Miksei kukaan mies rakastu minuun? He valitsevat aina toisen.
Miehet sanovat, että olen kaunis, älykäs, hauska, seksikäs, hyvää seuraa ja hyvä sängyssä. Lyhyttä tapailua ja sitten tuleekin jo joku toinen, joka saa ne tunteet. Mikä mussa on vikana? Luulin avioeroni jälkeen, että olisi helppoa löytää uusi, kun kiinnostusta riitti kuitenkin. Jäänköhän mä loppuiäkseni yksin?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
onkos sitä baareista napattu mukaan? lopeta tuollainen, jos ukko kehuu ensitapaamisella paljon, on motiivit selvät. koitappa tutustua ihan kunnolla johki
Ei näin. Ne miehet on nähneet ensin paljon vaivaa. Viikkoja tai kuukausia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että kukaan ei rakastu sinuun, vai onko niin että vain miehet jotka sinä kelpuuttaisit eivät rakastu sinuun?
No tavallaan. Mä en ole moneen ihastunut eroni jälkeen. Juuri ne ei mua ole halunneet. Ihan kokonaan siis. Ensin pitkä sinnikäs jahtaus. Sitten tosi ihanaa vähän aikaa. On toki niitä, jotka olisivat musta kiinnostuneita, mutta kun ne on niitä vääriä:(
ApNiin, eli käytännössä sä et riitä niille miehille jotka haluaisit ja ne miehet jotka sut haluaisi ei riitä sulle. Klassinen kohtaanto-ongelma. Samalla tavalla ne miehet jotka sua tavoittelee miettii että, "miksi en kelpaa". Ainoa ero on se, että naiset (tai no osa ainakin) miettivät seksin jälkeen kun puhelua ei kuulu, että miksi eivät kelpaa, kun taas miehet miettivät muna kädessä että miksi eivät kelpaa.
Ne miehet ei ensin "riittäneet" mulle, mutta jaksoivat väsyttää. Mä annoin mahdollisuuden niille ja mulla heräsi tunteet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että kukaan ei rakastu sinuun, vai onko niin että vain miehet jotka sinä kelpuuttaisit eivät rakastu sinuun?
No tavallaan. Mä en ole moneen ihastunut eroni jälkeen. Juuri ne ei mua ole halunneet. Ihan kokonaan siis. Ensin pitkä sinnikäs jahtaus. Sitten tosi ihanaa vähän aikaa. On toki niitä, jotka olisivat musta kiinnostuneita, mutta kun ne on niitä vääriä:(
ApMitä väärää niissä sitten on? Alkoholismi? Väkivaltaisuus?
Ei sytytä.
ApMiksei sytytä?
Eivät vedä puoleensa, ei tule kemiaa tai romanttisia tunteita.
ApSama vanha homma, naisen "Kukaan" tarkoittaa sitä yhtä komistusta, jota 50 muutakin jahtaa ja joka saa valita.
Eli turhaa lässytystä elitistiltä, joka nyt just ei saa sitä kaupan kalleinta lelua.
"Mutku mä haluun sen..."
Joo, kauheeta toi sun elämä, kun on vaan 10 miestä josta valita, yhyyy, yhyyy...
Ja miehillekö on täysin ok että kunhan joku nainen tyytyy ja valitsee vaikka kiinnostusta ei olisi nimeksikään? Eikö tunteille tarvitse vastakaikua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä väärää niissä sitten on? Alkoholismi? Väkivaltaisuus?
Ei sytytä.
ApMiksei sytytä?
Eivät vedä puoleensa, ei tule kemiaa tai romanttisia tunteita.
ApSama vanha homma, naisen "Kukaan" tarkoittaa sitä yhtä komistusta, jota 50 muutakin jahtaa ja joka saa valita.
Eli turhaa lässytystä elitistiltä, joka nyt just ei saa sitä kaupan kalleinta lelua.
"Mutku mä haluun sen..."
Joo, kauheeta toi sun elämä, kun on vaan 10 miestä josta valita, yhyyy, yhyyy...
En mä suhtaudu miehiin keräilyesineinä. Mä haluan aidon suhteen, oikean tunteen.
Ap
Jonka kykenee synnyttämään lähinnä itsevarma mies, jonka katse saa sulamaan, eikä mikään perusepävarma mies, joka elää pelossa että mokaa homman jotenkin ja siksi varoo sanojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehet luultavasti haluavat vielä lapsia, joten sinun pitää olla valmis pyöräyttämään vielä yksi pulla tai korvata puute jotenkin muuten, esim. toimimalla äitipuolena. Jos meinaat löytää lapsettoman ikäisesi sinkkumiehen niin onnea matkaan. Kannattaa katsella ehkä hieman vanhempia miehiä.
Näin juuri. Jos naista ei kiinnosta lasten tekeminen, niin paikka on jonon hännillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehet luultavasti haluavat vielä lapsia, joten sinun pitää olla valmis pyöräyttämään vielä yksi pulla tai korvata puute jotenkin muuten, esim. toimimalla äitipuolena. Jos meinaat löytää lapsettoman ikäisesi sinkkumiehen niin onnea matkaan. Kannattaa katsella ehkä hieman vanhempia miehiä.
Näin juuri. Jos naista ei kiinnosta lasten tekeminen, niin paikka on jonon hännillä.
Nämä miehet eivät ole halunneet lapsia. Mua taas ei haittaa, jos miehellä on lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se valitettavasti on vaikka haluaakin lapsia.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onkos sitä baareista napattu mukaan? lopeta tuollainen, jos ukko kehuu ensitapaamisella paljon, on motiivit selvät. koitappa tutustua ihan kunnolla johki
Ap
Siinä se ongelma piileekin. Ne näkee vaivaa, et sinä. Jospa sinä näkisit vaivaa tekenällä aloitteen, lähestymällä, tutustumalla ja ostamalla kukkia, aterioita etc. Miksi sen täydellisen miehen pitäisi yhtäkkiä ilmestyä sun ovelle ja kantaa sut alttarille? Olet hyvän näköinen ja saat huomiota sillä. Jokainen itseäänkunnioittava mies tietää ettei se kanna kahta viikkoa pidemmälle. Jos olisit itse sitä mitä niiltä miehiltä odotat?
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan liian ajettu.
Joo, näin sen täytyy olla. Onneksi tulit kertomaan tämän minulle:D :D
Ap
Vieras1000 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiinä se ongelma piileekin. Ne näkee vaivaa, et sinä. Jospa sinä näkisit vaivaa tekenällä aloitteen, lähestymällä, tutustumalla ja ostamalla kukkia, aterioita etc. Miksi sen täydellisen miehen pitäisi yhtäkkiä ilmestyä sun ovelle ja kantaa sut alttarille? Olet hyvän näköinen ja saat huomiota sillä. Jokainen itseäänkunnioittava mies tietää ettei se kanna kahta viikkoa pidemmälle. Jos olisit itse sitä mitä niiltä miehiltä odotat?
Mä pidän miestä aika hyvin...Kiinnostavaa miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole riittävän hyvä sängyssä. Itse miehenä en enää tässä iässä jayka pitkään naisen kanssa, jonka kanssa seksi ei ole loistavaa. Hyvää seksiä saa vain naisilta, jotka ovat sinuja itsensä kanssa. Kauneudesta ei väliä, vaikka ei siitä haittaakaan ole. M44.
En ole ap. Tuollainen seksijankutus on niin pitkästyttävää. Sorry. Olla hyvä sängyssä, mitä sekin tarkoittaa. En suoraan sanoen tiedä mitään niin yksinkertaista puuhaa kuin seksi. Aivan jokainen osaa sen taidon. Eri asia on sitten, pelaavatkot ns. kemiat, onko vetovoimaa. Tai tietty nyt uteliaisuus heräsi, millaista on huono seksi?
Mutta apelle sanoisin, että ota miehet rennosti. Älä odota, että treffien pitäisi johtaa uuteen tapaamiseen, vaan ole läsnä tapaamisessa. Jos jotain syttyy, sitten syttyy. Ja varmaan on, että tulee se mies, jonka kanssa kipinöi. Se voi viedä vuoden, kaksi, mutta mitä sitten. Aikaa on. Kerrot olevasi viehättävä. Se on hienoa. Lähde kauniina kesäpäivänä kaupungille tai ylipäätään ihmisten ilmoille. Nauti olemuksestasi, unelmista ja kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sanovat, että olen kaunis, älykäs, hauska, seksikäs, hyvää seuraa ja hyvä sängyssä. Lyhyttä tapailua ja sitten tuleekin jo joku toinen, joka saa ne tunteet. Mikä mussa on vikana? Luulin avioeroni jälkeen, että olisi helppoa löytää uusi, kun kiinnostusta riitti kuitenkin. Jäänköhän mä loppuiäkseni yksin?
Kierrätystuotteet eivät oikein menesty parisuhdemarkkinoilla. Keskity jakamaan. Sitten kun olet loppu, voit löytää toisen loppuun kuluneen, jonka kanssa parisuhde alkaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrätystuotteet eivät oikein menesty parisuhdemarkkinoilla. Keskity jakamaan. Sitten kun olet loppu, voit löytää toisen loppuun kuluneen, jonka kanssa parisuhde alkaa toimia.
Runkkari
Sun tason miehet ei uskalla lähestyä sua, kun ne katsoo että olet alfojen tasoa. Alfamies taas haluaa loputtomasti positiivisia ylläreitä, se on tottunut siihen, että voi olla omat lentokoneet sun muut. Se on niinkuin karkkikaupassa, että on toi ihana, mutta exällä oli kartanot, jahdit ja hienot seurapiirit.
Vierailija kirjoitti:
Sun tason miehet ei uskalla lähestyä sua, kun ne katsoo että olet alfojen tasoa. Alfamies taas haluaa loputtomasti positiivisia ylläreitä, se on tottunut siihen, että voi olla omat lentokoneet sun muut. Se on niinkuin karkkikaupassa, että on toi ihana, mutta exällä oli kartanot, jahdit ja hienot seurapiirit.
Taso sulla on housuissas:D En usko tuollaiseen ollenkaan. Mä olen treffannut kaikenlaisia miehiä. Ihminen ratkaisee, ei status. Totta, että olen ollut monen fantasia, mutta mitä arvoa sillä on, kun mä haluan tunteita, suhteen sen ihanan miehen kanssa, enkä olla objekti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taso sulla on housuissas:D En usko tuollaiseen ollenkaan. Mä olen treffannut kaikenlaisia miehiä. Ihminen ratkaisee, ei status. Totta, että olen ollut monen fantasia, mutta mitä arvoa sillä on, kun mä haluan tunteita, suhteen sen ihanan miehen kanssa, enkä olla objekti.
Ap
Miksi niillä sun ihannemiehillä pitäisi olla yhtään sen enempää tunteita sua kohtaan, kun sulla on niitä miehiä, jotka ihastuu sinuun ja sinä et syty?
Jos sinä et pysty syttymään niistä "roikkujista", niin pitäisihän sinun ymmärtää sama toisin päin.
Miksei kukaan mies rakastu minuun? He valitsevat aina toisensa.
En mä suhtaudu miehiin keräilyesineinä. Mä haluan aidon suhteen, oikean tunteen.
Ap