Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat kuukautiskokemukset!

Vierailija
15.07.2016 |

Kerätään ketjuun ällöjä ja erikoisia sattumia liittyen tähän naisena olemisen ihanuuteen, kuukautisiin!

Omat pahimmat kokemukset liittyvät menkkaripuliin. Kerran asioin työpaikan vessassa, hirveä vuoto ja ripuli yhdistettynä kauheisiin menkkakipuihin. Tyhjensin itseni oikein antaumuksella ja siinä vaiheessa kun pönttö oli täynnä verta, paskaa ja kusta, tajusin, että paperia on koko loossissa vain arkin verran jäljellä. Käsisuihkuakaan ei ollut. Kuuntelin, ettei vessassa vaan ollut ketään muita, vedin vessan ja käytetyllä siteellä alapään roiskeita peitellen kompuroin housut kintuissa toiseen koppiin.

Kommentit (351)

Vierailija
41/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä se kerta kun olin kahden päivän koulutuksessa muistaakseni Tampereella jossain hotellissa, joka ei ole keskustassa. Menkat alkoi yllättäen ja alussa tulee paljon verta. Mukana oli 1 pikkuhousunsuoja ja 1 side. Jee. Kun koulutus päättyi iltapäivällä vaaputin hotellihuoneeseen, jossa makasin pyyhekasan päällä vessapaperin kanssa ja sama yöllä. En ole koskaan nukkunut niin liikkumatta sen yhden pikkuhousunsuojan ja pyyhkeiden kanssa. En sotkenut sänkyä eli hyvin meni. Aamulla sitten suihkuun, se 1 side paikalleen ja sillä koko päivä ja kotimatka ja täytyy sanoa että jos ei muuta niin always kyllä pitää nesteet sisällään. Mutta aika nihkeä oli olo.

Voi sinua pikku höpsykkää. Tampereella asuu myös naisia, ja siteitä myydään sielläkin ruokakaupoissa ja kioskeissa. Seuraavalla kotipaikkakuntasi ulkopuolelle suuntautuvalla koulutusreissullasi voit uskaltautua johonkin S- tai K-kauppaan yllättymään, miten ihan samanlaista tavaraa myydään eri puolilla maata. Alwaysejä löytyy kaikkialta. Ei ole mitään hätää.

Vierailija
42/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen ajan kuluessa unohtanut ne kiusalliset kerrat, kun side on pettänyt nuorena. Sen kyllä muistan, että noita vahinkoja sattui aluksi usein eikä äidin syyttely auttanut asiaa. Älytöntä, sillä äiti itse kertoi nuorena kärsineensä kivuliaista ja runsaista kuukautisista. Jos joskus saan tyttölapsia, en syyllistä kuukautisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen poikkiksen kanssa en ruvennut heti alkuun sänkyyn vaan ihan vaiten kokeilin että kauanko maltan pitää housut jalassa. Joskus parin viikon tapailun jälkeen sitten asiat eteni, ja mulla kun on aina ollut epäsäännölliset menkat niin eiköhän alkanut vuotaa juurikin silloin kun ns. käytettiin kettua kolossa. Mun mielestä oli sitten äärimmäisen hauska vitsi heti tilanteen huomattuamme, aktin jälkeen, huokaista hänelle silmiin katsoen että "tää oli mun eka kerta, rakastan sua" :D Pienen hetken mies ehti olla suht järkyttyneitä näköinen ja kelata varmaan vaikka mitä. Ei pitäny kyllä kauaa pokka mulla ja nauratti se miestäkin sitten. :D

Se sitten jäänyt ikuisesti mieleen kun oltiin varhaisteinejä ja kaverin äiti muisteli omaa menkkavahinkoaan. Oli ollut nuorempana tansseissa ja pukeutuneena valkoiseen vekkihameeseen... auts!

Vierailija
44/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun vois varmaan kirjoittaa sata viestiä, vuosien varrelle mahtuu kauheita kuukautiskokemuksia. Muutaman voisin jakaa tässä muiden iloksi.

Olin kuukautisten alkaessa 12 ja nolostelin kuukautisiani hirveästi. Asiaa ei auttanut se, kun vein veriset lakanat pyykkiin ja äiti jaksoi ihmetellä ohivuotojani. Jos äiti huomasi minulla olevan kuukautiset, hän tuputti kovaan ääneen minulle poikkilakanaa ja pyyhettä sänkyyni. Tosi kiva juttu perheessä, jossa kaikki meitä lukuun ottamatta olivat miespuolisia. Veljillä riitti varmasti hauskaa.

Muutamaa vuotta myöhemmin olimme koko suvun kanssa mummolassa. Nukuin jonkinlaisessa yömekossa, joka ulottui hieman polven yli. Kävin vessassa ja laitoin itselleni uuden siteen ennen aamiaiselle menoa. Hyvän aikaa olin ollut sukulaisteni seurassa, kun eräs tätini huomautti yöpuvunhelmani jääneen kiinni siteeseeni. En ymmärrä, miksen huomannut toisen pakarani olevan paljaana ja mekon siteessä kiinni. Silloin teininä hävetti, nyt vaan naurattaa. :'D

Päälle parikymppinen exäni oli hieman lapsellisempi tapaus ja hän tykkäsi tehdä "kiusaa" kuukautisistani. Jos hän huomasi pikkareissani siteen tai tamponin narun, hän yritti nykiä niitä vitsikkäästi irti. Kivahan se on, jos kuukautiset kiinnostaa, mutta ihan syystä ne siellä paikoillaan on eikä pelleilyä varten. Ja onneksi tätä kuukautiskokemusta ei enää ole, kun mies on ex. :D

Mitä alapeukuttelua näissä on? En tajua.

Vierailija
45/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä se kerta kun olin kahden päivän koulutuksessa muistaakseni Tampereella jossain hotellissa, joka ei ole keskustassa. Menkat alkoi yllättäen ja alussa tulee paljon verta. Mukana oli 1 pikkuhousunsuoja ja 1 side. Jee. Kun koulutus päättyi iltapäivällä vaaputin hotellihuoneeseen, jossa makasin pyyhekasan päällä vessapaperin kanssa ja sama yöllä. En ole koskaan nukkunut niin liikkumatta sen yhden pikkuhousunsuojan ja pyyhkeiden kanssa. En sotkenut sänkyä eli hyvin meni. Aamulla sitten suihkuun, se 1 side paikalleen ja sillä koko päivä ja kotimatka ja täytyy sanoa että jos ei muuta niin always kyllä pitää nesteet sisällään. Mutta aika nihkeä oli olo.

Voi sinua pikku höpsykkää. Tampereella asuu myös naisia, ja siteitä myydään sielläkin ruokakaupoissa ja kioskeissa. Seuraavalla kotipaikkakuntasi ulkopuolelle suuntautuvalla koulutusreissullasi voit uskaltautua johonkin S- tai K-kauppaan yllättymään, miten ihan samanlaista tavaraa myydään eri puolilla maata. Alwaysejä löytyy kaikkialta. Ei ole mitään hätää.

Kuten sanottua, se oli jossain metsässä. Ei oikein innostanut lähteä taksilla, bussilla tai kävellen kilometrejä jonnekin. Se minkä olisin voinut tehdä oli kysyä respasta, mutta jostain syystä en halunnut. Tuli varmaan joku häpeäkohtaus.

Vierailija
46/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottua, se oli jossain metsässä. Ei oikein innostanut lähteä taksilla, bussilla tai kävellen kilometrejä jonnekin. Se minkä olisin voinut tehdä oli kysyä respasta, mutta jostain syystä en halunnut. Tuli varmaan joku häpeäkohtaus.

Vai olisiko mun pitänyt kysellä aulassa mahdollisesti ohikulkevilta naisilta onko näillä ylimääräistä sidettä, samalla jalat ristissä puristaen etten sotke vaatteitani? Ei onnistu minulta.

Vierailija
47/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen poikkiksen kanssa en ruvennut heti alkuun sänkyyn vaan ihan vaiten kokeilin että kauanko maltan pitää housut jalassa. Joskus parin viikon tapailun jälkeen sitten asiat eteni, ja mulla kun on aina ollut epäsäännölliset menkat niin eiköhän alkanut vuotaa juurikin silloin kun ns. käytettiin kettua kolossa.

OT...mutta "heti alkuun" on kyllä menty sänkyyn, jos parin viikon tapailun jälkeen on menty.

Ei mitään moralisointia, mutta termit ja käsitteet kohilleen.

Vierailija
48/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olisin nimenomaan mennyt taksilla kauppaan. Maksoi mitä maksoi. Se olisi ollut pieni hinta verrattuna tuohon kahden päivän kärvistelyyn. Ja kuukautiset ovat niin luonnollinen asia, että olisin kehdannut myös pyytää siteitä respasta joltain naispuoliselta työntekijältä. Ja monissa hotellien yhteisvessoissa on siteitä tarjolla. Että minusta teit itse itsellesi ongelman tästä asiasta :D

Vierailija
49/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat menkkani teininä alkoivat juuri ratsastusleirillä. Empä tiennyt että se verimäärä, jota tulee, on todellakin niin runsasta! Epäilin suunnilleen kuolevani verenhukkaan. En myöskään ollut varautunut asiaan mitenkään, ja asia oli hieman nolo, joten en kehdannut pyytää keneltäkään siteitä, tungin sitten housuihini suunnilleen puoli rullaa vessapaperia ja koetin olla niin kuin ei mitään..

Vierailija
50/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi menkat yllättäen kesken koulupäivän. Ei ollut mitään suojaa mukana, tungin hätäpäissäni housuihin vessapaperia. Olin taululla selin luokkaan, kun tunsin miten nyt valuu vessapaperit ihan märiksi ja tajuan että vaaleiden farkkujen takamuksessa on leviävä veriläikkä. Mumisin jotain ”pitää mennä” ja lähdin paniikissa kotiin, sidoin takin vyötäisille ettei läikkä näy. Sain tapauksesta jälki-istuntoa ja mua kiusattiin seuraavat 2 vuotta… Traumat jäi.

Voi ei, ei olisi pitänyt saada jälki-istuntoa, jos selitit vahingon ja syyn, miksi täytyi mennä. Olisi pitänyt olla ymmärrystä jälkkärin antajalla kyllä, jos siis sanoit jälkeenpäin syyn, miksi lähdit.

Vierailija
51/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpalaverissa. Yhtäkkiä tunsin kuinka veri alkoi suorastaan suihkuta housuihin, ei suojaa. Istuin pehmustetulla kangastuolilla. Siitä piti sitten lähteä kohti ovea selkä poispäin muista. Vilkaisin vaivihkaa tuolia ja kyllähän siinä iso veriläiskä olikin. Työnsin sen pöydän alle. Sitten vessaan ja hieman siistiytymistä. Myöhemmin kokoushuoneeseen pesemään tuolia. 

Vierailija
52/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seminaarissa eikä taukoa pidetty ohjelman mukaisesti luennoitsijoiden aikatauluista johtuen. Minulla oli todella runsaat kuukautiset ja olin varautunut sekä tampponilla että siteellä, mutta kun tilaisuus venyi ja venyi tunsin, että nyt valui läpi. Kun sitten lopulta tauon aika koitti laiton ohjelman tuolin istuimelle ja liukenin naistenhuoneeseen. Onneksi minulla oli musta paksu hame nypyliäistä neuletta, niin mitään ei näkynyt ja saatoin riisua hameen ja pestä wc:ssä. Hametta piti huuhtoa hyvä tovi ja sitten kuivata käsipaperilla.

Tauon jälkeen meni istumaan ihan eri riville auditoriossa; onneksi tilaisuudessa oli varmaan parisataa toisilleen outoa osanottajaa, joten ei tarvinnut selitellä kollegoille tai tutuille...

Vierailija
53/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusallista mutta traumaattista.. Kuukautiseni alkoivat 5-6 luokan kesälomalla ja siitä asti kerran kuukaudessa oksensin, itkin ja huusin mm "haluan kuolla, tappakaa mut". Kivut olivat ihan jumalattomia ja äiti antoi vain burana 200 pari kertaa päivässä jos sitäkään. Onneksi olen jo aikuinen ja saanut paremmat lääkkeet vaikka eivät nekään kokonaan kipuja pois vie saati sitten traumoja.

Vierailija
54/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että jos teillä on vahvoja kipuja useana päivänä ja vielä aikuisiässä niin todennäköisesti se ei ole terveellistä vaan kannattaa käydä tarkastuttamassa itsensä mm. endometrioosin varalta. Ainakin nää "viikko invalisoituneena" jutut kuulostaa siltä että jokin on pielessä!

Vierailija
55/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli ennen litratolkulla klöntteineen päivineen verta. Nuorena sotkin ystäväni luona yökyläillessä heidän lakanat ja patjat. Siitä jäänyt traumat, olin ihan hädissäni, en ollut yhtään tajunnut varatua kuukautisiin. Anemian takia sain luojan kiitos hormoonikierukan ja siitä erittäin iloinen. Nyt mennyt neljä vuotta ilman tuskia.

Vierailija
56/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök. Tuleeko sieltä tosiaan jotain klimppejä??? Aina luullut että vaan verta tulee...

Joo kuule sieltä tulee vaikka ja mitä! Jos et tiennyt niin verellä on taipus hyytyä ja kuukautisiset eivät ole vain pari nättiä tahraa housuissa vaan vessassakäynnin jälkeen pönttö veressä ja kuuluu plumpsista vaan kun tippuu hyytymä ulos. Aikamoinen herkkis kyllä olet jos olet elämäsi aikana onnistunut välttymään asioilta jotka ovat ällömpiä kuin tämä. Vimmeistään vauva aikana taidat tajuta ettei se arki aina niin nättiä ole:)

Vierailija
57/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut muutama kerta kun kivut ovat olleet niin järkkyjä, että olen vain istunut vessassa vuoroin itkemässä ja vuoroin ripuloimassa ja siinä välissä meinannut oksentaa. Viimeisin kerta oli tähänastisesti kaikkein kamalin. Tunnin ajan hyppäsin pöntölle muutaman minuuntin välein ja kivut olivat niin kovat että siinä istuessa hikoilin jäätävästi ja meni aina jaloista hartioihin asti. Välillä sitten sikiöasennossa lattialla itkemässä ja yritin taistella ettei menisi taju. Oli aika lähellä etten jo meinannut ambulanssia soittaa kyllä ne tuskat oli sen verran kovat:O

Vierailija
58/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on pcos, joten menkat ovat todella epäsäännölliset, ja kun tulevat, kestävät jonkun kuukauden. Lääkityksen kanssa tämä on saatu jonkun verran kuriin, mutta kun lääkityksen aloitin, ne ensimmäiset menkat oli sellaset että huh huh. 

Puolessa tunnissa niiden menkkojen aikaan vuosin läpi suurimman imukyvyn omistavasta tampoonista, yösiteestä, alkkareista, ja housuista. Vitutus oli aikamoinen. Siinä vaiheessa kun pääsin suihkuun verta tuli norona jalkaa pitkin. Laitoin tampoonin, uuden siteen, ja puolijuoksulla kaupasta ostin inkotenssisuojia, jotka ovat sellaisia vaipan kokoisia, niiden kanssa pärjäsin aina sen verran että ehdin kaupassa käymään, töihin menosta ei ollut puhettakaan.

Pahinta näissä menkoissa oli kyllä se, että en saanut nukuttua koskaan paria tuntia pidempään putkeen. 3 tunnin välein oli kello soittamassa, vaikka tässä vaiheessa "suoja" olikin tampooni, inkotenssisuoja, pyyhe käärittynä ympärille, ja pyyhe sängyn päällä, ja sängyn päällä oli vielä jätesäkki. Ja silti joka kerta oli käytävä suihkussa, kun kaikki paikat oli veressä. Voitte kuvitella millaiset 6 päivää oli kun ei nukkunut 3 tuntia pitempään putkeen, olin maailman poruisin ja kiukkuisin ihminen.

Sen jälkeen menkat on vieläkin olleet runsaat, mutta ei enään tollasta taistelua ole ollut onneksi. Itsellä on kuukuppi auttanut ihan älyttömästi, saa meikäkin nukuttua menkkojen aikaan.

Vierailija
59/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyskipuja vastaava kipu keskellä työpäivää ja veri virtasi niin pahasti että piti lähteä heti kotiin. Ei voinut olla keskenmeno sillä en ollut tuolloin suhteessa tai harrastanut seksiä 2kk.

Vierailija
60/351 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kuukautisia monilla. Aivan järkyttävää, jos pitää kärsiä vuosikymmenet. Hakekaa ihmiset apuja, jos kärsitte. Itsellä ei muuta kamalaa ole ollut, kun järkyttävät kivun ensimmäisenä vuotopäivänä teinivuosina. Ne oli kuin synnytyssupistuskivut, mutta jatkuvat. Ei hellittäneet. Semmoiset 8 tuntia hirveää kouristusta, että tuskanhiki iholla, oksentelua ja ripulointia. Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi