Tuntemani meedio sanoi minulle, että helvettiä ei ole olemassa
Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.
Kommentit (462)
Vierailija wrote:
Se on tunnetila. Paha olo. Vastavasti myös paratiisi on tunnetila. Hyvä olo.
Kyllä se näinkin on. Pahaa on myös maapallolla ihmisten toimesta ja kun ihmiset olisivat hyviä olisi paikka paratiisille. Tämä vain ajatus paratiisista, en tiedä mihin tämä kommenttisi liittyi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No siis, eihän Raamattu edes tunne helvettiä. Helvetti keksittiin keskiajalla kirkonmiesten toimesta, jotta olis jotain millä pelotella kansaa ja pitää heidät kirkolle kuuliaisina. Ei ole mitään helvettiä, se on ihan ihmisen omaa keksintöä. Meedio on ihan oikeassa. Jokainen joka on vähääkään kristinuskon historiaa opiskellut tietää tämän.
Väärin. Jeesus puhuu evankeliumeissa enemmän helvetistä, kun taivaasta.
Jokainen, joka tuntee Raamattunsa, tietää että kuoleman jälkeen Jeesuksen hylkääjät menevät ikuiseen tuleen ja tuskaan, sinne helevettiin mutta Jeesus- uskovat saavat iloita Taivasten valtakunnassa ikuisesti.
Älä levitä valheellista totuutta, olet ymmärtänyt väärin. Jos et ymmärrä, älä opeta. Voit toki kertoa mutta muista mainita
Jeesuksen elämästä kertovat tarinat (joita ihmiset, jotka eivät koko henkilöä tiettävästi koskaan tavanneet ovat kirjoittaneet vuosikymmeniä oletetun elämän jälkeen) laittavat tällaisia sanoja hänen suuhunsa, mutta hänen todellisiin puheisiinsa meillä ei ole oikein minkäänlaista pääsyä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä voin puolestani sanoa ihan 100 % varmuudella, että yhtään meediotakaan ei ole olemassa.
Sinä johdat ihmisiä faktoillasi totuuteen. Olet hyvä ihminen.
Korjasin vastaamaan totuutta.
Sinun totuutesi ei ole oikea totuus. Tiedän paremmin ja niin tietää moni muukin.
Et näköjään tiedä. MOT.
Jos sinä pyhä ihminen tiedät paremmin niin avaisitko suusi ja auttaisit lähimmäisiäsi? Et osaa muuta kuin nälviä ja olla ilkeä. Joudut kadotukseen itsessäsi, itsepähän valitset tiesi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä voin puolestani sanoa ihan 100 % varmuudella, että yhtään meediotakaan ei ole olemassa.
Sinun totuutesi ei ole oikea totuus. Tiedän paremmin ja niin tietää moni muukin.
Mistä tiedät että tiedät paremmin ja oikean totuuden? Jos se sinun meediosi onkin "meedio" ja kuolleitten sijaan saa yhteyden demonihenkiin jotka esiintyvät ko kuolleina?
Et oikeasti voi varmaksi tietää.
Siitä, että minulla on sentään perustason ymmärrys fysiikasta, k
Ei, vaan se antaa tiedon siitä että kaikki meediot ovat täyttä hevonpaskaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mistä tiedät että tiedät paremmin ja oikean totuuden? Jos se sinun meediosi onkin "meedio" ja kuolleitten sijaan saa yhteyden demonihenkiin jotka esiintyvät ko kuolleina?
Miksi kerrot minusta noin? Ei minulla ole meediota mutta olen itse. Siksi tiedän varmuudella.
En tiennyt että puhut itsestäsi. Kysytään sitten näin: kuinka voit olla varma ettei henkimaailma huijaa sinua yllämainitulla tavalla? Miksi kyseenalaistat tai kiellät (luultavasti niin teet) jos joku kristitty on varma asiastaan ja kokee/tuntee/uskoo olevansa yhteydessä Jumalaan Pyhän Hengen (joka ilmoittaa totuuden) kautta? Ja siksi ei usko meedioihin tai heidän toiminnan harmittomuuteen? Sinun kokemuksesi on oikeampi kuin toisin ajattelevan, sinä olet mitta?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siitä, että minulla on sentään perustason ymmärrys fysiikasta, kemiasta ja biologiasta. Eli kyllä, voin, ja tie
Höpö höpö, ei tuollaisia edes tarvita ymmärtääkseen totuuden. Keksi muuta tekemistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Et näköjään tiedä. MOT.
Jos sinä pyhä ihminen tiedät paremmin niin avaisitko suusi ja auttaisit lähimmäisiäsi? Et osaa muuta kuin nälviä ja olla ilkeä. Joudut kadotukseen itsessäsi, itsepähän valitset tiesi.
Ime vaikka turskaa, ääliö.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No siis, eihän Raamattu edes tunne helvettiä. Helvetti keksittiin keskiajalla kirkonmiesten toimesta, jotta olis jotain millä pelotella kansaa ja pitää heidät kirkolle kuuliaisina. Ei ole mitään helvettiä, se on ihan ihmisen omaa keksintöä. Meedio on ihan oikeassa. Jokainen joka on vähääkään kristinuskon historiaa opiskellut tietää tämän.
Jokainen, joka tuntee Raamattunsa, tietää että kuoleman jälkeen Jeesuksen hylkääjät menevät ikuiseen tuleen ja tuskaan, sinne helevettiin mutta Jeesus- uskovat saavat iloita Taivasten valtakunnassa ikuisesti.
Älä levitä valheellista totuutta, olet ymmärtänyt väärin. Jos et ymmärrä, ä
No miksi tulet sekaantumaan? Ole hiljaa ja opettele ensin perusasioita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi kerrot minusta noin? Ei minulla ole meediota mutta olen itse. S
En ole siis aloittaja tai kukaan tunnettu ihminen joten sekoitat nyt valitettavasti johonkin toiseen. Erikoinen kommentti, sinua ehkä harmittaa ettet ole ollut riittävän rohkea paljastaaksesi rahanpesijöitä. Kannattaa hoitaa oma osuus niin ei ota noin koville. En voisi itse sellaiseen lähteä koskaan, olen liian hyvä ihminen pahantekoon.
Vierailija wrote:
Mistä kummitusilmiöt johtuvat? Eräs alue, joka on yhteydessä spiritismiin, ovat kummitusilmiöt, joita jotkut ihmiset voivat kokea joko tahtoen tai tahtomattaan. He saattavat kokea kopistelua, ääniä, muita ilmiöitä tai vaikkapa tunteen siitä, että heitä seurataan. Useat tämän alueen ilmiöt liikkuvat tosin vain mielen alueella eli ne ovat hallusinaatioita ja näkyjä, mutta sen lisäksi on myös todellisia ilmiöitä.
Mistä sitten johtuu, että jotkut ihmiset voivat kokea näitä ilmiöitä? Mikä on syynä siihen, että se rajoittuu yleensä vain näihin määrättyihin henkilöihin, kun taas muut saavat olla niistä täysin vapaat ja rauhassa?
Selitykseksi voidaan kuitenkin sanoa, että näihin ilmiöihin on aina määrätyt syynsä. Ne eivät synny sattumalta. Ne saavat alkunsa yleensä seuraavista asioista, joita luetellaan. Jos kärsit näistä ilmiöistä, tunnistat todennäköisesti joitakin niistä sinulle tutuiksi:
Näi unen jossa isäni katseli minua liekkimerestä.
Isäni oli kiltti ateisti.
Sinä voit tunkea jumalasi persreikääsi, minne se kuuluukin:)
Ole hyvä.
Vierailija wrote:
Turha tulla kiistämään mitä Raamatussa lukee.
Esim. nämä seikat:
Meedioihin/ ennustajiin ei tule turvautua, koska ovat yhteydessä demoneihin.
Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon Helvetistä.
Se on sitten eri asia olla uskomatta että Raamattu on totuus, mutta uskomatonta että kiistää mitä siellä lukee.
T. Uskis
Höpö höpö, elä valheissasi ja pitkitä kuolemaasi rauhassa. :)
Miksi lainaukset menevät nykyään. miten sattuu, niin ettei muut välttämättä edes huomaa että on vastaus jonkun kommenttiin kun menee täysin harmaalle alueelle. Ja joskus ei mene. Voiko siihen mitenkään vaikuttaa, en kyllä keksi miten.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Älä levitä valheellista totuutta, olet ymmärtänyt väärin. Jos et ymmärrä, ä
Monessa on perää ja tarinat ovat mielenkiintoisia mutta uskikset eivät ole ymmärtäneet oikein ja peloittelevat muita noilla puheilla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä uskon et se jälleensyntyminen tapahtuu vain silloin jos ihminen on tehny esim itsemurhan. Koska se ei oo kenenkään sielunpolku vaan se on tavallaa error siinä polussa. Eli siis jos ihminen lähtee oman käden kautta hänet tuodaan uudestaan tänne takasin, niin kauan kunnes hän käy ne omat oppiläksynsä läpi. Mä uskon että meillä kaikilla on omat oppiläksyt mitkä meidän on tarkoitus oppia, ainoastaan se on tie pois tästä valheellisesta matrixista.
Kukaan ei synny uudestaan. Elämä on yksi ainoa elämä ja toisilla se on hyvin lyhyt ja toisilla se on sitten jopa kivuliaan pitkäkin.
Hyvä et tyhmille ja lihaville on jeesus.
Minä ateistina olen pitänyt kehon, mielen ja talouteni kunnossa ihan itse.
Olin syntynyt naiseksi suomeen ja pystyin tekemään luokkanousun ilman miestä joka lyö raamatulla/koraanilla päähän
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siitä, että minulla
No ottaapa koville nyt. 😂
Jumala on Raamatun kautta varoittanut yhteyksistä henkimaailman kanssa, koska henkivallat eksyttävät ihmisiä pois totuudesta. Se nähdään myös aloituksessa.
Jumala on varoittanut ihmiskuntaa myös helvetin olemassaolosta. Siksi hän lähetti Jeesuksen, että välttäisimme sinne joutumisen, sillä helvetti tehtiin pahuuden henkivaltojen tuomiota varten. Mutta myös ne ihmiset, jotka seuraavat henkivaltoja, eivätkä Jumalaa ja Jeesusta, joutuvat sinne, mikäli eivät tee parannusta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi kerrot minusta noin? Ei minulla ole meediota mutta olen itse. Siksi tiedän varmuudella.
Miksi? Mikä sinut on saanut vakuuttuneeksi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi kerrot minusta noin? Ei minulla ole meediota mutta olen itse. S
Sinä teet olettamuksia omasta valheellisuudestasi käsin. En ole tilivelvollinen sinulle. Ymmärrän asiat jotka ovat loogisia ja käyvät järkeen. Uskon totuuteen.
Turha tulla kiistämään mitä Raamatussa lukee.
Esim. nämä seikat:
Meedioihin/ ennustajiin ei tule turvautua, koska ovat yhteydessä demoneihin.
Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon Helvetistä.
Se on sitten eri asia olla uskomatta että Raamattu on totuus, mutta uskomatonta että kiistää mitä siellä lukee.
T. Uskis