on muutamalla neidolla niin oksettavia mielipiteitä ja lausahduksia,aivan kuin sillä ei nyt olisi niin väliä että on joutunut abortoimaan..eih,te ootte vaan niin ällöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ketjun otsikkokin on täysin absurdi. Abortissa ei ole MITÄÄN luonnollista.
Samaa ajattelin. Kivuton ja helppo voi olla, mutta ei ikinä luonnollinen.
Keho abortoi itse hyvin suuren osan raskauksista.
Sitä kutsutaan keskenmenoksi. Äidin pyynnöstä tehty abortti ei ole keskenmeno.
Syntymätön lapsi huutaa äitiään. Kerran sinä kohtaat vielä vauvasi silmästä silmään, hänet jonka aiemmin heitit roskakoriin kuolemaan. Mitä sinä silloin hänelle sanot?
Vierailija kirjoitti:
Syntymätön lapsi huutaa äitiään. Kerran sinä kohtaat vielä vauvasi silmästä silmään, hänet jonka aiemmin heitit roskakoriin kuolemaan. Mitä sinä silloin hänelle sanot?
"Kuole zombi, kuole!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riisinjyvä on se pieni aarre.Se pieni josta tulee se lapsi.
Kauheaa syyllistämistä?"En jaluaisi ikinä kitisijää,persehedelmää"
Syyllistämistä????
Oletko tosissasi?
Nää nuoret naiset on kylmiä ja kamalia."En viitsi käyttää ehkäisyä kun se on niin ikävää joten menin aborttiim kun vahinko sattui keskeytetyssä yhdynnässä" (vuosi tätä)
Ei tuossa ole mitään puolustettavaa.
Ymmärrän nuo joita edes harmittaa tai hävettää.En todellakaan noita suunsoittajia!!
Hyi hävetkää.
Ehkäisy kuntoon.Pillerit ei petä kun niitä ottaa tarkasti.Ja on kierukkaa,kapselia...menkää neuvolaan.
Söin pillerit kellontarkasti ja pamahdin paksuksi. Ei petä joo ei. Onneksi abortin sai helposti.
N25Ja sitten kutsut sitä persehedelmäksi ja kitisijäksi?
Onko sinun ikäisesi ihmisen mielestä asiallista?
Oletko todella noin sairas???En kutsunut persehedelmäksi. Loiseksi kylläkin. Enkä ole sairas ihminen, kun en halunnut mitään kakaraa pilaamaan elämääni ja ennen kuin alat kitisemään adoptiosta, niin totean etten ole synnytyskone eikä ole mun päänsärky jos joku on maho.
N25Niin sun on vaan äärettömän vaikeaa olla inhimillinen.Kuin olisit ylpeä itsestäsi.Olet oikeasti kamala ihminen.
En ole maho enkä kärsinyt kuin yhden keskenmenon syötyäni 10 v. pillereitä.4 lasta.
Mutta sinusta sanon,sinä olet hirveä.
Jotakin sinulla on päässäsi vialla kun noin puhut.
En ole puhunut adoptioista vaan siitä että jos on niin varma asiasta luulisi ehkäisystä olevan aivan helvetin tarkka.En asiasta jaksaisi paasata mutta täällä on muutamalla neidolla niin oksettavia mielipiteitä ja lausahduksia,aivan kuin sillä ei nyt olisi niin väliä että on joutunut abortoimaan..eih,te ootte vaan niin ällöjä.
Minä söin pillereitä kellontarkasti kun tulin raskaaksi, eli todellakin huolehdin ehkäisystä. Mikään ehkäisy ei vain ole 100% joten todellakin poistin sen loisen kehostani. Tulevaisuudessa saatankin haluta lapsia ja ne eivät ole mitään loisia.
N25
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä, en ole pitkään aikaan nauranut näin paljon. :D
Sehän ei tarkoita sitä, että sen takia pitäisi abortoida muutenkin. Ihmisiä yleensäkin kuolee koko ajan, mutta eihän se ole mikään syy tappaa ihmisiä.