Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat kuukautiskokemukset!

Vierailija
15.07.2016 |

Kerätään ketjuun ällöjä ja erikoisia sattumia liittyen tähän naisena olemisen ihanuuteen, kuukautisiin!

Omat pahimmat kokemukset liittyvät menkkaripuliin. Kerran asioin työpaikan vessassa, hirveä vuoto ja ripuli yhdistettynä kauheisiin menkkakipuihin. Tyhjensin itseni oikein antaumuksella ja siinä vaiheessa kun pönttö oli täynnä verta, paskaa ja kusta, tajusin, että paperia on koko loossissa vain arkin verran jäljellä. Käsisuihkuakaan ei ollut. Kuuntelin, ettei vessassa vaan ollut ketään muita, vedin vessan ja käytetyllä siteellä alapään roiskeita peitellen kompuroin housut kintuissa toiseen koppiin.

Kommentit (351)

Vierailija
321/351 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 15v kaverin kemuissa, olin hiprakassa enkä tajunnut vaihtaa sidettä. Menkkasin siitä sitten kaverin olohuoneen beigen sohvan. Vittu kun hävetti.

2. Taas kemuissa junnuna, olin taas hiprakassa ja mentiin saunaan. Mulla oli menkkojen loppu menossa, joten saunoin terveyssiteen, pikkuhousujen ja pyyhkeen kanssa (siinä humalassa ei tullut tamponi mieleen). Lähdettiin vilvoittelemaan pihalle, ja siinä ulkona riehuessamme verinen, saunassa kostunut side lötsähti pikkuhousuista maahan, ei kestänyt teippipinta saunomista. Potkaisin sen salamana vittuun siitä kaikkien edestä, mutta kyllähän jengi sen huomasi.

3. Poikaystävän lakkiaiset, valkoinen mekko. Luulin että menkat oli jo ohi, enkä laittanut tamponia. No, yhtäkkiä vaalealla sohvalla chillaillessani tajusin, että vittu, eipä loppuneetkaan. Ei onneks jäänyt jälkiä. Vessa oli koko ajan varattu, hirveä vierasmäärä ja kauhea jono, joten kipitin autolleni, otin sieltä tamponin ja syrjässä ulkona survoin sen pilluuni. Toivottavasti kukaan ei nähnyt.

4. Tulossa mökiltä poikaystävän kanssa. Tunnen että menkat alkoi, joten otin särkylääkkeet ja iskin tamponin paikoilleen. No se kipupa ei ottanutkaan loppuakseen. Oli pakko pysähtyä huoltikselle, missä ripuloimaan ja oksentamaan invavessaan, minne myös pyörryin. Poikaystävä ja työntekijät taluttaa mut ulos auton luokse, veri valuu jalkoja pitkin, pyörryttää, oksettaa, sattuu niin paljon että kaikki kontrolli meni. Sellaisen kivun olen kokenut muuten vaan sappikivikohtauksen vuoksi. Parkkiksella oksentelen, piereskelen, itken, huudan ja kiroan. Lanssi tuli, sain lääkettä, kivut rauhoittui. Hirveä kokemus :(

Näitä olis 10 000 lisää, mutta niin varmaan on meillä kaikilla.

Vierailija
322/351 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. 15v kaverin kemuissa, olin hiprakassa enkä tajunnut vaihtaa sidettä. Menkkasin siitä sitten kaverin olohuoneen beigen sohvan. Vittu kun hävetti.

2. Taas kemuissa junnuna, olin taas hiprakassa ja mentiin saunaan. Mulla oli menkkojen loppu menossa, joten saunoin terveyssiteen, pikkuhousujen ja pyyhkeen kanssa (siinä humalassa ei tullut tamponi mieleen). Lähdettiin vilvoittelemaan pihalle, ja siinä ulkona riehuessamme verinen, saunassa kostunut side lötsähti pikkuhousuista maahan, ei kestänyt teippipinta saunomista. Potkaisin sen salamana vittuun siitä kaikkien edestä, mutta kyllähän jengi sen huomasi.

3. Poikaystävän lakkiaiset, valkoinen mekko. Luulin että menkat oli jo ohi, enkä laittanut tamponia. No, yhtäkkiä vaalealla sohvalla chillaillessani tajusin, että vittu, eipä loppuneetkaan. Ei onneks jäänyt jälkiä. Vessa oli koko ajan varattu, hirveä vierasmäärä ja kauhea jono, joten kipitin autolleni, otin sieltä tamponin ja syrjässä ulkona survoin sen pilluuni. Toivottavasti kukaan ei nähnyt.

4. Tulossa mökiltä poikaystävän kanssa. Tunnen että menkat alkoi, joten otin särkylääkkeet ja iskin tamponin paikoilleen. No se kipupa ei ottanutkaan loppuakseen. Oli pakko pysähtyä huoltikselle, missä ripuloimaan ja oksentamaan invavessaan, minne myös pyörryin. Poikaystävä ja työntekijät taluttaa mut ulos auton luokse, veri valuu jalkoja pitkin, pyörryttää, oksettaa, sattuu niin paljon että kaikki kontrolli meni. Sellaisen kivun olen kokenut muuten vaan sappikivikohtauksen vuoksi. Parkkiksella oksentelen, piereskelen, itken, huudan ja kiroan. Lanssi tuli, sain lääkettä, kivut rauhoittui. Hirveä kokemus :(

Tuo 4. tarina, ou nou :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/351 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ja tyttölapsen isänä - ihan kauheita tarinoita. 

Lupaan etten koskaan laske leikkiä rättipäivistä yms, ja olen paljon viisaampi nyt kun tiedän mitä ne kivut voivat olla. Kiitos naiset avautumisistanne.

Vierailija
324/351 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole menkka vaan jälkivuotokokemus (anteeksi traumatisointi, lapsettomat). Olin synnyttänyt viikko sitten ja koska kyseessä oli eka lapsi, ihmettelin miksi kaikki oli varoitelleet jälkivuodosta. Ehkä 3-4pv oli vuotoa, ihan hyvin selvisi pikkuhousunsuojilla. Kävipä tuuri, mietin.

No, joka tapauksessa minun teki kovasti jo mieli saunaan joten saunan lämmitimme. Miehen kanssa siellä fiilisteltiin tuoretta vanhemmuutta. Saunassa alkoi tuntumaan että on kakkahätä joten poistuin suihkuun että pääsisin vessaan (toisella puolella taloa). Suihkussa "kakatus" yllättäen yltyi niin kovaksi kivuksi ja paineeksi alapäässä että lysähdin lattialle. Ilmeisesti kiljaisin koska mies ryntäsi katsomaan mikä on hätänä. Tunsin valtavaa tarvetta ponnistaa joten niinpä sitten tein, kunnon synnytysponnistukset karjaisuineen siinä suihkun lattialla. Römpsästäni turskahti ihan valtava, yli nyrkin kokoinen, suonikas, todella verinen inha klimppi/klöntti istukkaa. Kunnon pihvi! Verta suihkusi oikein kaaressa tulvehtien koko kylppärin lattialle. Mieheni meinasi pyörtyä, pystyi kuitenkin taluttamaan minut sänkyyn ja hautasi istukan meidän puutarhaan, en onneksi tiedä minne! Miesparka traumatisoitui huolella. En ymmärrä miten noin iso puuttuva pala istukkaa on jäänyt kätilöltä huomaamatta. Onneksi se tuli ulos!

Anteeksi tämä on varmaan ollut ihan kamala tilanne mut nauroin hulluna :"DDD Pisteenä iin päälle istukan hautaus puutarhaan... voi kauhistus :"D voin kuvitella miehen kauhistuksen

Vierailija
325/351 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi ongelma sinulla on humalajuominen kuin menkat..

