Tuntemani meedio sanoi minulle, että helvettiä ei ole olemassa
Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.
Kommentit (462)
Minä voin puolestani sanoa ihan 100 % varmuudella, että yhtään meediotakaan ei ole olemassa.
Vierailija wrote:
No siis, eihän Raamattu edes tunne helvettiä. Helvetti keksittiin keskiajalla kirkonmiesten toimesta, jotta olis jotain millä pelotella kansaa ja pitää heidät kirkolle kuuliaisina. Ei ole mitään helvettiä, se on ihan ihmisen omaa keksintöä. Meedio on ihan oikeassa. Jokainen joka on vähääkään kristinuskon historiaa opiskellut tietää tämän.
Väärin. Jeesus puhuu evankeliumeissa enemmän helvetistä, kun taivaasta.
Jokainen, joka tuntee Raamattunsa, tietää että kuoleman jälkeen Jeesuksen hylkääjät menevät ikuiseen tuleen ja tuskaan, sinne helevettiin mutta Jeesus- uskovat saavat iloita Taivasten valtakunnassa ikuisesti.
Eihän tuossa edes sanottu, että tämä rikas olisi ollut huono ihminen tai että hän ei uskonut jumalaan. Melkoista aivopesua, että kaikki rikkaat sitten kuolemansa jälkeen kärsivät ikuisesti ja köyhät ja sairaat saavat ikuisen onnen. Taitaa olla vaan keino, jolla lohdutetaan köyhiä ja saadaan heidät pysymään hiljaa ja kärsimään.
Vierailija wrote:
Ryöväri ristillä. Toinen hyvä esimerkki on ristillä oleva ryöväri. Tämäkään henkilö ei jäänyt vaeltelemaan maan päälle, vaan hän meni heti samana päivänä paratiisiin. Jeesus antoi hänelle tämän lupauksen:
- (Luuk 23:43) Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
Vai että esimerkki. Miten sinä todistat, että ryöväri on nyt paratiisissa? Kun ei voida todistaa että paratiisia on edes olemassa.
Vierailija wrote:
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. 30. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. Matt 5:29-30
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen. Matt. 7:13
Minä sanon teille, että niin idästä kuin lännestä tulee monia, jotka taivasten valtakunnassa käyvät aterialle yhdessä Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa. 12. Mutta ne, joiden oli määrä periä valtakunta, heitetään ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita." Matt.8:11-12)
28. Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumi
Hirveää pelottelua. Ei kummakaan, että uskovaiset usein kärsivät ahdistuksesta kun pitää tämmösiä pelätä. Ateistina on helppoa kun ei tarvi pelätä mitään.
5. Moos. 18
Väärät ja oikeat profeetat
9 "Kun tulette siihen maahan, jonka Herra, teidän Jumalanne, antaa teille, älkää ruvetko noudattamaan siellä asuvien kansojen iljettäviä tapoja.
10 Keskuudessanne ei saa olla ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, ei myöskään ketään taikojen tekijää, enteiden tai ennusmerkkien selittäjää, noitaa, [3. Moos. 18:21+]
11 loitsujen lukijaa, henkienmanaajaa, tietäjää eikä ketään, joka kysyy neuvoa kuolleilta. [1. Sam. 28:9; Jes. 8:19]
12 Jokainen, joka sellaista harjoittaa, on iljetys Herralle, ja juuri näiden iljettävien tapojen vuoksi Herra, teidän Jumalanne, hävittää ne kansat teidän tieltänne.
13 Olkaa koko sydämestänne uskolliset Herralle, Jumalallenne.
14 Nuo kansat, joiden maan te pian otatte haltuunne, turvautuvat ennustajiin ja taikojen tekijöihin, mutta teille Herra, teidän Jumalanne, ei ole antanut lupaa tehdä samoin.
Mä uskon et se jälleensyntyminen tapahtuu vain silloin jos ihminen on tehny esim itsemurhan. Koska se ei oo kenenkään sielunpolku vaan se on tavallaa error siinä polussa. Eli siis jos ihminen lähtee oman käden kautta hänet tuodaan uudestaan tänne takasin, niin kauan kunnes hän käy ne omat oppiläksynsä läpi. Mä uskon että meillä kaikilla on omat oppiläksyt mitkä meidän on tarkoitus oppia, ainoastaan se on tie pois tästä valheellisesta matrixista.
