Mistä huomasit että työkaveri on ihastunut sinuun?
Miten hän käyttäytyi? Miten sinä käyttäydyit? Minkälaisessa elämäntilanteessa olit, entä hän (sinkku/varattu)? Saiko tarina jatkoa? Entä mikä nyt on tilanne?
Kommentit (288)
Tai siis toihan on jo ahdistelua, ei oo okei
Olen itse ollut ihastunut työkaveriin, tässä merkkejä joita mun käytöksessä näkyi:
-nauroin hänen vitseilleen enemmän kuin aiemmin (aiemmin=kun en vielä ollut ihastunut)
-katsoin häntä usein ja ihan eri tavalla kuin muita
-hakeuduin lähelle esim viereen istumaan aina kun mahdollista
-Automaattisesti kopioin hänen kehonkieltä, esim istuin samassa asennossa
-Olin hänen seurassaan iloinen ja se todennäköisesti näkyi ulospäin
-Automaattisesti istuin niin että jalat osoitti häntä kohti
-Käytin hänen nimeään keskustelussa, vaikka en yleensä tee niin ("mitä mieltä sä Pekka oot tästä" vrt "Mitä mieltä sä oot tästä")
Ujona tyyppinä lähinnä pyrin välttelemään työkaveria, johon salaa olen ihastunut. Menen hänen seurassaan ihan jäihin niin on varmempi pysyä riittävän etäällä, etten nolaa itseäni. Toisaalta taas notkun toimistolla välillä turhaankin vain että näkisin hänet edes vilaukselta. Ollaan molemmat varattuja ja siksi mikään ihastumisen tunnustaminen tai muut teot ei tule kuuloonkaan.
Stalkkaatteko muuten työkaveri-ihastustenne Outlook-kalentereita? Itse harrastan tuota, koitan kalenterista päätellä milloin hänellä olisi toimistopäiviä ja milloin olisi mahdollisuuksia törmätä häneen. Kertokaa että te muutkin teette tuota 😄
Vierailija wrote:
Stalkkaatteko muuten työkaveri-ihastustenne Outlook-kalentereita? Itse harrastan tuota, koitan kalenterista päätellä milloin hänellä olisi toimistopäiviä ja milloin olisi mahdollisuuksia törmätä häneen. Kertokaa että te muutkin teette tuota 😄
Kyllä teen.
Vierailija wrote:
Teen joo. Ja lisäksi yritän kalenterista arvioida, milloin hän mahdollisesti olisi menossa kahville.
Vierailija wrote:
Millanen tyyppi kuvittelee et käden hivuttaminen reidelle on hyvä tapa iskeä nainen, nyt oikeesti 😃😱 Jos on vielä aiemmin saanut tietää että toinen varattu.
No kyseinen tyyppi ei kyllä ehkä ollut ihan "normaali".
Vierailija wrote:
Ujona tyyppinä lähinnä pyrin välttelemään työkaveria, johon salaa olen ihastunut. Menen hänen seurassaan ihan jäihin niin on varmempi pysyä riittävän etäällä, etten nolaa itseäni. Toisaalta taas notkun toimistolla välillä turhaankin vain että näkisin hänet edes vilaukselta. Ollaan molemmat varattuja ja siksi mikään ihastumisen tunnustaminen tai muut teot ei tule kuuloonkaan.
Kyllähän mies voi miehelle puhua reilusti suoraan näistäkin asioista.
Kertokaas lisää. Ja kertokaa, miten varattu työkaveri käyttäytyi ihastuneena.
se katto mua silleen nyt ollaan tälleen
Vierailija kirjoitti:
Vanhan suomalaisen sanonnan mukaan hätä keinot keksii. Jotta Suomen pelastaminen olisi mahdollista, on korttien keräämiseen saatava vauhtia.
Siksi kirjan kustantanut Suomen linja ry pyrkii värväämään kiertäviä kirjakauppiaita.
Tarjoamme mahdollisuuden siihen, että halukkaat voivat ryhtyä sekä kirjakauppiaiksi että kannattajakorttien kerääjiksi.
Kirjakauppiaiksi ryhtyville lähetetään kirjalaatikko, jossa on 75 kirjaa ja kannattajakorttia. He voivat myydä kirjoja haluamaansa hintaan. Kannattajakortin täyttävälle kirjan voi tarvittaessa antaa ilmaiseksi.
Kauppiaat voivat hyödyntää erilaisia yleisötapahtumia. He voivat koota ympärilleen porukan, joka voi antaa apua ja tukea.
Odotamme saavamme kultakin kauppiaalta vähintään 75 täytettyä korttia.
Myyntituottoja kauppiaat voivat käyttää kulujensa katta
Tarjous, josta ei voi kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Kyllä teen.
Itse stalkkaan toisinaan, jotta tiedän milloin ihastunut henkilö ei ole paikalla. Laitan toimistopäivät kalenteriin jälkijättöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas lisää. Ja kertokaa, miten varattu työkaveri käyttäytyi ihastuneena.
Itse käyttäydyin näin: yritin aina saada katsekontaktin, hymyilin kun sain sen, tervehdin aina ilahtuneesti, olin korostuneen kohtelias, ystävällinen ja avulias, hakeuduin firman tapahtumissa juttusille, olin kiinnostunut hänen asioistaan ja kyselin paljon, heitin pientä viatonta flirttiä ja epäsuoria kehuja (ei ulkonäköön liittyviä), kun huomasin että hän vastaa niihin.
Jos ihastus on molemminpuolista ja sen jättää tuolle asteelle, niin se piristää päivää ja molemmista tuntuu hyvältä olla toiselle jollain tavalla erityinen. Me ollaan edelleen kavereita ja tavataan silloin tällöin, vaikka toinen on jo vaihtanut työpaikkaa.
Oltiin työmatkalla, niin työkaveri otti ja nusasi mua hotellihuoneessa.
T.Sonja
Minun ja työkaverini välillä on jotain outoa sähköä. Ollaan molemmat varmaan perusluonteeltamme vähän ujompia ja meidän kohtaamiset on kyllä välillä niin koomisia, kun molemmat jännittää ja sekoilee sanoissaan. Muiden seurassa ei juuri edes uskalleta katsoa toisiamme päin, mutta kaksistaan juttua riittäisi vaikka kuinka. En saa häntä mielestäni ja mielessäni kuvittelen, että hänellä olisi samat ajatukset minusta. Ollaan toki molemmat naimisissa eikä mitään voisi välillämme oikeasti tapahtua, mutta piristäähän tällainen kevyt ihastus päivää.
Tunsin sähköä. Onpa omituista. Jotenkin oltiin samanlaisia, samalla aaltopituudella varmaan.
Oli tehnyt kotiviinin ja kutsui luokseen. Ei yllättäin. Hän oli jo pari kuukautta oleillut niin liki, että housunlahje pimpille tuoksui. Hyvissä merkeissä tapailu lähti. Viiniäkin vielä joskus, vähän. Jos lapset, kolme, ovat mummolassa.
Millanen tyyppi kuvittelee et käden hivuttaminen reidelle on hyvä tapa iskeä nainen, nyt oikeesti 😃😱 Jos on vielä aiemmin saanut tietää että toinen varattu.