Mikä kynsilakan väri on wt?
Sormen kynsistä kyse.
Mikä väri on tyylikäs väri työelämässä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Valkonen.
Siis wt-väri.
Musta on wt. Ja kaikki riemunkirjavat rakennekynsihässäkät.
Vierailija kirjoitti:
Valkonen.
Tyylikäs vai wt?
Wt = white trash, yleensä kuvaa hieman tyylitöntä tyyliä.
Siis ihan tavalliset, omat kynnet, lyhyehköt. En tiedä mitään kynsilakkaetiketistä ja olen menossa uuteen työpaikkaan toimistotyöhön. Millaisen lakan valitsen? Haluan tehdä hyvän vaikutuksen. Ei ole ollenkaan koulutustani vastaava työ. ap
Mikä tahansa lohkeillut ja kulunut väri on wt mutta varsinkin musta lakka. Ranskalainen manikyyri töihin on niiiin posh.
Olen oppinut, että varpaankynnet lakataan vahvalla punaisella, aina.
Onko se tyyliä vai wt?
Minulla on kotona syvänsinistä, punaista, aprikoosia, väritöntä ja hennon vaaleanpunaista läpikuultavaa. Minkä valitsen? ap
Ole reilusti vain wt, äläkä kysele. Kukaan ei pidä teeskentelevistä, huonon itsetunnon omaavista kyttääjistä ja arvottajista.
Rakennekynnet ovat niin mauttomat.
Kiillota ne kynnet ja puhdista kynnenaluset.
WT on ainastaan rumasti lohkeillut lakka, värille ihan sama.
Eniten wt kynsien saralla tällä hetkellä on feikki: tekokynnet, rakennekynnet jne. Trendikkäitä tyylejä tällä hetkellä on monia, mutta jos arveluttaa ni nude ja ranskis on 👌
Tällä hetkellä in:
- keltainen
- metalli
- värilliset tipit, myös värilliset alaosat (siis kynsinauhan juuressa)
- kiiltävät ja kimmeltävät lakat
- sininen
- eri väriset kynnet
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kotona syvänsinistä, punaista, aprikoosia, väritöntä ja hennon vaaleanpunaista läpikuultavaa. Minkä valitsen? ap
Sininen on näistä wt, heitä menemään. Muut ovat ihan ok.
Mielestäni tyylittömin väri on sininen ja vielä sellaneinen kiiltävän helmiäinen väri. Hyh :D
Sininen! Plus kaikki pinkkiglitter-tyyliset tekokynnet.
No niin, sinistä en laita. Taidan laittaa sen hennon vaaleanpunaisen läpikuultavan. Tein jo tosi tarkan manikyyrin ja kynnet odottavat lakkaa. Kiitos vastaajille. Olisin saattanut ilman teitä vaikka valita tuon sinisen (!!). ap
Vierailija kirjoitti:
Väritön tai hennon vaaleanpunainen (jos on sellainen läpikuultava eikä mikään pinkki) on varmoja valintoja tilanteeseen kuin tilanteeseen. Töihin en laittaisi lainkaan noita muita, paitis jos olisin rokkibaarin tarjoilija, niin sitten voisin laittaa.
Valitse se väritön. Tai korkeintaan hennon vaaleanpunainen. Oikeastaan, ei sinun tarvitse laittaa lakkaa ollenkaan, putsaat vain kynnenaluset jne.
Valkonen.