Mitä mieltä olette uudesta ä-pakkauksesta?
Kommentit (59)
haalarikin on ihan hieno, viime vuotisesta en olisi niin paljon tykännyt. Kestovaipat ovat meidän perheeseen kyllä aivan turhia, joten niitä minun mielestäni ei olisi tarvinnut olla ja ihmetytti se vesipullonkin puuttuminen, imetysvastaista mukamas jos vesipullo olis mukana ollu. kaikin puolin tyytyväisiä täällä ollaan.
vauva06 rv11+1
ne vaatteitten koot on aika pettymys.. 60cm eniten ja ne kestovaipat ei meil tuu käyttöön.
ikävää myös et jää tuttipullo pois. se kun mun mielest oli tosi kätevän
kokoinen...
tuntuu siltä et vaate koot vaan pienenee.
ne väri jutut on kans poikamaisia. ikävää ku värejä olis myös muita ku se vaalean sininen.
mul ekasta oli sinivoittoinen -99 ja nyt taas.
olis kiva ku sais itse päättää ottaako kesto vaipal vai ei.
voiko olla totta että ei yhtään 70cm podya tai paitaa???
Poikavärinen oli kyllä, vaikken niin kauheesti poikien ja tyttöjen värejä erottelekaan. Itse inhoan vaaleansinistä! Onneksi siinä oli myös nätin keltaisia. No tuleehan sitä kuitenkin osteltua ja ommeltua oman maun mukaisia asuja lisäksi, niin ehkä nuo siniset kestää;). Kestovaippa on mun mielestä huippuhieno juttu.
t.nau
Tykkään, vaikka haalari ja makuupussi ensin pistääkin silmään. Sisävaatteet kauniita, ihanin on se keltanen,jossa kirahvi :)
Meillä on ne ä-pakkauksen vaatteet, joista en niin kauheasti
tykkää, ollut aina yöpuku käytössä :). Säästyy siinäkin vähän,
kun ei tartte yöpukuja ostaa :)
Kestovaippa hieno juttu, toivottavasti ihmiset edes kokeilisi, ennen
kuin tuomitsee sen turhaksi.
---Vesikirppu rv30
meillä on jääny nuo 60-senttiset pieneksi aina n. kuukauden ikäisellä.. No, onneksi niitä isompia on ennestään. Ja mistäs sen tietää, jos kolmas lapsi oiskin pienempi.... Kuvia en vielä nähnyt, kun näyttää olevan ruuhkaa ;D jostain syystä tuolla sivuilla ja lataa tosi hitaasti kuvat näkyviin....
Ite oon ajatellu säästää jokaiselle lapselle nuo omat pakkauksensa vaatteet ja muut, niin siksi kyllä otan kolmannenkin pakkauksen, kunhan se on ajankohtaista.. Oli värit mitkä vaan! :)
.. onneks sain tuon viime vuoden paketin. Ei kyllä yhtään innosta nuo mintut ja vaaleen siniset vaatteet. Mikä siinä on että vauvaoille aina halutaan tunkea pastelli sävyjä? eikö vois olla ihan oikeita ja puhtaita perusvärejä. sininen ja punainen ja vihreä...
Tosin olisin kyllä halunnut tuon kestovaipan ja infon mutta senverran voin nähdä vaivaa että haen itse tiedot netistä ja ostan vaikka kirpparilta tai tilaan ihan suomessa valmistetun kestovaipan...
Kylläpä tuli valitettua. Eihän tietty sais valittaa kun ylipäänsä suomessa niin hienosti asiat on että tälläistä tarjotaan, mutta mutta...
Muutama kivakin kuvio ja vaate oli mukana esim se kietasu body. se vaikuttu tosi söötiltä.=D ja sitähän ei oo mukana muistaakseni 2005 paketissa. joten on sitä siellä jotain mistä kadehtia... =)
Ois kiva kurkistaa ihan vaan huvikseen - ja sitten tietysti harmitella kun ei saa sitä pakkausta. Ruoho aina vihreämpää... :-)
L.a. jo ensi viikolla, joten olen tietenkin saanut jo pakkauksen viime vuoden mallia
...kuin viimevuotinen. Haalari parempi. Tosin poikavärejä, mutta kyllä tytöllekkin voi pistää. Itsellä toinen tulossa ja pakkauksen aion ottaa myös tällä kertaa. Esikoisella (tyttö) oli vm. 2001 pakkaus jossa vihreä nallekuviohaalari. Ja vaikka sekin ehkä enemmän poikien väriä, tuli sitä kuitekinkin käytettyä. Kestovaipat kyllä jäänee käyttämättä!
T:Teippi rv 13+5
nyt näin paremmin kuvat ja vaatteet on kivoja mut ne koot edelleen harmittaa..
haalarissa ne vetoketjut on kyl hyvät.
voisin silti ottaa 2005 pakkauksen mut ei onnistu ku la on vasta lokakuus.
huh huh ku tulikin valitettua kun kuitenkin on kivaa et saa edes jotain.
nyt vaan toivotaan et tulis poika :)
Kelan sivuilta löytyy kuvat uudesta pakkauksesta. Taitaa olla aikamoinen ruuhka vaan sivuilla ja ainakaan minulla ei kuvat näy.
Mutta jos osaa lukea sivun lähdekoodia, pystyy nuo kuvien urlit sieltä noukkimaan. Esim. haalarin kuva löytyy seuraavan urlin takaa: http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/alias/11656_02i/$File/11656_02i…
oon yrittäny. miten ne sivujen lähdekoodit luetaan, mistä, tai miten saan noi urlit näkyviin?
Tällanen linkki mulla toimii.
http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/alias/11656_01i/$File/11656_01i…
pystyisitkö muistakin laittamaan nuo linkit? mä en kans saa niitä kuvia muuten näkyviin.
avaa ensin tuon linkin, ja vaihtaa sitten 01 tai 02 tilalle 03 niin näkee makuupussin. Varmaan menee ihan numerojärjestyksessä...
Perusvärit olisi parempia, joku kertoi että haalarissa olisi jotain ankanpojan kuvia mutta tuo keltainen leopardikuvio vaaleansinisellä ei oikein lämmittänyt!!! Mutta olihan siellä paljon muunkin kokoisia kuin 60cm vaatteita.
en tiedä kumpi on tulossa mutta otan silti.käyhän tuo tytöllekkinhyvin ja ostaa lisäksi vaaleanpunaisia jos tyttö tulee.oma lempiväri on vaaleansininen.Olipa paljon kauniita vaatteita.Hyvä et on koko 60 suurinosa kun sit sopii aikasemmin.Minusta ei näyttänyt että kestovaipan takia olisi muut vaatteet vähentyny.tosi hyvä pakki..täytyy saada.
Tässä aluksi nyt kuva koko setistä:
http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/alias/11656_01i/$File/11656_01i…
ja aikas ihanilta tuntui liki kaikki tuotteet. Mietin, et jos joku liian tyttömäinen tai poikamainen, niin voihan ompelutaitonen ommella jotain tyttömäistä esim. sinisiin collegehousuihin vaaleenpunaset adidasraidat tms.... Tai keltaseen jotain vihreetä/sinistä... mut yllättävän moni sopii musta sekä että. Sininenhän sopii useimpien mielestä myös tytöille, mut vaaleenpunaset ja keltaset on mun mielestä vaikee sovittaa pojalle... Ne 05 keltaset sopi hyvin sekä tytölle että pojalle, kun ei ollu niin pastelleja.
Jännittää, kumpi pakkaus mulle tulee.
Summersnow
aika paljon " poika" -värejä mut tosi söpöjä vaatteita. varsinkin housut mis on se kyttäävä kirahvi. =)
m_s ja neitinen rv 27+