Vierailija
326/351 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella luulin olevani friikki, kun menkat ei alkaneet. Alkoi kunnolla vasta 16-vuotiaana. Näiden kiusaamis ym kokemuksien jälkeen olen vaan onnellinen, ettei tarvinnut yläasteella stressata :/

Vierailija
327/351 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja lukiessa (ja samalla kun housuissa tulvii, onneksi istun lattialla) tulee vaan mieleen, että onkohan kaikilla laihoilla ja "kauniilla" naisilla kaikissa tosi-TV -ohjelmissa menkat kokonaan loppuneet painonsa takia, vai kuinka kykenevät pukeutumaan mitä paljastavimpiin asuihin kun itsellä ainakin 1/4 kuukaudesta plus monia varopäiviä sen ympärillä menee visusti mustissa housuissa näiden niagarapäivien takia. Esim. Vanderpump Rulesissa Surin tarjoilijat saivat kerran sellaiset uudet työasut, jotka olivat muistaakseni lähinnä pieni huivi edessä ja juuri ja juuri kankut peittävä härpäke takana="mekko". Eipä tuollaisia tulisi mieleeni pukea edes topiksi, saati asuksi jossa joudut palvelemaan asiakkaita (kun kyse ei kai ole "sellaisesta" asiakaspalvelusta)

Olen laiha nainen ja pystyn pukeutumaan myös menkkojen aikaan valkoisiin, lyhyisiin hameisiin, eli osittain saatat olla oikeassa. Kokonaan menkat ei ole loppuneet, mutta erittäin niukat. En yleensä edes käytä mitään kuukautissuojia.

Vierailija
328/351 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos teille, mä olen oikeasti ennen ihmetellyt miksi joskus julkisissa vessoissa on verta seinillä ja ihme paikoissa - enää en ihmettele! En todellakaan osannut ajatella että sitä verta on NIIN paljon että siitä voi roiskua (itsellä suht vähäiset menkat)!

Ja nyt sain käyttööni uuden termin; menkkaripuli! En arvannut että se on näin yleistä! Itsekin toisinaan siitä kärsin ja se on varsin ällöä kun pönttö ja perse on täynnä kuraa & verta.

Oma kokemus: oli ensimmäinen päivä yläastetta, eli olin siis seiskalla ja olimme tuon koko ajan uuden luokan kanssa luokanvalvojamme luokassa, joka sattui olemaan köksänluokka koska ope oli köksänmaikka. Itselläni juuri menkat päällä, mutta jännitin niin koko päivää että en uskaltanut käydä vessassa! Kupla otsassa toki kasvoi mitä pidemmälle päivä eteni, ja jossain vaiheessa oli pakko sitten lirauttaa vähän siteeseen kun en pystynyt pidätellä. Tokihan se täysi side ei sitten imenytkään verta, joten läpi meni hienosti tuolille. En uskaltanut lähteä kun muut tekivät lähtöä, mutta onneksi sain kuiskattua kaverille, että toisi käsipyyhepaperia, jolla nopeasti pyyhkäisin tuolin puhtaaksi. Likaisen käsipyyhepaperin laitoin hätäpäissäni uuniin, ja luukku kiinni. Ihan kamala päivä ja toivottavasti joku kurkkasi uuniin ennenkuin köksäntunnilla laittoi sen päälle...

Vierailija
329/351 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on tehty, niin novasure voi auttaa. Mulle tehtiin novasure ja essure samalla kertaa, ja auttoihan se niihin runsaisiin kuukautisiin. Ja kun puolisen vuotta operaation jälkeen koko kohtu poistettiin kivuliaan viikon jälkeen, niin nyt ei oo vuotoa eikä kipua.

Vierailija
330/351 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa niitä useitakin mut tässä pari:

- Mie suurinpiirtein muutaman kerran vuodessa kärsin niin kovista menkkakivuista, ettei sängystä pääse ylös ilman kamalaa itkua. No mie olin vielä yläasteella ja aamulla koitin nousta ylös mut teki liian kipeää. Puolisen tuntia makasin sängyssä kunnes sain itseni ylös ja kävelin ku vanha mummo vessaan. Herätin sen jälkeen isän etten pääse kouluun koska kuukautiskivut on niin kamalat. No isä ei tätä uskonut vaa pakotti mua lähtee kouluu ja kokopäivän olin itkuinen ja tuntu ettei kukaan uskonut kuinka kipeää oikeasti käy..

- Toinen meneeki nolon puolelle. Siteet ja tamppoonit oli loppu joten jouduin pistämään kasan paperia housuihin kun lähdin kouluun. Koulussa joka välitunnilla kävin vaihtamassa paperit. Koulua oli enää muutama tunti jälellä ku välitunnilla ollessani joku huusi käytävällä 'hyi tällä on jonku menkkapapereita!'. Huomasin et mulla on lahkeesta pudonnut nämä mun paperit keskelle käytävää ja paperi on painunut niin, että sen huomaa että se on ollut pikkuhousuissa. Onneksi käytävällä oli paljon ihmisiä eikä kukaan ilmeisesti ollut huomannu sen pudonnene multa joten totesin vaa et hyi ällöä kuka tekee nuin ja kävin vessassa laittamassa uudet paperit.

Vierailija
331/351 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mitä juttuja!

Omat kuukautiset on olleet pääasiassa kivuttomat, mitä nyt muutaman kerran kuukautisuran (alkoi 1993, 12v:nä) on ollut jomottelua ja kerran kovemmat kivut, mutta nekin lieveni kun sain äidiltä Panacodin+600mg Buranan. Myös menkkaripuli on tuntematon, ennen tätä keskustelua en tiennyt sellaisesta.

Mutta, tuo runsaus on tuttu juttu, tosin Cerazette lopetti kuukautiset kokonaan (ja siksi gyne niitä määräsikin, muuten epäsäännölliset+runsaat kuukautiset). Ennen tuota, saatoin vuotaa jopa kuukauden putkeen (välissä saattoi olla mitä tahansa viikon ja usean kk välillä) ja ohivuotoja tuli paljon. Jostain syystä nämä sattui usein lomamatkalle.

Ja lomamatkalle sijoittuu kamalin kokemus, siis ajalta ennen Cerazettea. Oltiin äidin ja veljen kanssa lomalla etelässä (Kreikan saarella), kun viikon loman keskivaiheilla huomasin, että paperissa oli pyyhkiessä verta. Ei kun side (niitä oli mukana) pikkareihin ja toivoin että runsas vaihe ei alkaisi vielä (yleensä minulla oli toka ja kolmas päivä pahimmat, pitkien kuukautisten aikana näitä vaiheita oli useampi, muutaman päivän välein). Oltiin meinaan menossa matkatoimiston retkelle (en muista oliko saarikierros vai joku tietty kohde saarella), joten siteitä varuuksi useampi mukaan ja bussiin.

Retken aikana vaihdoin siteen pari kertaa pysähdyksillä joten olin luottavainen että kaikki on ok. No, hotellille oli matkaa vielä puolisen tuntia, kun tunsin että takamus kastui. Yritin vain olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta heti kun päästiin takaisin hotellille, sidoin hupparin vyötäisille ja odottelin että oltaisiin viimeisimpiä lähtijöitä (no äiti istui vieressä eikä hän koskaan pidä kiirettä näissä, mikä oli tällä kertaa ihan hyvä). No, kun nousin penkiltä (ikkunapaikka) ja siirryin käytävälle, näin että penkissä oli punainen iso tahra. Onneksi bussin penkki oli tummankirjava muutenkin, niin se ei näyttänyt kovin pahalta.

Hotellihuoneessa äkkiä vaatteidenvaihto ja shortsien (vaaleat, ei ollut tummia mukana) sekä pikkarien pesu. (Veli ei traumatisoitunut, tietää jo että vuosin noina vuosina runsaasti, oli ehtnyt tottua.) En muuten maininnut edes äidille tuosta bussin tahrasta, mutta myöhemmin lennolla kotiin kuulin kun joku matkatoveri kommentoi matkatoverilleen että bussissa oli joltakin kaatunut jotain tummaa juomaa penkille, kun eihän niihin saa ottaa juotavaa, että oliskos ollut kuski tai jopa opas.

Vierailija
332/351 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta ketjun puolivälissä meni hermot! Miksi ette ole osanneet auttaa itseänne? Mä hankin pillerit 17-vuotiaana ihan yksin, ei tarttenut äiskän eikä iskän apua, ja 24-vuotiaana kierukan.

Runsaat/kivuliaat kuukautiset on kuitenkin yleensä aika banaali vaiva lääketieteen kantilta katsottuna. Hoitovaihtoehtoja on, mutta ihmiset itse himmailevat "kuemmätaia, emmäehkähaluu".

Jep, olen popsinut niitä kauheita hormoneja ja imeyttänyt niitä limakalvojen läpi, mutta eipä ole 15 vuoteen tarvinnut kärsiä kipua, maata sängynpohjalla tai kärsiä mistään lapsellisista itkukiukkuitsesäälikohtauksista.

En ymmärrä miksi suuri osa jengistä ei edes yritä ratkaista ongelmaa vaan tyytyy marttyyrimäiseen väninään.

Vierailija
333/351 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohivuotojen takia pidin päivisinkin maxisiteen lisäksi yhtä sidettä sen takana poikittain, ja yleensä pärjäsinkin kohtuu hyvin ja ohivuotoja ei hirveän usein sattunut. Yöt olikin sitten toinen juttu, ja silloin oli käytössä 3 maxisidettä: yksi edessä poikittain, yksi normaalisiti, yksi takana poikittain ja koko komeuden päälle vielä toiset alkkarit ja pyjamahousut. Jos huomasin että on tavallista pahempi vuoto, niin pyyhe sängyn suojaksi, näillä pärjäsin aika hyvin.

Tää kuvaus on NIIN tuttua... Kyllä me naiset vaan ollaan nokkelia keksimään ratkaisuja! 💪 Jos miehillä olis kuukautiset, markkinoille olis jo vuosikymmeniä sitten valmistettu sellaisia personoidusti muokattavia suojaratkaisuja, ettei tarttis "säveltää" 😕 Mut tsemppiä kanssasiskot, kyllä me vaan ollaan sitkeitä otuksia!

Vierailija
334/351 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset nuo naisten intti. Siellä tyttöjen illoissa paisutellaan vuorotellen omia menkkoja.

Valitettavasti ei ole tarvetta paisutteluun.... Jos ja kun jollekin kertoo, on päinvastoin pakko kaunistella, ihan kaikessa karmeudessaan ei vaan voi kertoa.

Vierailija
335/351 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta ketjun puolivälissä meni hermot! Miksi ette ole osanneet auttaa itseänne? Mä hankin pillerit 17-vuotiaana ihan yksin, ei tarttenut äiskän eikä iskän apua, ja 24-vuotiaana kierukan.

Runsaat/kivuliaat kuukautiset on kuitenkin yleensä aika banaali vaiva lääketieteen kantilta katsottuna. Hoitovaihtoehtoja on, mutta ihmiset itse himmailevat "kuemmätaia, emmäehkähaluu".

Jep, olen popsinut niitä kauheita hormoneja ja imeyttänyt niitä limakalvojen läpi, mutta eipä ole 15 vuoteen tarvinnut kärsiä kipua, maata sängynpohjalla tai kärsiä mistään lapsellisista itkukiukkuitsesäälikohtauksista.

En ymmärrä miksi suuri osa jengistä ei edes yritä ratkaista ongelmaa vaan tyytyy marttyyrimäiseen väninään.

Voi kuule, kun kaikille nuo hoidot ei vaan syystä tai toisesta sovi. Kahden käden sormet ei ihan riitä kaikkiin niihin hoitokokeiluihin, joilla näitä ongelmia on yritetty saada kuriin, onnistumatta. Pillereistä renkaisiin, leikkaushoitoihin ja 3kk:n väliaikaiset kemialliset vaihdevuodet aiheuttaviin napapiikkeihin ym. ym. Silloin kun itsellä ongelmiin on löytynyt helppo ja toimiva ratkaisu, eikä ole hajuakaan siitä, miten monikirjoisia ongelmia toisilla on - sellaisia, jotka saa kokeneet ja erikoistuneet gynetkin raapimaan päätään - on niin helppo syytellä toisia muka siitä, että ei yritetä ratkaista ongelmaa. Itse säännöllisessä hoidossa ja seurannassa muutaman kk välein yliopistollisessa sairaalassa, mutta todellisuus se, että monesta pahasta vaihtoehdosta valittava se, jonka kanssa jotenkin pystyy elämään - niin siis elämään, normaalista elämästä en sanonut mitään.

Vierailija
336/351 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sattui ruotsin preppauskurssilla abivuotta edeltävänä kesänä. Olin samalla preppauskurssilla pitkäaikaisen ihastukseni kanssa. Juttelimme tauolla ja sanoin meneväni käymään vessassa. Meillä oli siellä vain unisex-vessa. Minulla oli menkat ja vessassa laitoin käytetyn siteen hetkekesi lavuaarin reunalle, sillä roskis oli toisessa päässä vessaa kuin pytty. Ihastukseni meni vessaan jälkeeni. Hänellä oli mielenkiintoinen ilme, kun hän tuli sieltä. Ihmettelin sitä hetken, kunnes tajusin unohtaneeni laittaa siteen roskikseen! Tämä on ehkä nolointa mitä minullle on koskaan sattunut. Esitin kuitenkin ihan normaalia. Ihastukseni ei myöskään sanonut mitään, eikä vasrmaan miettinyt asiaa sen enempää, sillä myöhemmin seurustelimme jonkun aikaa.

Vierailija
337/351 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä ja eka raskaus muuttivat kuukautisiani niin, että vuoto alkaa holahtamalla ja sitä tulee paljon. Ennenkuin sopeuduin tähän tuli noloja tilanteita esim. kerran kaupungilla. Aamulla vatsaa ja rintoja oli särkenyt joten aavistelin kuukautisten olevan lähellä, lähdin kuitenkin ystäväni kanssa shoppailemaan ja kahvila jonossa tuntuikin sitten holahdus kun veret syöksyi vaaleisiin farkkuihini. Juoksin vessaan  ja kaveri kävi ostamassa minulle hm:tä  halvat legginsit ,  tamppooneja onneksi oli laukussa joten eikun tulppa pimppiin ja kommandona jatkamaan shoppailua.  Sinne kahvilaan en kyllä kehdannut pitkään aikaan mennä..

Vierailija
338/351 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päässyt helpolla, koska kaupan normaalit siteet ja super plus-tamponit riittävät hyvin.

Mokailuja toki riittää. Hain 19-vuotiaana opiskelemaan ja oli soveltuvuuskokeet toisella paikkakunnalla. Ne alkoivat aamulla eikä minulla ollut kyytiä saatavilla. Menin sitten yöksi sulhaseni 80v mummon luokse.

Kuukautiset alkoivat illalla. Yllätys oli suuri kun mummo oli pedannut minulle vuoteen viereensä parisänkyyn! Mummo oli siis leski. Luulin nukkuvani sohvalla, mutta sänky oli kuulemma parempi.

Voin kertoa että oli ikimuistoista nukkua vanhan mummin vieressä rimpsu-pitsilakanoissa, etenkin kun aamulla huomasin lakanassa ison veriläikän. Mummo ymmärsi, kun nolona sanoin että tuli vähän pyykkiä.

Pari vuotta sitten olin etelänlomalla miehen ja lasten kanssa. Oli tietysti menkat ja käytin pääasiassa tamponeja uimisen takia. No yhtenä päivänä olinkin pannut bikineihin siteen koska en ollut aikonut mennä altaalle ollenkaan.

Tämä pikkuseikka kuitenkin unohtui kun päätin ottaa pikku pulahduksen. Uiskentelin iloisena altaalla ihmisten ympäröimänä, kun tajusin että minulla muuten on siivellinen side eikä tamponia. Uin hämillään ympyrää kunnes oli pakko altaasta nousta. En keksinyt muutakaan kuin veden alla irroittaa siteen ja toivoa, että juuri silloin ei lorahtaisi. Viimeinen ongelma oli, minne panisin käytetyn siteen. Päädyin tunkemaan sen bikiniliivin kuppiin.

Siitä sitten kiiruusti ylös altaasta ja pyyhettä hakemaan. Ööh 😀

Vierailija
339/351 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän alkuun: mulla on tutkittu, että onko mulla endometrioosi. Ei ole. Noin vuosi pari sitten kokeilin montaa eri minipilleri ja ehkäisypillleri merkkiä, mutta sopivia ei ole löytynyt joten oireiden jne takia en oo syöny tia kokeillut enää. Jossain vaiheessa testaan uudestaan, niin vaihtoehdossa ehkäisylaastarit jos ne tällä kertaa sopisivat. ehdotettiin, kun endoa tutkittiin, että ottaisinko kierukan tai kapselin. En suostunut kumpaakaan, koska oon vadya 14v, enkä halua tonne värkkiini tai ihon alle minkäälaista juttu ja niitä ehdin sitten aikuisena uudestaan miettiä, koska en tällä hetkellä myöskään harrastele seksiä kenenkää pojan kanssa tms. Mutta nyt varsinaiseen aiheeseen: En ole varmasti ainoa naispuolinen henkilö, kuten keskustelussa monikin sanoo, jolla on ripulia ja huono olo menkkojen aika ja se alkaa jo muutamaa päivää ennen menkkoja. Ja monella on varmasti myös kokemusta siitä, että kuinka niin kesken päivän kun yön aika iskee menkat, juokset vessaan, ja sitten vielä housuihin on mennyt. Mutta, sillon kun mun menkat alko 10-vuotiaana, huomasin sen vasta kotona. Päivän aikana koulussa tuntui kyllä, että housut olisivat alapään kohdalta märät mutta ajattelin, että hikoilin vaan kun olin juossut kouluun koska olin myöhässä. No koulupäivän jälkeen menin kotiin, porukka ei ollu viel kotona, mutta menin vessaan kauhean vessahädän takia koska tuntui että pian olisi tulossa p*skat housuihin. No kas kummaa, vedin pöksyt jalasta, istahdin pöntölle ja housut olivat alapään kohdalta veriset. Tein asiani, ja juoksin hakemaan puhelimen ja soitin mutsille. Neuvo missä siteet, ja käski viahtaa samalla housut ja pikkarit, ja käymään ensin suihkussa. Jostakin syystä "mainostin" silloselle hyvälle kaverille, poijalle, että mun menkat on alkaneet. Kyllä huvitti, kun hän oli "(mun nimi) oot siis raskaana!. Mä vaan hihittelin, ja sanoin etten oo ja selitin mitä ne tarkoittivat, koska koulussa ja kotona oli vuos niit enenn alettu vähän kertoo mitä ne on, jne.

Ja yks mun kokemus on sellane, et viime vuonna kun olin 7.luokalla, huomasin vasta päivällä vessassa että menkat oli alkaneet. Ja aika hyvin oli housuissa, jotka oli viel vähän niiku farkut, mutta joo. Siis ketään. Ei ketään. Ollut sanonut, että mulla oli menkat. Vieläpä oli lyhyt paita, että kiva... aamulla oli kovaa särkyä, mutta päätin mennä kouluun, koska vuoto ei ollut vielä aamulla alkanut. KivA, kun siteitäkään eikä edes vaihtohousuja ollu mukana. Kivaa sitte soittaa vanhemmalle, joka soitti open sijaselle ettei mun tarttis koko luokan edessä puhua siitä... hain sit repun, ja lähdin tallustelee tääl kaupungissa kotiin kun kaikki kävelivät ja autoilijat kääntyivät mua kattoman oudon näkösinä. Olisi vielä puuttunut, että ambulanssi ja poliisi olisi tullut vastaan, mutta tuskin ne nyt ois siihen puuttunut, onneksi...

Nykyään kannan aina siteitä, ja tamponia varoiksi mukana. Laittaisin vielä lisää, mut ei jaksa.

Vierailija
340/351 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään hirveä kokemus mutta onneton sattuma ja aika huvittava...mulla oli ollut tosi niukat menkat ainakin vuoden verran, kun jostain syystä ne alkoivat taas runsastumaan, tämä tapahtui juuri siinä muutoskohdassa. Tiesin että ne ovat aluillaan mutta ei ollut mitään isoa suojaa asennettuna kun nousin 10:n tunnin yöbussiin...kun eihän ne nyt isona pitänyt alkaa. Nukuin matkan ja aamulla kun nousin niin hulahdus vaan tuntui enkä ehtinyt bussin vessaan enää. Mikään muu ei ollut vielä auki kuin Mäkki, aika karu näky paljastui harmaista housuista, yritin saippualla hinkata ja siinä kävi joku juttu vielä vuotavan käsisuihkunkin kanssa, lattia oli ihan märkä ja akka hädissään. Ei ollut vaihtovaatteita mutta pitkä paita peitti onneks haarat ja oli joku hajuvesi millä yritin peittää veren löyhkää. Koko päivän siellä niillä vetimillä, toivottavasti veri ei löyhkännyt metrien päähän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi