Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan mies rakastu minuun? He valitsevat aina toisen.

Vierailija
10.07.2016 |

Miehet sanovat, että olen kaunis, älykäs, hauska, seksikäs, hyvää seuraa ja hyvä sängyssä. Lyhyttä tapailua ja sitten tuleekin jo joku toinen, joka saa ne tunteet. Mikä mussa on vikana? Luulin avioeroni jälkeen, että olisi helppoa löytää uusi, kun kiinnostusta riitti kuitenkin. Jäänköhän mä loppuiäkseni yksin?

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis ystävä, jonka ongelmana olleet miehet, jotka haluavat hänen statussymboliksi, hänen persoonaansa eivät ole kiinnostuneita tutustumaan.

Vierailija
22/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö itse itsestäsi? Voi olla hirveän herttainen ja kaunis ihminen, mutta jos ei ole itsevarmuutta ja tervettä itserakkautta, se näkyy ja tuntuu. Itse koen toisinaan oloni vaikeaksi sellaisten ihmisten seurassa. He ovat hetken mukavaa seuraa tai kivoja tuttuina/harrastuskavereina jne. mutta ystävinä luulisin, että aika rankkoja. JOs siis ystävän täytyy muistuttaa koko ajan, että olet ihana ja kaunis, tosi hyvä ystävä ja viehättävä jne. ja kyllä se mieskin löytyy. Sen asenteen ja tunteen haistaa, tuntee ja se ei ole mukavaa. Etsi ihanuus itsestäsi. Se viihtyvyys sen hetkisessä elämässäsi. VAikka se ei olekaan sitä, mitä haluat loppuelämältäsi. Koeta viihtyä ja rakastaa itseäsi. Se näkyy ja toimii hyvänä mainoksena ja magneettina. Se, että et tarvitse ketään ollaksesi onnellinen tai tekemään sinun onneasi, on aika olennainen osa. Tee se itse. 

No jaa. Itse olen keskittynyt treenaamiseen ja muutenkin omaan hyvinvointiini ja päättänyt unohtaa miehet ihan kokonaan ja olen oikeasti tyytyväisempi kuin koskaan. Eipä noita miehiä silti ole tarvinnut hätistellä pois eli ainakin mun kohdalla tuo teoriasi kyllä kusee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään ilmeisesti ole ollut kehenkään näistä miehistä rakastunut. Miksi oletat heidän rakastuvan sinuun, jos miehet ovat vain jotain jonon jatketta itsellesi? Ei ne miehet pönttöjä ole, jotka eivät odottaisi vastavuoroisesti tunteita.

Vierailija
24/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen ei ole niin helppoa, en usko vielä olleeni oikeasti rakastunut. Ihastuminen on huomattavasti lievempää.

M22

Vierailija
25/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole riittävän hyvä sängyssä. Itse miehenä en enää tässä iässä jayka pitkään naisen kanssa, jonka kanssa seksi ei ole loistavaa. Hyvää seksiä saa vain naisilta, jotka ovat sinuja itsensä kanssa. Kauneudesta ei väliä, vaikka ei siitä haittaakaan ole. M44.

Sitä seksiä ne nimenomaan haluaisi jatkaa. Myös jonkun toisen kanssa vakiinnuttuaan, koska mä olen kuulemma ollut parasta, mitä on saanut. No siihen en kyllä suostu. Mulla on ns. paketti kunnossa, mutta jostain syystä tunteisiin asti ei päästä.

Ap

Vierailija
26/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään ilmeisesti ole ollut kehenkään näistä miehistä rakastunut. Miksi oletat heidän rakastuvan sinuun, jos miehet ovat vain jotain jonon jatketta itsellesi? Ei ne miehet pönttöjä ole, jotka eivät odottaisi vastavuoroisesti tunteita.

Mä puhun tässä tietysti miehistä, joihin olen itse ollut ihastunut ja halunnut suhdetta.

Ap

Vierailija
27/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole riittävän hyvä sängyssä. Itse miehenä en enää tässä iässä jayka pitkään naisen kanssa, jonka kanssa seksi ei ole loistavaa. Hyvää seksiä saa vain naisilta, jotka ovat sinuja itsensä kanssa. Kauneudesta ei väliä, vaikka ei siitä haittaakaan ole. M44.

Sitä seksiä ne nimenomaan haluaisi jatkaa. Myös jonkun toisen kanssa vakiinnuttuaan, koska mä olen kuulemma ollut parasta, mitä on saanut. No siihen en kyllä suostu. Mulla on ns. paketti kunnossa, mutta jostain syystä tunteisiin asti ei päästä.

Ap

No mutta herättääkö nämä miehet sussa tunteita? Sanot että suhun ei rakastuta mutta rakastutko itsekään? Ehkä et uskalla laittaa (tai yksinkertaisesti et laita) itseäsi oikeasti likoon ja miehet tajuavat sen. Ajattelevat että olet heidän kanssaan vain kunnes jotain parempaa tulee eteen. Pitää antaa jos haluaa saada....pätee myös tunnepuolella.

