Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat kuukautiskokemukset!

Vierailija
15.07.2016 |

Kerätään ketjuun ällöjä ja erikoisia sattumia liittyen tähän naisena olemisen ihanuuteen, kuukautisiin!

Omat pahimmat kokemukset liittyvät menkkaripuliin. Kerran asioin työpaikan vessassa, hirveä vuoto ja ripuli yhdistettynä kauheisiin menkkakipuihin. Tyhjensin itseni oikein antaumuksella ja siinä vaiheessa kun pönttö oli täynnä verta, paskaa ja kusta, tajusin, että paperia on koko loossissa vain arkin verran jäljellä. Käsisuihkuakaan ei ollut. Kuuntelin, ettei vessassa vaan ollut ketään muita, vedin vessan ja käytetyllä siteellä alapään roiskeita peitellen kompuroin housut kintuissa toiseen koppiin.

Kommentit (351)

Vierailija
341/351 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskiertoni on yhä epäsäännöllinen vaikka olen jo 39 ja ekoina päivinä valuan kuin niagaran putous.

-Kerran olin käynyt kuntosalilla ja arvelin menkkojen alkavan pian kun tissejä jomotti, suihkussa tajusin kauhukseni että vesi  on punaista ja kun poistuin  kiireesti pukemaan verta hulahti jaloilleni . Onneksi pukuhuoneessa ei ollut muita!

-Olimme miehen kanssa matkalla Mikkelistä Kuopioon, aamulla  pytyllä huomasin kuukautisten alkaneen ja pistin siteen. Siteitä oli vain 3kpl jäljellä, mutta tyhmänä luulin että selviän perille ja ostan sieltä. Heti ekalla tauolla jouduin vaihtamaan ja   tunsin miten verta ryöpsähti siteeseen. Olo alkoi olla märkä ja huusin miehelle että pitää päästä vessaan NYT ,  mies ihmetteli että vastahan me pysähdyttiin... ja sitten olikin myöhäistä,  siteen sivuista ja peräpäästä tulvinut veri tahri vaaleansiniset farkkuni.

-Meillä oli saunavuoro ja äkkiä mies kysyi että mitä märkää tässä on, pissasiko tyttö?  Kirosin että ei hitto ja pakenin peffa veressä suihkuun josta rynnin suoraan pukkariin, mies jäi pesemään lauteita taaperon ihmettellessä vieressä . Myös pukkarin lattialta löytyi verta .

Vierailija
342/351 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli nuorempana AINA menkkojen yhteydessä migreeni ja tuohon päälle kovat vatsakrampit... ei kiva.  Lukemattomia kertoja vapisin terkan huoneen laverilla tärisemässä ja  oksentamassa ja sitten  pyöräilin itku kurkussa kotiin, asuimme  tuolloin kerrostalossa mäen päällä ja kerran  kaaduin siihen rinteeseen pillittämään. 14-vuotiaana sain migreenidiagnoosin ja helpotti vähän kun  opin ottamaan lääkkeen heti ensioireiden alkaessa , mutta vaikka pääsin yhdestä riesasta toinen jäi. Monesti vedin ankkakävelyä naama valkeana  ja kerran sain ohiajaneen ambulanssinkin kiinnostumaan itsestäni.

Kumma kyllä, krampit loppuivat ensimmäisen raskauden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/351 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi menkat jo 10-vuotiaana, eli olin ihan lapsi. Näin jälkeenpäin ajateltuna olisin toivonut, että olisin saanut rauhassa kasvaa vielä vaikka 2 v.

Noin nuorena alkaneen menkat eivät olleet yksityisasia, vaan tuntui, että niitä päivittelivät kaikki jotka asiasta saivat tietää, kuten sukulaiset, opettajat, kaverien vanhemmat jne.

Pahinta oli se, kun olin kerran yökylässä kaverin luona ollessani ehkä 11 v. Olin kärsinyt pahoista kuukautiskivuista, mutta asialle ei oltu tehty mitään.

Tulin kaverilla ollessa todella kipeäksi. Pyysin olisiko heillä särkylääkkeitä, ja selitin, että minulla on pää kipeä. Kaveri antoi jotain Ketorinia tms. mutta eihän siitä ollut apua. Olin edelleen aivan kalpea ja tuskanhien peitossa. Jossain vaiheessa oli pakko kertoa, että vatsani on kipeä, mutten sanonut mitään menkoista. Sain lisää särkylääkettä, ja kivut alkoivat väistyä sen verran, että pystyin sinnittelemään seuraavaan päivään.

Kun kaverin äiti vei minut seuraavana päivänä kotiin, kuulin kuinka hän kysyi äidiltäni, että onko minulla jo kuukautiset, äitini sanoi, että kyllä on, ja alkoi puhua hänelle siitä kuinka minulla on ollut kipuja jne. Tunsin, että äitini on törkeästi loukannut yksityisyyttäni.

Muutama kuukausi tästä tulin kuukautisten aikaan niin kipeäksi, että isäni joutui viemään minut lääkärille, koska epäili umpparia. No, menkathan ne vain olivat. Tapasin viimein lääkärin, joka ei vähätellyt kipujani ikäni vuoksi, ja sain kunnolliset särkylääkkeet.

Vierailija
344/351 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas ja neljäs vuotopäivä on aivan kauheita. Usein esim töissä menee viime tippaan että pääsee vessaan ja kun sinne pääsee niin pönttö on punaisena verestä ja vaikka kuinka varoo niin limaisia veriroiskeita on seinällä ja lattialla. Sitten osa miehistå vielä ihnettelee miksi naiset tykkäävät mustista housuista! Vähän niinkuin pakko.

Vierailija
345/351 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli nuorempana AINA menkkojen yhteydessä migreeni ja tuohon päälle kovat vatsakrampit... ei kiva.  Lukemattomia kertoja vapisin terkan huoneen laverilla tärisemässä ja  oksentamassa ja sitten  pyöräilin itku kurkussa kotiin, asuimme  tuolloin kerrostalossa mäen päällä ja kerran  kaaduin siihen rinteeseen pillittämään. 14-vuotiaana sain migreenidiagnoosin ja helpotti vähän kun  opin ottamaan lääkkeen heti ensioireiden alkaessa , mutta vaikka pääsin yhdestä riesasta toinen jäi. Monesti vedin ankkakävelyä naama valkeana  ja kerran sain ohiajaneen ambulanssinkin kiinnostumaan itsestäni.

Kumma kyllä, krampit loppuivat ensimmäisen raskauden jälkeen.

Minulla taas kivut tulivat vasta ensimmäisen synnytyksen jälkeen, sitä ennen en tiennyt mitä ne kivut on.

Vierailija
346/351 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin kuukuppia työolosuhteissa. Kotona se toimi yleensä aina moitteettomasti, miksei siis töissäkin. Pitkä tarina lyhyesti. Klo 15 tyhjennetty kuppi päästi lorinalla yli ja ohi jo tunnin kuluttua. Eikä työkohteessa ollut vessaa... tein pikavauhtia työt ja lähdin töistä kolmen tunnin jälkeen. Riisuessa työhaalareita huomasin että haalarit oli persauksesta alaspäin ihan veressä. Verta oli myös saappaissa sekä sukissa. Onneksi olin töissä yksin. Vuorasin auton penkin muovikassilla ja hupparilla. Kotona hipsin koivet ristissä kylppäriin ja työnsin kaikki vaatteet pyykkikoneeseen. Suihkussa aloin tyhjentämään kuppia ja yllätys oli suuri kun alipaine oli kuitenkin kupissa niin kuin pitää. Silti aivan massiivinen ohivuoto?! En sen koommin ole kuppia kodin ulkopuolella käyttänyt, ob:n imukykyisimmällä ja markkinoiden suurimmalla ja paksuimmalla siteellä on varmempi olo.

Vierailija
347/351 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lukenu kaikkia kommentteja.. Kaikille kenellä on valtava vuoto suosittelen sänkyyn muovifroteeta! Löytyy esim. ihan lakana hyllystä.. Ei tartte pelätä patjan puolesta..

Vierailija
348/351 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä olisi vähän listaa..

-niin järkyt menkkakivut, että olin lattialla kyljelläni selkä lämmintä patteria vasten. Jos yritin liikkua, niin lensi laatta.

-parit farkut pilalla veritahrojen vuoksi. Hyvästä suojauksesta huolimatta vuosi läpi.

-seisomaan noustessa se tunne, kun lorahtaa kunnolla (verta)

-menkkaripuli

Vierailija
349/351 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
350/351 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorein kokemus on tältä kesältä. Helteisenä päivänä vaaleassa kesämekossa lähdin lapsi turvaistuimessa pyöräilemään leikkitreffeille. Oltiin edetty ison tien varteen kun tunsin miten alushousut kastuivat. Liikennevaloissa nousin satulasta tsekatakseni tilanteen ja kas, mekko on takaa kuin teurastuksen jäljiltä, satula tietysti samoin niljainen verestä. Ei muuta kuin nokka kohti kotia, alapesu ja vaatteiden vaihto leikki-ikäisen tapittaessa vieressä ja haastatellessa kuukautisista. En tiedä miksi aina joskus käy niin että menkkoja tulee yhtäkkiä ämpärillinen sen sijaan että tulisivat normaalisti tasaisena norona päivän mittaan...

Vierailija
351/351 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa kovalla ja ponnistaa kovaa kakka kikkaretta. Tuntuu että peräsuoli repeää ja välilihaa kiristää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi