Oikeusmurhan viaton uhri
"Jos hän on tiedemies - hän on aina tieteellisen vallankumouksen tohinassa. Jos hän on journalisti - hän on keskellä kaikkien aikojen suurinta tarinaa. Jos hän on kirjailija - hän on matkalla kohti Nobelin palkintoa."
Jos hän on oikeusmurhan viaton uhri - hän paljastaa korruptoituneen Suomen ja virkamiesten laajan salaliittoverkon.
Saanko esitellä Anneli Auerin tarinan saksalaisen rikoslehden sivuilta (suomennos): http://anneliauer.com
Mitä luulet, selättääkö Anneli kaikki ne rikoksiin syyllistyneet virkamiehet, jotka tuhosivat hänen elämänsä?
Kommentit (206)
Tämän häpeän ja miljoonien laskun saivat aikaan pieni vaikutusvaltainen Satakunnan kokoomuslaisten porukka, jotka olivat päättäneet vastoin näyttöä tehdä vaimosta syyllisen. Ydinporukkaan kuuluivat entinen sisäministeri Holmlund, entinen poliisiylijohtaja Mikko Paatero, sekä heidän pikku apulaisensa silloinen Satakunnan poliisipäällikkö Timo Vuola yhdessä alaistensa rikosylikomisario Pauli Kuusirannan ja rikosylikomisario Erik Salonsaaren kanssa. He valjastivat mukaan syyttäjät Valkaman ja Kulmalan, sekä ainakin yhden jäävin murhatuomarin Anette Santamaan. Siis ainakin yhden, sillä Satakunnan käräjäoikeuden laamanni Martti Juntikka vaikutti alusta alkaen myös kovin asenteelliselta.
”Poliisit kertoivat minulle, että oli mahdotonta, että talossa olisi ollut ulkopuolinen. Kärsisin kuulemma muistinmenetyksestä. Minun pitäisi yrittää muistaa, voisiko olla niin, että minä olisin riidellyt Jukan kanssa, ja riita olisi sitten eskaloitunut. Lopulta en enää tiennyt, mikä on totta ja mikä ei”, kertoo Anneli.
”Eräässä kuulustelussa sanoin lopulta, että todennäköisesti minä olen tekijä, koska muuta selitystä ei ole.” Auer vilkaisee kahvilassa ympärilleen. ”Minä en sanonut, että minä olisin murhaaja, vaan pelkästään, että minä voisin olla se.” Poliisi tulkitsi lausuntoni tunnustukseksi. Tutkintaryhmä juhlisti tapahtunutta läpimurtoa Ruotsin-risteilyllä.
VALEHTELEMINEN KUULUSTELTAVALLE ON RIKOS.
Uskon, että saamme tietää vielä useista virkavirheistä ja -rikoksista, joita tässä tapauksessa on tehty. Toivottavasti tekijät joutuvat virkavastuuseen, eli saavat tuomiot.
Pauli Kusiranta ja Tapio Sontaoja Porin poliisista ovat vastuussa tästä.
"Mitä luulet, selättääkö Anneli kaikki ne rikoksiin syyllistyneet virkamiehet, jotka tuhosivat hänen elämänsä?"
Keitä kaikkia tähän poppooseen kuuluu, jotka ovat tämän farssin saaneet aikaan? Olkoonkin, että farssilla on tuhottu kokonainen perhe, kuten syyttäjä Valkama aikoinaan tokaisi.
Vierailija kirjoitti:
Pauli Kusiranta ja Tapio Sontaoja Porin poliisista ovat vastuussa tästä.
Varmasti on muitakin. Kuusirannan esimies Timo Vuola, joka otti ohjeet vastaan poliisiylipäällikkö Mikko Paaterolta liittyen Ulvilansurman tutkintaan ja vaimon saattamisesta yksin epäillyksi. Kumpi noista on sitten enemmän vastuussa? Meneekö se järjestyksessä virka-arvon mukaan?
Kuusiranta kirjoitti Pohjolan poliisi kertoo julkaisuun ison jutun Auerin syyllisyydestä murhaan jo ennenkuin Auerilla oli tuomiota. Sillä saatiin kaikki Suomen poliisit uskomaan sokeasti Anneli Auerin syyllisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuusiranta kirjoitti Pohjolan poliisi kertoo julkaisuun ison jutun Auerin syyllisyydestä murhaan jo ennenkuin Auerilla oli tuomiota. Sillä saatiin kaikki Suomen poliisit uskomaan sokeasti Anneli Auerin syyllisyyteen.
Ja varmaan moni muukin viranomainen, joka on poliisin kanssa tekemisissä. Ties vaikka ois itse poliisiylipäällikkö vakuutettu Auerin syyllisyydestä, kuten myös silloinen sisäministeri Anne Holmlund, joka oli Paateron hyvä tuttu.
Joku kyseli tyhmiä, eli miksi puolustaa Aueria? Vastaus on helppo, koska Auer on syytön miehensä murhaan ja lastensa raiskauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on rikottu syyttömyysolettamaa. Pitäisi ilmiselvästi tulla tuomio tuollaisesta, varsinkin kun lapsetkin ovat saaneet kärsiä.
Eikös se ollut tää Kuusiranta ku oli muka hirveen huolissaan lapsista?
Vierailija kirjoitti:
"
Saanko esitellä Anneli Auerin tarinan saksalaisen rikoslehden sivuilta (suomennos): http://anneliauer.com
Muuten hyvä mutta sitä ei pääse lukemaan lainkaan, vaatii salasanaa.
Joo, ja syyttäjä Valkama myös siinä Ulvilan murhamysteeri dokumentissa.
"Muuten hyvä mutta sitä ei pääse lukemaan lainkaan, vaatii salasanaa."
Ainoastaan se eka kirjoitus vaatii salasanan. Rullaa sivua alaspäin.
Anneli Auerin SuomiAreenassa olleen haastattelun jälkeen on hyvä kuunnella Tuomas Karemon radiohaastattelu Anneli Auerista vuodelta 2014.
Anneli Auer Kultakuumeen erikoishaastattelussa. 25 min
On vakavasti kysyttävä: Onko lainsäätäjä todellakin antanut ”psykiatrialle” vahingossa ”kirjailijan oikeudet” tehdä oikeista ihmisistä pelkästään omia mielikuvitusolentojaan. On myös kysyttävä: Kuinka suuren rikoksen psykiatria on tehnyt, jos sen todetaan panneen oikeat ihmiset (Anneli Auerin ja Jens Kukan) kärsimään 7,5 vuoden ja 10 vuoden seksualirikostuomioita pelkästään omien mielikuvituksellisten olettamuksiensa perusteella (ilman varsinaista näyttöä). Näyttää vahvasti siltä, että valtiollinen ”psykiatria” on tässä tapauksessa itse syyllistynyt mielikuvitukselliseen rikokseen oikeiden ihmisten todellisuutta kohtaan. Ehkäpä näissä tuomioissa spekulatiivisena motiivina on hyvinkin saattanut toimia Anneli Auerin saattaminen uudelleen surmaoikeudenkäyntiin? Toinen ilmeinen motiivi on varmastikin se, ettei Auerin vuositolkulla vangittuna pitäminen murhaoikeudenkäynnissä herättäisi muissa kansalaisissa hämmästystä ja kauhua. Eli 7,5 vuoden pituinen seksuaalirikostuomio piti varmastikin saada jo siksi, että se rauhoittaa kansalaiset uskomaan, ettei Auer ole ihan turhaan ollut vangittuna.
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli tyhmiä, eli miksi puolustaa Aueria? Vastaus on helppo, koska Auer on syytön miehensä murhaan ja lastensa raiskauksiin.
Sinäkö sen voit sieltä kotisohvaltasi julistaa? Miltä luulet että rikoksen uhrista tuntuu se että netissä on muutama kaltaisesi ilmeisen häiriintynyt sekopää spämmimässä sitä että rikosta ei oikeasti tapahtunutkaan ja uhrit valehtelevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen voit sieltä kotisohvaltasi julistaa? Miltä luulet että rikoksen uhrista tuntuu se että netissä on muutama kaltaisesi ilmeisen häiriintynyt sekopää spämmimässä sitä että rikosta ei oikeasti tapahtunutkaan ja uhrit valehtelevat?
Mieti Sinä hetki sitä, että asian laita on juurikin näin. Valmistaudu siihen, että seri-tuomiot puretaan. Mitä sitten sanot? Pyydätkö anteeksi omia kirjoituksiasi? Vaaditko viranomaisia tilille?
Toivotan Annelille onnea!