Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada seksiseuraa? Miehet!

Vierailija
07.07.2016 |

Mihin laitan ilmoituksen johon ei tarvitse kuvaa ja ei maksa mitään? Olen seksiseuraa vailla pari kertaa viikossa, mutta haluaisin vakituisen panon, en mitään baarihoitoja. Enkä halua parisuhdetta, varattu mies kävisi tähän hommaan hyvin. Ei moraalisaarnoja nyt tähän vaan oikeita neuvoja kiitos!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baari on paras paikka myös vakihoidon etsimiseen. Kamala vaiva etsiä netin kautta, kun joutuu käymään monilla treffeillä jo ennen kuin löytyy se, jonka kanssa kemiat kohtaavat, sittenkin voi olla ettei seksihommat pelitäkään ja olet taas lähtöruudussa vaikka on saattanut kulua jopa viikkoja. Baarissa toimii what you see is what you get eli tiedät heti, natsaako kemiat ja ne sänkyhommat voi testata samana iltana. Jos on hyvä pano niin sitten vaan sopimaan seuraavat treffit suoraan kotiin. Seksiä kotiinkuljetuksena.

Pikemminkin take-away, koska käyt sen sieltä paikanpäältä hakemassa...

Tarkoitin, että sen jälkeen kun on kertaalleen hakenut niin jatkossa se tulee suoraan kotiin. Jos niin sovitaan. Ja erityisesti varatuille se yleensä sopii erinomaisen hyvin.

Vierailija
22/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jonkinsorttinen lihava kyyninen nainen. Hae pizzaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin laitan ilmoituksen johon ei tarvitse kuvaa ja ei maksa mitään? Olen seksiseuraa vailla pari kertaa viikossa, mutta haluaisin vakituisen panon, en mitään baarihoitoja. Enkä halua parisuhdetta, varattu mies kävisi tähän hommaan hyvin. Ei moraalisaarnoja nyt tähän vaan oikeita neuvoja kiitos!

Minä voin auttaa naista hädässä ;)

T: M44

Vierailija
24/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista olen seksiseuraa iskenyt. Viimeisin on monta vuotta ollut seurana. Aluksi koulutin omiin mieltymyksiin. Naisen voi opettaa varsinkin kun antaa itse mallia.

Ensin sinä annat miehelle ja sitten se nainen?

Vierailija
25/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on jonkinsorttinen lihava kyyninen nainen. Hae pizzaa.

Jos ap on tyytymätön ruokailuunsa? Tiedän pariskunnan jossa mies ei antanut syödä ettei nainen lihoa. Onkohan ap päässyt lihoamaan? Lenkille sitten eikä pizzan haluu. Kyllä se seksin saantikin helpottuu kun on timmikunnossa. Eikä tarvi kysellä neuvoja. Kyllä miehiä sitten riittää. Onnea!

Vierailija
26/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyt provo, naiset saa seksiä helposti. Muuten en tuomitse mutta varattuna vituttaisi jos muija kävisi vieraissa. Ainakaan puutteen takia sillä ei ole tarvetta. Minä se meistä olen halukkaampi.

Nainen saa kyllä helposti seksiä mutta hyvää seksiä on vaikea saada. Sängyssä taitavat miehet on harvassa.

Vierailija
27/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder?

Vierailija
28/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä täällä kyselet kun on jo kokemusta pettämisestä vuosien ajan?

Taidat olla yksinkertainen jolla ei ole muita toiveita kuin kullin saanti. Voi että mua naurattaa. Sori ap.

Olisinpa itsekin noin vähään tyytyväinen. Mutta meitä on moneksi.

Tämä on sellainen lesoiluketju. Ap haluaa kertoa, kuinka kullia tulee ovista ja ikkunoista, sen kuin valkkaa parhaan ja ukko elättää.

Tämä on sitä naisenegiaa...

Vierailija
29/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa viikossa? eikö mielummin pari kertaa päivässä?

mies

Mielellään, mutta kun olis muutakin elämää, ja pitäis tyydyttää kotona tuo omakin mies. Joka ei tyydytä minua tarpeeksi, mutta jonka haluan kuitenkin pitää.

Jos mies ei ole kuurosokea, niin tämä tie ei johda hänen pitämiseensä. Usko pois, ennenkuin on liaan myöhäistä.

mies

Näin olen mennyt jo 5 vuotta. Mies ei tiedä mitään, molemmat ollaan onnellisia muuten mutta minä tahdon enemmän kuin hän. Seksiä siis.

Näin käy, kun ottaa kauniin vaimon. Moraali ja vagina ei viihdy samassa vartalossa...

Vierailija
30/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millaista seuraa haluat löytää?

Vierailija
31/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hih, tässä järjen jättiläinen...

Vierailija
32/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hih, tässä järjen jättiläinen...

Miten niin? Halusin täsmennystä. Että tavalliseen seksiin vai bdsm-touhuun jne..

Vierailija
33/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, tänne kans miesvaki, voi päästä jopa ykkösvakiks nykysen paikalle😉😊

Vierailija
34/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään muistu mieleen pätkä missä nainen huusi kerrostalon katolla; mä haluun miehen! Ja meni alasti naapurinsa ovelle. En muista ohjelmaa, mutta tänään tuli olo että voisin noin tehdä. Oli huono päivä töissä ja miehen kanssa eroa tehty jo pitempään, kotimatkalla ahdisti kaikki. Kaipaisin todella lohtuseksiä, ei mitään muuta kuin seksiä, rentouttavaa, sais unohtaa kaiken muun ja nauttia hetkestä .

Vierailija
35/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne niin nussin sua edestä, takaa, sivulta ja takavasemmalta ja joka reikään niin paljon kuin ikinä haluat ja vaikka heti.

Vierailija
36/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään muistu mieleen pätkä missä nainen huusi kerrostalon katolla; mä haluun miehen! Ja meni alasti naapurinsa ovelle. En muista ohjelmaa, mutta tänään tuli olo että voisin noin tehdä. Oli huono päivä töissä ja miehen kanssa eroa tehty jo pitempään, kotimatkalla ahdisti kaikki. Kaipaisin todella lohtuseksiä, ei mitään muuta kuin seksiä, rentouttavaa, sais unohtaa kaiken muun ja nauttia hetkestä .

Mulla olis koko yö aikaa ja tahtoa...

Vierailija
37/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoista tekoihin ja mailia mieshaluaaseuraasi@hotmail.fi 

M44

Vierailija
38/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: