Mistä huomasit että työkaveri on ihastunut sinuun?
Miten hän käyttäytyi? Miten sinä käyttäydyit? Minkälaisessa elämäntilanteessa olit, entä hän (sinkku/varattu)? Saiko tarina jatkoa? Entä mikä nyt on tilanne?
Kommentit (288)
Firman juhlissa tanssitti mua usein. Sitten yhden hitaan tanssin aikana kertoi olevansa ihastunut minuun. Olin ihan ällistynyt, hän oli varattu, minä villi ja vapaa. Ihastus oli kyllä molemminpuolista ja flirtti kesti vuosia...
Ei ehken ihastumisia mutta kaks naispomoa, varattuja molemmat, vaati panoa mutta en suostunut, ei tullut uutta sopparia niihin firmoihin. Nyt kumpikin on kaupungin korkeita virkamiehia.
Vierailija wrote:
Selvät merkit ihastumisesta oli, mutta miksiköhän ei sitten ikinä vapaa-ajalla halunnut nähdä ja yhteydenpitokin jäi, kun emme enää samalla työpaikalla olleet. Kaikki tauot oltiin yhdessä, tunki hyvin lähelle ja odotti että nähdään taas. Hyvin selvää flirttiä ja muisti kaikki mitä olin puhunut. Vieläkin harmittaa, kun itsekin kiinnostuin todella vahvasti eikä sitten juttu edennyt mihinkään. Todella outo tapaus. Miksi pitää noin pelailla toisen tunteilla, jos ei oikeasti kiinnosta?
Olisiko oma työkaverini ollut myös pelailija ja tunteilla leikkijä? Hänestä huokui kaikki edellämainitutkin ihastumisen merkit. Yhdessä oltiin usein, esimerkiksi lounailla ja kahvitauolla. Molemminpuolista kiinnostusta selvästi oli, mutta… hän oli varattu. Koskaan en tätä häneltä itseltään kuullut ja hän selvästi väisteli asiasta mainitsemista tai puhumista kanssani. Kollegoilta kuitenkin kuulin, että hän seurustelee. Hämmentää edelleen tuo käytös, että koskaan hän ei suhteestaan maininnut ja käyttäytyi niin kuin tosissaan ihastunut käyttäytyy.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Selvät merkit ihastumisesta oli, mutta miksiköhän ei sitten ikinä vapaa-ajalla halunnut nähdä ja yhteydenpitokin jäi, kun emme enää samalla työpaikalla olleet. Kaikki tauot oltiin yhdessä, tunki hyvin lähelle ja odotti että nähdään taas. Hyvin selvää flirttiä ja muisti kaikki mitä olin puhunut. Vieläkin harmittaa, kun itsekin kiinnostuin todella vahvasti eikä sitten juttu edennyt mihinkään. Todella outo tapaus. Miksi pitää noin pelailla toisen tunteilla, jos ei oikeasti kiinnosta?
Olisiko oma työkaverini ollut myös pelailija ja tunteilla leikkijä? Hänestä huokui kaikki edellämainitutkin ihastumisen merkit. Yhdessä oltiin usein, esimerkiksi lounailla ja kahvitauolla. Molemminpuolista kiinnostusta selvästi oli, mutta… hän oli varattu. Koskaan en tätä häneltä itseltään kuullut ja hän selvästi väisteli asiasta mainitsemista tai puhumista kanssani. Kollegoilta kuitenkin
Ja täytyy vielä lisätä, että hän oli silminnähden jännittynyt, kun hänen suhteestaan kuulin. Tunteillani hän vain taisi leikkiä.
No siis minä olin naimisissa ja hän sinkku. Oltiin oltu ystäviä pari vuotta. Yhtenä saunailtana karattiin kaksistaan kaupungille.Silloin oltiin ihmisiksi, mitä nyt vähän pussailtiin. Pari viikkoa myöhemmin, kun perhe oli reissussa, menin hänen luokseen yöksi.
Ollaan oltu naimisissa kaksi vuosikymmentä jo
Vierailija wrote:
No siis minä olin naimisissa ja hän sinkku. Oltiin oltu ystäviä pari vuotta. Yhtenä saunailtana karattiin kaksistaan kaupungille.Silloin oltiin ihmisiksi, mitä nyt vähän pussailtiin. Pari viikkoa myöhemmin, kun perhe oli reissussa, menin hänen luokseen yöksi.
Ollaan oltu naimisissa kaksi vuosikymmentä jo
Kyllä sen tietää, milloin viehtymys on molemminpuolista. Taisin itse tehdä naisena kuitenkin aloitteen
Juteltiin firman illanvietossa. Ei mitään henkilökohtaista, romanttista tai seksuaalista, mutta heitin läppää samaan tapaan kuin kelle tahansa työkaverille.
Nainen nauroi jutuilleni illanvietossa. Illanvieton jälkeen on alkanut hymyillä ilahtuneesti aina minut nähdessään (ei aiemmin tätä tehnyt) ja hakeutuu aina tilaisuuden tullen seuraani. On myös hyvin kiinnostunut minun asioistani ja kyselee paljon.
Ei ole siis suoraan ilmaissut kiinnostusta, mutta selvää se on joka tapauksessa. En tiedä oliko ihastunut jo ennen tuota illanviettoa vai ihastuiko siellä, mutta käytös muuttui selkeästi sen jälkeen.
Olen nyt yrittänyt pitää matalampaa profiilia, jotten ruokkisi ihastusta. Tilanne on siis päällä. Harmittaa jos hän on saanut mielikuvan, että olisin kiinnostunut. Pidän hänestä kaverina ja hänelle on helppo jutella. Meillä on samanlainen huumorintaju ja olemme jotenkin samalla aaltopituudella. Olen kuitenkin varattu enkä kiinnostunut muutoin kuin kaverina.
Vierailija wrote:
Jos työkaveri laittelee Teams-chattia vähän ”tikusta asiaa” -tyyppisesti, lähinnä muuta kuin suoraa työasiaa, niin onko tuo merkki siitä että hän ajattelee minua? On ihastunutkin ehkä?
No ajattelee ainakin, jos kerran sinulle kirjoittaa.
Ihastunut mahdollisesti tai sitten se on vain hänelle tyypillistä jauhaa joutavia kaikkien kanssa. Tekeekö hän samaa muiden kanssa vai vain sinun kanssasi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olisiko oma työkaverini ollut myös pelailija ja tunteilla leikkijä? Hänestä huokui kaikki edellämainitutkin ihastumisen merkit. Yhdessä oltiin usein, esimerkiksi lounailla ja kahvitauolla. Molemminpuolista kiinnostusta selvästi oli, mutta… hän oli varattu. Koskaan en tätä häneltä itseltään kuullut ja hän selvästi väisteli asiasta mainitsemist
Ei kuulosta siltä että leikki vaan että itsekin oli ihastunut eikä oikein tiennyt mitä tehdä.
Oltiin tulisesti ihastuneita työkaverin kanssa noin vuoden. Tilanne meni jopa siihen että hän oli ihan silminnähden mustasukkainen minusta, jota muutkin ihmetteli.
Juttumme ei ikinä edennyt katseita, jutustelua ja pieniä (ei-fyysisiä) hellyydenosoituksia pidemmälle. Nyt olemme ihan kaverillisesti erittäin hyviä ystäviä ja työtovereita ja alun ihastus on lähinnä hauska muisto.
Minulla vähän sama tilanne kuin aloittajalla. Ihastus sai alkunsa muutama vuosi sitten työpaikalla. Olin tuossa työssä vain vähän aikaa, mutta ihastuin syvästi erääseen miespuoliseen työkaveriin. Olemme molemmat perheellisiä ja naimisissa tahoillamme. Sain sen kuvan että hän on suhteessaan onnellinen. Pidin tunteeni visusti piilossa. Huomasin kuitenkin välillä hänen katselevan minua kauempaa ja osoittavan huomaavaisuutta pienillä eleillä. Ehkä se kuului vain hänen ystävälliseen luonteeseensa. Ajattelen häntä EDELLEEN päivittäin enkä pysty unohtaa häntä vaikka haluaisin.
Olin kesätöissä ja firman juhlissa menimme saunatiloihin jossa repi minulta vaatteet pois ja harrastimme mahtavaa seksiä. Muutaman kuukauden paneskelimme kuin kanit.
Kertokaas vielä pieniä ihastuksen merkkejä. Aloitan: mies lähtee aina toimistolta vasta kun minäkin - yleensä heti perään, kun huomaa että nousen paikaltani ja lähden hissiä kohti.
Vierailija wrote:
Kertokaas vielä pieniä ihastuksen merkkejä. Aloitan: mies lähtee aina toimistolta vasta kun minäkin - yleensä heti perään, kun huomaa että nousen paikaltani ja lähden hissiä kohti.
Minusta tuo ei ole ihastuksen merkki, vaan ihastuneen mielen epätoivoinen tulkinta ihastuksen merkistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minusta tuo ei ole ihastuksen merkki, vaan ihastuneen mielen epätoivoinen tulkinta ihastuksen merkistä.
Tämä ei siis ole ainoa merkki: ko. mies on viestitellyt minulle myös vapaa-ajalla, pyydellyt hotellihuoneeseensa yöllisille jatkoille, ujostelee minua muiden seurassa, mutta salaa katselee kun siihen on tilaisuus jne.
Ihastuneissa aivoissani väänsin et kyl se varmaan tykkää kun esim hipaisi, hakeutui seuraan, meni sekaisin sanoissaan, katseli vaivihkaa huulia kun oltiin lähekkäin, vaikutti jännittyneeltä, oli koiranpentukatsetta jnejne 😂 Mutta mitään aloitetta ei tullu. Eli merkit voi olla mitä vaan, mutta eipä sitä varmaksi voi sanoa ennen kun toinen oikeasti pyytää ulos. Ja ite ihastuneena sitä voi tulkita kaiken ihastumiseksi kuten itse typeränä tein. Piste. 🙂
Vierailija wrote:
Ihastuneissa aivoissani väänsin et kyl se varmaan tykkää kun esim hipaisi, hakeutui seuraan, meni sekaisin sanoissaan, katseli vaivihkaa huulia kun oltiin lähekkäin, vaikutti jännittyneeltä, oli koiranpentukatsetta jnejne 😂 Mutta mitään aloitetta ei tullu. Eli merkit voi olla mitä vaan, mutta eipä sitä varmaksi voi sanoa ennen kun toinen oikeasti pyytää ulos. Ja ite ihastuneena sitä voi tulkita kaiken ihastumiseksi kuten itse typeränä tein. Piste. 🙂
Ihastuminen ei tarkoita, että olisi pakko edetä johonkin.