Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kukaan mies rakastu minuun? He valitsevat aina toisen.

Vierailija
10.07.2016 |

Miehet sanovat, että olen kaunis, älykäs, hauska, seksikäs, hyvää seuraa ja hyvä sängyssä. Lyhyttä tapailua ja sitten tuleekin jo joku toinen, joka saa ne tunteet. Mikä mussa on vikana? Luulin avioeroni jälkeen, että olisi helppoa löytää uusi, kun kiinnostusta riitti kuitenkin. Jäänköhän mä loppuiäkseni yksin?

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut näille miehille se oikea, vaikka ulkonäkö toki riittikin. Siksi seksi kelpasi, mutta vakituiselta kumppanilta halusivat ominaisuuksia, joita sinulla ei ole. Yksinkertaista, mutta näin ne suhteet vaan menee, vaikka olisi kuinka huomiotaherättävän kaunis....

En jaksa uskoa, että kyse on valituista ominaisuuksista. Ei niillä ole niin väliä sitten, kun tunne on oikea.

Ap

Vierailija
102/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tunne syntyy? Siinä se mysteeri. Kyllä siihen vaaditaan ne oikeat ominaisuudet jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut näille miehille se oikea, vaikka ulkonäkö toki riittikin. Siksi seksi kelpasi, mutta vakituiselta kumppanilta halusivat ominaisuuksia, joita sinulla ei ole. Yksinkertaista, mutta näin ne suhteet vaan menee, vaikka olisi kuinka huomiotaherättävän kaunis....

En jaksa uskoa, että kyse on valituista ominaisuuksista. Ei niillä ole niin väliä sitten, kun tunne on oikea.

Ap

Siis mitä? Juuri naisen valituilla ominaisuuksilla on väliä, enemmän kuin annetuilla, vaikka niilläkin tietysti on väliä. Etenkin jos on yli 30.

-M38

Vierailija
104/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä? Juuri naisen valituilla ominaisuuksilla on väliä, enemmän kuin annetuilla, vaikka niilläkin tietysti on väliä. Etenkin jos on yli 30.

-M38

Lähtökohtaisesti kyllä. Mutta kriteerit voivat olla kunnossa ja silti tunnetta ei synny. Puolin ja toisin.

Ap

Vierailija
105/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
106/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri itsekin pohtinut samoja asioita kuin AP ja 77. Nyt siis ollut parisuhteessa vuosia, mutta ilman seksiä ajautumassa mieron tielle kenties.

Siksi kai menneet miessuhteet tulleet mieleen.

Siis viimeksi sinkkuna  (noin 33v+/-) mulle kävi myös noin. Tapailin paljon miehiä, suurin osa kerran, ilman seksiä. Sitten oli näitä, joiden kanssa oli seksiä ja enemmänkin tapaamisia. Kun mulla heräsi tunteita, niin eikös käynyt niin, että mies olikin sitten jo tavannut jonkun toisen; nopein oli jo mennyt kihloihinkin (varmasti oltiin tämän miehen kuvioissa yhtäaikaa).

Yksi mies oli ollut jopa pari vuotta selibaatissa, mutta "tavattuaan minut huomasikin haluavansa parisuhteen"; ei kuitenkaan kanssani.

Eli mulla näytti olevan miehille arvoa ainoastaan katalyyttinä ja heidän seksielämänsä boostaajana. Osa ihmetteli jopa ääneen, että kuinka tämmöinen nainen oli kiinnostunut. (En ole mikään kaunotar, seksikäs tai mitään muutakaan, mikä selittäisi, miksi kiinnostukseni boostasi heitä).

Vierailija
107/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö itse itsestäsi? Voi olla hirveän herttainen ja kaunis ihminen, mutta jos ei ole itsevarmuutta ja tervettä itserakkautta, se näkyy ja tuntuu. Itse koen toisinaan oloni vaikeaksi sellaisten ihmisten seurassa. He ovat hetken mukavaa seuraa tai kivoja tuttuina/harrastuskavereina jne. mutta ystävinä luulisin, että aika rankkoja. JOs siis ystävän täytyy muistuttaa koko ajan, että olet ihana ja kaunis, tosi hyvä ystävä ja viehättävä jne. ja kyllä se mieskin löytyy. Sen asenteen ja tunteen haistaa, tuntee ja se ei ole mukavaa. Etsi ihanuus itsestäsi. Se viihtyvyys sen hetkisessä elämässäsi. VAikka se ei olekaan sitä, mitä haluat loppuelämältäsi. Koeta viihtyä ja rakastaa itseäsi. Se näkyy ja toimii hyvänä mainoksena ja magneettina. Se, että et tarvitse ketään ollaksesi onnellinen tai tekemään sinun onneasi, on aika olennainen osa. Tee se itse. 

No jaa. Itse olen keskittynyt treenaamiseen ja muutenkin omaan hyvinvointiini ja päättänyt unohtaa miehet ihan kokonaan ja olen oikeasti tyytyväisempi kuin koskaan. Eipä noita miehiä silti ole tarvinnut hätistellä pois eli ainakin mun kohdalla tuo teoriasi kyllä kusee.

Tai ehkä olet vaan mennyt toiseen ääripäähän eli sinusta huomaa sen, että et  enää kaipaa miestä ollenkaan?

Vierailija
108/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no suomimiehet pitää aika usein sellasista heikoista rumista nyhveröistä eli jos et ole sellainen, niin saatat pelottaa miehiä.katsele vähän tasokkaampia jotka ei itke heti jos nainen on näyttävä.siis ainakin itselläni on kokemusta miehistä, jotka ei vaan kestä fiksua sekä näyttävää ja vielä hyvän itsetunnon omaavaa naista.musta tuntuu että katselet ihan vääränlaisia miehiä, semmosia maalaisnössyköitä.kyllä semmosii on tullu nähtyy ja ne nyt kavahtaa kaikkia naisia.eli siis voisko olla että ne vaihtaa sut johonkin helpompaan ,jossa ei ole mitään pelättävää eikä mitään vastusta?

No on musta joskus jotkut miehet sanoneet, että mä voin olla vaarallinen nainen. Mikä on ihan höpöä. Itsevarmimmat pitää mua hauskana ja älykkäänä. Ja kaikki kuumana. Mutta silläkään yhdistelmällä en ole saanut pysyvää.

Ap

Mikä sun taloudellinen tilanne on? Koulutus ja työ? Missä asut? Esimerkiksi Helsingissä löytyy haluavalle kauniita sinkkuja maistereita, joilla on mallin ulkonäkö, Bemari, omistusasunto ja tyylitajua. Jostain Tinderistäkö bongaat näitä miehiä ja he tapailee sua kuvien perusteella? Sitten tosi paikan tullen varakkaille komeille miehille löytyy kuitenkin "ne oikeat" kavereiden häistä, golf-kentältä ym.

Vierailija
109/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no suomimiehet pitää aika usein sellasista heikoista rumista nyhveröistä eli jos et ole sellainen, niin saatat pelottaa miehiä.katsele vähän tasokkaampia jotka ei itke heti jos nainen on näyttävä.siis ainakin itselläni on kokemusta miehistä, jotka ei vaan kestä fiksua sekä näyttävää ja vielä hyvän itsetunnon omaavaa naista.musta tuntuu että katselet ihan vääränlaisia miehiä, semmosia maalaisnössyköitä.kyllä semmosii on tullu nähtyy ja ne nyt kavahtaa kaikkia naisia.eli siis voisko olla että ne vaihtaa sut johonkin helpompaan ,jossa ei ole mitään pelättävää eikä mitään vastusta?

No on musta joskus jotkut miehet sanoneet, että mä voin olla vaarallinen nainen. Mikä on ihan höpöä. Itsevarmimmat pitää mua hauskana ja älykkäänä. Ja kaikki kuumana. Mutta silläkään yhdistelmällä en ole saanut pysyvää.

Ap

Mikä sun taloudellinen tilanne on? Koulutus ja työ? Missä asut? Esimerkiksi Helsingissä löytyy haluavalle kauniita sinkkuja maistereita, joilla on mallin ulkonäkö, Bemari, omistusasunto ja tyylitajua. Jostain Tinderistäkö bongaat näitä miehiä ja he tapailee sua kuvien perusteella? Sitten tosi paikan tullen varakkaille komeille miehille löytyy kuitenkin "ne oikeat" kavereiden häistä, golf-kentältä ym.

Ihan hyvä tilanne mulla on. En tarvitse miestä muuhun kuin rakastajaksi ja parhaaksi kaveriksi.

Ap

Vierailija
110/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Helsingissä löytyy haluavalle kauniita sinkkuja maistereita, joilla on mallin ulkonäkö, Bemari, omistusasunto ja tyylitajua.

"haluavalle"

Vierailija
111/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä ketjuja joihin palstamammat tulee innoissaan sanomaan, että ap ei ole kaunis, ei hyvä sängyssä, ei hyvä keskustelemaan jne. jne. Niin ennalta-arvattavaa.

Vierailija
112/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
113/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
114/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko ap rakastua playereihin? Kun saavat sinut viimeinkin pauloihinsa, kyllästyvät. 

Vierailija
115/123 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa juttua, nyt olen jo tosin lähes 10 vuotta sitten jättänyt kokonaan parisuhteen tavoittelun pois ohjelmasta ja oppinut elämään yksin.

Mutta olin aikoinaan sellainen jonka perään katsottiin, jota tultiin iskemään, jonka saamiseksi oltiin valmiita näkemään vaivaakin. Suurin osa niistä jotka minua lähestyivät olivat komeita, pitkiä, treenattuja ns. alfamiestyyppejä, ei parisuhdemateriaalia. Itse olisin kaivannut vaikka älykästä ja kilttiä tietokonenörttiä, mutta sellaiset tuntuivat suorastaan pelkäävän minua, silti vaikka olisin itse ollut aloitteellinen osapuoli - tai ehkä erityisesti juuri silloin. 

Omassa tapauksessani oivalsin lopulta syyn. Minä olen vaan aika erilainen luonne kuin naiset ja ihmiset keskimäärin, erikoinen persoona. Olen sarkastisella tavalla älykäs, tavallaan karski ja äijämäinen henkisesti vaikka ulkoisesti erittäin naisellinen, ja hyvin tosikko ja introvertti. Eivät miehet yleensä halua kaltaisiani vaan iloisen, sosiaalisen naisen, joka vielä mielellään jotenkin "tarvitsee" heitä, tai edes teeskentelee tarvitsevansa. Minä sitten päätin mieluummin olla yksin kuin alkaa näytellä muuta kuin olen miehen saadakseni. Nyt ikää 42 ja tyytyväinen vanhapiika ;)

Vierailija
116/123 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko ap rakastua playereihin? Kun saavat sinut viimeinkin pauloihinsa, kyllästyvät. 

En mä ihan rakastumaan ole päässyt, mutta olisin voinut rakastua, mikäli juttu olisi jatkunut.

Voi olla, vaikka miehet on vakuuttaneet olevansa ihan muuta. Niin kai ne aina. Viimeisin ihastus ihastui kyllä pian mun jälkeeni uuteen ja oli kovin pahoillaan, kun jutusta ei tullutkaan mitään.

Ap

Vierailija
117/123 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän samaa juttua, nyt olen jo tosin lähes 10 vuotta sitten jättänyt kokonaan parisuhteen tavoittelun pois ohjelmasta ja oppinut elämään yksin.

Mutta olin aikoinaan sellainen jonka perään katsottiin, jota tultiin iskemään, jonka saamiseksi oltiin valmiita näkemään vaivaakin. Suurin osa niistä jotka minua lähestyivät olivat komeita, pitkiä, treenattuja ns. alfamiestyyppejä, ei parisuhdemateriaalia. Itse olisin kaivannut vaikka älykästä ja kilttiä tietokonenörttiä, mutta sellaiset tuntuivat suorastaan pelkäävän minua, silti vaikka olisin itse ollut aloitteellinen osapuoli - tai ehkä erityisesti juuri silloin. 

Omassa tapauksessani oivalsin lopulta syyn. Minä olen vaan aika erilainen luonne kuin naiset ja ihmiset keskimäärin, erikoinen persoona. Olen sarkastisella tavalla älykäs, tavallaan karski ja äijämäinen henkisesti vaikka ulkoisesti erittäin naisellinen, ja hyvin tosikko ja introvertti. Eivät miehet yleensä halua kaltaisiani vaan iloisen, sosiaalisen naisen, joka vielä mielellään jotenkin "tarvitsee" heitä, tai edes teeskentelee tarvitsevansa. Minä sitten päätin mieluummin olla yksin kuin alkaa näytellä muuta kuin olen miehen saadakseni. Nyt ikää 42 ja tyytyväinen vanhapiika ;)

No mä en ole yhtään tosikko enkä introvertti ja mies saa tuntea olevansa mies mun rinnallani.

Ap

Vierailija
118/123 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä tutustut näihin miehiin? Millaisiin naisiin he ovat sitten sinun jälkeesi sitoutuneet, ihan erilaisiinko kuin sinä vai onko mitään yhdistävää piirrettä?

Vierailija
119/123 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kristillisessä uskossa, vaan torjut Jeesusta, lakkaa torjumasta Häntä, niin saat miehen, joka rakastaa sinua.

Jeesus on Jumalan Poika, joka syntyi ihmiseksi, sovitti syntimme Golgatan ristillä ja nousi kuolleista!

Vierailija
120/123 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, missä tutustut näihin miehiin? Millaisiin naisiin he ovat sitten sinun jälkeesi sitoutuneet, ihan erilaisiinko kuin sinä vai onko mitään yhdistävää piirrettä?

Yksi ei halunnut sitoutua eikä ole sitoutunut minun jälkeenikään. Yksi jatkaa tietääkseni deittailua, ei ole kai löytänyt naista. Kolmas löysi heti jälkeeni ihastuksen, mutta nainen ei halua sitoutua häneen. Jos hän totta mulle puhui.

Ap