Auerin haastattelun liveseurantaketju
Hih alkaa ihan kohta!! Joko siellä ollaan valmiina? Minua jännittää.
Kommentit (769)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten, kun Anneli seukkasi Jens Kukan kanssa 2007 ja sanoi, että oli surrut pitkään Jukkaa ja sitten ajatteli, että surut on surtu ja alkoi Peite-Aepon kanssa? Joku tässä ei nyt matchaa.
No mut hei, tääkin on tosi hyvä tietää. Jos miehen kuolemasta on mennyt 3 vuotta, KOLME VUOTTA, se ei vielä riitä. Jos siinä vaiheessa alkaa hormonit hyrrätä tai elämä näyttää taas mahdolliselta, olet hullu murhaaja raiskaaja ja niin edelleen.
Jukka kuoli joulukuussa 2006, Kukan kanssa seurusteli 2007. Minun laskutaidollani miehen kuolemasta ei ole ehtinyt kulua kolmea vuotta.
Marraskuussa 2007 eli lähes vuoden päästä kuolemasta alkoi seurustelu.
Saako vuoden päästä leski alkaa seukkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi enbuske taitaa parhaillaan haudata itsensä elävältä. Kaikki noloimmat mokat ja posket punaisina "mä olisin kyl tehnyt silleen" ja "kaikki kyl tekis tälleen" ja "kyl mä oisin et suatana jos mä olisin tolleen"..
Taitavana toimittajana ottaa juurikin ne kohdat esille, joista media (sun muut)on esittänyt valheita. Kuorruuttaa vaan tolleen, ettei virkasiskot ja -veljet hermostu (eikä saa kuulla jälkeenpäin, että Auer manipuloi yms.)
Tuskin tuota haastattelua siksi järjestettiin että nuo olisivat voineet jutella tyhjänpäiväsiä ja juoda kahvia.
anneli on syyllinen eikö sitä nyt voi tajuta :DD
Taitava filmaaja. Kohta miltsi tilillä ja se on adjö. Elämä ulkomailla odottaa.
Mietin vain sitä, kuka aikuinen ei oikeasti olisi raivostunut siitä että isäpuoli seisottaa vaimonsa lasta kylmässä suihkussa ym järjettömyyksiä. Ja miksi tuoda nyt julki joku oma epäilty, olisi silloin avautunut. Koko juttu haisee, alusta loppuun. Toivon vain enää että AA tajuaisi pysyä poissa julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jutun pysyminen pystyssä käräjäoikeudessa perustui hyvin pitkälle siihen, että gynekologi Minna Joki-Erkkilä selitti pois negatiivisen löydöksen: sen tosiasian että raiskatuksi väitetyt tytöt ovat neitsyitä. Jos tämä näyttö hylätään, syyttäjien koko korttitalo romahtaa. Tämä tekee Minna Joki-Erkkilästä syyttäjien tärkeimmän todistajan.
Julkistin tiedot jutun keskeisistä kummallisuuksista helmikuun alussa. 2) Tuolloin jätin kertomatta, että Minna Joki-Erkkilä on viidennen herätysliikkeen ja Kansan Raamattuseuran aktiiveja. Siis tämän yhteisön, jossa profetoidaan, puhutaan hurmostilassa kielillä ja häädetään sairauksia aiheuttavia demoneita."
Tuommoiset "asiantuntijat" pitäisi pitää kaukana ja poissa oikeuslaitoksesta..
Useat suomalaiset lääkärit olivat em. sivuston mukaan eri mieltä Joki-Erkkilän kanssa mutta kukaan ei uskaltautunut oikeuteen kyseenalaistamaan kollegan ammattitaitoa. Ainoastaan jo eläkkeellä oleva lääkäri on rohkeasti tuonut mielipiteensä julkisuuteen. Hoitovirhetapauksissakin lääkärit eivät suostu sanomaan mitään negatiivisita kollegoistaan joten hoitovirheen kokenut jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten, kun Anneli seukkasi Jens Kukan kanssa 2007 ja sanoi, että oli surrut pitkään Jukkaa ja sitten ajatteli, että surut on surtu ja alkoi Peite-Aepon kanssa? Joku tässä ei nyt matchaa.
No mut hei, tääkin on tosi hyvä tietää. Jos miehen kuolemasta on mennyt 3 vuotta, KOLME VUOTTA, se ei vielä riitä. Jos siinä vaiheessa alkaa hormonit hyrrätä tai elämä näyttää taas mahdolliselta, olet hullu murhaaja raiskaaja ja niin edelleen.
Jukka kuoli joulukuussa 2006, Kukan kanssa seurusteli 2007. Minun laskutaidollani miehen kuolemasta ei ole ehtinyt kulua kolmea vuotta.
Marraskuussa 2007 eli lähes vuoden päästä kuolemasta alkoi seurustelu.
Saako vuoden päästä leski alkaa seukkaamaan?
Ei saa jos on nainen, kymmenen vuotta pitää järkestää julkisia kohtauksia. Jos on mies saa alkaa seukata kuukauden päästä.
Enbuske vaan jauhoi samoja vanhoja juttuja, minä olisin keksinyt paljon kiinnostavampia kysymyksiä! :(
Joo, ja Enbuske jauhoi ne samat vanhat tylsät jutut aina kolmeen kertaan.
Hesarin toimittaja on kyllä ollut tosi tosi tarkkana!
Auerin kertoessa tarinaansa moni huokaili epäuskoisesti ja maiskutteli.
Haluaisin nähdä nämä maiskuttelijat sitten kun oikea murhaaja saadaan kiinni.
Katselin viiveellä, kun olisin unohtanut, ja muistin vasta kun näin tän ketjun. Mut nyt on katottu. Huh, miten pitkäpiimäistä. Eipä tossa tullu mitään uutta. Ehkä ainoo, minkä näin ekan kerran, oli kyyneleet Auerin silmissä tossa lopussa. Ne yllätti, koska täysin coolisti puhui lastensa menetyksestä yms., milloin lähes jokainen äiti ois murtunut kyyneliin.
Enbuskea piti tässä nyt haukkua, mutta en jaksa. Musta ihan asiallinen haastattelu, joskin ihan kaameen pitkä siihen nähden, ettei mitään uutta infoa tai näkökulmaa tullut yhtään mihinkään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi enbuske taitaa parhaillaan haudata itsensä elävältä. Kaikki noloimmat mokat ja posket punaisina "mä olisin kyl tehnyt silleen" ja "kaikki kyl tekis tälleen" ja "kyl mä oisin et suatana jos mä olisin tolleen"..
Taitavana toimittajana ottaa juurikin ne kohdat esille, joista media (sun muut)on esittänyt valheita. Kuorruuttaa vaan tolleen, ettei virkasiskot ja -veljet hermostu (eikä saa kuulla jälkeenpäin, että Auer manipuloi yms.)
Tuskin tuota haastattelua siksi järjestettiin että nuo olisivat voineet jutella tyhjänpäiväsiä ja juoda kahvia.
Medialukutaito, nimenonomaan otti nuo jatkuvasti väärinkäsitetyt asiat, joita media on rummuttanut täytenä totena. ja terveisiä sinne poliisikoulutukseen ja sille kansanedustaja poliisille, joka julkisuudessa toitotti huonoa murhatutkimusta ja joku pisti tämän casen koulutukseen nk. huonona esimerkkinä. Toimisi varmaan nytkin, mutta eri perusteilla eli miten poliisit saadaan joukkopsykoosin valtaan. Johtaja kaiketi pakeni Tampereelle.
Keskiverto suomalaiselle on mielenliikutuksen "diagnoosikriteeri" silmiin tulevat kyynelet, näkihän tuon hengityksestä ja muista, kuinka paljon jännitti yms. Psykopaatilla ei olisi tälläisiä oireita. Haastattelun lopussa varmasti puhkesi itkuun, ja tämä itkun aiheutti osaltaan se, että joku media edustaja todella ymmärsi tapahtuneen oikeusmurhan. Ja koska kameroita näytti olevan paikalla niin saadaan varmaan kuvaa.
Olen itse aikamoinen"näyttelijä" ja tunnistan Annelin soitosta hätäkeskukseen epäaidon hädän. Haukkukaa niinpaljon kun haluatte,mutta näin on. Kyllä filmaaja filmaajan tuntee.
Vierailija kirjoitti:
joku pisti tämän casen koulutukseen nk. huonona esimerkkinä.
Eiköhän siellä koulutuksessa ole Aueria syyttävän esitutkinnan rekonstruktiot huonona esimerkkinä jos mitkä. Kun ihmiset ei tietenkään osaa erottaa mistä esitutkinnasta milloinkin puhutaan. Noista rekoista yhtäkään ei saatu kunnialla tehtyä ja osa vielä sillä lailla että vilppi tulee ekana mieleen.
Teatteria kirjoitti:
Olen itse aikamoinen"näyttelijä" ja tunnistan Annelin soitosta hätäkeskukseen epäaidon hädän. Haukkukaa niinpaljon kun haluatte,mutta näin on. Kyllä filmaaja filmaajan tuntee.
Sun fiiliksillä ei ole paskankaan merkitystä verrattuna esimerkiksi siihen että Auerilla on koko häkepuhelun ajan alibi ja sen takia syyttäjä sekoilee taustanauhoituksista ja 9-vuotiaista avustajista.
Toki mustan barbin ja valtterin mahdolliset rasismsikokemukset ovat tärkeämmät Hesarin mukaan eli jo ennalta arvaa, että joko ei reagoida mitenkään tai pistetaan iso artikkeli esim. tunnekylmyydestä tai suomalaisista sarjamurhaajista, parin päivä viiveellä.
En ole haastattelua vielä nähnyt mutta on täysin väärä ja hedelmätön tulokulma jos nyt ruvetaan kansan edessä tinkaamaan tapoitko vai etkö. Ei vie mihinkään eikä tuo mitää uutta. Oikeudenkäynnit tämän osalta ovat ohi. Olisi olut mahdollisuus kysyä asioista eri näkökulmista. Henk. koht. näkemykseni esitutkintapöytäkirja ei salaisia osiltaan lukeneena on että Auer murhasi mutta koska osasi hämätä sen verran hyvin ja tutkinta sössittiin alkuvaiheessa jäi varteenotettava epäily. Good for her. Elämä pilalla silti. Lapset suurimmat kärsijät.
Tuommoiset "asiantuntijat" pitäisi pitää kaukana ja poissa oikeuslaitoksesta..