Auerin haastattelun liveseurantaketju
Hih alkaa ihan kohta!! Joko siellä ollaan valmiina? Minua jännittää.
Kommentit (769)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Anneli puhuu ympäripyöreästi. Toistelee samoja lauseita, joita keskustelupalstoilla vilisee. Aivan kuin hän olisi joku ulkopuolinen kannanottaja, eikä henkilö, joka kaiken tuon on kokenut.
Jännä, että puhuu muodossa "minä ja Amanda vs. tää sijaisperhe ja nää lapset". Sijaisperhe kun on hänen oman veljensä vaimoineen ja "nää lapset" ihan yhtälailla hänen omia lapsiaan kuin Amandakin.
Niin. Tämähän on niin surullista. Annelin - ja hänen veljensä - vanhemmat ovat täysin Annelin puolella. Kun taas veli on eristänyt lapset, Annelin ja isovanhemmat täysin "perheestä".
Mutta miksi vanhimmasta tyttärestä puhuu nimellä ja muihin lapsiin viittaa sanomalla "nää lapset", "tää keskimmäinen tytär", kuin he olisivat jotain tuntemattomia? Eivät kai ne lasten nimet ole unohtuneet, vaikka ovat erossa olleetkin?
Koska he ovat alaikäisiä. Vanhin lapsi on jo omasta vapaasta tahdostaan esiintynyt julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten, kun Anneli seukkasi Jens Kukan kanssa 2007 ja sanoi, että oli surrut pitkään Jukkaa ja sitten ajatteli, että surut on surtu ja alkoi Peite-Aepon kanssa? Joku tässä ei nyt matchaa.
No mut hei, tääkin on tosi hyvä tietää. Jos miehen kuolemasta on mennyt 3 vuotta, KOLME VUOTTA, se ei vielä riitä. Jos siinä vaiheessa alkaa hormonit hyrrätä tai elämä näyttää taas mahdolliselta, olet hullu murhaaja raiskaaja ja niin edelleen.
kolme? joulukuusta 2006 vuoteen 2007 ei ole ihan kolmea vuotta, vai ymmärsinkö jotain väärin?
Mun käy Anneli jotenkin sääliksi, näytti tuossa lopussa (kun nousi tuolilta) ihan siltä kuin olisi itkuun purskahtamassa. :(
Voi jumaleissön miten paljon paremmin olisin vetänyt tuon kuin Enbuske. Tai Anneli. Esimerkiksi, Enbuske kertoo että KRP:tä vituttaa ettei Annelia ole saatu tuomittua, mutta totuus on se että JOUTSENLAHTI pyysi alkuvuosina KRP:stä erittäin kokeneen miehen tutkimaan onko Anneli tekijä ja tämä kävi läpi ainestot ja haastatteli Annelia ja totesi että ei ole. Nyt Anneli kertoi että tällainen mies oli, mutta ei tajunnut miten tärkeää olisi ollut kertoa mikä oli tutkinnan lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten, kun Anneli seukkasi Jens Kukan kanssa 2007 ja sanoi, että oli surrut pitkään Jukkaa ja sitten ajatteli, että surut on surtu ja alkoi Peite-Aepon kanssa? Joku tässä ei nyt matchaa.
No mut hei, tääkin on tosi hyvä tietää. Jos miehen kuolemasta on mennyt 3 vuotta, KOLME VUOTTA, se ei vielä riitä. Jos siinä vaiheessa alkaa hormonit hyrrätä tai elämä näyttää taas mahdolliselta, olet hullu murhaaja raiskaaja ja niin edelleen.
Jukka kuoli joulukuussa 2006, Kukan kanssa seurusteli 2007. Minun laskutaidollani miehen kuolemasta ei ole ehtinyt kulua kolmea vuotta.
Vierailija kirjoitti:
- mä oon nähnyt ne kuvat ja kyllä se sotkuinen olikin
Jeesus. Sotkuinen koti. Jukka teki uraa ja Anneli ei jaksanut siivota. Anneli on murhaaja.
Kauhean seksistinen kommentti. Anneli tienasi hyvin laihdutus- ja perhekerhollaan internetissä, ehdonalaiseen päästyään Auer huomasi Long playn mukaan että perhekerhon mainokset olivat tuottaneet 10000 euroa jotka eivät näkyneet hänen verotustuloissaan (http://www.iltalehti.fi/verot-2015/2015110220584824_da.shtml). Sotkuinen koti siis tarkoittaa että on murhaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Anneli puhuu ympäripyöreästi. Toistelee samoja lauseita, joita keskustelupalstoilla vilisee. Aivan kuin hän olisi joku ulkopuolinen kannanottaja, eikä henkilö, joka kaiken tuon on kokenut.
Jännä, että puhuu muodossa "minä ja Amanda vs. tää sijaisperhe ja nää lapset". Sijaisperhe kun on hänen oman veljensä vaimoineen ja "nää lapset" ihan yhtälailla hänen omia lapsiaan kuin Amandakin.
Niin. Tämähän on niin surullista. Annelin - ja hänen veljensä - vanhemmat ovat täysin Annelin puolella. Kun taas veli on eristänyt lapset, Annelin ja isovanhemmat täysin "perheestä".
Mutta miksi vanhimmasta tyttärestä puhuu nimellä ja muihin lapsiin viittaa sanomalla "nää lapset", "tää keskimmäinen tytär", kuin he olisivat jotain tuntemattomia? Eivät kai ne lasten nimet ole unohtuneet, vaikka ovat erossa olleetkin?
Koska he ovat alaikäisiä. Vanhin lapsi on jo omasta vapaasta tahdostaan esiintynyt julkisuudessa.
Eikö silti voisi sanoa, että "minun lapseni", "minun keskimmäinen tyttäreni", eikä "nää lapset", kuten kuka tahansa ulkopuolinen voisi sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö silti voisi sanoa, että "minun lapseni", "minun keskimmäinen tyttäreni", eikä "nää lapset", kuten kuka tahansa ulkopuolinen voisi sanoa?
VOI LUOJA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi nainen on täys hullu. Mua kuvottaa miten jotkut tälläkin palstalla puolustelee naista joka on todistetusti hyväksikäyttänyt omia lapsiaan. Oletan, että tällä palstalla on myös naisia joilla on itsellä lapsia. Kuvottavaa.
Ihan sama haluatteko uskoa että tappoi miehensä, mutta jo omien lasten hyväksikäyttö on tarpeeksi vastenmielistä ja sairasta.Eiköhän sekin tuomio kumota.
Yhdynnöistä ei jää jälkiä oikeudessa todistaneen lääkärin mukaan vaan immenkalvo kasvaa takaisin.
Anneli murhasi kotinsa siisteyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- mä oon nähnyt ne kuvat ja kyllä se sotkuinen olikin
Jeesus. Sotkuinen koti. Jukka teki uraa ja Anneli ei jaksanut siivota. Anneli on murhaaja.
Kauhean seksistinen kommentti. Anneli tienasi hyvin laihdutus- ja perhekerhollaan internetissä, ehdonalaiseen päästyään Auer huomasi Long playn mukaan että perhekerhon mainokset olivat tuottaneet 10000 euroa jotka eivät näkyneet hänen verotustuloissaan (http://www.iltalehti.fi/verot-2015/2015110220584824_da.shtml). Sotkuinen koti siis tarkoittaa että on murhaaja?
Joo. Anneli työskenteli kotona ja jostain oli pakko tinkiä. Viedään neljä pientä lasta kenen tahansa työpaikalle ja katsotaan kuinka siistiä siellä kohta on.
Maailma ei ymmärrä Enbusken neroutta. No ei varmaan ymmärräkään jos nolaa itsnsä jatkuvasti tuomalla sitä oletettua neroutta jatkuvasti esille. Tuntuu että jokainen hänen suustaan päästetty lause sisältää piilotetun vihjeen Tuomaksen poikkeuksellisestä älystä. Kyllähän tuo haastattelutilanne vaati paljon pokkaa Annelilta, mutta kaikkien näiden myötähäpeän täyttämien vuosien jälkeen on todettava, että Tuomaksella on vielä enemmän pokkaa kun uskaltaa esiintyä joka päivä telkkarissa.
Kyllä Annelin täytyy olla syytön murhaan ja hyväksikäyttöihin, ei kukaan voi olla niin hullu että lähtisi julkisuuteen tässä mittakaavassa jos olisi syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka kuoli joulukuussa 2006, Kukan kanssa seurusteli 2007. Minun laskutaidollani miehen kuolemasta ei ole ehtinyt kulua kolmea vuotta.
Marraskuussa 2007 eli lähes vuoden päästä kuolemasta alkoi seurustelu.
Ehkä Amanda on antanut luvan käyttää nimeään, nuoremmat/heidän huoltajat tuskin lupaa ovat antaneet.
Tuo Enbuske on idiootti! Mä en kestä.
"Jutun pysyminen pystyssä käräjäoikeudessa perustui hyvin pitkälle siihen, että gynekologi Minna Joki-Erkkilä selitti pois negatiivisen löydöksen: sen tosiasian että raiskatuksi väitetyt tytöt ovat neitsyitä. Jos tämä näyttö hylätään, syyttäjien koko korttitalo romahtaa. Tämä tekee Minna Joki-Erkkilästä syyttäjien tärkeimmän todistajan.
Julkistin tiedot jutun keskeisistä kummallisuuksista helmikuun alussa. 2) Tuolloin jätin kertomatta, että Minna Joki-Erkkilä on viidennen herätysliikkeen ja Kansan Raamattuseuran aktiiveja. Siis tämän yhteisön, jossa profetoidaan, puhutaan hurmostilassa kielillä ja häädetään sairauksia aiheuttavia demoneita."
Vierailija kirjoitti:
Toi enbuske taitaa parhaillaan haudata itsensä elävältä. Kaikki noloimmat mokat ja posket punaisina "mä olisin kyl tehnyt silleen" ja "kaikki kyl tekis tälleen" ja "kyl mä oisin et suatana jos mä olisin tolleen"..
Taitavana toimittajana ottaa juurikin ne kohdat esille, joista media (sun muut)on esittänyt valheita. Kuorruuttaa vaan tolleen, ettei virkasiskot ja -veljet hermostu (eikä saa kuulla jälkeenpäin, että Auer manipuloi yms.)
Nyt testataan media, oletan, että vastahyökkäys alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa kuin Enbuske väittää tietävänsä tämän jutun hyvin ja olevansa hyvin perehtynyt ja tuota samaa lehdistä luettua potaskaa toistelee.
Sitä samaahan Annelikin toistelee. Onko hän sanonut mitään uutta, mitä ei olisi mediassa jo kerrottu?
Ei voi kertoa kaikkea, koska kirjaa pitää myydä.
Aika lailla juuri näin. Harmi.