Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin naisen joka ei ole ollut jännämiesten kanssa?

Mies 30+
06.07.2016 |

Naisen ikä voisi olla vaikka väliltä 25-30.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin löydät neulan heinäsuovasta.

Kyllä nämä nykyään on koko jalkapalloseuran pumppaamia kun 15 ikään ehtivät.

Vierailija
22/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"30+" = nippa nappa 40?

Turhaan niitä parikymppisiä enää katselet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen paljastaa olleensa jännämiehen kanssa yhtä varmasti kuin mies huorissa käynnin. Molempia tapahtuu, mutta kaikki kiistetään jos kysytään.

Vierailija
24/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi, olen 28v. En ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja tai muitakaan irtosuhteita. Ainoat kokemukseni miesten kanssa on näiden hiljaisten ja kilttien kanssa (usean viikon/kuukauden tuntemisen jälkeen) eikä niitäkään montaa ole.

Etköhän jonkun löydä mutta älä kiltti käytä tuota "jännämies"-termiä, se karkoittaa aika monet ehdokkaat.

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi mutta en ikinä ottaisi miestä joka käyttää sanaa "jännämies".

Bongasin sanan kerran täällä käydessäni jostain langasta. En tiennyt, että sillä on noin vahva arvolataus. Minusta se on aika kuvaava sana.

Kertokaas missä teidäntyyppisiin naisiin voisi törmätä, noin muutakin kuin marketissa tai muussa tutusumisen kannalta epärealistisessa paikassa?

Älä myöskään puhu langasta, mammat hoksaavat että olet Ylilaudalta.

Vierailija
25/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut jännämiehen kanssa. Kaikki ovat olleet kunnollisia miehiä, olivat sitten vain seksisuhteita tai sitten seueustelusuhteita. Yhdenillanjuttuja ei ole ollut koskaan

Vierailija
26/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiedä mikä on jännämies😳 Tätä vaan nykyisin kuulee jokapaikassa enkä siltikään ole päässyt selville mitä se tarkoittaa.

Vierailija
27/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut jännämiehen kanssa. Kaikki ovat olleet kunnollisia miehiä, olivat sitten vain seksisuhteita tai sitten seueustelusuhteita. Yhdenillanjuttuja ei ole ollut koskaan

Kunnolliset miehet eivät harrasta seksisuhteita, vaan lähtevät juttuihin tosimielellä.

Vierailija
28/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh. No mun mielestä pitää kokeilla myös paskaa (=jännämiehiä?) että osaa erottaa joskus sen helmenkin joukosta.

Vierailija
29/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku ruma ja lihava.

Vierailija
30/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset miehet eivät harrasta seksisuhteita, vaan lähtevät juttuihin tosimielellä.

Harrastaa ne. Ihan kuten kunnolliset naisetkin. Aina ei vain tahdo parisuhdetta, mutt seksi on kivaa. :)

Vierailija
31/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jännämies?

Vierailija
32/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpommin löydät neulan heinäsuovasta.

Kyllä nämä nykyään on koko jalkapalloseuran pumppaamia kun 15 ikään ehtivät.

Mitähän vittua taas. Suurin osa naisista alkaa harrastamaan seksiä vasta aikuisena. Itse olen 20v nainen ja neitsyt, ja suurin osa saman ikäisistä kavereistani ovat myös neitsyitä.

33/33 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. minut löytää baarista tai Tinderistä

T.nainen 25v, en vilkaisisi jännämieheen edes kahta kertaa

Mitenkä senkin sitten erottaa siitä baari- ja tindernaisten joukosta jos siellä on yksi nainen jota ei jännämiehet kiinnosta?

Kannattanee aloittaa sillä, että määrittelee "jännämiehen" hieman paremmin. Miten muuten naiset voisivat tietää, millaisia miehiä juuri sinä jännämiehillä tarkoitat? Tämän jälkeen voi sitten tutustua naiseen paremmin ja käyttäytyä itse aivan päinvastoin kuin ne "jännämiehet", niin varmaan aika hyvin siinäkin selviää, mitä asioita nainen miehessä arvostaa.

Omasta puolestani voin kertoa, että itse en ole koskaan ollut kiinnostunut sen enempää "jännämiehistä" kuin "kilttimiehistäkään". Minun sydämeni on aina valloittanut tavallinen mies, joka näkee sekä miehet että naiset yksilöllisinä olentoina, ei tee typeriä yleistyksiä kummastakaan sukupuolesta ja suhtautuu naisiin tasavertaisina ihmisinä miesten kanssa niin parisuhteessa kuin muutoinkin. Yksi sellainen on rinnallani kulkenut reilun vuosikymmenen. Olen huomannut, että tällainen ihan tavallinen mies on kaikkein suosituin miestyyppi myös tuttavapiirissäni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme