Miksei kukaan mies rakastu minuun? He valitsevat aina toisen.
Miehet sanovat, että olen kaunis, älykäs, hauska, seksikäs, hyvää seuraa ja hyvä sängyssä. Lyhyttä tapailua ja sitten tuleekin jo joku toinen, joka saa ne tunteet. Mikä mussa on vikana? Luulin avioeroni jälkeen, että olisi helppoa löytää uusi, kun kiinnostusta riitti kuitenkin. Jäänköhän mä loppuiäkseni yksin?
Kommentit (123)
Tällaiseen on hyvin vaikeaa ottaa kantaa, vaikka olet antanut hyvän kuvauksen tilanteesta näiden viestien välityksellä. Oma kiinnostukseni loppuisi kokonaan (tai ainakin hiipuisi) esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
• Naisella on paljon miespuolisia ystäviä, joita hän tapailee kahden kesken.
• Nainen pitää liian paljon juhlimisesta ja juomisesta.
• Nainen ei ole tarpeeksi hyvä keskustelija. Lisäksi kiroilu on suuri miinus.
Nämä tulivat ensimmäisinä mieleeni. Kuinka monesta miehestä muuten on kysymys?
Miehet on olleet sitä mieltä ettei teillä ole yhteistä tulevaisuutta. Ei sotä voi aina selittää miksi, eikä ne ole halunneet loukata sinua kertomalla miksi eivät pidä sinusta.
Montako näitä tapauksia on ollut? Toisi vähän perspektiiviä. Et voi (vielä) sanoa että kukaan mies ei ikinä rakastuisi juuri sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin liian "jätkämäinen" tai tavallaan liiankin rento? Monet miehet haluavat kuitenkin jonkun kiltin pikku mussukan, josta ei ole mihinkään edes sängyssä. En tajua miksi näin on, sillä sinä kuulostat hyvältä tyypiltä. Ehkä olet liian samanlainen kuin miehet?
En:) Mä olen tosi naisellinen nainen.
Ap
Jos et ole aiemmin seurustellu, niin miehet pelkäävät sitä, että se parisuhde menis sit harjoittelussa ja eivät halua itse sitä enää kokea.
Sinussa ei ole mitään substanssia sen kauneuden ja seksin jälkeen. Ei se pitkälle kanna.
Hieman outoa, kun kaunis nainen ei saa vastakaikua. Kyllä minua kiinnostaisi oma kulta...
T. Lonely man 40
no suomimiehet pitää aika usein sellasista heikoista rumista nyhveröistä eli jos et ole sellainen, niin saatat pelottaa miehiä.katsele vähän tasokkaampia jotka ei itke heti jos nainen on näyttävä.siis ainakin itselläni on kokemusta miehistä, jotka ei vaan kestä fiksua sekä näyttävää ja vielä hyvän itsetunnon omaavaa naista.musta tuntuu että katselet ihan vääränlaisia miehiä, semmosia maalaisnössyköitä.kyllä semmosii on tullu nähtyy ja ne nyt kavahtaa kaikkia naisia.eli siis voisko olla että ne vaihtaa sut johonkin helpompaan ,jossa ei ole mitään pelättävää eikä mitään vastusta?
Vierailija kirjoitti:
no suomimiehet pitää aika usein sellasista heikoista rumista nyhveröistä eli jos et ole sellainen, niin saatat pelottaa miehiä.katsele vähän tasokkaampia jotka ei itke heti jos nainen on näyttävä.siis ainakin itselläni on kokemusta miehistä, jotka ei vaan kestä fiksua sekä näyttävää ja vielä hyvän itsetunnon omaavaa naista.musta tuntuu että katselet ihan vääränlaisia miehiä, semmosia maalaisnössyköitä.kyllä semmosii on tullu nähtyy ja ne nyt kavahtaa kaikkia naisia.eli siis voisko olla että ne vaihtaa sut johonkin helpompaan ,jossa ei ole mitään pelättävää eikä mitään vastusta?
No on musta joskus jotkut miehet sanoneet, että mä voin olla vaarallinen nainen. Mikä on ihan höpöä. Itsevarmimmat pitää mua hauskana ja älykkäänä. Ja kaikki kuumana. Mutta silläkään yhdistelmällä en ole saanut pysyvää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hieman outoa, kun kaunis nainen ei saa vastakaikua. Kyllä minua kiinnostaisi oma kulta...
T. Lonely man 40
Saan ja paljon mutta kun se ei pysy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet on olleet sitä mieltä ettei teillä ole yhteistä tulevaisuutta. Ei sotä voi aina selittää miksi, eikä ne ole halunneet loukata sinua kertomalla miksi eivät pidä sinusta.
Montako näitä tapauksia on ollut? Toisi vähän perspektiiviä. Et voi (vielä) sanoa että kukaan mies ei ikinä rakastuisi juuri sinuun.
Pari kolme, joilta olen tunteita toivonut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko skitso? Se karkoittaa miehiä tehokkaasti.
Joo olen. Eikö se olekaan hyvä asia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ap:han on myöntänyt, että on ollut paljonkin miehiä, jotka ovat olleet ihastuneita häneen, mutta se ei ole ollut molemminpuolista. Kuka tietää vaikka monikin mies olisi ollut palavasti rakastunut ap:hen.
Oletko sanonut näille miehille, että haluat suhteen? Millä tasolla keskustelut ovat liikkuneet? Kuinka pian olette puhuneet mahdollisesta tulevaisuudesta? Ovatko miehet väittäneet etteivät halua mitään vakavampaa ja sitten häipyneet?
Mistä löydät miehet? Jos netistä, niin eikö jo kirjoittelemalla selviä mitä miehet etsivät.
Et ole rakastettava? Suloinen? Lämmin?
Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi tuollainen nainen joka antaa seksiä kaikille miehille, ilman että miehet ovat edes muusta kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tason miehet ei uskalla lähestyä sua, kun ne katsoo että olet alfojen tasoa. Alfamies taas haluaa loputtomasti positiivisia ylläreitä, se on tottunut siihen, että voi olla omat lentokoneet sun muut. Se on niinkuin karkkikaupassa, että on toi ihana, mutta exällä oli kartanot, jahdit ja hienot seurapiirit.
Taso sulla on housuissas:D En usko tuollaiseen ollenkaan. Mä olen treffannut kaikenlaisia miehiä. Ihminen ratkaisee, ei status. Totta, että olen ollut monen fantasia, mutta mitä arvoa sillä on, kun mä haluan tunteita, suhteen sen ihanan miehen kanssa, enkä olla objekti.
ApMiksi niillä sun ihannemiehillä pitäisi olla yhtään sen enempää tunteita sua kohtaan, kun sulla on niitä miehiä, jotka ihastuu sinuun ja sinä et syty?
Jos sinä et pysty syttymään niistä "roikkujista", niin pitäisihän sinun ymmärtää sama toisin päin.
Ei hän, kuten muutkaan AV-mammat suostu ymmärtämään, eivät halua.
Et ollut näille miehille se oikea, vaikka ulkonäkö toki riittikin. Siksi seksi kelpasi, mutta vakituiselta kumppanilta halusivat ominaisuuksia, joita sinulla ei ole. Yksinkertaista, mutta näin ne suhteet vaan menee, vaikka olisi kuinka huomiotaherättävän kaunis....
Näin se valitettavasti menee. Itsekin olen rakastunut tällä hetkellä mieheen- X ja miehet- y ja- z ovat rakastuneita minuun. Ikääkin on jo yli 40 vuotta, näin se usein on.
Liian kiltti ystävällinen lapanen ja muitten vahvojen naisten jalkoihin.