Auerin haastattelun liveseurantaketju
Hih alkaa ihan kohta!! Joko siellä ollaan valmiina? Minua jännittää.
Kommentit (769)
Enbuske meinaa ettei tota seksuaalirikostuomiota peruta, koska "se on maksanut jo niin paljon". Onko tuo poika ihan imbesilli? Tai ehkä hän on oikeassa ja kysymys kuuluu eikö Suomessa ole uskottavaa oikeuslaitosta?!
Korjaan aiemman lausuntoni.
Anneli-Enbuske: 1000-0
Mua vituttaa kuin Enbuske väittää tietävänsä tämän jutun hyvin ja olevansa hyvin perehtynyt ja tuota samaa lehdistä luettua potaskaa toistelee.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Anneli puhuu ympäripyöreästi. Toistelee samoja lauseita, joita keskustelupalstoilla vilisee. Aivan kuin hän olisi joku ulkopuolinen kannanottaja, eikä henkilö, joka kaiken tuon on kokenut.
Jännä, että puhuu muodossa "minä ja Amanda vs. tää sijaisperhe ja nää lapset". Sijaisperhe kun on hänen oman veljensä vaimoineen ja "nää lapset" ihan yhtälailla hänen omia lapsiaan kuin Amandakin.
Kaikki naiset äkkiä siivoamaan, jos miehenne kuolee, olette murhaajia kun on huonosti siivottu koti! Ja jos olette rationaalisia ja loogisia, ettekä hysteerisiä ämmiä!
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa kuin Enbuske väittää tietävänsä tämän jutun hyvin ja olevansa hyvin perehtynyt ja tuota samaa lehdistä luettua potaskaa toistelee.
Sitä samaahan Annelikin toistelee. Onko hän sanonut mitään uutta, mitä ei olisi mediassa jo kerrottu?
ei näy mulla ainakaan ,pätki vaan. Millon tulee telkarista?
äärettömän tomppeli nainen tuo Auer. Jotenkin hämmentävän lapsellisia ajatuksia. "pitäisi kysyä siltä teklijältä että löytyykö niitä (teko) välineitä vielä"...???.......hmmmm.. joo, se on varmaan säilyttänyt niitä pesemättä, ja luovuttaa heti sinulle sanoen tässähän ne on, olkaa hyvät.
ei hyvää päivää....
Käsittämätön emämunaus Suomen oikeuslaitokselta koko keissi, en tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa kaikkien noiden raiskaussyytteiden ynnämuiden perustelujen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Anneli puhuu ympäripyöreästi. Toistelee samoja lauseita, joita keskustelupalstoilla vilisee. Aivan kuin hän olisi joku ulkopuolinen kannanottaja, eikä henkilö, joka kaiken tuon on kokenut.
Jännä, että puhuu muodossa "minä ja Amanda vs. tää sijaisperhe ja nää lapset". Sijaisperhe kun on hänen oman veljensä vaimoineen ja "nää lapset" ihan yhtälailla hänen omia lapsiaan kuin Amandakin.
Niin. Tämähän on niin surullista. Annelin - ja hänen veljensä - vanhemmat ovat täysin Annelin puolella. Kun taas veli on eristänyt lapset, Annelin ja isovanhemmat täysin "perheestä".
"kun sä olit silleen niinun kylmä .. mikset sä niinkun raivonnut niille poliiseille, mikset sä niinkun menny huutamaan niille poliiseille"
Eli. Naisen pitää olla sekava, epälooginen, hysteerinen, hullu ja raivoava. Muuten hän on syyllinen.
"sä et saa työpaikkaa" ja "sä oot nyt hylkiö" ja "miten sä voit kuvitella eläväs normaalia elämää"
Olen sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tämähän on niin surullista. Annelin - ja hänen veljensä - vanhemmat ovat täysin Annelin puolella. Kun taas veli on eristänyt lapset, Annelin ja isovanhemmat täysin "perheestä".
pienet lapsethan piti eristää isoimmasta lapsesta, en nyt muista tarkkaan mitkä ne syyt oli, mutta jotain rotanmyrkky juttuja oli, että vanhin lapsi sirotteli rotanmyrkkyä taloon, tai ainakin puhui sen tyyppistä, ja pienet otti tosissaan ja oikeasti pelkäsivät henkensä edestä tätä vanhinta. Siksi eivät ole halunneet itse olla tekemisissä. Lapsien psyykkinen kehitys turvattiin näin.
"mun on intuitiivisesti tosi hankala ajatella et sä oisit"
Voi vi**u. Tomppeli Enbusken intuitio voi jatkossa tehdä kaikki päätökset :O
Poliisi tunaroi erittäin pahasti murhapaikan yksityiskohtien tutkimisen tuoreeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pienet lapsethan piti eristää isoimmasta lapsesta, en nyt muista tarkkaan mitkä ne syyt oli, mutta jotain rotanmyrkky juttuja oli, että vanhin lapsi sirotteli rotanmyrkkyä taloon, tai ainakin puhui sen tyyppistä, ja pienet otti tosissaan ja oikeasti pelkäsivät henkensä edestä tätä vanhinta. Siksi eivät ole halunneet itse olla tekemisissä. Lapsien psyykkinen kehitys turvattiin näin.
Onko tää ironiaa?
Miten, kun Anneli seukkasi Jens Kukan kanssa 2007 ja sanoi, että oli surrut pitkään Jukkaa ja sitten ajatteli, että surut on surtu ja alkoi Peite-Aepon kanssa? Joku tässä ei nyt matchaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi vanhimmasta tyttärestä puhuu nimellä ja muihin lapsiin viittaa sanomalla "nää lapset", "tää keskimmäinen tytär", kuin he olisivat jotain tuntemattomia? Eivät kai ne lasten nimet ole unohtuneet, vaikka ovat erossa olleetkin?
Vierailija kirjoitti:
Miten, kun Anneli seukkasi Jens Kukan kanssa 2007 ja sanoi, että oli surrut pitkään Jukkaa ja sitten ajatteli, että surut on surtu ja alkoi Peite-Aepon kanssa? Joku tässä ei nyt matchaa.
No mut hei, tääkin on tosi hyvä tietää. Jos miehen kuolemasta on mennyt 3 vuotta, KOLME VUOTTA, se ei vielä riitä. Jos siinä vaiheessa alkaa hormonit hyrrätä tai elämä näyttää taas mahdolliselta, olet hullu murhaaja raiskaaja ja niin edelleen.
Haastattelussa ei ilmennyt mitään uutta. Vieläkään ei tiedetä onko Anneli syyllinen vai syytön mutta edelleen tiedetään että Enbuske on typerys
Seksikäs hame ja hyvät sääret, harmittaa etten oo eturivissä.