Miksei kukaan mies rakastu minuun? He valitsevat aina toisen.
Miehet sanovat, että olen kaunis, älykäs, hauska, seksikäs, hyvää seuraa ja hyvä sängyssä. Lyhyttä tapailua ja sitten tuleekin jo joku toinen, joka saa ne tunteet. Mikä mussa on vikana? Luulin avioeroni jälkeen, että olisi helppoa löytää uusi, kun kiinnostusta riitti kuitenkin. Jäänköhän mä loppuiäkseni yksin?
Kommentit (123)
Tuskin jäät, mutta sait edes josku olla jonkun kanssa yhdessä.
Ikisinkkumies
Ota vuoronumero ja mene jonon perälle.
Ota joku epätoivonen beta biib et pääse eroon millään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
41
Ap
Ikäisesi miehet luultavasti haluavat vielä lapsia, joten sinun pitää olla valmis pyöräyttämään vielä yksi pulla tai korvata puute jotenkin muuten, esim. toimimalla äitipuolena. Jos meinaat löytää lapsettoman ikäisesi sinkkumiehen niin onnea matkaan. Kannattaa katsella ehkä hieman vanhempia miehiä.
No miehet nyt sanovat kaikenlaista.
Et ole kaunis ja et ole tarpeeksi itsevarma. Sinulla ei ole paljon ottajia kerralla? Silloin olet liian helppo eikä sinusta tarvitse kilpailla.
Tykkäätkö itse itsestäsi? Voi olla hirveän herttainen ja kaunis ihminen, mutta jos ei ole itsevarmuutta ja tervettä itserakkautta, se näkyy ja tuntuu. Itse koen toisinaan oloni vaikeaksi sellaisten ihmisten seurassa. He ovat hetken mukavaa seuraa tai kivoja tuttuina/harrastuskavereina jne. mutta ystävinä luulisin, että aika rankkoja. JOs siis ystävän täytyy muistuttaa koko ajan, että olet ihana ja kaunis, tosi hyvä ystävä ja viehättävä jne. ja kyllä se mieskin löytyy. Sen asenteen ja tunteen haistaa, tuntee ja se ei ole mukavaa. Etsi ihanuus itsestäsi. Se viihtyvyys sen hetkisessä elämässäsi. VAikka se ei olekaan sitä, mitä haluat loppuelämältäsi. Koeta viihtyä ja rakastaa itseäsi. Se näkyy ja toimii hyvänä mainoksena ja magneettina. Se, että et tarvitse ketään ollaksesi onnellinen tai tekemään sinun onneasi, on aika olennainen osa. Tee se itse.
Vierailija kirjoitti:
Ota joku epätoivonen beta biib et pääse eroon millään.
No olen juuri tuollainen epätöivoinen mutta jos Ap on liian hyvä mulle, niin siinä käy just noin kun Ap: aloituksessa. , Tapailen aikani ja katoan koska en usko Ap:n todella haluavan kaltaistani kestävään suhteeseen.
Tykkäät miesten huomiosta ja keräät sitä myös ollessasi miehesi seurassa. Mies huomaa, että olet päiväperhonen, jonka kanssa ei voisi olla luottavaisessa, uskollisessa parisuhteessa ja vaikka nauttii seurastasi ja seksistä, valitsee toisen, jonka kanssa voi olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaunis ja et ole tarpeeksi itsevarma. Sinulla ei ole paljon ottajia kerralla? Silloin olet liian helppo eikä sinusta tarvitse kilpailla.
No kyllä mä olen, huomiotaherättävän kaunis, ja siksi pyöritystä riittää. Tunteita ei vain synny.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö itse itsestäsi? Voi olla hirveän herttainen ja kaunis ihminen, mutta jos ei ole itsevarmuutta ja tervettä itserakkautta, se näkyy ja tuntuu. Itse koen toisinaan oloni vaikeaksi sellaisten ihmisten seurassa. He ovat hetken mukavaa seuraa tai kivoja tuttuina/harrastuskavereina jne. mutta ystävinä luulisin, että aika rankkoja. JOs siis ystävän täytyy muistuttaa koko ajan, että olet ihana ja kaunis, tosi hyvä ystävä ja viehättävä jne. ja kyllä se mieskin löytyy. Sen asenteen ja tunteen haistaa, tuntee ja se ei ole mukavaa. Etsi ihanuus itsestäsi. Se viihtyvyys sen hetkisessä elämässäsi. VAikka se ei olekaan sitä, mitä haluat loppuelämältäsi. Koeta viihtyä ja rakastaa itseäsi. Se näkyy ja toimii hyvänä mainoksena ja magneettina. Se, että et tarvitse ketään ollaksesi onnellinen tai tekemään sinun onneasi, on aika olennainen osa. Tee se itse.
Tässä voi piillä iso osa totuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huh, olenko kirjoittanut tämän tietämättäni?
t. samoja asioita samoilla sanoilla jatkuvasti toisille kertova
Ei se kauneus aina auta ja miehet haluaa usein tavallisen helpon naisen. Kauniin kanssa syntyy enemmän draamaa.
Et ole riittävän hyvä sängyssä. Itse miehenä en enää tässä iässä jayka pitkään naisen kanssa, jonka kanssa seksi ei ole loistavaa. Hyvää seksiä saa vain naisilta, jotka ovat sinuja itsensä kanssa. Kauneudesta ei väliä, vaikka ei siitä haittaakaan ole. M44.
Onko niin, että kukaan ei rakastu sinuun, vai onko niin että vain miehet jotka sinä kelpuuttaisit eivät rakastu sinuun?
Ootko humanisti/amispölö? Teetkö ite alotteita? Ei kai ole lapsia?