Auerin haastattelun liveseurantaketju
Hih alkaa ihan kohta!! Joko siellä ollaan valmiina? Minua jännittää.
Kommentit (769)
Mutta miksi Anneli ei vastannut Enbusken kysymykseen tappoiko hän miehensä. Ei murhannut, mutta tappoiko. Kaksi eri asiaa.
Ilmeisesti vaatii maksulliset tunnukset tämä katsomo :/
Ihana Anneli säilyttänyt Turun murteensa
Vierailija kirjoitti:
Kappas, täällä on Anneli-hullujen kokoontumisajot.
Jos niistä nyt päästäisiin.
Tästä ketjusta hävisi jo muutama normaali viesti, onko tässä jotain häikkää vai..?
Minulla hävisi kuva mutta ääni kuuluu. Ärsyttää!
Toi nainen on täys hullu. Mua kuvottaa miten jotkut tälläkin palstalla puolustelee naista joka on todistetusti hyväksikäyttänyt omia lapsiaan. Oletan, että tällä palstalla on myös naisia joilla on itsellä lapsia. Kuvottavaa.
Ihan sama haluatteko uskoa että tappoi miehensä, mutta jo omien lasten hyväksikäyttö on tarpeeksi vastenmielistä ja sairasta.
- mä oon nähnyt ne kuvat ja kyllä se sotkuinen olikin
Jeesus. Sotkuinen koti. Jukka teki uraa ja Anneli ei jaksanut siivota. Anneli on murhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta hävisi jo muutama normaali viesti, onko tässä jotain häikkää vai..?
Ja nyt ne tulikin takaisin! Eli siis tässä sivutossa jotain häikkää.
Vierailija kirjoitti:
Toi nainen on täys hullu. Mua kuvottaa miten jotkut tälläkin palstalla puolustelee naista joka on todistetusti hyväksikäyttänyt omia lapsiaan. Oletan, että tällä palstalla on myös naisia joilla on itsellä lapsia. Kuvottavaa.
Ihan sama haluatteko uskoa että tappoi miehensä, mutta jo omien lasten hyväksikäyttö on tarpeeksi vastenmielistä ja sairasta.
Eiköhän sekin tuomio kumota.
Vierailija kirjoitti:
Jännittääks tuota Esnbuskea kun on noin punaisena ja äänikin meinaa täristä?
Joo. Pelkää olevansa seuraava uhri. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama haluatteko uskoa että tappoi miehensä, mutta jo omien lasten hyväksikäyttö on tarpeeksi vastenmielistä ja sairasta.Eiköhän sekin tuomio kumota.
Sanoin jo - sairasta. Ei lisättävää.
Erikoinen nainen. Ei tuosta vain voi tietää onko syyllinen. Joka tapauksessa aivan ihme että noiden vuosien ja pyörityksen jälkeen hottis ja aivan vahvan oloinen. Monen olisi murtanut tapahtunut, oli sitten syyllinen tai ei. Erikoista.
Kylläpä Anneli puhuu ympäripyöreästi. Toistelee samoja lauseita, joita keskustelupalstoilla vilisee. Aivan kuin hän olisi joku ulkopuolinen kannanottaja, eikä henkilö, joka kaiken tuon on kokenut.
Toi enbuske taitaa parhaillaan haudata itsensä elävältä. Kaikki noloimmat mokat ja posket punaisina "mä olisin kyl tehnyt silleen" ja "kaikki kyl tekis tälleen" ja "kyl mä oisin et suatana jos mä olisin tolleen"..
Jännittääks tuota Esnbuskea kun on noin punaisena ja äänikin meinaa täristä?