Vierailija wrote:
Mä olen käynyt meediolla ja saanut viestejä kuolleilta sukulaisiltani, jotka olen halunnut tulevan istuntoon. Meedio on sitten välittänyt viestit henkimaailmasta ja kertonut hyvin yksityiskohtaisia asioita, joita ei voisi mitenkään tietää, ellei kyseessä olisi juuri se henkilö, joka istuntoon pyydettiin. Myös ulkonäön kuvaukset ovat täsmänneet.
Mielenkiintoista on, että kuollut mummoni näyttäytyi meediolle henkimaailmassa nuorempana kuin, minkä ikäisenä kuoli. Kun kysyin syytä tähän sain vastaukseksi, että se oli onnellisinta aikaa maanpäällisessä elämässä, siksi hän näyttäytyy tällaisena. Meedio sanoi, että sielulla on vapaa tahto ja sitä ei voi pakottaa kommunikoimaan toiselta puolelta. Sielu tulee istuntoon, jos niin tahtoo.
Niin et yksityiskohdat täsmäs, paitsi sit kun ei täsmännyt (mummon kohdalla) niin siihen olikin kiva selitys. Ylläri.
Ja tuokin, et valikoiden tullaan istuntoihinkin... voi sentään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olen käynyt meediolla ja saanut viestejä kuolleilta sukulaisiltani, jotka olen halunnut tulevan istuntoon. Meedio on sitten välittänyt viestit henkimaailmasta ja kertonut hyvin yksityiskohtaisia asioita, joita ei voisi mitenkään tietää, ellei kyseessä olisi juuri se henkilö, joka istuntoon pyydettiin. Myös ulkonäön kuvaukset ovat täsmänneet.
Mielenkiintoista on, että kuollut mummoni näyttäytyi meediolle henkimaailmassa nuorempana kuin, minkä ikäisenä kuoli. Kun kysyin syytä tähän sain vastaukseksi, että se oli onnellisinta aikaa maanpäällisessä elämässä, siksi hän näyttäytyy tällaisena. Meedio sanoi, että sielulla on vapaa tahto ja sitä ei voi pakottaa kommunikoimaan toiselta puolelta. Sielu tulee istuntoon, jos niin tahtoo.
Niin et yksityiskohdat täsmäs, paitsi sit kun ei täsmännyt (mummon kohdalla) niin siihen olikin kiva selitys. Ylläri
Ja joku tuhnuaivo vielä ottaa kaiken tuon sonnan todesta. Antakaa voimaa…
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jeesus on tie, totuus ja elämä. Kannattaa lukea mitä Raamattu kertoo synnistä, syntien sovituksesta, taivaasta ja helvetistä. Me tarvitsemme Jeesuksen sovitustyötä syntiemme ja syntisyytemme tähden.
Raamattu myös vakavasti varoittaa ihmisiä kääntymästä vainajahenkien ja ennustajien puoleen sekä olemaan harjoittamatta noituutta. Noissa asioissa ihminen joutuu sellaisiin siteisiin, että vain Jeesus voi siitä vapauttaa. Meediot valehtelevat väittäessään, ettei helvettiä ole. Uskokaa Jeesukseen ja lukekaa Raamattua, jotta ette eksyisi ja että eksyneenä pääsisitte oikealle tielle. Niin monet eksyvät, mutta harvat ovat ne, jotka menevät ahtaasta portista ja kulkevat oikeaa kaitaa totuuden tietä ja pelastuvat.
Palakoot kateelliset jeesustelijat roviolla. Olet varmaan onnellinen s
No, roviolla palamista toivotettiin. Olet todella eksynyt ja uskot mitä haluat. Raamatun mukaan enkeleihinkään ei pidä ottaa yhteyttä. Ainoa välimies Jumalan ja ihmisen välillä on Jeesus Kristus.
Nykyiset enkelikirjat ovat väkevää eksytystä. Esim. Lorna Byrnen Enkeleitä hiuksissani -kirjassa on paljon kuvausta siitä miten Lorna näki etukäteen väkivaltaisia kuolemantapauksia, mutta ei sanonut kenellekään etukäteen mitään. Kirja alkaa lumoavan kauniisti, mutta menee yhä syvemmälle kuoleman henkeen. Lopulta Lorna on orja, joka tottelee henkimaailmasta tulevia käskyjä ja mukamas auttaa välitilaan joutuneita vainajia "toiselle puolelle". Toinen vaihtoehto on, että kirja on silkkaa huijausta.
Jeesus sanoo Raamatussa, että sielunvihollinen on tullut vain tuhoamaan ja tappamaan. Se on kaiken ennustamisen, vainajahenkien puoleen kääntymisen ja noituuden lopullinen päämäärä, hukuttaa ihmisen sielu helvettiin.
Mitä sanot siihen, että Jeesukseen turvautuminen on ainoa keino päästä vapaaksi henkimaailmasta tulevista yhteydenotoista, painajaisista ym pahasta vaikutuksesta?
Raamattu sanoo, että te eksytte, jos ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa.
Vierailija wrote:
Ei varmaan kannata uskoa kaikenmaailman meedioita, vaan kannattaa tutkia Raamatusta miten asiat oikeasti menee. Ja tuomiohan on tulinen järvi, ellei tule uskoon ja tee parannusta.
Ai että miten asiat oikeasti menee... miksi juuri raamattu olisi oikeassa kun näitä uskonkirjoja on vaikka kuinka monta? Fakta on se, ettei kukaan tiedä totuutta. Faktoista ei voi kiistellä, mutta uskonasioista voi kiistellä loputtomiin kun niitä ei voi kukaan todistaa. Oikeasti kun miettii pelkästään järjellä, tajuaa että todennäköisintä on se, että kuoleman jälkeen olemme samassa tilassa kuin ennen syntymää. Meitä ei enää ole. Silloin ei ole paratiisissa, ei taivaassa, ei kärsi, ei kaipaa, ei ole helvetissäkään. Kun ei ole enää olemassa. Eikä minua ahdista tämä asia yhtään. Minua ennen oli ihmisiä ja minun jälkeeni tulevat uudet ihmiset. En ole korvaamaton muille kuin minun sukupolvieni tutuille ihmisille. Parin sukupolven jälkeen ei minua kaipaa enää kukaan ja hyvä niin. Et itke ja kaipaa ihmisen perään, jota et ole koskaan tavannutkaan.
Jumala antoi ihmiselle iankaikkisen katoamattoman sielun. Ihmisen sielu ei katoa mihinkään kuoleman jälkeen. Täällä maan päällä ihmisen täytyy saada syntinsä anteeksi Jeesuksen sovitustyön kautta, koska syntisinä meillä ei ole pääsyä Jumalan luo.
Vierailija wrote:
Minä voin puolestani sanoa ihan 100 % varmuudella, että yhtään meediotakaan ei ole olemassa.
Sinä johdat ihmisiä valheillasi harhaan. Olet paha ihminen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No siis, eihän Raamattu edes tunne helvettiä. Helvetti keksittiin keskiajalla kirkonmiesten toimesta, jotta olis jotain millä pelotella kansaa ja pitää heidät kirkolle kuuliaisina. Ei ole mitään helvettiä, se on ihan ihmisen omaa keksintöä. Meedio on ihan oikeassa. Jokainen joka on vähääkään kristinuskon historiaa opiskellut tietää tämän.
Väärin. Jeesus puhuu evankeliumeissa enemmän helvetistä, kun taivaasta.
Jokainen, joka tuntee Raamattunsa, tietää että kuoleman jälkeen Jeesuksen hylkääjät menevät ikuiseen tuleen ja tuskaan, sinne helevettiin mutta Jeesus- uskovat saavat iloita Taivasten valtakunnassa ikuisesti.
Älä levitä valheellista totuutta, olet ymmärtänyt väärin. Jos et ymmärrä, älä opeta. Voit toki kertoa mutta muista mainita se että et tiedä varmuudella onko asia todellakin näin kuten olet ymmärtänyt.
Vierailija wrote:
Eihän tuossa edes sanottu, että tämä rikas olisi ollut huono ihminen tai että hän ei uskonut jumalaan. Melkoista aivopesua, että kaikki rikkaat sitten kuolemansa jälkeen kärsivät ikuisesti ja köyhät ja sairaat saavat ikuisen onnen. Taitaa olla vaan keino, jolla lohdutetaan köyhiä ja saadaan heidät pysymään hiljaa ja kärsimään.
Jokainen ihminen on samanarvoinen Jumalan näkökulmasta eli jokainen pääsee Jumalan luo kuoltuansa. Kärsimystä elämässä ei pidä sekoittaa asiaan, siihen vaikuttaa karma johon sisältyy myös elämässä tehdyt valinnat kokonaisuudessaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. 30. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. Matt 5:29-30
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen. Matt. 7:13
Minä sanon teille, että niin idästä kuin lännestä tulee monia, jotka taivasten valtakunnassa käyvät aterialle yhdessä Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa. 12. Mutta ne, joiden oli määrä periä valtakunta, heitetään ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita." Matt.8:11-12)
28. Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaa
Älkää syyttäkö ateisteja tai ketään muutakaan omista peloistanne jotka myrkyttävät omaa elämäänne. Oletko elänyt hyvänä ihmisenä palvellen Jumalan tahtoa? Ole rehellinen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ryöväri ristillä. Toinen hyvä esimerkki on ristillä oleva ryöväri. Tämäkään henkilö ei jäänyt vaeltelemaan maan päälle, vaan hän meni heti samana päivänä paratiisiin. Jeesus antoi hänelle tämän lupauksen:
- (Luuk 23:43) Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
Vai että esimerkki. Miten sinä todistat, että ryöväri on nyt paratiisissa? Kun ei voida todistaa että paratiisia on edes olemassa.
Tai että Jeesus ristiinnaulittiin, saati, että vierellä oli jotain ryöväreitä joille Jeesus jakeli tuomioita. Jeesuksen ristiinnaulitseminen on historiallisen todistusaineiston valossa jokseenkin todennäköinen. Mutta jokseenkin todennäköinen on hyvin kaukana "tiedetystä totuudesta". Se, että vierellä olisi ollut muita ristiinnaulittuja joiden kanssa Jeesus olisi käynyt keskusteluja on ihan puhdasta "emme voi sulkea pois" -tason spekulaatiota.
Vierailija wrote:
5. Moos. 18
Väärät ja oikeat profeetat9 "Kun tulette siihen maahan, jonka Herra, teidän Jumalanne, antaa teille, älkää ruvetko noudattamaan siellä asuvien kansojen iljettäviä tapoja.
10 Keskuudessanne ei saa olla ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, ei myöskään ketään taikojen tekijää, enteiden tai ennusmerkkien selittäjää, noitaa, [3. Moos. 18:21+]
11 loitsujen lukijaa, henkienmanaajaa, tietäjää eikä ketään, joka kysyy neuvoa kuolleilta. [1. Sam. 28:9; Jes. 8:19]
12 Jokainen, joka sellaista harjoittaa, on iljetys Herralle, ja juuri näiden iljettävien tapojen vuoksi Herra, teidän Jumalanne, hävittää ne kansat teidän tieltänne.
13 Olkaa koko sydämestänne uskolliset Herralle, Jumalallenne.
14 Nuo kansat, joiden maan te pian otatt
Jaaha. Ei kiinnosta jonkun ilkimyksen diktatuuri. Elän Suomessa nyt vuotta 2023 ja tämä on vapaa maa tällaistenkin aatteiden suhteen. Aika moni asia on muuttunut maapallon kehityksen mukana ja tuollaiset trendit eivät ole muutoinkaan menestyneet. Huijausta totta tosissaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sinä johdat ihmisiä faktoillasi totuuteen. Olet hyvä ihminen.
Korjasin vastaamaan totuutta.
Älä valehtele, ei tässä haluttu pahaa uskiksille. Jos ihminen sekoaa päästänsä kun yrittää ottaa yhteyttä enkeleihin, Jumalaan tai henkiin ja sairastuu enemmän sekä näkyvästi niin se johtuu hänestä itsestänsä ja on karmallinen kosto hänelle sekä hyvin suuri opetus. Sellainen henkilö ei voi olla vastuullinen opettaja tai sanansaattaja ja hänen on ymmärrettävä muuttaa suunta mutta hänkin on Jumalan lapsi ja tämä on rakkautta häntä kohtaan kaikesta huolimatta. Hänen on pidettävä huoli itsestä ja lähimpien tulisi tukea sekä auttaa tälläistä henkilöä terveempään hänelle sopivampaan elämäntyyliin.