Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan mies rakastu minuun? He valitsevat aina toisen.

Vierailija
10.07.2016 |

Miehet sanovat, että olen kaunis, älykäs, hauska, seksikäs, hyvää seuraa ja hyvä sängyssä. Lyhyttä tapailua ja sitten tuleekin jo joku toinen, joka saa ne tunteet. Mikä mussa on vikana? Luulin avioeroni jälkeen, että olisi helppoa löytää uusi, kun kiinnostusta riitti kuitenkin. Jäänköhän mä loppuiäkseni yksin?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta. 

Näin meillä Babyloniassa. 

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa. 

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Vierailija
62/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa välittämästä koko asiasta niin joskus se rakastuminen tapahtuu.

tuo negaatio vetää negaatiota puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tähän kysymykseen ei ole vastausta. Ei ainakaan yhtä vastausta. Ketjussa on esitetty useita vastaus-vaihtoehtoja mutta jos mikään niistä ei tunnu sinusta täysin oikealta, voi olla että on pakko myöntää ettei tiedä miksi.

Voi olla liian rankkaa kysyä miksi, miksi, miksi. Ehkä kannattaa vapauttaa itsensä siitä kysymyksestä ja alkaa keskittyä johonkin muuhun. On varmaan myös mietittävä jaksaako aloittaa suhteita uudestaan ja uudestaan. Vai pitäisikö sittenkin tyytyä vähempään, johonkin miedompaan, perushyvään kumppanuuteen?

Vierailija
64/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet noin surullinen...mene lääkäriin hyvä ystävä.

Vierailija
65/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa pohtimasta koko asiaa kirjoitti:

lakkaa välittämästä koko asiasta niin joskus se rakastuminen tapahtuu.

tuo negaatio vetää negaatiota puoleensa.

Kuinkahan se tehdään? Mä olisin nyt niin valmis suhteeseen ja ne pari ihanaa on tulleet vastaan. Ja menneet...

Ap

Vierailija
66/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tähän kysymykseen ei ole vastausta. Ei ainakaan yhtä vastausta. Ketjussa on esitetty useita vastaus-vaihtoehtoja mutta jos mikään niistä ei tunnu sinusta täysin oikealta, voi olla että on pakko myöntää ettei tiedä miksi.

Voi olla liian rankkaa kysyä miksi, miksi, miksi. Ehkä kannattaa vapauttaa itsensä siitä kysymyksestä ja alkaa keskittyä johonkin muuhun. On varmaan myös mietittävä jaksaako aloittaa suhteita uudestaan ja uudestaan. Vai pitäisikö sittenkin tyytyä vähempään, johonkin miedompaan, perushyvään kumppanuuteen?

Just sitä mä en halua. Olin jo pitkässä liitossa. Nyt haluan jotain ihan itselleni. Olisin jo löytänytkin, mutta he eivät halunneet mua. Siis sitoutua.

Ap

Vierailija
67/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti olet noin surullinen...mene lääkäriin hyvä ystävä.

Tiedätkö ketään hyvännäköistä?:D

Ap

Vierailija
68/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti miehen ulkonäkö merkitsee sinulle liian paljon? Oletat että koska olet itse kaunis, sinulla on oikeus saada komea mies? Siinä olet väärässä.

Vierailija
69/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sitä mä en halua. Olin jo pitkässä liitossa. Nyt haluan jotain ihan itselleni. Olisin jo löytänytkin, mutta he eivät halunneet mua. Siis sitoutua.

Ap

Siis mitä? Haet jotain palvelupoikaa? hommaa joku nuori poika harjoittelemaan sun tyydyttämistä...

Vierailija
70/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä? Haet jotain palvelupoikaa? hommaa joku nuori poika harjoittelemaan sun tyydyttämistä...

Voi apua...

Ap

Vierailija
71/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti miehen ulkonäkö merkitsee sinulle liian paljon? Oletat että koska olet itse kaunis, sinulla on oikeus saada komea mies? Siinä olet väärässä.

Merkitsee kyllä. Mutta kun kemiat on kohdallaan, kriteerit haihtuvat. Ei kenelläkään ole mitään "oikeuksia". Ei ihmisiä saada.

Ap

Vierailija
72/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko että uhrauduit edellisessä liitossa? Haluat nyt korvauksen?

Vierailija
73/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko että uhrauduit edellisessä liitossa? Haluat nyt korvauksen?

Ei. Vanha suhde ei liity tässä mihinkään.

Ap

Vierailija
74/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. Tuollainen seksijankutus on niin pitkästyttävää. Sorry. Olla hyvä sängyssä, mitä sekin tarkoittaa. En suoraan sanoen tiedä mitään niin yksinkertaista puuhaa kuin seksi. Aivan jokainen osaa sen taidon. Eri asia on sitten, pelaavatkot ns. kemiat, onko vetovoimaa. Tai tietty nyt uteliaisuus heräsi, millaista on huono seksi?

No ei todellakaan osaa. Osa ei edes halua osata. Kun sysätään vastuu toiminnasta kokonaan toiselle, se johtaa huonoon seksiin. Ei sinulle, jos mies on hyvä, vaan hänelle, jos sinä et ole.

Toki itsellänikin on paljon parannettavaa vielä, en koe että olisin mitenkään hyvä, vaikka jotkut ovat halunneet aina uudestaan.

Vierailija
75/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten nämä miehet ovat selittäneet sulle häipymisensä kuvioista tai sen etteivät olekaan kiinnostuneet suhteesta (vaikka seksisuhdetta olisivatkin valmiita jatkamaan). Vai ovatko vain nolosti lakanneet pitämästä yhteytttä?

Mulla on sama ongelma, miehet ihastuvat ensin mutta vakiintuvat kuitenkin jonkun toisen kanssa. Syitä on ollut kaikenlaisia, yleensä väittäneet etteivät halua suhdetta mutta kohta kuitenkin olleet varattuja. En tiedä pitäisikö sitten muka teeskennelllä aluksi että ottaa ihan kevyesti - vaikka olisikin tunteita - niin eivät nämä miesraukat pelästy. Mutta kuka tässä iässä jaksaa enää jotain pelejä?

Vierailija
76/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan miehistä ole kertonut miksi ei ole halukas sitoutumaan sinuun?

Vierailija
77/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan miehistä ole kertonut miksi ei ole halukas sitoutumaan sinuun?

Ohis, mutta miehet eivät tosiaankaan kerro tarkkoja syitä. Eivät vapaaehtoisesti, eivät edes kysyttäessä. Myöhemmin saa lukea miten mies onkin parin kk päästä rakastuneena & sitoutunut uuteen naiseen. Jotkut ovat olleet tuollaisten jälkeen toki yksin sinkkuinakin.

Vierailija
78/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko skitso? Se karkoittaa miehiä tehokkaasti.

Vierailija
79/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin liian "jätkämäinen" tai tavallaan liiankin rento? Monet miehet haluavat kuitenkin jonkun kiltin pikku mussukan, josta ei ole mihinkään edes sängyssä. En tajua miksi näin on, sillä sinä kuulostat hyvältä tyypiltä. Ehkä olet liian samanlainen kuin miehet?

Vierailija
80/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta loppujen lopuksi kovin kivalta ihmiseltä.On oikeasti olemassa sellaisia ihmisiä,joiden lähellä on vaan pirun hyvä olla.Sun miehet lähtee niiden matkaan ja jää sille tielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi