Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemani meedio sanoi minulle, että helvettiä ei ole olemassa

Vierailija
08.07.2016 |

Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.

Kommentit (462)

Vierailija
1/462 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ.

Vierailija
2/462 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettihän on sillä, joka siihen uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/462 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa on

Vierailija
4/462 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedio oli ihan oikeassa.

Vierailija
5/462 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustus Norjasta vuodelta 1968...lukekaapas.

Vierailija
6/462 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustus Norjasta vuodelta 1968...lukekaapas.

Linkki puuttuu...

Vierailija
7/462 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, eihän Raamattu edes tunne helvettiä. Helvetti keksittiin keskiajalla kirkonmiesten toimesta, jotta olis jotain millä pelotella kansaa ja pitää heidät kirkolle kuuliaisina. Ei ole mitään helvettiä, se on ihan ihmisen omaa keksintöä. Meedio on ihan oikeassa. Jokainen joka on vähääkään kristinuskon historiaa opiskellut tietää tämän.

Vierailija
8/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suorittamassa sitä karmaa tässä elämässä. Ilmeisesti olin Hitler tai joku muu iso paskiainen entisessä elämässä.

9/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Helvetti odottaa kaikkia, jotka eivät usko Jeesukseen vapahtajana. Meediot ovat saatanan lähettiläitä. Älä usko heitä. Valitse valo, pimeyden sijaan.

Pystyisitkö kertomaan miksi tähän "jeesukseen" pitäisi uskoa? Ihan semmoinen rehellinen oma mielipide olis kiva, kiitos.

10/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meedio on Saatanasta ja valehtelee. Tee parannus ja katkaise välit noitiin ja meedioihin.

Meediot ovat ainoita jotka.voivat kommunikoida kuolleiden rakkaidemme kanssa tai väittävät yekevänsä sitä.

11/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija22 kirjoitti:

No siis, eihän Raamattu edes tunne helvettiä. Helvetti keksittiin keskiajalla kirkonmiesten toimesta, jotta olis jotain millä pelotella kansaa ja pitää heidät kirkolle kuuliaisina. Ei ole mitään helvettiä, se on ihan ihmisen omaa keksintöä. Meedio on ihan oikeassa. Jokainen joka on vähääkään kristinuskon historiaa opiskellut tietää tämän.

Tuossa esität väitteen, jolla ei ole katetta. Kadotus johon helvetillä viitataan on alunperin juutalainen käsite. Se esiintyy jo Jesajassa ja Danielissa. Jeesuksen opetus pelastuksestakin Matteuksen evankeliumissa on nimenomaan pelastumista kadotukselta.

Matteuksen 25 luvun viimeiset jakeet ilmaisee asian harvinaisen selvästi, joista viimeinen: 46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Vierailija
12/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on kaikki.

Vierailija
14/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedio oli oikeassa helvetin suhteen, mutta sinun jatkotulkitasi oli väärä. Jäälleensyntymistä tai paratiisia ei myöskään ole olemassa.

t. Atte Ateisti

Vierailija
15/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedio on oikeassa. Nämä hihhuliuskovaiset, jotka väittävät että joudut automaattisesti helvettiin, jos et usko Jeesukseen ovat väärässä.

Vierailija
16/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Helvetti odottaa kaikkia, jotka eivät usko Jeesukseen vapahtajana. Meediot ovat saatanan lähettiläitä. Älä usko heitä. Valitse valo, pimeyden sijaan.

Helvetillä pelottelu on uhkailua ja aiheuttaa pahoinvointia.

Vierailija
17/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.

Kuulostaa paljon paremmalta kuin kristillinen käsitys taivaasta ja helvetistä,uskon,että meedio on oikeassa.

Henkilökohtaisesti uskon,että karman laki toteutuu ihan jokapäiväisessä elämässä,ei tarvitse odotella seuraavia elämiä.Hyvistä teoista seuraa hyviä asioita ja pahoista pahoja,ennemmin tai myöhemmin,

Vierailija
18/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt meediolla ja saanut viestejä kuolleilta sukulaisiltani, jotka olen halunnut tulevan istuntoon. Meedio on sitten välittänyt viestit henkimaailmasta ja kertonut hyvin yksityiskohtaisia asioita, joita ei voisi mitenkään tietää, ellei kyseessä olisi juuri se henkilö, joka istuntoon pyydettiin. Myös ulkonäön kuvaukset ovat täsmänneet.

Mielenkiintoista on, että kuollut mummoni näyttäytyi meediolle henkimaailmassa nuorempana kuin, minkä ikäisenä kuoli. Kun kysyin syytä tähän sain vastaukseksi, että se oli onnellisinta aikaa maanpäällisessä elämässä, siksi hän näyttäytyy tällaisena. Meedio sanoi, että sielulla on vapaa tahto ja sitä ei voi pakottaa kommunikoimaan toiselta puolelta. Sielu tulee istuntoon, jos niin tahtoo.

Vierailija
19/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- (Luuk 16:19-26) Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.

20. Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita

21. ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.

22. Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.

23. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.

24. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'

25. Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.

26. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'

Vierailija
20/462 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöväri ristillä. Toinen hyvä esimerkki on ristillä oleva ryöväri. Tämäkään henkilö ei jäänyt vaeltelemaan maan päälle, vaan hän meni heti samana päivänä paratiisiin. Jeesus antoi hänelle tämän lupauksen:

- (Luuk 23:43) Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme