Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomasit että työkaveri on ihastunut sinuun?

Vierailija
09.07.2016 |

Miten hän käyttäytyi? Miten sinä käyttäydyit? Minkälaisessa elämäntilanteessa olit, entä hän (sinkku/varattu)? Saiko tarina jatkoa? Entä mikä nyt on tilanne?

Kommentit (288)

Vierailija
1/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentukatse

Vierailija
2/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi ihan suoraan ihastumisen. Olimme molemmat varattuja, itse tosin ihastunut toiseen, joten siitä ei sitten tullut mitään. Jatkettiin kavereina,kunnes vaihdoin työpaikkaa ja yhteydenpito pikkuhiljaa jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi ihan suoraan ihastumisen. Olimme molemmat varattuja, itse tosin ihastunut toiseen, joten siitä ei sitten tullut mitään. Jatkettiin kavereina,kunnes vaihdoin työpaikkaa ja yhteydenpito pikkuhiljaa jäi.

Ihmiset kans kuvittelee vaikka mitä, vaikka oikeasti vain silloin voi tietää että joku on ihastunut jos siitä kertoo avoimesti.

Vierailija
4/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi mua ihastuneena, tuli usein tosi lähelle ja kosketti milloin milläkin verukkeella. Oikeastaan kaikki perinteiset merkit, vaikka en edes aluksi tajunnut mitään. Ihmettelin kyllä käytöstä. Sitten kysyi treffeille ja myöhemmin kertoi rakastuneensa minuun. Deittailimme aikamme, mutta en jaksanut hänen pössyttelyään vakavassa suhteessa.

Vierailija
5/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että eräs työkaveri saattaisi olla ihastunut minuun. Tiedän että ainakin pitää näkemästään, koska on kehunut ulkonäköäni. Välillä huomaan hänen katselevan minua vähän syrjemmästä. Porukassa tosin ohittaa minut usein, joten en sitten kyllä toisaalta tiedä... Jos olen yksin tulee ystävällisesti kyselemään kuulumisia. Pitkiä katseita on vaihdettu ja itsekin olen tuntenut "sähköä ilmassa".. Toisaalta se voi saada minut kuvittelemaankin asioita.

Vierailija
6/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä erityistä minussa on, mutta työpaikaltani on kolme miestä kertonut ihastuneensa minuun. Tämä viimeisen puolen vuoden aikana. Mitään ei mistään kehity koska olen naimisissa kuten nämä miehetkin. Enkä olisi kyllä muutenkaan kiinnostunut, mutta hiveleehän se itsetuntoa.

Vierailija
7/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä sen tiedät ja tunnet jos näin on. Se on jotain sanatonta joka kutkuttaa vatsanpohjassa. Sen sijaan, jos joku mies sanoo sinulle olevansa ihastunut, niin se voi puolestaan olla feikkiä.

-mies

Vierailija
8/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työmatkalla vonkasi hotellihuoneeseensa panemaan. Oli kai niitä merkkejä ollut aiemminkin, mutta mä kun tulen usein muutenkin miesten kanssa toimeen hyvin, en mä mitään ollut tajunnut. Ei tullut tarinalle jatkoa: En mennyt työkaverin huoneeseen vaan omaani nukkumaan yksin. Sittemmin ollaan oltu ihan vain työkavereita.

Vierailija
9/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Oli katseita ja sähköä kerran kun istuimme lähekkäin.

Vierailija
10/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun työmatkalla vonkasi hotellihuoneeseensa panemaan. Oli kai niitä merkkejä ollut aiemminkin, mutta mä kun tulen usein muutenkin miesten kanssa toimeen hyvin, en mä mitään ollut tajunnut. Ei tullut tarinalle jatkoa: En mennyt työkaverin huoneeseen vaan omaani nukkumaan yksin. Sittemmin ollaan oltu ihan vain työkavereita.

Sehän tässä juuri on, että jotkut hakevat vain panoseuraa, mutta joku saattaa olla oikeasti rakastunut. Panoseuraa hakevat tuppaavat yleensä sanomaan pikaisesti, että ovat ihastuneet. Oikeasti rakastuneet viestivät usein herkemmin silloin tällöin pitkän aikajakson aikana ja sanoisin, että heidät kyllä tunnistat jos olet joskus ollut oikeasti rakastunut itsekin.

-mies

Vierailija
11/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mulle lahjoja. En muista töihin saaneeni mitään, mutta kotiovelle ja postilaatikkooni toi suklaata ja pehmoleluja. Vapaapäivinä piti huolen, että ainakin jossain tervehditään, jos siis poistuin kotoani ja poistuinhan minä. 

Oli melko kiusallista. Ihastus ei ollut molemminpuolista. Olin kausityöntekijä ja kausi oli kuitenkin sopivan lyhyt. 

Vierailija
12/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsui kahville.

Vierailija
13/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kans kuvittelee vaikka mitä, vaikka oikeasti vain silloin voi tietää että joku on ihastunut jos siitä kertoo avoimesti.

Niin entä jos sanoo vain päästäkseen sänkyyn? Ei monikaan fiksu ihminen paljasta ihastumistaan. Esim jos pomo ihastunut alaiseen tms... Ollaan varattuja ja niin poispäin. Kyllä silti on olemassa merkkejä josta saattaa huomata. Toisaalta ihmiset on erilaisia ja vaatii tietynlaista herkkyyttä että osaa lukea merkkejä oikein.

Vierailija
14/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sinkku, minä juuri eronnut. Katseita, sähköä, lähelle tulemista ja keskustelun avauksia millon milläkin verukkeella. Nyt naimisissa kolmatta vuotta ja lasta odotellaan. Edelleen työkavereita.

Vierailija
15/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No flirttaili aika avoimesti tai ainakin vastasi mun flirttiin. Hakeutui seuraan. Mä olin varattu, hän vapaa. Nyt, 4 vuoden päästä, seurustellaan ja ollaan onnellisia.

Vierailija
16/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koiranpentukatse kertoo kyllä paljon!

Vierailija
17/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi koiranpentukatse kertoo kyllä paljon!

Mikä on koiranpentukatse?

Vierailija
18/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kauan. Oli syntymäpäiväni, kun eräs nuori maisterismies astui samaan huoneeseen kuin minä. Se oli pysäyttävä hetki meille molemmille. Siitä alkoi kahden ujon ihmisen silmäpeli.  Mutta emme koskaan jutelleetkaan. Olin sinkku, mies ehkä aloittelemassa seurustelua, mikä ehkä hieman vaikutti hänen käyttäytymisensä pidättyväisyyteen. Hän oli komein ihminen, mitä siihen mennessä elämässäni olin nähnyt, eikä senkään jälkeen ole monta yhtä komeaa tullut vastaan. 

Vierailija
19/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaihastumiset on pahoja jos molemmat tahoillaan naimisissa. Toisaalta mitäpä sitä ihminen tunteilleen voi? Mitä mieltä olette, kannattaako kertoa ihastumisestaan puolisolleen? Enkä tarkoit pientä ohimenevää ihastumista, vaan sellaista joka pahimmillaan kestää vuosia ja vaikuttaa jo vähän elämäänkin.

Vierailija
20/288 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaihastumiset on pahoja jos molemmat tahoillaan naimisissa. Toisaalta mitäpä sitä ihminen tunteilleen voi? Mitä mieltä olette, kannattaako kertoa ihastumisestaan puolisolleen? Enkä tarkoit pientä ohimenevää ihastumista, vaan sellaista joka pahimmillaan kestää vuosia ja vaikuttaa jo vähän elämäänkin.

Ei kannata. Ellei halua ottaa riskiä että tulee ero.