Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on vaarallisempi hammaslääkärikäynti vai silmän kaihileikkaus?

Vierailija
26.01.2026 |

Olen menossa molempiin.

Kumpi on vaarallisempi hammaslääkärikäynti vai silmän kaihileikkaus?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että joskus hammaslääkärikäynnin johdosta on joku kuollut. Mutta en ole koskaan kuullut, että silmän kaihileikkaukseen olisi joku kuollut.

Vierailija
2/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakaan ei kuolemanriski taida olla kovin todennäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaankin saa julkiselta vain buranaa ja jonotusta ja kumpikaan noista ei auta yhtään

Vierailija
4/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kuolee, mutta hampaan poiston jälkiseurauksiin on kyllä kuollut ihmisiä. Kaihileikkaus voi mennä muuten pieleen mutta ei siihen kuole, ja yleensä ne onnistuu kyllä hyvin. 

Vierailija
5/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonaankin on moni kuollut.

Vierailija
6/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumpaankin saa julkiselta vain buranaa ja jonotusta ja kumpikaan noista ei auta yhtään

Ei kaihileikkaukseen mitään buranaa tarvitse. Ei minulla ainakaan ollut tarvetta, ei ollut yhtään kipua. Silmätippoja piti laittaa. 

Vierailija
7/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla hammaslääkäriin/kaihileikkaukseen on huomattavasti todennäköisempää kuolla kuin itse perillä toimenpiteissä.

Vierailija
8/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fifty sixty kun aattelee et kun menee näkö niin ei nää mitä syö ja kun menee hampaat niin ei ole millä syö. Joskus harvoin on käynyt niin et menee vain maksukyky iltapäiväkahviin siellä kantakahvilassa.

Vierailija
9/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne voi olla vaarallinen, jos hampaan juuresta/ikeneestä kulkeutuu vaarallisia bakteereja sydämeen. Silmästä ei ole suoraa yhteyttä sydämeen.

Vierailija
10/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joku nielemisongelma pariksi vuodeksi ja edelleen herkkyys niellä liian aikaisin. Ehkä puudutuspiikit. Ja muu kohtaus. Mutta se paikka oli huono jossa silloin kävin ja epäilyttävä.

Vierailija
11/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveysneuvontaan siellä saat vastauksen kaikkiin tyhmiin kysymyksiin. Ne on itsekin persuja eli jutustelee mieluiten sinun kanssa paskaa 

Vierailija
12/12 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakaan ei nukuteta. Kaihileikkaus ei juurikaan satu ja näkö on tarkka yleensä heti. Hammaslääkärissä juurihoito voi sattua niin paljon, että tulee itku. Viisaudenampaanpoistosta puhumattakaan. Voit joutua kulkemaan kangastukko suussa pitkään, ettet kuole verenvuotoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi