Miten saada seksiseuraa? Miehet!
Mihin laitan ilmoituksen johon ei tarvitse kuvaa ja ei maksa mitään? Olen seksiseuraa vailla pari kertaa viikossa, mutta haluaisin vakituisen panon, en mitään baarihoitoja. Enkä halua parisuhdetta, varattu mies kävisi tähän hommaan hyvin. Ei moraalisaarnoja nyt tähän vaan oikeita neuvoja kiitos!
Kommentit (44)
Ap on jonkinsorttinen lihava kyyninen nainen. Hae pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin laitan ilmoituksen johon ei tarvitse kuvaa ja ei maksa mitään? Olen seksiseuraa vailla pari kertaa viikossa, mutta haluaisin vakituisen panon, en mitään baarihoitoja. Enkä halua parisuhdetta, varattu mies kävisi tähän hommaan hyvin. Ei moraalisaarnoja nyt tähän vaan oikeita neuvoja kiitos!
Minä voin auttaa naista hädässä ;)
T: M44
Vierailija kirjoitti:
Baarista olen seksiseuraa iskenyt. Viimeisin on monta vuotta ollut seurana. Aluksi koulutin omiin mieltymyksiin. Naisen voi opettaa varsinkin kun antaa itse mallia.
Ensin sinä annat miehelle ja sitten se nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ap on jonkinsorttinen lihava kyyninen nainen. Hae pizzaa.
Jos ap on tyytymätön ruokailuunsa? Tiedän pariskunnan jossa mies ei antanut syödä ettei nainen lihoa. Onkohan ap päässyt lihoamaan? Lenkille sitten eikä pizzan haluu. Kyllä se seksin saantikin helpottuu kun on timmikunnossa. Eikä tarvi kysellä neuvoja. Kyllä miehiä sitten riittää. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Kevyt provo, naiset saa seksiä helposti. Muuten en tuomitse mutta varattuna vituttaisi jos muija kävisi vieraissa. Ainakaan puutteen takia sillä ei ole tarvetta. Minä se meistä olen halukkaampi.
Nainen saa kyllä helposti seksiä mutta hyvää seksiä on vaikea saada. Sängyssä taitavat miehet on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä täällä kyselet kun on jo kokemusta pettämisestä vuosien ajan?
Taidat olla yksinkertainen jolla ei ole muita toiveita kuin kullin saanti. Voi että mua naurattaa. Sori ap.
Olisinpa itsekin noin vähään tyytyväinen. Mutta meitä on moneksi.
Tämä on sellainen lesoiluketju. Ap haluaa kertoa, kuinka kullia tulee ovista ja ikkunoista, sen kuin valkkaa parhaan ja ukko elättää.
Tämä on sitä naisenegiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa viikossa? eikö mielummin pari kertaa päivässä?
mies
Mielellään, mutta kun olis muutakin elämää, ja pitäis tyydyttää kotona tuo omakin mies. Joka ei tyydytä minua tarpeeksi, mutta jonka haluan kuitenkin pitää.
Jos mies ei ole kuurosokea, niin tämä tie ei johda hänen pitämiseensä. Usko pois, ennenkuin on liaan myöhäistä.
mies
Näin olen mennyt jo 5 vuotta. Mies ei tiedä mitään, molemmat ollaan onnellisia muuten mutta minä tahdon enemmän kuin hän. Seksiä siis.
Näin käy, kun ottaa kauniin vaimon. Moraali ja vagina ei viihdy samassa vartalossa...
Ap millaista seuraa haluat löytää?
Vierailija kirjoitti:
hih, tässä järjen jättiläinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hih, tässä järjen jättiläinen...
Miten niin? Halusin täsmennystä. Että tavalliseen seksiin vai bdsm-touhuun jne..
Uuh, tänne kans miesvaki, voi päästä jopa ykkösvakiks nykysen paikalle😉😊
Just tänään muistu mieleen pätkä missä nainen huusi kerrostalon katolla; mä haluun miehen! Ja meni alasti naapurinsa ovelle. En muista ohjelmaa, mutta tänään tuli olo että voisin noin tehdä. Oli huono päivä töissä ja miehen kanssa eroa tehty jo pitempään, kotimatkalla ahdisti kaikki. Kaipaisin todella lohtuseksiä, ei mitään muuta kuin seksiä, rentouttavaa, sais unohtaa kaiken muun ja nauttia hetkestä .
Tule tänne niin nussin sua edestä, takaa, sivulta ja takavasemmalta ja joka reikään niin paljon kuin ikinä haluat ja vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
Just tänään muistu mieleen pätkä missä nainen huusi kerrostalon katolla; mä haluun miehen! Ja meni alasti naapurinsa ovelle. En muista ohjelmaa, mutta tänään tuli olo että voisin noin tehdä. Oli huono päivä töissä ja miehen kanssa eroa tehty jo pitempään, kotimatkalla ahdisti kaikki. Kaipaisin todella lohtuseksiä, ei mitään muuta kuin seksiä, rentouttavaa, sais unohtaa kaiken muun ja nauttia hetkestä .
Mulla olis koko yö aikaa ja tahtoa...
Vierailija kirjoitti:
Sanoista tekoihin ja mailia mieshaluaaseuraasi@hotmail.fi
M44
Ootko ton toisen ketjun ap?
Tarkoitin, että sen jälkeen kun on kertaalleen hakenut niin jatkossa se tulee suoraan kotiin. Jos niin sovitaan. Ja erityisesti varatuille se yleensä sopii erinomaisen hyvin.