Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjät - kertokaa asiakkaiden naurettavimmat reklamaatiot tai palautusyritykset

Vierailija
15.07.2016 |

Itselle tulee mieleen ainakin seuraavat:
- Nainen yritti saada takaisin rahat meikkivoiteesta: "Oon laittanut sitä vain kerran ja se oli väärän värinen".
- Asiakas oli tipauttanut poskipunan lattialle ja värinappi oli murentunut pieniksi palasiksi: "Kyllä näin kalliin ja laadukkaan poskipunan pitäisi olla kestävämpää".

Kommentit (341)

Vierailija
61/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ne joiden ostosta ei löydy enää kotona (jäänyt kauppaan, hävinnyt, jne.), ostosta ei löydy kassoiltakaan talteen otettuna ja he haluavat hyllystä saman tuotteen tilalle

Vierailija
62/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ihmiset, jotka ei sano heti kun on koettu ongelma. Moni soittaa et tää alennuskortti ei toimi ja noh aloitat auttamaan asiakasta, joka sit kertookin et hän maksoi jo, koska hänellä on kiire. No eipä siinä mitään sitten, paitsi että hän haluaa korvauksen, joka 3 kertaa yhtä suuri kuin menetty raha!?! Tekisi mieli kuitata, et jaa tyhmyydestäkö pitäisi palkita. Ei kannata maksaa jos tietää jo valmiiksi et väärin menee, koska sitten se vasta on aikaa vievää kaikille osapuolille. Ja nyt siis puhutaan alle 10€ ostoksista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Nainen yritti saada takaisin rahat meikkivoiteesta: "Oon laittanut sitä vain kerran ja se oli väärän värinen".

- Asiakas oli tipauttanut poskipunan lattialle ja värinappi oli murentunut pieniksi palasiksi: "Kyllä näin kalliin ja laadukkaan poskipunan pitäisi olla kestävämpää".

Minä olen kerran palauttanut meikkivoiteen kerran käytettyäni, koska oli väärän värinen. Myymälän kosmetologi valitsi värin minulle, mutta ei todellakaan sopinut. Ottivat tuotteen takaisin mukisematta. 

Usein palautan vaatteita, jotka ovat kuukauden käytön jälkeen menneet huonoksi. 

Järjetön ketju: ihmisten oikeasti pitäisi palauttaa tuotteita useammn kauppaan. Niin paljon p--a myydään. Valitettavasti jo ostettaessa pilantuneet ruokatuotteet jäävät palauttamatta, koska vaiva on liian iso hintaan nähden.

Periaatteessa ihan samaa mieltä, mutta sittenhän sitä pitäisi koko ajan palautella vaatteita Lindexille, H&M:lle ja KappAhlille :D

Vierailija
64/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaalla meni kuulokkeet rikki aina juuri ennen takuun päättymistä. AINA

En ole koskaan palauttanut kuulokkeita, mutta haluan oikeasti tietää MIKSI ne todellakin menee aina rikki just ennen takuun päättymistä?

Vierailija
65/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas teki reklamaation vaaleasta bikinialaosasta, koska kastuessa siitä näkyi läpi :D

En aivan ymmärrä miksei tuosta olisi saanut reklamoida. Bikinit ovat vialliset, jos eivät kestä moitteettomasti kastumista.

Jaa.. tämänkun olisin tiennyt kun ostin uimapuvun, joka oli täysin läpinäkyvä kastuttuaan. Sellainen kiva persikanvärinen kasariuikkari. KAIKKI näkyi.

Vierailija
66/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoimme kaikille halukkaille jo auenneita tulppaaneja ilmaiseksi, kun eräs nainen tuli valittamaan että "nämähän ovat aukinaisia!!!" Ole hyvä vaan...

Vierailija
67/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla tuo asiakas. Kuulokkeiden takuu on 24 kuukautta, ja joka ikiset kuulokkeet ovat hajonneet 6-18 kuukauden kohdalla täsmälleen samalla tavalla. Viimeksi hajonneiden jälkeen oli ostettava uusi versio samoista kuulokkeista (minulla on käytössä aina kahdet), mutta nämä uudetkin ovat juuri lähdössä maahantuojalle saman vian takia. Olisivat lähteneet jo tänään, mutta minua ei millään huvittanut lähteä jälleenmyyjän luo jankkaamaan sitä ikivanhaa samaa, varsinkaan, kun tiedän, että liikkeestä soitetaan taas perään ja kysytään alentuvasti, olenko ihan varmasti osannut panna pariston oikein päin.

Kumma juttu, että maailman parhaisiin kuulokkeisiin on uudessakin mallissa pantu sama vika, jonka korjaaminen jo valmistusvaiheessa ei paria euroa enempää maksaisi. Arvaan syyn: jotta kuulokkeet hajoaisivat mahdollisimman pian takuuajan loppumisen jälkeen.

Vierailija
68/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan palauttanut kuulokkeita, mutta haluan oikeasti tietää MIKSI ne todellakin menee aina rikki just ennen takuun päättymistä?

Minulla taas menee kaikki rikki just takuun päättymisen jälkeen, oli jääkaappipakastin, pyykkikone tai mikä hyvänsä.

Vierailija
69/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä alapeukuttajaa näköjään myös yrityäneet palauttaa meikkejä vai miksi alapeukut?

Vierailija
70/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla tuo asiakas. Kuulokkeiden takuu on 24 kuukautta, ja joka ikiset kuulokkeet ovat hajonneet 6-18 kuukauden kohdalla täsmälleen samalla tavalla. Viimeksi hajonneiden jälkeen oli ostettava uusi versio samoista kuulokkeista (minulla on käytössä aina kahdet), mutta nämä uudetkin ovat juuri lähdössä maahantuojalle saman vian takia. Olisivat lähteneet jo tänään, mutta minua ei millään huvittanut lähteä jälleenmyyjän luo jankkaamaan sitä ikivanhaa samaa, varsinkaan, kun tiedän, että liikkeestä soitetaan taas perään ja kysytään alentuvasti, olenko ihan varmasti osannut panna pariston oikein päin.

Kumma juttu, että maailman parhaisiin kuulokkeisiin on uudessakin mallissa pantu sama vika, jonka korjaaminen jo valmistusvaiheessa ei paria euroa enempää maksaisi. Arvaan syyn: jotta kuulokkeet hajoaisivat mahdollisimman pian takuuajan loppumisen jälkeen.

Mitä kuulokkeita ostatte?

Vierailija
71/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas teki reklamaation vaaleasta bikinialaosasta, koska kastuessa siitä näkyi läpi :D

Ellette ole erotiikkaliike, niin kyllä reklamoisin minäkin 😦

Öö aikuinen ihminen osaa arvioida kankaan läpinäkyvyyden kankaan paksuudesta. Tyhmäkin tietää että vaaleasta kankaasta näkyy kastuessa läpi. Ei ole mitään ydinfysiikkaa valita bikininsä niin että kangas on tummaa tai sitä on useampi kerros.

Vierailija
72/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaalla oli mennyt yli vuosi sitten vanhaksi lahjakortti. Ei ymmärtänyt millään miksi se ei enää käy, suuttui niin kovin että koko kauppa raikui.

Yksi asiakas antoi lapsensa kaikessa rauhassa touhuta mitä lystää. Pikku lapsi tuli sitten juttelemaan työkaverilleni, seurasi sitä joka paikkaan, jopa varastoon ja taukotilaan. Äiti jatkoi ostoksiaan vähäänkään välittämättä lapsesta. Noin 20 minuuttia oli myyjä pitänyt seuraa lapselle kun sitten lopulta sanoi ihan nätisti lapselle että pitäisiköhän sun mennä äidin luoksen kun hänen pitäisi tehdä töitä (tavaranpurkua ja asiakaspalvelua). Seuraavana päivänä saatiin erittäin äkäistä palautetta tältä äidiltä miten huonosti hänen pikku nicopetteriä oli kohdeltu....Niinpä niin, mehän olemme myös lastenvahteja.

Vierailija
73/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran perheen teini osti HM:stä pienen pienen farkkuhameen, joka oli valmiiksi kulutettu. Katsoin kotona, että ei käy 12 v:lle hädin tuskin vesirajan peittävä riepu ja sovimme, että käyn palauttamassa. Kuitti ostosta oli mukana, mutta myyjä ei millään meinannut ottaa tuotetta vastaan. Oli kuulemma niin kulahtunut. Niinpä, mutta sellainen se oli jo ostettaessa.

Tiedoksi muuten se, että kaikki alaikäisten tekemät ostot voi lain mukaan lapsen huoltaja palauttaa, osti mitä tahansa. HM myyjä oli pihalla.

Onko HM:llä se kahden viikon palautusoikeus voimassa kun esim. KappAhlillahan se on kaikille.

Vierailija
74/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo perus ruoka- ja juomapalautuksia on ollut. Turhimmat siis, että kun on jo syöty ja juotu, niin sitten itketään korkkivikaa tai ylikypsää pihviä.

Tosin kerran olin ostanut seppälästä kaulakorun, joka maksoi 20€. Sellainen suuri ja runsas, paljon osia. Olin ehtinyt pitää korua kaulassa alle 10min, kun testasin sitä asuuni, ja se alkoi purkautumaan ja osaset lentelemään sinne ja tänne.

Menin sitten sen korun ja kuitin kanssa seuraavana päivänä kauppaan ja kerroin asian, kun harmitti tuhlata iso raha opiskelijabudjetista rikkinäiseen koruun. Myyjä oli ihana ja sympaattinen ja vaihdettiin tuote uuteen. Minkä lie maanantaikappaleen olin saanut, koska toinen koru on edelleen ehjänä ja runsaana tallessa.

Tämä nyt ei ollut mikään turhimmista turhin reklamaatio. Mutta silloin kun liikkeeseen menin takaisin, niin olin 100% varma, että minut nauretaan pihalle sieltä.

Korkkivikahan tarkoittaa että juoma on tullut pullosta ulos. Annoin palautetta korkkiviasta kun en voinut kuljettaa pulloa kotiin tuon takia kun kesken matkan vuosi.

Vierailija
75/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ketjuun aiemmin kommentoinut, mutta minulta on hajonnut puolisentoista vuotta sitten ostamastani Sennheiserin kalliimman pään in-ear kuulokkeet (24kk takuu) nyt kolmesti sen alle 18kk sisään. Kahdesti siis kävin hakemassa takuun piikkiin uudet, kolmannella kauppa purettiin eli sain tilalle lahjakortin ostohinnalle. Sennheisereita minulla on ollut jo vuosikymmenen kerran, aina välillä joku on hajonnut takuun puitteissa, mutta yleensä ei. En tiedä missä oli vika tämän nimenomaisen mallin kanssa.

Vierailija
76/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerran palauttanut meikkivoiteen kerran käytettyäni, koska oli väärän värinen. Myymälän kosmetologi valitsi värin minulle, mutta ei todellakaan sopinut. Ottivat tuotteen takaisin mukisematta. 

Usein palautan vaatteita, jotka ovat kuukauden käytön jälkeen menneet huonoksi. 

Järjetön ketju: ihmisten oikeasti pitäisi palauttaa tuotteita useammn kauppaan. Niin paljon p--a myydään. Valitettavasti jo ostettaessa pilantuneet ruokatuotteet jäävät palauttamatta, koska vaiva on liian iso hintaan nähden.

Kyllä minussta on järkevämpää ostaa kerralla laadukasta, niin ei tarvitse palautella. 

Mistä sen tietää ennen kuin on ostanut tuotteen? Olen tilannut hobby hallista huonekaluja kotiinkuljetuksella ja pari osoittautui huonoiksi mutta palauttaminen oli vaikeaa niin kärsin tappion. Yksi espressokeitin ja yksi cappuccinokone myös, en ottanut niitä heti käyttöön ja maksoin kuitenkin, rahat menivät hukkaan.

Vierailija
77/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku oikeasti että rinnat näkyvät läpi vai miksi myytte tuollaista huonolaatuista paskaa jolla kukaan ei tee mitään? Oletko töissä H&M:llä?

Vierailija
78/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku oikeasti että rinnat näkyvät läpi vai miksi myytte tuollaista huonolaatuista paskaa jolla kukaan ei tee mitään? Oletko töissä H&M:llä?

Myyjähän näistä päättää...

Vierailija
79/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellette ole erotiikkaliike, niin kyllä reklamoisin minäkin 😦

Öö aikuinen ihminen osaa arvioida kankaan läpinäkyvyyden kankaan paksuudesta. Tyhmäkin tietää että vaaleasta kankaasta näkyy kastuessa läpi. Ei ole mitään ydinfysiikkaa valita bikininsä niin että kangas on tummaa tai sitä on useampi kerros.

Ei uimiseen tarkoitettu vaate voi muuttua läpinäkyväksi uidessa. Silloin siinä on selvästi vika.

Vierailija
80/341 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ketjuun aiemmin kommentoinut, mutta minulta on hajonnut puolisentoista vuotta sitten ostamastani Sennheiserin kalliimman pään in-ear kuulokkeet (24kk takuu) nyt kolmesti sen alle 18kk sisään. Kahdesti siis kävin hakemassa takuun piikkiin uudet, kolmannella kauppa purettiin eli sain tilalle lahjakortin ostohinnalle. Sennheisereita minulla on ollut jo vuosikymmenen kerran, aina välillä joku on hajonnut takuun puitteissa, mutta yleensä ei. En tiedä missä oli vika tämän nimenomaisen mallin kanssa.

Itsellä ollut useamman kerran sama ongelma! Ostin joskus noin 50€ arvoiset kuulokkeet, jotka vaikutti kestäviltä, merkkiä en muista, mutta ei mikään ihan pilipali ollut. No nehän tosiaan meni vähän ennen takuun loppumista rikki... Sain uudet jotka taas hajosi. Vika taisi noissa tulla aina johtoon (katkennut sisältä tms. ettei enää kuulunut hyvin). Sitten ostin kuulokkeet (vähän kalliimmat) joihin sai tarvittaessa vaihdettua johdon ettei tarvi aina uusia kuulokkeita hakea, no niistä irtosi koko toinen kuuloke, joku osa napsahti poikki ja kuuloke roikkui pelkän johtonsa varassa... Taas sain uudet takuuseen ja taas napsahti toinen kuuloke irti, vaikka ihan nätisti ellen jopa silkkihansikkain käsitelin niitä, kun pelkäsin, että menevät taas rikki. Mikä siinä on ettei tuollaisista keskihintaisista tai vähän kalliimmista kuulokkeista saada kestäviä? Nykyään ostelen sitten niitä pilipali kuulokkeita, kun "kunnolliset" hajoaa ihan yhtä nopeasti eikä tule yhtään halvemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän