Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjät - kertokaa asiakkaiden naurettavimmat reklamaatiot tai palautusyritykset

Vierailija
15.07.2016 |

Itselle tulee mieleen ainakin seuraavat:
- Nainen yritti saada takaisin rahat meikkivoiteesta: "Oon laittanut sitä vain kerran ja se oli väärän värinen".
- Asiakas oli tipauttanut poskipunan lattialle ja värinappi oli murentunut pieniksi palasiksi: "Kyllä näin kalliin ja laadukkaan poskipunan pitäisi olla kestävämpää".

Kommentit (341)

Vierailija
181/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten kävin ystävieni kanssa Linnanmäellä.

Kummitusjuna kierroksen jälkeen tuntui siltä, että haluan hyvityksen näistä benji-ilman-narua tunteistani, jotka se vitun kottero oli minussa aiheuttanut pimeine taustoineen ja ''ONKO KUSET HOUSUSSA'' huudahduksineen. Mielikuvituskamut tai siis kamu tai siis piti sitä naurettavana, mutta tapasinkin laitevastaavan parin viikon päästä tapahtumasta ja aloin reklamoimaan että, jos spaceshottini voisi laueta hänen kummittelevaan tunneliinsa ja ei siinä menisi kuin minuutti niin katkaisija napsahtaisi päälle ja olisi niin vitun kirkasta ettei millään pirun tunnelin päässä valoakaan vertauksella loppumatkaa kuitattaisi. Silloin minä tulisin iloisin mielin ulos sinusta ja olisi tunteenikin mukavampi!

Oli hattarakampausta, vuoristoratakuvioinen tummanruskea toppi sekä kädet jotka meikän ranteeseen jotain rannekketta näpelsi.

Luin tän viestin pari kertaa, mutta en siltikään tajunnut siitä mitään, saati ymmärtänyt sen pointtia. Siiskö kummitusjunassa pelotti, niin ois pitänyt saada rahat takas? Ja ranneke oli kuitenkin ranteessa, eli kurja kummitusjunareissu ei tullut maksamaan yhtään ylimääräistä?

Vierailija
182/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kassalla ja eräs asiakas osti jotain silikoni tms. tuubeja. Hän oli maksanut ja keräili ostoksiaan ja ikään kuin ohimennen mainitsi ostaneensa aiemmin samanlaisia tuubeja joissa oli viallinen suutin. Ajattelin että selvitän toki asian ja kysyin onko hänellä kuittia. Ei ollut. Kysyin onko vialliset tuotteet mukana. Ei, mä heitin ne roskiin, sanoi mies iloisesti. Kuulemma halusi tietää silti menisitkö tuotteet "takuuvaihtoon". Selitin kuin pienelle lapselle että valitettavasti tuotteen vaihto tai palautus edellyttää että vanha tuote ja mielellään kuitti ovat mukana. Mies oli oikein ymmärtäväinen ja ystävällinen koko ajan. Yritys hyvä kymppi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikanne tuntien olisitte siis voineet soittaa ip-kerhoon _edes kerran_ ja varmistaa miten kerhossa käyminen on lähtenyt sujumaan. En tiedä mistä kerhosta on kyse, mutta pk-seudulla on joillakin perheillä tapana varata lapselle paikka monesta ip-kerhosta joko a) katsoakseen missä lasta hotsittaa käydä tai b) varmistaaseen, että lapsella on paikka edes jossain. Sitten unohdetaan tai ei viitsitä ilmoittaa turhaan varattuihin paikkoihin ja suututaan kun tulee laskuja tai kysellään perään. Hyvin yleistä on sekin, että lapsi ilmoitetaan kerhoon heti koulun alusta lähtien ja lapsi piipahtaa paikalla parina ekana päivänä ihan vain tutustumistyyliin ja loppukuu meneekin toisen vanhemman tai isovanhemman tms. hoidossa, kun ei vielä ole niin kova tarve ip-toiminnalle. Eikä siitäkään muisteta ilmoittaa ip-kerholle. Ip-kerhot eivät ole päiväkotia tai koulua, joten vanhemmilla on paljon isompi vastuu lapsensa iltapäivien sujumisesta.[/quote]

Ja luulisi kiinnostavan miten ip-kerhossa menee, kun siitä on kerran maksettukin. Ja jos ei kiinnosta, niin miksi ei kiinnosta? 

Vierailija
184/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nais asiakas teki valituksen koska hänelle toivotetaan aina hauskaa tai hyvää päivänjatkoa kun poistuu kaupastamme ja tämän takia ei enään halua käydä meidän myymälässä.

Oikeita ongelmia odotellessa:D

Vierailija
185/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummitusjuna kierroksen jälkeen tuntui siltä, että haluan hyvityksen näistä benji-ilman-narua tunteistani, jotka se vitun kottero oli minussa aiheuttanut pimeine taustoineen ja ''ONKO KUSET HOUSUSSA'' huudahduksineen. Mielikuvituskamut tai siis kamu tai siis piti sitä naurettavana, mutta tapasinkin laitevastaavan parin viikon päästä tapahtumasta ja aloin reklamoimaan että, jos spaceshottini voisi laueta hänen kummittelevaan tunneliinsa ja ei siinä menisi kuin minuutti niin katkaisija napsahtaisi päälle ja olisi niin vitun kirkasta ettei millään pirun tunnelin päässä valoakaan vertauksella loppumatkaa kuitattaisi. Silloin minä tulisin iloisin mielin ulos sinusta ja olisi tunteenikin mukavampi!

Oli hattarakampausta, vuoristoratakuvioinen tummanruskea toppi sekä kädet jotka meikän ranteeseen jotain rannekketta näpelsi.

Luin tän viestin pari kertaa, mutta en siltikään tajunnut siitä mitään, saati ymmärtänyt sen pointtia. Siiskö kummitusjunassa pelotti, niin ois pitänyt saada rahat takas? Ja ranneke oli kuitenkin ranteessa, eli kurja kummitusjunareissu ei tullut maksamaan yhtään ylimääräistä?

Sama täällä luin viestin monta kertaa mutta en tajunnut siitä yhtään mitään. Pelottaa ajatella miltä asiakaspalvelijasta tuntuu kun tuolla ilmaisutaidolla oleva henkilö tulee selvittämään jotakin.

Vierailija
186/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Nainen yritti saada takaisin rahat meikkivoiteesta: "Oon laittanut sitä vain kerran ja se oli väärän värinen".

- Asiakas oli tipauttanut poskipunan lattialle ja värinappi oli murentunut pieniksi palasiksi: "Kyllä näin kalliin ja laadukkaan poskipunan pitäisi olla kestävämpää".

Eikö myyjät ole vaitiolovelvollisia asiakaspalvelutilanteista? Miten voit levitellä täällä julkisesti asiakkaastanne tuollaista?

Mm. terveydenhuollossa ja sosiaalipuolella on vaitiolovelvollisuus, ei suinkaan myyjillä :)

Olen kyllä toiminut itse myyjänä ja ainakin meillä teroitettiin sitä henkilökunnalle, että asiakkaan asioista ei sitten puhuta julkisuudessa. Missähän pimeissä työpaikoissa olette/olette olleet ja tietääkö työnantajanne sen, mitä asiakkaan tunnistavia tapauksia levittelette täällä?!

Vierailija
187/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytä, jossa on käytettyjä astioita, on usein hyvällä paikalla, esimerkiksi ikkunan vieressä.

Onneksi olen aina asioinut paikoissa, joissa pöydän siivoaminen ei ole ollut ongelma tarjoilijoille. Toisaalta tervehdin henkilökuntaa tullessani ravintolaan ja varmistan, että pöytään voi istua. 

Harmi, jos teillä on niin ruuhkaista, että pöydän siivoaminen tuntuu sinusta hankalalta. 

Vierailija
188/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, taas tuli pullo lääkettä otettua.

Vierailija
189/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbaarin valittaminen tästä asiasta, jonka oli kuullutvaan kuulopuheena, olematta edes itse paikalla, oli suuri erehdys ja on herättänyt lähinna raivoa ja ärsytystä ihmisissä.

Vierailija
190/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöytä, jossa on käytettyjä astioita, on usein hyvällä paikalla, esimerkiksi ikkunan vieressä.

Onneksi olen aina asioinut paikoissa, joissa pöydän siivoaminen ei ole ollut ongelma tarjoilijoille. Toisaalta tervehdin henkilökuntaa tullessani ravintolaan ja varmistan, että pöytään voi istua. 

Harmi, jos teillä on niin ruuhkaista, että pöydän siivoaminen tuntuu sinusta hankalalta. 

*siirretään oikeaan ketjuun*

Vierailija
191/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö myyjät ole vaitiolovelvollisia asiakaspalvelutilanteista? Miten voit levitellä täällä julkisesti asiakkaastanne tuollaista?

Mm. terveydenhuollossa ja sosiaalipuolella on vaitiolovelvollisuus, ei suinkaan myyjillä :)

Olen kyllä toiminut itse myyjänä ja ainakin meillä teroitettiin sitä henkilökunnalle, että asiakkaan asioista ei sitten puhuta julkisuudessa. Missähän pimeissä työpaikoissa olette/olette olleet ja tietääkö työnantajanne sen, mitä asiakkaan tunnistavia tapauksia levittelette täällä?![/quote]

Aikamoinen meedio taidat olla, jos täällä kerrotuista anonyymeista (sis. firma, asiakas, tuotemerkki, asiakaspalvelija, ajankohta) tarinoista tunnistat, ketä asia koskee. Heitätkö mahdollisesti jotain puhelinennustajakeikkaa myös tai auttelet viranomaisia kadonneitten henkilöitten löytämisessä? ;D

Vierailija
192/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä luin viestin monta kertaa mutta en tajunnut siitä yhtään mitään. Pelottaa ajatella miltä asiakaspalvelijasta tuntuu kun tuolla ilmaisutaidolla oleva henkilö tulee selvittämään jotakin.

Vierailija
193/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä toiminut itse myyjänä ja ainakin meillä teroitettiin sitä henkilökunnalle, että asiakkaan asioista ei sitten puhuta julkisuudessa. Missähän pimeissä työpaikoissa olette/olette olleet ja tietääkö työnantajanne sen, mitä asiakkaan tunnistavia tapauksia levittelette täällä?![/quote]

Aikamoinen meedio taidat olla, jos täällä kerrotuista anonyymeista (sis. firma, asiakas, tuotemerkki, asiakaspalvelija, ajankohta) tarinoista tunnistat, ketä asia koskee. Heitätkö mahdollisesti jotain puhelinennustajakeikkaa myös tai auttelet viranomaisia kadonneitten henkilöitten löytämisessä? ;D

On todella noloa kertoa asiakkaasta juttuja julkisuuteen. No, eipähän tule toista kertaa! Onko vara menettää asiakkaita nykyaikana???

Vierailija
194/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankissa mies vaati vaimonsa tiliotteita ja veti herneen nenään kun ei niitä saanut. Hänellä ei ollut valtakirjaa eikä käyttöoikeutta. Perusteena oli että hän ne asiat hoitaa kun ei muija niistä mitään ymmärrä ja sitäpaitsi hehän on naimisissa.

Kun ei saanut tietoja, vaati että tilit siirretään heti toiseen pankkiin josta saa palvelua. Hirmu raivarit kun totesin että senkin voi tehdä vain tilinomistaja

Nordeallapa tämä jostain syystä onnistui. Sisko oli eroamassa miehestään niin mieshän oli marssinut nordeaan ja saanut siskon tilille käyttöoikeudet ja käynyt nostamassa tilin tyhjäksi. Onneksi siskolla oli kaksi tiliä niin ukko ei saanut kun muutaman satasen.

Siskosi olisi voinut viedä asian eteenpäin ja Nordea olisi joutunut maksamaan rahat takaisin.

Vierailija
195/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä isännöintifirmassa ja meille tuli kerran reklamaatio asiakkaalta, joka haukkui meidät AIVAN paskaksi, koska oli niin pettynyt huoltoyhtiön toimintaan. Ei yhtään raksuttanut, että kyseessä on kaksi täysin erillistä firmaa.

Kysyi vielä lopuksi, että "minkälaista huoltoyhtiötä te oikein luulette pyörittävänne?" ja ei vastannut enää sen jälkeen kun ilmoitin, että emme minkäänlaista.

Eikö isännöitsijän ole kuitenkin hyvä tietää huonosta huoltoyhtiöstä? Meillä ainakin isännöitsijätoimisto on huollon valinnut ja palkannut.

Taloyhtiön hallitus kilpailuttaa ja valitsee taloyhtiölle huoltoyhtiön. Samalla tavalla kuin esim. isännöitsijän ja siivouspalvelunkin. Ei isännöitsijä.

Mutta eikö isännöitsijä sitten valvo, että kaikki sovittu tulee hoidettua? Ja kyllä meillä isännöitsijä on kilpailuttanut, tai ainakin sanonut kilpailuttaneensa, esim. lumityöt. Huonosti tosin, koska ei tuntunut pienen rivitaloyhtiömme pihatiet olevan hallussa. Jos minä vähän hermostuin ja kehoitin tutustumaan isännöimään taloyhtiöön, lupasi varata aikaa 😏 Hoh hoijaa, kyllästyttää aina olla neuvomassa.

Siis kyseessä on kaksi toisistaan täysin erillistä firmaa.

Jos kohteenne huoltomies ei tee sovittuja töitä tai tekee ne huonosti niin on täysin päätöntä mennä ruikuttamaan asiasta jollekkin toiselle firmalle kun samantien voisi reklamoida huoltoyhtiöön suoraan???

Miten tämä on vaikeaa? En mäkään inise Siwassa jos olen saanut huonoa palvelua Nordeassa?

Ja miten se, että kohteen huoltomies hoitaa lumityöt paskasti kertoo siitä, että isännöitsijä on kilpailuttanut huonosti? Tiedätkö mitä kilpailuttaminen tarkoittaa?

Vierailija
196/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä isommassa marketissa. Joulun välipäivinä reklamaatiopisteelle saapuu asiakas ja käydään seuraava keskustelu:

A: Hei, haluaisin reklamoida joulukinkun. Se oli aivan liian iso meidän perheelle ja siitä jäi osa nyt syömättä. Haluaisin siitä osittaisen rahahyvityksen. Tässä kuitti.

M: ... Jaa, no missä tämä kinkunloppu nyt sitten on?

A: Ai, no minä jätin sen meille jääkaappiin, kun ajattelin, että se menisi täällä vain roskiin.

M: ........

Ei hyvitetty.

Minä ihan oikeasti vakuutun päiväpäivältä siitä, että osa suomalaisista on ajattelun sekä älyn osalta jossain kastemadon ja ameeban välillä.

Kaksi alapeukkua saanut. Varmaan kinkun palauttaja pariskunta asialla.

Vierailija
197/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka itselle on jäänyt mieleen oli se kun asiakas marssi vihaisena kirjakauppaan ja vaati rahojaan takaisin koska hänen mukaansa kirjan paperi oli "oudon tuntuista" ja sattui hänen sormiaan. Akka siinä työnsi täysin normin näköisiä sormenpäitään minun ja pomon silmien eteen ja karjui "Kattokaa nyt millaseks nää on menny!" 

Ei saanu rahoja takas, ja ilmoitti palaavansa lääkärin lapun kanssa. Ei palannu :D

Ja jos joku miettii niin paperi oli 100% tavallista pokkaripaperia.

Vierailija
198/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasi ostamansa laitteen olevan halvempi Gigantissa ja vaati kaupan purkua. Ostosta pari kuukautta. Ei läpi.

Microsoftin päivitys sotki käyttöjärjestelmän. Vaati meiltä korjauksia ilmaiseksi ja korvauksia vaivasta. Ei läpi.

Tunki väkisin itse ostamansa väärän värikasetin tulostimeensa ja rikkoi sen. Vaati meitä maksamaan uuden. Ei läpi.

Vaati meitä vaihtamaan toisesta kaupasta ostetun tuotteen. Meillä ei mitään tekemistä tämän jälleenmyyjän kanssa. Ei läpi. Haukkui palvelumme paskaksi.

Koska myytte tietokoneen ko. käyttiksellä niin olette vastuussa myös siitä. Eli olette korvusvelvelvollisia myös Microsoftin päivityksisistä. 

Jos itse asentelet, olet itse vastuussa.

Vierailija
199/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä isännöintifirmassa ja meille tuli kerran reklamaatio asiakkaalta, joka haukkui meidät AIVAN paskaksi, koska oli niin pettynyt huoltoyhtiön toimintaan. Ei yhtään raksuttanut, että kyseessä on kaksi täysin erillistä firmaa.

Kysyi vielä lopuksi, että "minkälaista huoltoyhtiötä te oikein luulette pyörittävänne?" ja ei vastannut enää sen jälkeen kun ilmoitin, että emme minkäänlaista.

Eikö isännöitsijän ole kuitenkin hyvä tietää huonosta huoltoyhtiöstä? Meillä ainakin isännöitsijätoimisto on huollon valinnut ja palkannut.

Isännöitsijä voi kyllä suositella, ja jos niin sovitaan, kilpailuttaa huoltoyhtiöitä, mutta taloyhtiön hallitus päättää (yhtiökokousta kuultuaan).

Isännöitsijä on halliuksen työrukkanen: jos hallitus päättää vaihtaa huoltoyhtiön , isännöitsijä lähettää tarjouspyynnöt ja hallitus päättää mikä otetaan. Yhtiökokouksella ei ole tähän sanansijaa. Isännöitsijä tekee sopimuksen hallituksen valitseman firman kanssa.

Vierailija
200/341 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi o bongiyrittäjä. Siit lähtien kun mä synnyin eli joku 12-vuotta sitten, mut hörhöjä tääl meil o aina majoitettu ja sillee. Ku yksi vuosi on puoli vuotta! Näin mulle ne paasas tai en tiiä, ehkä ohimennen vaan kuulin jotain vuosista ja puolikkaista ekaa kertaa puhuttavan ja vieläpä samassa laulahduksessa(ne lauloi puhuen) nii sit nokkelana poikana savuverhon keskellä yskien ymmärsin asian, että puoli vuotta on yksi vuosi! HALOO IHMISET, niin se on.

Reklamaatio: Äitini oli vailla rihman kiertämää, kun oli juuri heittänyt pyyhkeensä lihakoukkuun ja alkoi kaivelemaan alusvaatteita silloisen miehen povitaskuista. No mää hyppäsin siihe äidin jalanjuuree ja tungin päätäni sen häppäreihin täysin asiallisena ja tyynenä ilmoitin asian olevan niin et haluaisin palata takaisin hänen pilluunsa, sillä en ole tyytyväinen tähän näin ja apinamaisesti elehtien taputtelin itseni päästä varpaisiin näyttääkseni hänelle mihin en ollut tyytyväinen. Sinne mistä oot tullukki. Joo, välietappi sekin i know. No äiti katto mua eka vähän kulmat kurtussa dafug, mut sit se hokas et ei ole harrastanut seksiä reilu yhdeksään kuukauteen ja nyt tää mun pilluun palaamis haluni oli palannut takaisin isompana ja itsepintaisempana kuin koskaan.

Tosin faijasta ei oo tietoo mikä on miehiään ja ottaisko meikäläistä bäkkii vai onko siihen kykenevä ollenkaan, joten tultiin siihen tulokseen, että jos herra vain jättää reklamaation sikseen ja unohtaa ottaa ne lääkkeensä ja käydä tapaamassa terapeuttiansa säännöllisesti kerran viikossa ja epäsäännöllisesti kolmesti viikossa naidakseen ruokaa pöytää, kun elokuva alalla hän on ja minä olen siinä myös nykypäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä