Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni kusipäisyys naisessa viehättää miestäkin

Vierailija
15.07.2016 |

Ei kannata olla liian lälly ja naisellinen, mielistelevä. Itse myönnän olevani toisinaan aikamoinen kusipää ja etenkin tietyissä asioissa, miehet ovat tykänneet. Jos eivät tykkää en välitä, mutta usein se menee niin ettei sellaisesta voi olla tykkäämättä, joka on vain oma itsensä eikä yritäkään miellyttää kaikkia.

Nainen, opettele käyttäytymään kuin alfamies, niin saat kaikki miehet suutelemaan jalkojasi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Ei KAIKKI.

Vierailija
2/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä halua olla kusipäinen! Voi olla oma mukava itsensä saavuttaakseen jotain tai pistäessään hanttiin. Se on taitolaji. 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei voisi olla enempää väärässä, naisessa kova luonne on muutenkin ylitsepääsemätön turnoff.

Mitä hyväsydämisempi kunnollisempi ja kiltimpi niin sitä enemmän kiinnostaa.

Vierailija
4/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä, who knows. Mutta mua kun ei tippaakaan kiinnosta "olla jonkinlainen" miesten kiinnostuksen takia. Olen minä ja minuna saan kelvata. En ryhdy lällyksi tai kusipääksi tai jäljittele alfamiestä tai 50-luvun amerikkalaista kotirouvaa aina siitä riippuen, mikä on miesten mielestä turn on. Eipä olisi suurikaan voitto saada mies tekeytymällä muunlaiseksi kuin on.

Vierailija
5/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä halua olla kusipäinen! Voi olla oma mukava itsensä saavuttaakseen jotain tai pistäessään hanttiin. Se on taitolaji. 😎

Siitä olen samaa mieltä, että kaikilla on lupa olla oma itsensä. Mutta jos se on taitolaji olla miellyttävä, niin ei siinä silloin kyllä ole oma itsensä :)

Vierailija
6/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäisyys ei miellytä ketään sukupuolesta riippumatta

Vierailija
7/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälaisia miehiä te naiset haluatte. Jos haluatte kusipäitä niin ehkä kusipääkäytös tehoaa heihin.

Vierailija
8/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin, taas on toinen NAINEN antamassa muille oman sukupuolensa edustajille ihan vääränlaisia neuvoja, motiiviansa en lähde edes arvuuttelemaan...Mutta voin sanoa että naisessa viehättävät feminiiniset ominaisuudet eli empaattisuus, kiltteys, hyvyys, aito auttamisen halu, huolenpito, herkkyys ja tietynlainen luonteen pehmeys, kovaääniset, dominoivat ja yli-aggressiiviset naiset pysytelkööt kaukana. Kysy keneltä tahansa heteromieheltä, niin he toivovat naisessaan näitä ihan samoja ominaisuuksia. Miesmäiset naiset ovat äärimmäisen epäseksikkäitä ja epänaisellisia, ei kiitos sellaisille.

Vierailija
9/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minulle on sanottu, että olen empaattinen ja kiltti nainen = liian mukava ja tasainen. Kusipäisyyttä eivät miehet arvosta, mutta sellainen kiivas temperamentti ja haastavuus vetoavat todella moniin miehiin erittäin vahvasti.

Vierailija
10/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kusipäisissä naisissa se hyvä puoli, ettei tarvitse potea yhtä pahoja omantunnontuskia kun sitten joskus jättää ne.

M38

Vierailija
11/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mitä tilaat ap eli kusipäämiehiä:)! Tuo on pelaamista eli aidon ihmissuhteen vastakohta. Harmi ettet ole kokenut aitoa lämmintä ihmissuhdetta eikä sinulla ole siihen mallia:(!

Vierailija
12/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat haastetta.

Vierailija
13/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on minulle monesti sanonut että olen hänen mielestään "hyvällä tavalla kiltti".

Vierailija
14/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, tuskin. Minulla ainakin saa vipinää isoon punttiin kiltteys ja tyttömäisyys. UUUuhhhhgggnnnhhh. parikymppinen rouva taivuttaa ja ojentaa perseensä -50 luvun hameen alta, uuuhhhhhnnnhhh ja työnnyn takaapäin 22 cm syvyyteen, aaahhhhhggrrrr. Nain 3 orgasmia naiselle ja laukean pakaroille, selälle, niskaan/hiuksille ja pään yli takana olevalle seinälle.

Vierailija
15/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, ystävällinen ja empaattinen nainen. Miehiä on aina ollut tyrkyllä.

Vierailija
16/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti, ystävällinen ja empaattinen nainen. Miehiä on aina ollut tyrkyllä.

Minäkin olen kuulemani mukaan kaikkea tuota. Tosin lisäksi vielä itsepäinen, omalaatuinen, yltiösosiaalinen ja ärsytettäessä äärimmäisen vittumainen. Miehiä olis tarjolla liikaakin. Omakohtaisen kokemuksen perusteella sanoisin, että yhtä lailla ne miehet tykkää pahoista tytöistä, kun aina naisia syyllistetään renttuihin rakastumisesta.

Vierailija
17/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni herkkyys, vahvuus, empaattisuus ja epäkusipäisyys ovat ominaisuuksia joita miehessäkin arvostan.

Vierailija
18/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on minulle monesti sanonut että olen hänen mielestään "hyvällä tavalla kiltti".

Olen tuo, jolle on sanottu että olen ns. liian kiltti ja tasainen, mutta kynnysmattouden osoitushan olisi juuri se jos miesten kommenttien takia alkaisi muuttamaan itseään. Minä olen ylpeästi kiltti ja myös toiset huomioon ottava, olen aina ollut tällainen ja hyvin pyyhkii. En myöskään anna kenenkään kohdella itseäni huonosti vaan puolustaudun tarvittaessa.

Vierailija
19/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan mukava ja kohtelias, olen empaattinen ja joskus jopa hoivaava. Osaan rakastaa. Mutta tykkään kovasti myös itsestäni ja olen aika tarkka omista rajoistani, enkä lähde mukaan asioihin jotka eivät minua todellakaan miellytä; en rahoita toisen huveja; en siivoa toisen (aikuisen) jälkiä, enkä niele loukkauksia kitisemättä. Omasta mielestäni en ole siis ollenkaan kusipäinen, mutta sillä hetkellä kun mies toivoo minua toisenlaiseksi enkä suostu sitä olemaan, olen tietysti hänen mielestään kusipäinen. Kyse ei siis ole mistään tahallisesta kusipäisyydestäni, vaan omista rajoistani.

Toisaalta, minultakaan ei ole ikinä miehiä puuttunut. Ehkä se selkeys sitten kuitenkin on ihan mukavaa myös miesten mielestä. Tahallisesti ilkeä en ole koskaan.

Vierailija
20/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäiden kanssa ei aleta millekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi