Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemani meedio sanoi minulle, että helvettiä ei ole olemassa

Vierailija
08.07.2016 |

Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.

Kommentit (462)

Vierailija
121/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä uskon et se jälleensyntyminen tapahtuu vain silloin jos ihminen on tehny esim itsemurhan. Koska se ei oo kenenkään sielunpolku vaan se on tavallaa error siinä polussa. Eli siis jos ihminen lähtee oman käden kautta hänet tuodaan uudestaan tänne takasin, niin kauan kunnes hän käy ne omat oppiläksynsä läpi. Mä uskon että meillä kaikilla on omat oppiläksyt mitkä meidän on tarkoitus oppia, ainoastaan se on tie pois tästä valheellisesta matrixista. 

Kukaan ei synny uudestaan. Elämä on yksi ainoa elämä ja toisilla se on hyvin lyhyt ja toisilla se on sitten jopa kivuliaan pitkäkin.

Vierailija
122/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen käynyt meediolla ja saanut viestejä kuolleilta sukulaisiltani, jotka olen halunnut tulevan istuntoon. Meedio on sitten välittänyt viestit henkimaailmasta ja kertonut hyvin yksityiskohtaisia asioita, joita ei voisi mitenkään tietää, ellei kyseessä olisi juuri se henkilö, joka istuntoon pyydettiin. Myös ulkonäön kuvaukset ovat täsmänneet.

Mielenkiintoista on, että kuollut mummoni näyttäytyi meediolle henkimaailmassa nuorempana kuin, minkä ikäisenä kuoli. Kun kysyin syytä tähän sain vastaukseksi, että se oli onnellisinta aikaa maanpäällisessä elämässä, siksi hän näyttäytyy tällaisena. Meedio sanoi, että sielulla on vapaa tahto ja sitä ei voi pakottaa kommunikoimaan toiselta puolelta. Sielu tulee istuntoon, jos niin tahtoo.

Niin et yksityiskohdat täsmäs, paitsi sit kun ei täsmännyt (mummon kohdalla) niin siihen olikin kiva selitys. Ylläri

Siinä on huumoria, ymmärsin ja naurahdin. Kyllä se vain on niin että meedio ei päätä kuka puhuu vaan hänen on annettava vain se mikä hänelle tuodaan saatettavaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen käynyt meediolla ja saanut viestejä kuolleilta sukulaisiltani, jotka olen halunnut tulevan istuntoon. Meedio on sitten välittänyt viestit henkimaailmasta ja kertonut hyvin yksityiskohtaisia asioita, joita ei voisi mitenkään tietää, ellei kyseessä olisi juuri se henkilö, joka istuntoon pyydettiin. Myös ulkonäön kuvaukset ovat täsmänneet.

Mielenkiintoista on, että kuollut mummoni näyttäytyi meediolle henkimaailmassa nuorempana kuin, minkä ikäisenä kuoli. Kun kysyin syytä tähän sain vastaukseksi, että se oli onnellisinta aikaa maanpäällisessä elämässä, siksi hän näyttäytyy tällaisena. Meedio sanoi, että sielulla on vapaa tahto ja sitä ei voi pakottaa kommunikoimaan toiselta puolelta. Sielu tulee istuntoon, jos niin tahtoo.

Niin et yksityiskohdat täsmäs, paitsi sit kun ei täsmännyt (mummon ko

Oletpa heikko ihminen. Älä kiellä totuuksia!

Vierailija
124/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa new age ,okkultismi ovat  huijataan  ihmisiä  saat,,,   

Vierailija
125/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jumala antoi ihmiselle iankaikkisen katoamattoman sielun. Ihmisen sielu ei katoa mihinkään kuoleman jälkeen. Täällä maan päällä ihmisen täytyy saada syntinsä anteeksi Jeesuksen sovitustyön kautta, koska syntisinä meillä ei ole pääsyä Jumalan luo. 

Sinä uskot näin, mutta kukaan ei voi tietää.

Vierailija
126/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä voin puolestani sanoa ihan 100 % varmuudella, että yhtään meediotakaan ei ole olemassa. 

Sinä johdat ihmisiä faktoillasi totuuteen. Olet hyvä ihminen.

Korjasin vastaamaan totuutta. 

Sinun totuutesi ei ole oikea totuus. Tiedän paremmin ja niin tietää moni muukin. 

Vierailija
127/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä voin puolestani sanoa ihan 100 % varmuudella, että yhtään meediotakaan ei ole olemassa. 

Sinun totuutesi ei ole oikea totuus. Tiedän paremmin ja niin tietää moni muukin. 

Mistä tiedät että tiedät paremmin ja oikean totuuden? Jos se sinun meediosi onkin "meedio" ja kuolleitten sijaan saa yhteyden demonihenkiin jotka esiintyvät ko kuolleina?

Et oikeasti voi varmaksi tietää.

Vierailija
128/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ettekö te jo ymmärrä ettei uskonasioista kukaan voi tietää totuutta. Korjatkaa ja sanokaa, että minä uskon näin. Älkää väittäkö totuudeksi.

Vierailija
129/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No siis, eihän Raamattu edes tunne helvettiä. Helvetti keksittiin keskiajalla kirkonmiesten toimesta, jotta olis jotain millä pelotella kansaa ja pitää heidät kirkolle kuuliaisina. Ei ole mitään helvettiä, se on ihan ihmisen omaa keksintöä. Meedio on ihan oikeassa. Jokainen joka on vähääkään kristinuskon historiaa opiskellut tietää tämän.

Väärin. Jeesus puhuu evankeliumeissa enemmän helvetistä, kun taivaasta. 

Jokainen, joka tuntee Raamattunsa, tietää että kuoleman jälkeen Jeesuksen hylkääjät menevät ikuiseen tuleen ja tuskaan, sinne helevettiin mutta Jeesus- uskovat saavat iloita Taivasten valtakunnassa ikuisesti.

Älä levitä valheellista totuutta, olet ymmärtänyt väärin. Jos et ymmärrä, älä opeta. Voit toki kertoa mutta muista mainita se että et tiedä varmuudella onko asia todell

Miksi kiellät Raamatun Sanaa? Kyllä se niin on että Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon helvetistä! Lue evankeliumit! 

T.eri

Vierailija
130/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sama ihminen kuka on toilottanu 2 vuotta 100% varmuudella että Ukraina ei ole korruptoitunut valtio xD

Vierailija
131/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tunnetila. Paha olo. Vastavasti myös paratiisi on tunnetila. Hyvä olo. 

Vierailija
132/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Et näköjään tiedä. MOT. 

Vierailija
133/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mistä tiedät että tiedät paremmin ja oikean totuuden? Jos se sinun meediosi onkin "meedio" ja kuolleitten sijaan saa yhteyden demonihenkiin jotka esiintyvät ko kuolleina?

Siitä, että minulla on sentään perustason ymmärrys fysiikasta, kemiasta ja biologiasta. Eli kyllä, voin, ja tiedän aivan täysin varmaksi. 

Vierailija
134/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sama ihminen kuka on toilottanu 2 vuotta 100% varmuudella että Ukraina ei ole korruptoitunut valtio xD

Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Vierailija
135/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi kerrot minusta noin? Ei minulla ole meediota mutta olen itse. Siksi tiedän varmuudella.

Vierailija
136/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No siis, eihän Raamattu edes tunne helvettiä. Helvetti keksittiin keskiajalla kirkonmiesten toimesta, jotta olis jotain millä pelotella kansaa ja pitää heidät kirkolle kuuliaisina. Ei ole mitään helvettiä, se on ihan ihmisen omaa keksintöä. Meedio on ihan oikeassa. Jokainen joka on vähääkään kristinuskon historiaa opiskellut tietää tämän.

Jokainen, joka tuntee Raamattunsa, tietää että kuoleman jälkeen Jeesuksen hylkääjät menevät ikuiseen tuleen ja tuskaan, sinne helevettiin mutta Jeesus- uskovat saavat iloita Taivasten valtakunnassa ikuisesti.

Älä levitä valheellista totuutta, olet ymmärtänyt väärin. Jos et ymmärrä, älä opeta. Voit toki kertoa mutta muista mainita

Miksi pitäisi lukea jonkun tuntemattoman kirjoittamia tarinoita jostain tyypistä jota ei todennäköisesti ole koskaan ollut olemassakaan?

Vierailija
137/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi kerrot minusta noin? Ei minulla ole meediota mutta olen itse. Siksi tiedän varmuudella.

Ai sinua siis harmittaa kun joku paljastaa julkisesti kusetuksesi ja uhkaa viedä sinulta vääryydellä huijaamiasi rahojasi 😂

Vierailija
138/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ettekö te jo ymmärrä ettei uskonasioista kukaan voi tietää totuutta. Korjatkaa ja sanokaa, että minä uskon näin. Älkää väittäkö totuudeksi.

Uskon asiat liittyvät uskontoihin ja totuus on yksi totuus elämästä, kuolemasta sekä kuoleman jälkeisestä elämästä ja auttajistamme.

Vierailija
139/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siitä, että minulla on sentään perustason ymmärrys fysiikasta, kemiasta ja biologiasta. Eli kyllä, voin, ja tie

Vakavissasi sanot että perustason ymmärrys mainitsemistasi asioista antaa vakuuden/tiedon että meedion kanssa puhuvat oikeat kuolleet ihmiset eikä heitä esittävät henget?

Eiköhän näissä ole kyse henkisistä/hengellisistä asioista joita ei voi, pysty eikä ehkä pidäkään kyetä mittaamaan millään luonnontieteellisillä mittareilla.

Vierailija
140/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Älä levitä valheellista totuutta, olet ymmärtänyt väärin. Jos et ymmärrä, älä opeta. Voit toki kertoa mutta muista mainita

Mistä tiedät mitä olen lukenut? Ymmärrä sinä lukemasi ensin ja tule sitten pätemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi