Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntemani meedio sanoi minulle, että helvettiä ei ole olemassa

Vierailija
08.07.2016 |

Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.

Kommentit (462)

Vierailija
161/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Turha tulla kiistämään mitä Raamatussa lukee. 

Esim. nämä seikat:

Meedioihin/ ennustajiin ei tule turvautua, koska ovat yhteydessä demoneihin. 

Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon Helvetistä. 

Se on sitten eri asia olla uskomatta että Raamattu on totuus, mutta uskomatonta että kiistää mitä siellä lukee.

T. Uskis

Höpö höpö, elä valheissasi ja pitkitä kuolemaasi rauhassa. :)

Kiitos vaan. Kuolema ei pelota minua, sinun olisi päinvastoin syytä pelätä kuolemaa. 

Jeesus: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä!

Vierailija
162/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa (Matt. 22:29) Jeesus sanoo, että te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa. Ihmiset uskovat kaikenlaista mitä haluavat ja hakeutuvat ennustajille ja meedioilla ym. Henkimaailman asiat kiehtovat.

Jeesus tuli maan päälle lihaksi tulleeksi Jumalan sanaksi ja pelastukseksi ihmisille. Hänen evankeliumissa on kaikki mitä ihmisen tulee tietää. Sitten on sellaisia Jumalan salaisuuksia, joita ihmisen ei vielä kuulu tietää. Erikseen Jeesus ja Raamattu muutenkin varoittaa niistä pimeyden alueelle kuuluvista henkimaailman asioista, joihin ihminen ei saa sekaantua. Nämä kielletyt asiat erityisesti vetävät ihmisiä puoleensa, kuten tästäkin ketjusta ilmenee. Monet uskovat, että ennustaminen, meedioistunnot ja noituus ovat hyviä asioita, valkoista magiaa. Jotkut taas kieltävät koko henkimaailman olemassaolon. 

Lukekaa Raamattua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässä linkki:

https://www.israel-apu.fi/artikkelien-ryhmat/profeetallista/norjalaisen…

Mielenkiintoista. Mistä vain tiedämme, ettei "näky" vuodelta 1968 olekin vuodelta 2018?

Vierailija
164/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä uskon et se jälleensyntyminen tapahtuu vain silloin jos ihminen on tehny esim itsemurhan. Koska se ei oo kenenkään sielunpolku vaan se on tavallaa error siinä polussa. Eli siis jos ihminen lähtee oman käden kautta hänet tuodaan uudestaan tänne takasin, niin kauan kunnes hän käy ne omat oppiläksynsä läpi. Mä uskon että meillä kaikilla on omat oppiläksyt mitkä meidän on tarkoitus oppia, ainoastaan se on tie pois tästä valheellisesta matrixista. 

Minun isäni a.mpui itsensä.

On nyt helvet.issä jos uskon että uneni on totta.

Jumala tykkää ki.duttaa ihmisiä, minä vihaan k.iduttaja narsisti miesju.malaa.

Vierailija
165/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä voin puolestani sanoa ihan 100 % varmuudella, että yhtään meediotakaan ei ole olemassa. 

Sinä johdat ihmisiä faktoillasi totuuteen. Olet hyvä ihminen.

Korjasin vastaamaan totuutta. 

Sinun totuutesi ei ole oikea totuus. Tiedän paremmin ja niin tietää moni muukin. 

Et näköjään tiedä. MOT. 

Jos sinä pyhä ihminen tiedät paremmin niin avaisitko suusi ja auttaisit lähimmäisiäsi? Et osaa muuta kuin nälviä ja olla ilkeä. Joudut kadotukseen itsessäsi, itsepähän valitset tiesi.

Ime vaikka turskaa, ääliö.&nbsp

Aika onnellista aivotoimintaa. Aivoissasi ei liiku käytännössä siis yhtään mitään. Kaikkea hyvää.

Vierailija
166/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi lainaukset menevät nykyään. miten sattuu, niin ettei muut välttämättä edes huomaa että on vastaus jonkun kommenttiin kun menee täysin harmaalle alueelle. Ja joskus ei mene. Voiko siihen mitenkään vaikuttaa, en kyllä keksi miten.

Huomasin saman, tekevät kiusaa myös muokkaamalla ketjuja. Täytyy vain pärjätä.

Vierailija
167/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jumala on Raamatun kautta varoittanut yhteyksistä henkimaailman kanssa, koska henkivallat eksyttävät ihmisiä pois totuudesta. Se nähdään myös aloituksessa.

Jumala on varoittanut ihmiskuntaa myös helvetin olemassaolosta. Siksi hän lähetti Jeesuksen, että välttäisimme sinne joutumisen, sillä helvetti tehtiin pahuuden henkivaltojen tuomiota varten. Mutta myös ne ihmiset, jotka seuraavat henkivaltoja, eivätkä Jumalaa ja Jeesusta, joutuvat sinne, mikäli eivät tee parannusta.

Valhetta.

Vierailija
168/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä voin puolestani sanoa ihan 100 % varmuudella, että yhtään meediotakaan ei ole olemassa. 

Sinä johdat ihmisiä faktoillasi totuuteen. Olet hyvä ihminen.

Korjasin vastaamaan totuutta. 

Sinun totuutesi ei ole oikea totuus. Tiedän paremmin ja niin tietää moni muukin. 

Mistä tiedät että tiedät paremmin ja oikean totuuden? Jos se sinun meediosi onkin "meedio" ja kuolleitten sijaan saa yhteyden demonihenkiin jotka esiintyvät ko kuolleina?

Et oikeasti voi varmaksi tietää.

Miksi kerrot minusta noin? Ei minulla ole meediota mutta olen itse. S

Lue uudestaan ja yritä sisäistää lukemasi.

Vierailija
169/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedioystävien takia ei kannata riskeerata omaa iankaikkisuusosaansa ja joutua helvettiin, sillä meediot sanomineen ovat henkivaltojen eksyttämiä.

Uskokaa Raamattua, jonka kautta Jumala, joka on sen helvetin tehnyt, puhuu ihmiskunnalle ja varoittaa ihmiskuntaa. Juuri helvetin takia Jeesus tänne tuli, että välttäisimme sinne joutumisen.

Vierailija
170/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jumala on Raamatun kautta varoittanut yhteyksistä henkimaailman kanssa, koska henkivallat eksyttävät ihmisiä pois totuudesta. Se nähdään myös aloituksessa.

Jumala on varoittanut ihmiskuntaa myös helvetin olemassaolosta. Siksi hän lähetti Jeesuksen, että välttäisimme sinne joutumisen, sillä helvetti tehtiin pahuuden henkivaltojen tuomiota varten. Mutta myös ne ihmiset, jotka seuraavat henkivaltoja, eivätkä Jumalaa ja Jeesusta, joutuvat sinne, mikäli eivät tee parannusta.

Valhetta.

Sinä olet niellyt henkivaltojen valheen karvoineen kaikkineen. Älä ole tyhmä ja mene toisen ihmisen uskomusten ja valehtelun takia kadotukseen, josta Jumal itse on varoittanut. Jeesus tuli taivaasta, hämn tietää, kuinka asiat ovat, ja hän varoitti helvetistä eniten.

Vierailija
171/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Valhetta.

Sinä olet niellyt henkivaltojen valheen karvoineen kaikkineen. Älä ole tyhmä ja mene toisen ihmisen uskomusten ja valehtelun takia kadotukseen, josta Jumal itse on varoittanut. Jeesus tuli taivaasta, hämn tietää, kuinka asiat ovat, ja hän varoitti helvetistä eniten.

Älä jaksa jauhaa paskaa, pese suusi ja sielusi. 

Vierailija
172/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen käynyt meediolla ja saanut viestejä kuolleilta sukulaisiltani, jotka olen halunnut tulevan istuntoon. Meedio on sitten välittänyt viestit henkimaailmasta ja kertonut hyvin yksityiskohtaisia asioita, joita ei voisi mitenkään tietää, ellei kyseessä olisi juuri se henkilö, joka istuntoon pyydettiin. Myös ulkonäön kuvaukset ovat täsmänneet.

Mielenkiintoista on, että kuollut mummoni näyttäytyi meediolle henkimaailmassa nuorempana kuin, minkä ikäisenä kuoli. Kun kysyin syytä tähän sain vastaukseksi, että se oli onnellisinta aikaa maanpäällisessä elämässä, siksi hän näyttäytyy tällaisena. Meedio sanoi, että sielulla on vapaa tahto ja sitä ei voi pakottaa kommunikoimaan toiselta puolelta. Sielu tulee istuntoon, jos niin tahtoo.

Demonit esiintyvät näinä kuolleina. Ovat tarkkailleet näitä ihmisiä elossa ollessa ja osaavat siksi näytellä heitä hyvin.

Kuolleet eivät pääse maan päälle enää kuolemansa jälkeen.

Vierailija
173/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Valhetta.

Sielu puhdistuu vain Jeesuksen kautta. Ja suuni puhuu Kristuksen sanoja.

t. entinen okkultisti ja meedioistunnoissakin istunut, nykyinen Kristukseen uskova kristitty, joka on NYT matkalla taivaaseen.

Vierailija
174/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kirjoittaja 174! 

Minäkin olen saannut ottaa uskoa vastaan, tämä on mahtavaa. Siitä on nyt noin 2,5 vuotta aikaa. 

Kaikkea hyvää!

Vierailija
175/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkää kaikki okkultismi, meediot, henkiset ja spiritualistiset kirjat, luennot, istunnot ym., mitä olet harrastanut ja kuunnellut tai lukenut ja uskonut. Keskity sitten ainoastaan Raamatun evankeliumien, Uuden Testamentin ym. lukemiseen ja pyydä Jumalan Pyhää Henkeä auttamaan itseäsi totuuden ymmärtämisessä. Pyydä myös Jeesusta tulemaan elämääsi Herrana ja Vapahtajana ja vapauttamaan sinut väärästä ja eksytyksestä ja synnistä.

Jos teet näin, löydät Jumalan Totuuden eli pelastuksen Jeesuksessa ja pääset kerran myös taivaaseen.

Vierailija
176/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hei kirjoittaja 174! 

Minäkin olen saannut ottaa uskoa vastaan, tämä on mahtavaa. Siitä on nyt noin 2,5 vuotta aikaa. 

Kaikkea hyvää!

Kiitos, samoin sinulle! 🙌💖

Vierailija
177/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

J e e s u s sanoi, ”Olkaa ohikulkijoita.”

Ei ole Jeesus Kristus sanonut mitään tälläistä. Miksi valehtelet?

T: Kristinuskon opettaja

Vierailija
178/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen käynyt meediolla ja saanut viestejä kuolleilta sukulaisiltani, jotka olen halunnut tulevan istuntoon. Meedio on sitten välittänyt viestit henkimaailmasta ja kertonut hyvin yksityiskohtaisia asioita, joita ei voisi mitenkään tietää, ellei kyseessä olisi juuri se henkilö, joka istuntoon pyydettiin. Myös ulkonäön kuvaukset ovat täsmänneet.

Mielenkiintoista on, että kuollut mummoni näyttäytyi meediolle henkimaailmassa nuorempana kuin, minkä ikäisenä kuoli. Kun kysyin syytä tähän sain vastaukseksi, että se oli onnellisinta aikaa maanpäällisessä elämässä, siksi hän näyttäytyy tällaisena. Meedio sanoi, että sielulla on vapaa tahto ja sitä ei voi pakottaa kommunikoimaan toiselta puolelta. Sielu tulee istuntoon, jos niin tahtoo.

Demonit esiintyvät näinä kuolleina. Ovat tarkkailleet näitä ihmisiä elossa ollessa ja osaavat siksi näytellä heitä hyvin.

Nytkö otitte nämä demonit. Demonit asuvat ihmisessä eli ovat pahojen ihmisten energiaa. Käy jo tylsäksi.

Vierailija
179/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jeesuksenpalvojat ovat vallanneet tämänkin ketjun. Tiedoksenne, että jeesus ei halunnut, että häntä palvotaan. Rikotte siis hänen käskyään vastaan. Joudutte varmaan siitä hyvästä helvettiin. Bye Felicia.

Hän ei halunnut nöyränä ihmisenä että häntä yksin palvotaan sillä hän halusi olla ihmisten lähellä ja samanarvoinen ihminen kuin muutkin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että emme saisi arvostaa häntä ja hänenkin elämäntyötänsä myös hänen kuolemansa jälkeen. Jos joku haluaa palvoa Jeesusta, hän saa tehdä niin mutta pakko ei ole kenenkään niin tehdä.

Moni ihminen palvoi ja ylisti Jeesusta hänen eläessään nähdessään ja kokiessaan hänen ihmetekonsa voiman. Eikä Jeesus yhtään pahastunut siitä, koska vaikka tiesi olevansa 100% ihminen, tiesi myös olevansa 100% Jumala ja Jumalan Poika ja oli ylistyksensä ansainnut.

Vierailija
180/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Valhetta.

Sinä olet niellyt henkivaltojen valheen karvoineen kaikkineen. Älä ole tyhmä ja mene toisen ihmisen uskomusten ja valehtelun takia kadotukseen, josta Jumal itse on varoittanut. Jeesus tuli taivaasta, hämn tietää, kuinka asiat ovat, j

Keksikää jotakin omaa, miksi tulette pilaamaan ketjut??