Vierailija
28/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että kukaan ei rakastu sinuun, vai onko niin että vain miehet jotka sinä kelpuuttaisit eivät rakastu sinuun?

No tavallaan. Mä en ole moneen ihastunut eroni jälkeen. Juuri ne ei mua ole halunneet. Ihan kokonaan siis. Ensin pitkä sinnikäs jahtaus. Sitten tosi ihanaa vähän aikaa. On toki niitä, jotka olisivat musta kiinnostuneita, mutta kun ne on niitä vääriä:(

Ap

Vierailija
29/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että kukaan ei rakastu sinuun, vai onko niin että vain miehet jotka sinä kelpuuttaisit eivät rakastu sinuun?

No tavallaan. Mä en ole moneen ihastunut eroni jälkeen. Juuri ne ei mua ole halunneet. Ihan kokonaan siis. Ensin pitkä sinnikäs jahtaus. Sitten tosi ihanaa vähän aikaa. On toki niitä, jotka olisivat musta kiinnostuneita, mutta kun ne on niitä vääriä:(

Ap

Mitä väärää niissä sitten on? Alkoholismi? Väkivaltaisuus?

Vierailija
30/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mutta herättääkö nämä miehet sussa tunteita? Sanot että suhun ei rakastuta mutta rakastutko itsekään? Ehkä et uskalla laittaa (tai yksinkertaisesti et laita) itseäsi oikeasti likoon ja miehet tajuavat sen. Ajattelevat että olet heidän kanssaan vain kunnes jotain parempaa tulee eteen. Pitää antaa jos haluaa saada....pätee myös tunnepuolella.

Mä tarkoitan vastavuoroisia tunteita. Miehet joihin itse olen ihastunut siis.

Ap

Vierailija
31/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sytytä.

Ap

Vierailija
32/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sytytä.

Ap

Miksei sytytä?

Vierailija
33/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen ei ole niin helppoa, en usko vielä olleeni oikeasti rakastunut. Ihastuminen on huomattavasti lievempää.

M22

Niin toki. Ehkä mä tarkoitan ihastumista, jotain suhteeseen asti johtavaa.

Ap

Vierailija
34/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sytytä.

Ap

Miksei sytytä?

Eivät vedä puoleensa, ei tule kemiaa tai romanttisia tunteita.

Ap

Vierailija
35/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eivät ole tarpeeksi komeita, varakkaita, pitkiä, vääränlaiset housut, väärä kampaus, väärä auto. Yksikin kiinnostunut, lääkäri, käytti sukkia sandaaleissa!

-EiAp

Vierailija
36/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos sitä baareista napattu mukaan? lopeta tuollainen, jos ukko kehuu ensitapaamisella paljon, on motiivit selvät. koitappa tutustua ihan kunnolla johki

Vierailija
37/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä puhun tässä tietysti miehistä, joihin olen itse ollut ihastunut ja halunnut suhdetta.

Ap

Oletko kertonut niille miehille olevasi ihastunut ja haluavasi suhdetta?

Mikäli olet, onko ajallista korrelaatiota kertomisen ja suhteen päättymisen välillä?

Onko sinula lapsia, ja jos niin minkä ikäisiä?

Onko niillä miehillä ollut lapsia?

Vierailija
38/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sytytä.

Ap

Miksei sytytä?

Ap

Sama vanha homma, naisen "Kukaan" tarkoittaa sitä yhtä komistusta, jota 50 muutakin jahtaa ja joka saa valita.

Eli turhaa lässytystä elitistiltä, joka nyt just ei saa sitä kaupan kalleinta lelua.

"Mutku mä haluun sen..."

Joo, kauheeta toi sun elämä, kun on vaan 10 miestä josta valita, yhyyy, yhyyy...

Vierailija
39/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sytytä.

Ap

Miksei sytytä?

Ap

Sama vanha homma, naisen "Kukaan" tarkoittaa sitä yhtä komistusta, jota 50 muutakin jahtaa ja joka saa valita.

Eli turhaa lässytystä elitistiltä, joka nyt just ei saa sitä kaupan kalleinta lelua.

"Mutku mä haluun sen..."

Joo, kauheeta toi sun elämä, kun on vaan 10 miestä josta valita, yhyyy, yhyyy...

Näinpä. Aina jos nainen valittaa, että "kukaan" ei rakastu tms. niin taustalta löytyy tuollaista :D

Vierailija
40/123 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, eli käytännössä sä et riitä niille miehille jotka haluaisit ja ne miehet jotka sut haluaisi ei riitä sulle. Klassinen kohtaanto-ongelma. Samalla tavalla ne miehet jotka sua tavoittelee miettii että, "miksi en kelpaa". Ainoa ero on se, että naiset (tai no osa ainakin) miettivät seksin jälkeen kun puhelua ei kuulu, että miksi eivät kelpaa, kun taas miehet miettivät muna kädessä että miksi eivät kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi