ILMO, miksi en saanut vastauksia..?
Käyn läpi taannoin tekemääni ilmoitusta, ja pyydän lukijoiden apua sen analysointiin.
Moderattoreille ja muillekin tiedoksi että tämä ei ole seuranhakuilmoitus, vaan keskustelua sellaisesta.
Muutamia kysymyksiä on herännyt; Mitä tein väärin ? mikä tämänkaltaisessa ilmossa oli väärin
KUN EI TULLUT YHTÄÄN VASTAUSTA !
Saattaa olla että tästä tekstistä tuli ihan liian pitkä, tai joku muu syy. Pyydän Sinua siellä näyttösi takana lukemaan alla olevat rivit, ja kertomaan ”missä mättää”, tai paremminkin minkä voisi tehdä paremmin.
Mennäänpä sitten asiaan, se ilmo alkoi näin:
Pulskan naisen kaipuu
Haluan tutustua Pulskaan, pyöreään naiseen. Pidän ihan oikeasti suuremoisesta naisesta, bbw-ssbbw tyylistä. Googlaa ”Wilendorfin Venus” niin tiedät mistä puhutaan. 100 kg elämän iloa ja enemmänkin.. Mikäli et ehdi googlailla niin kyseessä on noin 10 000 vuotta vanha savipatsas, aivan ihastuttavasta naisesta. Tämä vertaus tarkoittaa että naismaku ei ole muuttunut noin 500 sukupolvessa :-) . Hakusessa on siis ”päärynäpyllyinen” tai ”rintava ja reitevä” nainen. Isolla N ällä. Ikä on vain numeroita mutta laitetaan joku haitari 30 – 50. Paikkakuntana PKS painottuen Helsinkiin.
Haluaisin pitkäaikaisen suhteen, en ehkä 24/7 suhdetta, mutta sellaisen missä tehdään asioita yhdessä. käydään syömässä, ostoksilla, niin ja kaikkea muutakin..
En vielä tunne sinua niin kerron mistä pidän ja mitä en niinkään pidä. Vastaako tämä kuvaus Sinua?
Voit olla kotiäiti, tai yksinhuoltaja, ehkä töissä, vaikkapa hoitaja tai myyjä tai joku muu. Raha, maine tai kuuluisuus ei ole tärkeää. Minulla on niitä sen verran mitä tarvitsee, ei paljon, vaan sopivasti. Arkipäivän pärjäminen ja elämän pienet ilot ovat tärkeämpiä.
Lapset ovat rikkaus, minulla ei ole lapsia mutta sinulla saa olla niitä. Yhteishuoltajuudessakaan ei ole mitään pahaa. Saatatpa olla elämän tavallisuuteen kyllästynyt rouva tai neiti, joka haluaisi joskus vähän vaihtelua.. ;) EN vielä tunne Sinua niin en tiedä missä mennään.
Pidän enemmän kotona viihtyvästä kuin vaikkapa rock henkisestä ”mimmistä”. En oikein pidä tupakoinnista ( kun olen itse onnistunut lopettamaan). Alkosta, muutama lasi silloin tällöin ei haittaa.
Osaan tehdä pieniä kotitöitä, laittaa taulun seinään, tehdä pieniä korjauksia ja pientä remonttia. Tarvittaessa keskustalla kaikenlaisista asioista maan ja taivaan välillä. Kuunnella ja olla kiinnostunut tekemistäsi.
Tykkäisitkö mukavista viesteistä päivän mittaan (?) Läsnäolosta (?) Välittämisestä (?)
Jatkuu.....
Kommentit (43)
Olen itse BBW ja kyllä minuun kolahti tuo alkuperäinen ilmoitus! Vastaisin siihen, jos olisin vapaa.
YAN*** kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Yandex on ryssien spämmipalvelu.
MIten toi tähän keskusteluun liittyy ??
Katso aloittajan nimimerkki.
MIten toi tähän keskusteluun liittyy ??